Miten hyväillä miehen etumusta housujen päältä (ja alta) kiusoittelevasti ja kiihottavasti? Uus deitti, enkä oo ennen joutunut tuommoseen tilanteeseen. Auttakaa pliis joku.
Miehen hyväily
4
581
Vastaukset
- sadffasdfasdas
mitä vittua taas
luitko jostain lehdestä että noin kannattaa tehdä? - käet_likaantuu
Älä hyvä ihminen mene palleja raplaamaan,
siinähän kädet suotta likaantuu. - 0601
Tiedä sitten aloittajan oikeellisuudesta mutta minusta ainakin tuntuu hyvältä jos puristaa persuksista. Sillä saa huomioni heti. Vasta sen jälkeen sitten voi siirtyä etupuolelle. Ja jos haluaa kiusoitella niin yleisissä tiloissa voi vaikka seistä edessä ja vähän takapuolella painaa ja hieroa. Tai kumartua ja pyllistää. Ei siinä sen enempää. Varmasti tunnet jo takapuolessasi kohouman.
Rohkeus riippuu tietysti naisesta ja tilanteesta. Mutta pääsääntöisesti voi sanoa että minulla toimii julkiset paikat paremmin. Mitä julkisempi sen kiihoittavampi. Mutta kuitenkin enemmän mielikuvien kautta kun tekojen. Esim. takapuolella kiihoittaminen toimii paremmin kuin käsi haaroissa.
Täytyy toki muistaa että me kaikki olemme erilaisia.
Enkä minä pistä pahaksi jos vaikka täysin tuntematon nainen vahingossa törmää tai kulkee esim maitohyllyssä ohitseni "hipaisten". - kiihottavasti
Jos mua hyväilet niin koskettele ensin kättä (vasen on herkempi). Siirrä sitten käsi etumukselle (housujen päältä). Älä laita kättä housujen alle ennenkuin oma käteni on sinun housuissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812