Petin poikaystävääni kännissä

petturi28v

Joopa joo. Elikkäs olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä 5 vuotta joista yhdessä asuttu nyt kaksi vuotta. Poikaystäväni on kaikinpuolin ihana, huomaavainen ja kiltti, mutta kuitenkin olen tehnyt jotain sanoin kuvaamattoman typerää. Olin vappuna juhlimassa oikein kunnolla kaverieni kanssa kun mieheni oli kotona miehelle oli ok että lähden kavereideni matkaan hän nimittäin tuntee kaikki. Kuitenkin kun otin vähän runsaammin alkoholia aloin flirttailemaan toisen miehen kanssa jonka miehenti tuntee ja he ovat kavereita. Flirttailu alkoi miehen toimesta ja lähdin heti mukaan lopulta tämä kauan johtanut flirttailu johti sänkyyn ja emme käyttäneet ehkäisyä, raskaana en ole onneksi. Tajusin silloin jo mitä olin tekemässä, mutta en halunnut lopettaa sillä se tuntui niin hyvältä. Tämä toinen mies on kihloissa ja pettänyt naistaan aikaisemminkin ja nyt minun kanssani. Ongelma on se, että rakastan vietävän paljon miestäni enkä halua erota, mutta en halua kertoa sillä olen varma että suhteemme loppuisi siihen paikkaan ja kaikki suunnitelmat lapsista ja naimisiin menosta loppuisi siihen. Ja sitä minä en halua. Nyt haluan kuulla teidän mielipiteitä ja kokemuksia asiasta ja mitään huoritteluja en halua kuulla kiitos!

82

3325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut_saman

Olen mies, saman kokeneena...naiseni petti minua ja kuin sovittelevana eleenä antoi minulle luvan tehdä saman jotta ei jäisi mitään hampaan koloon. Ei kannata kertoa, olen sitä mieltä...yksi hairahdus ei maailmaa kaada. Mutta miksi ei kumia, jos sait jotain miten selität miehellesi jos hän saa sinulta jonkin mahd. sukupuoli taudin. Totuus voi tehdä kipeää salailu ei satuta.

• Dhklgsdjll

Valitettavasti aloittajan harmiksi olen sitä mieltä, ettet rakasta miestäsi riittävästi. Koska tiesit mihin ryhdyin ja olit tietoinen kaikesta niin nyt nämä selitykset tuntuvat siis selityksiltä vaan ja pystyt aivan varmasti pettämää toisen ja kolmannenkin kerran... jotain on suhteessa vialla kun pystyy täysin tietoisesti hyppäämään sänkyyn toisen kanssa. Mielestäni miehesi on ansainnut kuulla totuuden kenen kanssa hän on.... ja myös päättämään jatkosta. Koska kerran myös miehesi tuntee henkilön, kenen kanssa häntä petit on nyt hänen lähellään kaksi p ettäjää...... et ole huora mutta et ole myöskään uskollinen.

• fuckingbitch

Olet narsistinen pissis ja ääliö. Et sä miestäs rakasta yhtään, vitun huora

• petturi28v

hahahah millä perusteella olen huora? Ja kyl sitä seksiä saa harrastaa:)

• ainakinTERVEET
        petturi28v kirjoitti:

hahahah millä perusteella olen huora? Ja kyl sitä seksiä saa harrastaa:)

Saa saa mutta jos on parisuhteessa niin sillon harrastetaan sitä seksiä sen oman naisen/miehen kanssa. Ainakin terveet ihmiset.

• kakaravieläolet
        ainakinTERVEET kirjoitti:

Saa saa mutta jos on parisuhteessa niin sillon harrastetaan sitä seksiä sen oman naisen/miehen kanssa. Ainakin terveet ihmiset.

Parisuhteessakin saa harrastaa seksiä muiden kuin oman puolison kanssa jos niin on sovittu. Ap sä kuulostat ikääsi nähden aika lapselliselta jos nimimerkkisi on ikäsi. Etkä sä miestäsi rakasta jos tuosta vaan hyppäsit sänkyyn toisen kanssa. Miehen ystävä ja panee sua. Yök. Minkälaisia ihmisiä te oikein olette? Kakaroita, jotka leikkii ihmissuhteilla. Ole kiitollinen jos et mitään tautia saanut.

• petturi28v
        kakaravieläolet kirjoitti:

Parisuhteessakin saa harrastaa seksiä muiden kuin oman puolison kanssa jos niin on sovittu. Ap sä kuulostat ikääsi nähden aika lapselliselta jos nimimerkkisi on ikäsi. Etkä sä miestäsi rakasta jos tuosta vaan hyppäsit sänkyyn toisen kanssa. Miehen ystävä ja panee sua. Yök. Minkälaisia ihmisiä te oikein olette? Kakaroita, jotka leikkii ihmissuhteilla. Ole kiitollinen jos et mitään tautia saanut.

Okei sano minua lapselleksi ei kiinnosta. Kyllä rakastan vaikka paninkin toisen miehen kanssa. En aio kertoa miehelleni koska hän vain louaantuisi

• Mmmoö

Älä kerro. Ihmisiä tässä ollaan, joskus sattuu kaikenlaista. On mielestäni epäreilua kertoa vain siksi, että itselle tulisi parempi olo.

• petturi28v

En ajatellutkaan kertoa joten tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Se mitä mieheni ei tiedä ei voi satuttaa. Ja se oli vain seksiä (tosin mahtavaa sellaista), mutta en silti miestäni vaihtaisi mistään hinnasta =) Rakastan miestäni vaikka te epäilettekin sitä. Se tapahtui kännissä joten..

• seliseliseli
        petturi28v kirjoitti:

En ajatellutkaan kertoa joten tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Se mitä mieheni ei tiedä ei voi satuttaa. Ja se oli vain seksiä (tosin mahtavaa sellaista), mutta en silti miestäni vaihtaisi mistään hinnasta =) Rakastan miestäni vaikka te epäilettekin sitä. Se tapahtui kännissä joten..

Känni on maailman eniten käytetty syy pettämiselle. Ja maailman huonoin. Sä et kännissä tee mitään mistä et selvinpäin haaveilisi. Kännissä estot häviää ja sä uskallat toteuttaa haaveesi ja fantasiasi. Vahingossa ei jäädä kuin auton alle, ei miehen alle. Ootko miettinyt, että jotkut ei petä edes kännissä eli alkoholia et voi tapahtumasta syyttää. Eikä se lievennä tekosi laatua.

• petturi28v
        seliseliseli kirjoitti:

Känni on maailman eniten käytetty syy pettämiselle. Ja maailman huonoin. Sä et kännissä tee mitään mistä et selvinpäin haaveilisi. Kännissä estot häviää ja sä uskallat toteuttaa haaveesi ja fantasiasi. Vahingossa ei jäädä kuin auton alle, ei miehen alle. Ootko miettinyt, että jotkut ei petä edes kännissä eli alkoholia et voi tapahtumasta syyttää. Eikä se lievennä tekosi laatua.

Se oli vaan yksi känni hairahdus joka ei luultavasti enää toistu ja jos toistuu niin se tulisi olemaan vain seksiä mutta muuten mieheni kanssa menee loistavasti. Seksi ei vain luista.

• RakastajaRaju

Tunnusta nyt jo itsellesi, et ei mee loistavasti miehesi kanssa, jos seksi ei luista. Yritä ottaa puheeksi mikä seksissä teillä mättää ja korjata asia, jos pystyt. Älä tuhlaa elämääsi kärsimällä huonosta seksistä, niin kuin huomasit, et hyvääkin on saatavilla. Sopikaa vaikka, et kokeilette toista miestä mukaan sänkyyn, niin saat hyvää seksiä, sopimuksen puitteissa. Niin vanhemmat paritkin tekevät ja minäkin saan usein kiihkeät panot kiimaiselta rouvalta ja hän nauttii taidoistani ja isosta meisselistäni. Siinä voittavat kaikki, eli minä saan ja avioliitto jatkuu.

• äläolekakka
        RakastajaRaju kirjoitti:

Tunnusta nyt jo itsellesi, et ei mee loistavasti miehesi kanssa, jos seksi ei luista. Yritä ottaa puheeksi mikä seksissä teillä mättää ja korjata asia, jos pystyt. Älä tuhlaa elämääsi kärsimällä huonosta seksistä, niin kuin huomasit, et hyvääkin on saatavilla. Sopikaa vaikka, et kokeilette toista miestä mukaan sänkyyn, niin saat hyvää seksiä, sopimuksen puitteissa. Niin vanhemmat paritkin tekevät ja minäkin saan usein kiihkeät panot kiimaiselta rouvalta ja hän nauttii taidoistani ja isosta meisselistäni. Siinä voittavat kaikki, eli minä saan ja avioliitto jatkuu.

Kuulehan raju meisseli kullinaama. Kyllä parisuhde voi mennä hyvin vaikkei seksi luista. Jos muuten menee hyvin kai naisella on oikeus naida toisen kanssa.

• Sfhjklkgsdhj
        petturi28v kirjoitti:

Kännissä on moni ollut ja moni ei ole silti sekoillut vieraaseen sänkyyn...... että seli seli vaan... ketä rakastaa sitä ei petä edes kännissä..... kerran pettäjä aina pettäjä.... miehesi saa vielä tuon petoksen tietää joskus se on vain ajan kysymys..... aloittaja haluaa nyt hakea tuolla kysymykseenkään vahvistusta sille, ettei se nyt haittaa jos kännissä petti... kyse sitä mieheltäni, älä täältä!!!

• petturi28v
        Sfhjklkgsdhj kirjoitti:

Kännissä on moni ollut ja moni ei ole silti sekoillut vieraaseen sänkyyn...... että seli seli vaan... ketä rakastaa sitä ei petä edes kännissä..... kerran pettäjä aina pettäjä.... miehesi saa vielä tuon petoksen tietää joskus se on vain ajan kysymys..... aloittaja haluaa nyt hakea tuolla kysymykseenkään vahvistusta sille, ettei se nyt haittaa jos kännissä petti... kyse sitä mieheltäni, älä täältä!!!

Saa sitä sekoilla muiden kanssa jos oma mies on niin kylläsyttävä sängyssä että tuheroon sattuu. Miksi mieheni saisi tietää? ha! Ei varmasti saa ha!

• mahdotontasalatapanoasi

kaveripiiristäsi joku kyllä kertoo miehellesi että hänestä tehtiin tietoisesti aisankannattaja.pahin virhe on antaa miehen kaverille.se ei todfellakaan pysy salaisuutena kuin joskus tuntemattoman yhdeillan irtopanon kanssa.

teillä tulee ero ja koko kaveripiiri jakaantuu kahtia.tälle faktalle et voi mitään muuta kuin mietiskellä kannattiko hommata lutkan maine?
      ja oletatko että tämä petturikaveri lopettaa vonkaamisen?takuulla ei lopeta...

miehenä takaan että tämä kiltti poikaystäväsi ottaa asian tosi raskaasti.teit pahimman mahdollisen teon,osositit ettei hänessä ole sinulle riittävästi miestä.
      mursit poikaystäväsi itsetunnon pahimmalla mahdollisella loukkauksella-KAVERIPANOLLA.

Yhteinen tulevaisuutenne on nyt kuopattu ja mikäli etsit syyllistä katso peiliin.
      Totuuden kertoakseni nyt tämä tv:n pettämisohjelma TIS konkretisoitui elämäänne.

• petturi28v

EI ole mitään mahdollisuutta, että mieheni saisi tietää. Olemme sopineet panoni kanssa, ettei kumpikaan kerro omalle puolisolle mitään ja jatketaan niin kuin ennenkin. Anteeks vaan :)))

• mahdotontasalatapanoasi

Kyllä se tieto panostasi poikaystäväsi korviin kantautuu..Olet todellakin vähän yksinkertainen tai provo...

• petturi28v
        mahdotontasalatapanoasi kirjoitti:

Kyllä se tieto panostasi poikaystäväsi korviin kantautuu..Olet todellakin vähän yksinkertainen tai provo...

En ole provo. Ja kuulehan kerros miten se kantautuis mieheni korvaan kun ollaan sovittu että panomme jää salaisuudeksi eikä kummankaan puolisot saa tietää.

• Pistäpoikkiitsesitakia
        petturi28v kirjoitti:

En ole provo. Ja kuulehan kerros miten se kantautuis mieheni korvaan kun ollaan sovittu että panomme jää salaisuudeksi eikä kummankaan puolisot saa tietää.

Kyllä se poikaystäväsi asian huomaa, kun omatuntosi kolkuttaa sen verran paljon ettei käytöksesi ole enää luontevaa. Parempi olla rehellinen, varmaan pettäisit aivan samalla tavalla sitten avioliitossannekin. Ehkä sinusta ei olekaan yksiavioiseksi ja jos poikaystäväsi uskollisuutta pitää arvossaan, niin et tosiaan ole hänen arvoisensa ja ansaitse häntä puolisoksesi.

• petturi28v
        Pistäpoikkiitsesitakia kirjoitti:

Kyllä se poikaystäväsi asian huomaa, kun omatuntosi kolkuttaa sen verran paljon ettei käytöksesi ole enää luontevaa. Parempi olla rehellinen, varmaan pettäisit aivan samalla tavalla sitten avioliitossannekin. Ehkä sinusta ei olekaan yksiavioiseksi ja jos poikaystäväsi uskollisuutta pitää arvossaan, niin et tosiaan ole hänen arvoisensa ja ansaitse häntä puolisoksesi.

Kyllä minusta on yksiavioiseksi ja se tuo vain mukavasti piristystä arkeen kun saa HYVÄÄ seksiä. En ymmärrä naisia jotka vuodesta toiseen jaksavat paneskella yhden ja saman kanssa. huoh

• Pistäpoikkiitsesitakia
        petturi28v kirjoitti:

Kyllä minusta on yksiavioiseksi ja se tuo vain mukavasti piristystä arkeen kun saa HYVÄÄ seksiä. En ymmärrä naisia jotka vuodesta toiseen jaksavat paneskella yhden ja saman kanssa. huoh

Annapa sen poikasystäväsi valita haluaako sinut enää tekosi jälkeen eli ole tosiaan rehellinen häntä kohtaan. Täällä kirjoittelemalla vain yrität hakea oikeutusta teollesi, mutta se ei vaan ole ollut oikein sitä poikaystävääsi kohtaan, jos hän pitää sitä uskollisuutta arvossaan ja tärkeänä osana parisuhdetta. Sinun itsesi on parempi alkaa sinkuksi, jos ajattelet noin, niin et loukkaa ketään sitten tai etsiä sellainen mies, jos poikaystäväsi ei hyväksy uskottomuuttasi, joka sen hyväksyy ja tekee itse sinua kohtaan myös samoin.

• Idioottiii
        petturi28v kirjoitti:

Samassa lauseessa sanot että sinusta yksiavioiseksi ja että et ymmärrä naisia jotka panee sen yhden saman kanssa. Niimpä anna miehesi päättää haluaako sinua enään vaiko ei, ota vastuu teoistasi.. Oletko edes yrittänyt parantaa seksiänne ja puhunut miehen kanssa avoimesti asiasta?? Tee palvelus miehellesi, jätä mies koska sinä et ansaitse miestäsi ja hommaa itsellesi fuckboy koska sinusta ei saa uskollista vaimoa tekemälläkään..

• kokenutsaman

Älkää mollatko aloittajaa. Itse olen tehnyt saman mutta tilanne meni toisella tavalla. Petin poikaystävääni nimittäin neljän nigerialaisten miesten kanssa. Ja käytin kortsua. Älä ap syyttä tunne huonoa omaatuntoa en minäkään! :)

• kokenutpettämisen

Mikä johti sinut pettämään? Petin kahden miehen kanssa miestäni ja olen henkisesti loppu asian suhtee.
        Haluan anteeksi rakastan miestäni
        En uskalla kertoa vaikka haluaisin

• Hämeenhidalko

Jätä viina. Ehkä huoraaminenkin loppuu..

• kokenutsaman

Kuka tässä huoraamisesta on puhunut? Sinä voit lähteä huoria etsimään jostai muualta kuin tästä ketjusta. Pelle. Se oli vain seksiä? Mitä pahaa siinä on vaikka harrasteleekin silloin tällöin jonkun muun kuin oman kanssa? Herää pahvi.

• kokeiltu_on

Niin se vaan on tää elämä...vieras liha tekee hyvää joskus, ei siinä rakkaudesta ole kyse vaan halusta ja himosta. Jos pettää ja on sinut asian kanssa niin mitäs siinä ja pysyy varmasti salassa.

• minäolenpetturimyos

Olen samassa tilanteessa kuin alottaja. Itse mokasin kaksi kertaa pahemmin ja menin sänkyyn 6 eri miesten kanssa joista kaikki oli ulkomaalaisia. EN KOSKAAN voi kertoa sillä mieheni tuskin antaisi anteeksi..ap älä suotta murehdi..:)

• Pistäpoikkiitsesitakia

Kyllä se rehellisyys parisuhteessa kannattaa, miltäpä se itsestäsi tuntuisi, jos saisit kuulla samaa omasta poikaystävästäsi sitten jonkun muun kertomana. Haluaisitko itse hänen kanssaan enää naimisiin? Miksi olla niin ääliö sitä kohtaan, jota olevinaan rakastaa? Ei tuo käytöksesi ole rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta nähnytkään ja tosiaan kannattaa miettiä mikä itsessäsi oikein on vialla, kun käyttäydyt noin?

• oletkosidiootti

Joskus se rehellisyys ei todellakaan kannata. Jos ap:n moka tapahtui vaan kerran miksi mennä poikaystävälle mainostaamaan että on nainut jonkun toisen kanssa?

• Pistäpoikkiitsesitakia
        oletkosidiootti kirjoitti:

Joskus se rehellisyys ei todellakaan kannata. Jos ap:n moka tapahtui vaan kerran miksi mennä poikaystävälle mainostaamaan että on nainut jonkun toisen kanssa?

Se on monille alku siihen toistuvaan toimintaan, kun saa ensimmäisen mokansa läpi ja myös viimeinen niitti niille, joille se uskollisuus parisuhteessa on ehdottoman tärkeää. Valheilla ette saa parisuhteistanne toimivaa, rehellisyys kannattaa ja toiselle osapuolelle pitää antaa se valinnan mahdollisuus haluaako jatkaa parisuhteessa teon jälkeen vai ei. Jotkut antaa tapahtuneen anteeksi, mutta jotkut taas ei, mutta luikerointa ja epärehellisintä on tapahtuneen salaaminen.

• Teinitohtori

Suominainen on kaikkien huorien äiti.

• yaksuomimiehet

Suomimies on kaikkien kusipäiden isä

• Idioottejariittää

Sopivasti sivuutit että myös se mies oli varattu eli petti myös. Mihinkäs sulta sen huorittelu unohtui?

• 13212

Käyttäydyt kuin huora, mutta et halua kuulla olevasi huora:) Et luultavasti halua kuulla myöskään olevasi vähän yksinkertainen, mutta sekin näkyy vastauksistasi.

• älähaukuhuora

Älä kuule hauku ap:tä. Olen itse nussinut viittä eri miestä.

• petturi28v

Itseasiassa en ole huora. En ottanut rahaa meidän hetkestä. Voit lähteä vapaasti naimaan niitä huoriasi tämän ketjun ulkopuolelle kiitos.

• 169
        petturi28v kirjoitti:

Itseasiassa en ole huora. En ottanut rahaa meidän hetkestä. Voit lähteä vapaasti naimaan niitä huoriasi tämän ketjun ulkopuolelle kiitos.

Kysy siltä ihanalta poikaystävältäsi millä nimellä hän kutsuisi sinua.

• MIKSISAATANA
        169 kirjoitti:

Kysy siltä ihanalta poikaystävältäsi millä nimellä hän kutsuisi sinua.

MIKSI TOISEN NUSSIMINEN ON NIIN VÄÄRIN MIKSI VITUSSA?????

• huoriaoottekaikki

Miksi ihmiset pettää? miksei voida nauttia olosta sen oman rakkaan kanssa? Miksi pitää lähteä vieraiden kullien päälle hyppimää? Tai miksi pitää lähteä sitä kullia vieraisiin vesistöihin upottamaan? Arvostakaa rakkautta perslävet

• itseoletperse

itse olet persläpi

• jghjghj

Entäpä jos olisi toisinpäin: poikaystäväsi pettäisi sinua tytön kanssa, jonka sinä tunnet?

Minusta kuule vaikuttaa siltä, ettet rakasta, saati arvosta poikaystävääsi tarpeeksi.

• petturi28v

Mutta se ei ole toisinpäin. Ja kyllä minä arvostan ja rakastan sen taki en kerrokaan en aio purkaa omaa pikku mokaani muruni niskaan :)

• Tekopyhääniinpä
        petturi28v kirjoitti:

Mutta se ei ole toisinpäin. Ja kyllä minä arvostan ja rakastan sen taki en kerrokaan en aio purkaa omaa pikku mokaani muruni niskaan :)

Vastaisitko kysymykseen;eli miltä sinusta tuntuisi jos saisit tietää poikaystäväsi panneen jonkun kaverisi kanssa? Pitäisi ainakin olla ok,koska mitään muuta ei siinäkään olisi tapahtunut kun seksiä. Ja jos ei olisi ok,miksi sulle on eri säännöt suhteessa kun toiselle?

• petturi28v

Minun pettämiseni johtui siitä etten saaa omalta niin paljon kuin toivoisin ja tarvitsisin ja sitten kun seurassa on iso mulkkuinen ihanuus sekä vähän alkoholia mukana niin itse kullakin alkaisi himottaa ja edelleenkin se oli kännissä. Unohtui manita ettei tämä ollut suinkaan ensimmäinen kerta kun petin miestäni. Vaan jo kolmas mutta tehty mikä tehty ja teidän on aivan turhaa jankuttaa ettenkö rakastaisi omaa miestäni.

• petäpetäpetä

Eikä ole ensimmäinen kerta kun täällä kirjoitat tarinaasi. Samantapainen jankkaaminenhan käytiin jokunen aika sitten. Tunnut olevan niin varma rakkaudestasi ja niin varma siitä että pettäminen on lähes ok - ainakin kännissä ja varsinkin isomulkeroisen kanssa. Ja etenkin silloin jos ei kumppanilta saa tarpeeksi ja tarpeeksi hyvin.
        No ei siinä mitään - toki noinkin voi elää. Tai käsittääkseni tuo kaikki on kuvitteellista, mutta leikitään niin että totta olis. Mutta mihin siis tarvitset palstalaisten mielipiteitä? Kun tunnut olevan sitä mieltä, että kaikki on perfekt ok . Ehkä oman pääsi sisällä kaikki ei kuitenkaan olekaan niin ok.

• kusinaamakulli
        petäpetäpetä kirjoitti:

Eikä ole ensimmäinen kerta kun täällä kirjoitat tarinaasi. Samantapainen jankkaaminenhan käytiin jokunen aika sitten. Tunnut olevan niin varma rakkaudestasi ja niin varma siitä että pettäminen on lähes ok - ainakin kännissä ja varsinkin isomulkeroisen kanssa. Ja etenkin silloin jos ei kumppanilta saa tarpeeksi ja tarpeeksi hyvin.
        No ei siinä mitään - toki noinkin voi elää. Tai käsittääkseni tuo kaikki on kuvitteellista, mutta leikitään niin että totta olis. Mutta mihin siis tarvitset palstalaisten mielipiteitä? Kun tunnut olevan sitä mieltä, että kaikki on perfekt ok . Ehkä oman pääsi sisällä kaikki ei kuitenkaan olekaan niin ok.

sinä voit painua nuolemaan omia hikisä jalkojasi t ex vaimosi

• sinäsika
        petäpetäpetä kirjoitti:

Olen pahoillani jos naisesi on sinua pettänyt mutta ei se tavatonta ole jos ei kaduta nussineensa vieraan kanssa. Lopettaisit sen runkkaamisen.

