Miehen hyväily

osaaamaton

Miten hyväillä miehen etumusta housujen päältä (ja alta) kiusoittelevasti ja kiihottavasti? Uus deitti, enkä oo ennen joutunut tuommoseen tilanteeseen. Auttakaa pliis joku.

4

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadffasdfasdas

      mitä vittua taas
      luitko jostain lehdestä että noin kannattaa tehdä?

    • käet_likaantuu

      Älä hyvä ihminen mene palleja raplaamaan,
      siinähän kädet suotta likaantuu.

    • 0601

      Tiedä sitten aloittajan oikeellisuudesta mutta minusta ainakin tuntuu hyvältä jos puristaa persuksista. Sillä saa huomioni heti. Vasta sen jälkeen sitten voi siirtyä etupuolelle. Ja jos haluaa kiusoitella niin yleisissä tiloissa voi vaikka seistä edessä ja vähän takapuolella painaa ja hieroa. Tai kumartua ja pyllistää. Ei siinä sen enempää. Varmasti tunnet jo takapuolessasi kohouman.

      Rohkeus riippuu tietysti naisesta ja tilanteesta. Mutta pääsääntöisesti voi sanoa että minulla toimii julkiset paikat paremmin. Mitä julkisempi sen kiihoittavampi. Mutta kuitenkin enemmän mielikuvien kautta kun tekojen. Esim. takapuolella kiihoittaminen toimii paremmin kuin käsi haaroissa.

      Täytyy toki muistaa että me kaikki olemme erilaisia.

      Enkä minä pistä pahaksi jos vaikka täysin tuntematon nainen vahingossa törmää tai kulkee esim maitohyllyssä ohitseni "hipaisten".

    • kiihottavasti

      Jos mua hyväilet niin koskettele ensin kättä (vasen on herkempi). Siirrä sitten käsi etumukselle (housujen päältä). Älä laita kättä housujen alle ennenkuin oma käteni on sinun housuissasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe