Vaimolle vierasta..

kille

Mulla oli toiveena että saisin katsella kuinka vaimoni nauttisi kun vieras ja mahdollisimman isokaluinen mies panisi häntä. No nyt tuo sitten toteutui viikonloppuna.
Vaimoni sai vierasta miestä ja mä sain katsella.

Eräänä iltana kun oltiin vaimon kanssa hiukan otettu, vietettiin kotiiltaa kahdestaan ja juteltiin kaikenlaisista. Hiljalleen käänsin jutun sellaseks että kerroin hänelle että hänellä on hyvännäköinen perse jne. Sitten juttelumme kääntyi siihen että alettiin kertoilla toisillemme että sillä ja sillä on sellanen ja sillä ja sillä on hyvännäköinen se ja se jne.

Sitten otin esille yhden mun kaverini ja kysyin vaimoltani että mitä mieltä sä siitä oot. Vaimoni sanoi että on hän aika komea jne. Tää mun kaverini on mua kymmenkunta vuotta nuorempi ja vielä poikamies. Tiesin myös että hänellä on iso kalu, ollaan muutamia kertoja oltu hänen kanssaan saunailloissa ja olin sen kyllä huomannut.

Sitten menimme sänkyyn. Olin aiemmin päivällä käynyt ostamassa meille uuden "lelun", sellaisen yli 20 cm pitkä ja viitisen senttiä paksun hieromasauvan. Siinä sitten aloittelimme ihan normaalisti ja sitten otin yöpöydän laatikosta esille tuon uuden ison sauvan. Laiton sen vaimoni pillun huulille ja työnsin sen hänen sisäänsä. Huomasin että hän nautti tuosta. Hetken päästä hän tarttui itsekkin siihen kiinni ja alkoi sitä työntämään edestakasin pillussaan. Irroitin itse otteeni tuosta. Sanoin hänelle että musta on tosi ihanaa kun mä saan katsella kun hän nauttii tuosta "vieraasta isosta kyrvästä". Samalla käännyin niin että mä näin tosi hyvin kun tuo iso sauva liukui hänen sisäänsä ja taas ulos. Samalla mä aloin myös hyväillä omaa kaluani ja hiljalleen runkata niin että vaimoni näki tuon. Hän kiihottui siitä yhä enemmän ja enemän sanoin kun mäkin. Samalla sanoin hänelle että musta on tosi ihanaa nähdä kun sä nautit tuosta isosta vieraasta kyrvästä. Sanoin myös hänelle että tolla mun kaverillani, josta oli aiemmin illalla ollut puhetta, on suunnillee ton kokoinen. Sitten hän kääntyin heti niin että sai mun kaluni suuhunsa ja alkoi imemään sitä ja samalla tahti sauvan kanssa kiihtyi. Kerroin koko ajan että kuinka ihanaa on nähdä kun sä nautit jne... No se yö sitten meni ja....

No sitten taas myöhemin erään kerran kun tuon kaverini kanssa oltiin yhdessä kapakassa. Siellä puheet käänty naisiin, kunkas ollakkaan. Kerrottiin... no se jääköön salaisuudeksi että mitä kaikkea juteltiin. Jossain vaiheessa mä sanoin että katos tolla naisella on hyvännäköinen perse. Melkein kun mun muijallani. No hän oli samaa mieltä ja sanoi että sun muijallas on kyl tosi hyvä perse. No sitten meni muutama viikko ja päätin kutsua hänet meille saunomaan.

Sitten tuli tuo ilta ja juotiin vähän saunajuomia etukäteen ennen saunomista. Vaimoni kävi aina välillä meidän luonamme. Hän on sellainen joka tykkää pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja nytkin hänellä oli tiukka t-paita ja tiukat farkut jalassa. Huomasin kuinka tuo kaveri välillä katseli vaimoani. Sanoin siinä sitten että eikös vaan olekkin hyvä perse. Kaveri myönteli että onhan se ja kun vaimoni seuraavan kerran tuli sinne niin huomasin että tuo kaverini katseli entistä tarkemmin hänen persettään.
Sitten vaimoni lähti saunaan, mä kysyin kaveriltani vähän niin kuin piruttani että teksikö sun mieli panna tota mun vaimoani. Hän sanoi että totta kai tekisi mieli onhan hän tosi hyvännäköinen, ja että kyllä hän varmaan muuten panisikin jos hän ei olis kaverin vaimo.
Siinä sitten otettiin taas vähän lisää olutta ja sit mä sanoin ettei se mua haittais vaikka sä sitä panisitkin ja että oikeestaan se olis musta tosi kiihottavaa, jos se vaan vaimolleni ja hänelle sopisi niin se olis tosi hienoa.

