Kansa pakotetaan radikaalifeministeiksi

IlkimyksenUutispalvelu

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkonäkörasismivittuun

      Miten tämä liittyy ateismiin tai uskontoihin? Homofoobikoita on joka porukassa, ei se ideologiaa katso. Jos Latviassa on joku ääliö, joka luulee miesten ryhtyvän homostelemaan jos naisia ei saa hakata, hän todistaa vaan itsestään.

    • Taikauskonnoton

      Heh, väkivallanvastaisuus ja tasa-arvo on joidenkin mielestä yhtä kuin radikaalifeminismi.

      Eikä tasa-arvoinen avioliittolakikaan uhkaa millään tavalla naisen ja miehen välistä avioliittoa, perhettä eikä lasten oikeuksia. Päinvastoin. Vanhempien, etenkin perheen miehen oikeuksiahan väkivallattomuus ja tasa-arvo vähän heikentää, kun ei saakaan enää hakata naisia ja lapsia mielinmäärin.

      • Murenee kristilliseltä moraalita täysin pohja kun ei saa pitää vaimoa nyrkin ja hellan välissä, eikä heittää pentuja kännissä hankeen talvipakkasilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3124
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      119
      2013
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      86
      1709
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      125
      1672
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      90
      1515
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      98
      1512
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1365
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1263
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1160
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1139
    Aihe