• säootpelkuri

Kuulehan tyttö hyvä, pettäminen ei ole sun puolison syy. Sulla on omassa päässä vikaa. Jos sä et saa puolisoltasi sitä mitä odotat sulla on suu josta tulee sanoja. Se on puhumistakin varten se suu. Vai etkö uskalla? Pelkäätkö että sun poikaystävä on myös sitä mieltä, että seksi sun kanssa on surkeaa?
        Ootko ajatellut miltä susta tuntuisi, jos poikaystäväsi pettäisi sua? Ajattelisitko että sehän oli vaan seksiä ja sussa on se vika, että hän vieraisiin meni?
        Jos sä nyt päädyt joskus avioliittoon jonkun kanssa niin ole rehellinen ja kerro sille toiselle, että sä et ole yksiavioinen, sä tarvitset ja haluat seksiä myös muiden miesten kanssa. Muista kertoa se jo ennen avioliittoa. Sitä kutsutaan aikuisen ihmisen käytökseksi ja rehellisyydeksi.
        Monelle on vaikeaa myöntää että itse on se sika. Se, joka katsoo oikeudekseen käydä vieraissa kun puoliso on muka niin paska. Sellainen sä olet. Pelkuri.

• imejalkaas
        säootpelkuri kirjoitti:

Kuulehan tyttö hyvä, pettäminen ei ole sun puolison syy. Sulla on omassa päässä vikaa. Jos sä et saa puolisoltasi sitä mitä odotat sulla on suu josta tulee sanoja. Se on puhumistakin varten se suu. Vai etkö uskalla? Pelkäätkö että sun poikaystävä on myös sitä mieltä, että seksi sun kanssa on surkeaa?
        Ootko ajatellut miltä susta tuntuisi, jos poikaystäväsi pettäisi sua? Ajattelisitko että sehän oli vaan seksiä ja sussa on se vika, että hän vieraisiin meni?
        Jos sä nyt päädyt joskus avioliittoon jonkun kanssa niin ole rehellinen ja kerro sille toiselle, että sä et ole yksiavioinen, sä tarvitset ja haluat seksiä myös muiden miesten kanssa. Muista kertoa se jo ennen avioliittoa. Sitä kutsutaan aikuisen ihmisen käytökseksi ja rehellisyydeksi.
        Monelle on vaikeaa myöntää että itse on se sika. Se, joka katsoo oikeudekseen käydä vieraissa kun puoliso on muka niin paska. Sellainen sä olet. Pelkuri.

Haista sä vittu saatanan moralisoija t mutsis

• RakastajaRaju

Unohda jo avioliitto ajatukset tuon miehen kanssa, jos seksinne ei toimi viiden vuoden jälkeen. Sitä ei voi enää korjata mitenkään. Sulla on puolet aivoista alapäässä, niin kuin myös minulla. En tyydy kyllä pitkään huonoon ja liian vähään seksiin, vaan vaihdan kumppania. Nyt sinkkuna saan paneksella ketä huvittaa ja yllättäen on pantavia riittänyt ja kokemuksia on kertynyt. Ei ulkonäköni, vaan siisti käytös ja puheenlahjani ison meisselini lisäksi on auttaneet siinä. Hyvää jatkoa sullekin sinkkuna ja toivottavasti jossain tavataan hyvän seksin merkeissä. :)

• Fgköjcjlö
        säootpelkuri kirjoitti:

Juuri näin..... juuri näin.... täsmälleen..... aloittaja yrittää nyt kaikin tavoin tehdä miehestään syntipukin omalle pettämiselleen..... mistä noita ääliöitä sikiää... jos se pettäminen on aloittajan miehen seksihaluttomuuden vika niin kerro se miehelles älä hae täältä tukea pettämisellesi.

• sunkanssanyt
        Fgköjcjlö kirjoitti:

Juuri näin..... juuri näin.... täsmälleen..... aloittaja yrittää nyt kaikin tavoin tehdä miehestään syntipukin omalle pettämiselleen..... mistä noita ääliöitä sikiää... jos se pettäminen on aloittajan miehen seksihaluttomuuden vika niin kerro se miehelles älä hae täältä tukea pettämisellesi.

Haluan pettää tyttöystävääni nyt sun kanssa

• slutnextcity

Hei olen melkein samassa jamassa kuin alottaja paitsi että minua ei kaduta..Olemme seurustelleen ukkelini kanssa 4 vuotta ja vappuna petin häntä baarissa mustien miehien kanssa ilman ehkäisyä. Mieheni sai tietää mutta antoi anteeksi. Mutta sama meno jatkui viime viikonloppuna mutta mieheni ei saa todellakaan tietää koska hän tällä kertaa jättäisi minut. Onko muilla antaa neuvoja???

• näin_on

Mitä tuossa neuvomaan, jos ei ole provo, olet täysi lutka jolta tuntuu puuttuvan jotain päästä, mieti mitäköhän tarkoitan jos pystyt.

• idioottiolet
        näin_on kirjoitti:

Mitä tuossa neuvomaan, jos ei ole provo, olet täysi lutka jolta tuntuu puuttuvan jotain päästä, mieti mitäköhän tarkoitan jos pystyt.

Mikä sä olet ketään lutkittelemaan. Ei aina jaksa sitä seksiä vaan sen oman miehen kanssa idiootti ;)

• jakorasiako_olet
        idioottiolet kirjoitti:

Mikä sä olet ketään lutkittelemaan. Ei aina jaksa sitä seksiä vaan sen oman miehen kanssa idiootti ;)

Mainitsemaasi kutsutaan parisuhteeksi jos et ole kuullut...siihen ei kuulu pettäminen.

• idioottiko.olet
        jakorasiako_olet kirjoitti:

Mainitsemaasi kutsutaan parisuhteeksi jos et ole kuullut...siihen ei kuulu pettäminen.

no kerro kiltisti mitä asioita esim parisuhteeseen kuuluu? anna tulla äläkä huorittele ihmisiä pelle.

• onko_tuttua
        idioottiko.olet kirjoitti:

no kerro kiltisti mitä asioita esim parisuhteeseen kuuluu? anna tulla äläkä huorittele ihmisiä pelle.

Parisuhteeseen kuulu seksi oman kumppanin kanssa, ei pillun jakelu muille miehille.

• avovaimo71

Tiedän kokemuksesta että voi tuntua hankalalta aluksi...Olin itse 26 vuotias perheenäiti kun hairahdin kerran. Olin laivalla ja tutustuin naimisissa olevaan mieheen...juttu kulki hyvin, tanssittiin ja sitten vaan yhtäkkiä suudeltiin. Loppu yö vietettiin miehen hytissä seksin merkeissä...ei siinä paljoa mietitty sillä hetkellä, himo ja tunne vei. Kumi oli kuitenkin käytössä koko aktin ajan en halunut mitään riskiä ottaa. Siinä sitten mietin muutaman viikon ja tulin siihen lopputulokseen että kerron. Sanailuhan siitä tuli eikä ihme, mies suuttui, varmasti olisin itsekin suuttunut siinä tilanteessa. Asia puhuttiin selväksi ja mies sanoi ettei halua vähään aikaan nukkua vierekkäin joten muutin vierashuoneeseen joksikin aikaa kunnes tilanne tasaantui. Olemme kuitenkin yhdessä matkanneet lähes 25 vuotta ilman eroa. Kannattaa kertoa jos haluat puhdistaa omaa tuntoa, tulee kevyempi olo...eri asia on haluaako miehesi sen jälkeen olla kanssasi, se riski on otettava minäkin otin vaikkei se helppoa ollut.

• petturi28v

Juuri tuon takia en aio kertoa. Mieheni alkaisi vain välttelemään. Mutta kiitos kommentistasi =) Mutt kun tuo minun karvaperse ei suostuisi edes kuuntelemaan ´selityksiäni´ ja hän haavoittuisi syvästi jos kertoisin.

• panomiehillePumpattavaa

Nuinhan se vittu vie, ehkäpä lisävientiä viinalla ja panomiehet saavat pökittävää.
      Eikä ole viimeinen vierasaisa sulla.

• minäpäolenkin

Minäpä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 11 vuotta ja ilman ainuttakaan ajatusta vieraista miehistä repikää siitä hha :D Mulla onkin maailman kultaisin mies <3

• pimperoturtana

Olen samassa jamassa kuin ap. Mutta mieheni aina antaa jokaisen kerran anteeksi. Hän tietää että olen nainut monien miesten kanssa mutta haluaa silti olla kanssani. Ja vappuna olin risteilyllä tutustuin siellä kivaan mieheen jonka kanssa harrastin kiihkeää seksiä

• Pistäpoikkiitsesitakia

Kaipa teillä suhde toimii muuten, mutta se seksipuoli ei ole sitten riittävää kummallekaan. Te olette antaneet toisillenne luvan harrastaa seksiä muidenkin kanssa ja hyvä niin. Jospa ap:kin kertoisi tilanteen poikaystävälleen ja antaisi hänellekin luvan mennä vieraisiin, niin suhde olisi tasapuolinen tai poikaystävä saisi valita itselleen jonkun muun kumppanin, joka arvostaa sitä uskollisuutta yhtä paljon.

• Itsekkinpettänyt

Saamarin vatipää. Kai tajuat et sit vast nesteessä oletkin kun sana kiertää ja äijäs kuulee muuta kautta. Ei lähipiirissä nuo pysy salassa loputtomiin. Tervemenoa suhteelle jos ei sulta sitä kuule

• ootKylänJakorasia

Aloittaja tuntuu olevan hieman lapsellinen! Mikä siinä on että pitää tänne ensin tulla ruikuttaa kui väärin teki ja kysyä että mitä nyt teen kerronko vai en ja hetken päästä olet jo päättänyt olla kertomatta....Kyllä mä tollaisen lutkan jättäisin heti. Kyllähän sen nyt näkee heti ihmisestä kuka on pettäjä ja kuka ei hei haloo....Varsinkin aloittajan tunnistaisi aika äkkiä pettäjäksi on se sen verran läpinäkyvän oloinen...
      Mutta toivottavasti kumppanis saa tuon sun panos selville ja käy panee sun kaverias ja jättää sit sut.
      Tämmöstä se on ku jakorasiaa ei ole maadoitettu :´DD

• Hombrezero0

Ajattelin että jos poikaystävä tietäisi että on melko surkea sängyssä niin antaisiko hän sinulle luvan käydä vieraissa? Minä hänen sijassaan antaisin luvan, ihan vaan pelastaakseni muuten hyvän suhteen. Ja sinun ei tarvitsisi tuntea syyllisyyttä silloin. Mutta harva on kuitenkin niin vapaamielinen, niinkuin näiden junttien huorittelusta näkyy. Ole varovainen jos otat asian puheeksi.

• Skunkkix

Huoras mitää vikaa oo mut pettämises on. Wittuuks oot suhteessa
      Sitä mitä ei saa tehä mutta haluaa tehdä, tehdään kännissä. Anna sun ukon panna jotain toista naista nii tilanne tasottuu.
      Ja kyllä se sun miehes on tuon jo huomannu... Se ei vaan haluu myöntää sitä.

Jos joku vieras on koskenu omaan, sen huomaa.

• Skunkkix

Juu lankesin tohon aloittajan manipulointi-dominointi paskaa itekki... Sori.

Siis ei. Su mies tekee päätökset itte. Veikkaan kyl, että sinä alottaja et sen manly päätökseen enää pääty.

Sä puhut muuteki liia rumasti rakkaudesta.

• petetty-on

Väärin olet tehnyt, mutta tosiaankin alkoholia kun nauttii, tekee asioita joita ei välttämättä selvinpäin tekisi. Itse olen kokenut kun minua on petetty. Sain tietää asiasta muualta kuin omalta mieheltä, toivonut olisin kyllä että hän itse olisi minulle kertonut. Se olisi kertonut jotain miehen rehellisyydestä ja katumuksesta, jos ei kerro, tuskin hirveesti katuu. Tulevaisuudessa pettämisesi voi alkaa painaa mieltäsi ja vaikuttaa näin elämääsi, silloin tuskin ajatuksiesi kanssa on hyvä olla ja elää.
      Epäilempä, että pettäminen pysyy salassa, koska kysymyksessä on yhteinen tuttunne. Tällaiset asiat vaan leviää ja tulee esille jostain syystä, vaikka kuinka olisitte sopinee pitää asian teidän välisenä.
      Jos miehesi pettäisi sinua, haluaisitko, että hän kertoisi sinulle vai pitäisi asian omana tietonaan niin kauan kuin se joskus tulee esille?
      Olisiko sinun parasta elää sinkkuna, silloin voit vapaasti harrastaa seksiä kenen kanssa ja niin monen kanssa kuin haluat, se vaan voi olla hyvin tuhoavaa elämää. Mutta toisaalta nyt voit tuhota poikaystäväsi elämän pettämisiesi vuoksi.

• tyuiopiii

Luottamuspula niin suhde rakoilee vaikeana aikana pahasti ja paska nousee pintaan. Jokainen on sitä mitä ansaitsee miinus se että asiasta vaikuttuvat lähiihmiset jotka muokkaavat sinun omaa minäkuvasi että kuljet tietä mitä luot itse.

Että toisille sattuu samaa ei tee oikeutusta pettää, sillä petos on petosta.

Seksi vieraan kanssa on väärin.

Lisäksi aikaisemmat teot vaikuttavat laajaalaisesti elämään: lapset, työ, perhe, minäkuva, ym. Asia on kokonaisvaltainen.

• petturi28v

Kävin juuri eilen pettämässä miestäni. En voinut mitään se vain tapahtui ja yhtäkkiä huomasin harrastaneeni seksiä koko jalkapallojoukkueen kanssa. No siinä oli alkoholiakin ja kaikki vaan kävi jotenkin huomaamatta.

• Lorttolorttolorttolortto

Hei lopetapas nyt lortto!

• paulionkyl1

Kiitos pa olen odottanut tätä että saan pahanolon ja huomion itsestäni pois kiitos sulle oot äijä!

• Vaimiksi

Siksikö kännäät että pystyt tekemään sellaisia juttuja joita et selvänä uskalla, pysty, kykene ... ?

• 40v-sinkkumies

Todella tyhmä selitys. Pettäminen on aina tahallinen teko eikä humala liity pettämiseen mitenkään. Halusit pettää koska et rakasta poikaystävääsi. turha selitellä mitään muuta.

• Rohkeudenkorvike

Kyllä humala liittyy moneenkin juttuun, erilaisiin asioihin ja tilanteisiin. Ennen kuin se vie tajun ja oletetun tiedon, se häivyttää estot pois häiritsemästä kaavoihin kangistunutta mielen puolta.

Jostain rakkaudesta näissä tapauksissa on turha löpistä yhtään mitään. Ihan yleisesti ihmiset tietävät siitä yhtä vähän kuin esimerkiksi vaikkapa - humalasta.

• vainomakulti

te voitte pettää toisianne minkä kerkeette. minä harrastan seksiä vain oman poikaystäväni kanssa :) ja jos ei omaa kultaa voi jollain hetkellä saada, valitsen itsetyydytyksen ja ei tuota mitään ongelmia. haluan VAIN omaa ihanaani. :3

• James.pond

Aloittaja on selvästikin tyhmä lutka.

• Kunselvänäeiuskalla

Humala on niiin huono tekosyy että miten joku kehtaa panna juttuja sen piikkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe