Radio Nova taitaa soittaa nykyäänkin aika usein Ricky Martinin Maria-biisistä jotain uutta (?) versiota joka kuulostaa hyvin vahvasti sambalta. Tietääkö kukaan millä nimellä tätä kappaletta voisi etsiä ja millä levyllä se mahdollisesti olisi?
Olen etsinyt sitä jo kuukausia vaikka millä nimillä mutta en löydä... Toivon että täältä löytyy joku viisas joka tietää, kiitos jo etukäteen!! :)
Mikä Ricky Martinin biisi??
epätoivoinen
2
382
Vastaukset
- Pies_Descalzos
Maria-biisin versio joka löytyy Rickyn a medio vivir levyltä. Levyllä on siis 2 versiota k.o biisistä
- aiheen aloittaja
Kiitos paljon vinkistä, pitää ruveta heti etsimään! Ei mulla onnettomalla ollut edes tietoa olisiko se jollain levyllä vai onko se ilmestynyt vain sinkkuna. Eilenhän tuo taas soi Radio Novalla mutta eivätpä maininneet biisin nimeä, mikä versio siis kyseessä... Toivottavasti nyt löydän, kiitos avusta! :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739