Sit mä sanoin sille kaverilleni että mennääs kuule mekin saunaan. Ensin hän hiukan epäröi mutta suostui sitten kuitenkin. Me lähettiin siitä sit saunaan päin. Menimme saunaan niin että mä meinin edeltä ja sanoin vaimolleni että me tullaan kanssa saunaan. Hän tietenkin ensin peitti rintansa käsillään ja oli tosi ihmeissään ja punasteli mutta ei kuitenkaan sanonut mitään eikä lähtenyt poiskaan. Menin istumaan vaimoni viereen ja tuo kaverini tuli istumaan mun viereeni. VAimoni jäi ikäänkun pussiin eikä olisi päässyt sieltä pois muutoin kuin kulkemalla tuon kaverini ohitse. Heitettiin siinä hieman löylyä ja puheltiin kaikenlaista, vaimoni tosin oli aika hiljainen. Hetken päästä tartuin vaimoani kädestä. Vein sen kaverini kalulle ja aloin liikutella hänen kättään niin että hän hyväili tuota isoa kalua, joka alkoi jo olla juhlakunnossa ja täytyy sanoa että hänellä oli tosi iso. Ensin vaimoni hiukan esteli mutta hetken päästä hän alkoi toisella kädellä hyväillä myös mun kaluani. Hetken päästä vaimoni kääntyi mua kohti ja alkoi ottaa multa suihin. Huomasin että vaimoni teki hieromaliikettä kaverini kalulla jo ihan itsekseen ja irroitin oman käteni hänen kädestään. Huomasin kuinka hän vilkuili kaverini kalua samalla kun imi minua tavalla jota en ollut koskaan ennen huomannut, joten hän oli tosi kiihottuneessa tilassa. Jonkin ajan päästä mä olin siinä tilassa että pian multa lentää. Nostin varovasti vaimoani pois kalultani ja ohjasin häntä kaverini kalulle. Vaimoni alkoikin ottamaan häneltä suihin samalla kun kädellä runkkasi mua. Mä hieroin sormillani hänen pilluaan. Mua tuo tilanne kiihotti niin paljon että ei kauaa kestänyt kun multa oli jo tulossa. Vaimoni kääntyi ja imi mun kaluani. Olin juuri vetämässä kaluani pois hänen suustaan, sillä hän ei erityisemmin pitänyt siitä että hänen suuhunsa laukeaa mutta hän ei päästänyt irti vaan jatkoi imemistä kunnes mä laukesin hänen suuhunsa. Samalla kun hän imi mua hän kädellään runkkasi kaverini kalua. Hän jatkoi kaluni nuolemista mutta mä ohjasin häntä niin että hetken päästä hän oli tuo iso kalu suussa. Hän todella näytti nauttivan valtavasti tuosta isosta kalusta. Liuin pois hänen altaan niin että hän pääsi paremmin käsiksi tohon. Sitten mä tartuin häntä hiuksista ja vedin häntä kohti itseäni ja hän alkoi taas ottamaan multa suihin. Käänsin häntä niin että hänen perseensä oli kohti kaveriani. Samalla kun hän imi ja nuoli kaluani näytin kaverilleni että hän tulisi vaimooni takaapäin. Hetken päästä kaverini kädet jo hyväilivät vaimoni persettä ja kaverini nousi niin että hetkenä minä hyvänsä hän voisi työntää tuon kalunsa vaimoni sisään. Näytin hänelle että anna mennä vaan. Ja sitten hän työnsi tuon valtavan kalunsa vaimoni sisään. Samalla vaimoni puraisi mun kaluani aika kovasti. Tiesin että tuo iso vieras kalu tuntui vaimostani ihanalta. VAimoni alkoi liikuttaa persettään niin että tuo kaverini kalu liikkui hänen sisällään. Vaimoni voiki samalla kun kaverinikin alkoi kiihdyttää ja työntää tuota kalua yhä nopeemmin ja nopeemmin vaimoni pillussa. Hetken päästä vaimoni saikin orgasmin ja ihan hetken päästä tuo kaverini myös laukesi hänen sisäänsä samoin kun mä hänen suuhunsa.

Vaimoni nousi siitä sitten ylös ja lähti suihkun puolelle. Me jäimme vielä kaverini kanssa saunaan. Ajattelin että antaa vaimoni rauhassa pestä itsensä. Sanoin kiitos kaverilleni että hän hoiti tosi hienosti hommansa ja että musta oli tosi hienoa nähdä kun vaimoni nautti susta.

Sitten kun kuulin että vaimoni lähti pois suihkusta niin sanoin että mennääs mekin pesulle ja niin me sitten menimmme. Sitten menimme pukuhuoneen puolelle ja avasimme siinä taas yhden oluen. Sanoin kaverilleni että käyn katsomassa välillä vaimoani. Menin vaimoni luokse, annoin vaimolleni suukon ja kuiskasin hänelle että mä rakastan sua. Hän vaan hymyili ja sanoi että mä oon tosi ihana mies ja että hänkin rakastaa mua.

Sitten siirryimme kaverini kanssa olohuoneen puolelle ja jatkoimme illanviettoa. Vaimoni aikoi jo mennä nukumaan ja tuli sanomaan meille hyvät yöt ja lähti sänkyyn. Hetken päästä sanoin kaverilleni että eiköhän vielä anneta "kyytiä" vaimolleni. Kaverini sanoi että tuo oli kyllä ollut tosi hienoa ja että vaimoni on upea mutta mahtaako hän tykästä siitä että häntä taas "häirittäis". Sanoin että kyllä hän sen varmaankin kestää.

Sitten siirryimme siitä kaverini kanssa makuuhuoneen puolelle ja siellä vaimoni alkoi makasi sängyssä. Menin hänen viereensä sängyn reunalle ja pian hän alkoi taas ottamaan multa suihin. Näytin kaverilleni että ota sä takaapäin. Kaverini laittoi kädet vaimoni lanteille ja tuli hänen taaksensa. Näin kuinka hänen valtavan iso kalunsa lähestyi vaimoni jo varmaan tosi märkänä olevaa pillua. Hetken päästä hän työtyi vaimoni sisään. Vaimoni ei ole ennen tätä iltaa noin isoa varmaan saanutkaan ja tunsin kuinka hän värähteli nautinnosta. Nousin itse ylös ja siirryin katsomaan kuinka tuo vieras mies pani vaimoani joka voihki nautinnosta. Aloin runkata itseäni koska olin niin taas tosi kiihottuneessa tilassa. Pian vaimoni saikin jo ensimmäisen orgasminsa mutta tuo kaverini vielä jatkoi hänen panemistaan. Jonkin ajan päästä tuo kaverini alkoi olemaan myös lähellä laukeamista ja hetken päästä hän laukesikin.
Tuo vieras kalu yhä sisällään vaimoni veti mut lähelleen ja alkoi ottamaan multa suihin. Pian mä taas laukesin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat ja nuoli kaluni vielä puhtaaksi. Hetken päästä hän kääntyi niin että kaverini kalu irtosi hänen pillustaan ja hän meni selinmakuulle ja sanoi että nyt kyllä jo riittää.
Sitten mä sanoin kaverilleni että pitäisköhän käydä vielä saunassa ku oli kerran hiki päässyt tulee. Me menimme ja vaimoni jäi makaamaan sänkyyn. Kun me olimme tulleet saunasta vaimoni oli laittanut sillä aikaa hiukan pureskeltavaa pöydälle. Hetken päästä kuulin kun vaimoni meni myös käymään saunassa. Kello alkoi jo olemaan aika paljon ja kaverini päätti tilata itselleen taksin ja lähteä kotiinpäin. Hän vielä kiitti mukavasta saunaillasta ja sanoi että on sulla mahtava vaimo. Mä myöntelin ja kiitin häntä.
Sitten mä aloin kanssa jo menemään sänkyyn, jonne vaimoni oli jo aiemmin mennyt. Luulin että hän oli jo nukahtanut mutta kun sammutin valot niin hän kääntyi pälleni ja suuteli mua ja alkoi hivuttautumaan alaspäin. Hetken päästä hän taas oli kaluni suussa ja imi, nuoli ja hyväili kaluani suullaan. Jonkin ajan päästä mä taas laukesin hänen suuhunsa.
Jo ties monesko kerta saman illan aikana ja tota hän ei oo aiemmin tehnyt. Sitten hän jäi makaamaan siihen päälleni niin että kaluni oli hänen päänsä vieressä. Hetken päästä hän hiljaa kuiskasi että kiitos kulta. Jonkin ajan päästä me nukahdimme siihen molemmat taatusti hiukan mietteliäinä mutta ihan varmasti tyytyväisenä ja onnellisena.

Hetkeen emme puhuneet koko asiasta sen paremmin vaimoni kuin kaverini kanssakaan.
Kuitenkin jonkin ajana päästä mä otin vaimoni kanssa puheeks tuon ja kysyin että voitaisko joskus ottaa sama uusiks. Hän sanoi että jos sinä haluat niin kyllä voidaan.
Sitemmin olemme tehneet tuon useita kertoja, mutta nykyään ei enää oo niin vaikeeta toteuttaa kun tuo ensimmäinen kerta. Vaimoni ottaa nykyään mielellään suihin ja nielee spermat ja musta jopa tuntuu että hän nauttii siitä. Seksielämämme on ollut tuon tapauksen jälkeen huomattavasti parempaa. Joskus vielä teemme sen että hankimme toiseksi mieheksi jonkun muunkin. Vaihtelu kuulemma virkistää ja meidän kohdalla tuo ainakin piti paikkansa.
Ja kaverini kansakin olemme paljon parempia ystäviä jotka jakavat yhden ihanan salaisuuden.

12

7885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .·´

Tämä kuuluisi tuonne Seksinovellien puolelle

• Meeri

Stooris alkaa "mulla oli toiveena että saisin katsella kuinka vaimoni nauttisi kun vieras ja mahdollisimman isokaluinen mies panisi häntä. No nyt tuo sitten toteutui viikonloppuna" ja tekstin lopussa kirjotat "sittemmin olemme tehneet tuon useita kertoja, mutta nykyään ei enää oo niin vaikeeta toteuttaa kun tuo ensimmäinen kerta. "

Teillä on tainnut olla aika kiireinen alkuviikko sielläpäin?

• :D

Jopas oli joku kirjoittanut hauskan novellin. Luulenpa että tämä on taas jonkun sinkkupojan kiero fantasia joka on kopioitu jostain Regina -lehdestä =) Mutta ei siinä mitään, hauskahan tuota oli lukea.

• kille

Jäi näemmä puuttuu tosta yks sana mikä muuttaa näemmä tuon kokonaan.

nyt tuo sitten toteutui viikonloppuna
        piti olla
        nyt tuo sitten toteutui yhtenä viikonlopuna

• keke

ja lääkitys oli...??

• ihastunut

Minun vaimoni on usein ulkona viikonloppuisin ja tulle sitten höylättynä aamuyöstä kotiin. Odotan häntä kuuliaisesti siihen asti tietäen, että taas saan naida tuoksuvilla liukkailla. se on meidän suolamme se.

• Anonyymi

sama meillä niin paljon se itseään esittelee läpinäkyvisssään ei muuta kun suurta Vierasta sisään

• Anonyymi

Eipä tarvii mut en pystyis katselee jos vaimoni olis vieraan pantavana.

• Anonyymi

Huora. En ikinä anna kenenkään kanssa sun olla ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huora. En ikinä anna kenenkään kanssa sun olla ikinä

Olisit iloinen että vielä kelpaa.

• Anonyymi

En lue. Yök. Mun ukko aikoinaan ehdotteli samaa.jätin pervon.hyi helv.

• Anonyymi

Onnekas vaimo ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      113
      1650
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe