-10 kg kesän loppuun mennessä!

filippa_

Moi!

Löytyykö muita, joilla on laihdutusprojekti käynnissä? Itsellä tosiaan tuo -10 kg olisi tarkoitus pudottaa elokuun loppuun mennessä, ja jos löytyy muitakin niin vertaistukihan on aina kiva juttu! :)

Paino tällä hetkellä normaali 64,7 kg, mutta ylipaino häämöttää alle kilon päässä. Toukokuun loppuun mennessä olisi tarkoitus päästä 61,7 kiloon. Projekti olisi tarkoitus toteuttaa nutraamalla ja nyt on ensimmäinen päivä takana.

(Ja älkäähän tulko turhaan inisemään miten nutraus on huono vaihtoehto tms. Viime kesänä lähti jo ensimmäiset 10 kg. Tää on just hyvä tapa mulle.:) )

29

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63,3 kg! Kaksi täysnutrauspäivää on takana ja kolmas alkaa nyt. Mun toukokuun tavoite on 1,6 kilon päässä ja aikaa on melkein kolme viikkoa. Jos mä en ala mässäillä, sen pitäisi olla aika helposti saavutettavissa! Tahti kyllä varmasti hidastuu alun nopean pudotuksen jälkeen, eli nyt pitäisi sitten vain olla kärsivällinen, mikä onkin mulle se vaikein juttu... :D

    • Jojottelya

      Millätavalla olit ajatellut mennä sitten kun tavoitepaino on saavutettu? Paino ylös että voi taas laihduttaa?

      • Tuskinpa, ei tullu edellisetkään 10 kg takaisin. Mä liikun tavallisesti melko paljon ja syön normaalisti pääosin terveellistä ruokaa joten paino kyllä pysyy paikoillaan. Nyt nutrauksen aikana mä en tosin harrasta kovin raskasta liikuntaa, vaan ainoastaan sen verran että pysyy kroppa kunnossa. :)

        Mun ruokavalio on tavallisesti kasvispainotteinen, mutta kananmunia ja maitotuotteita mä kyllä käytän. Silloin tällöin lihaa, ja jos mä syön leipää niin melkein aina ruista.

        Mulla on ollut pitkään jo tosi terveellinen ruokavalio eikä paino pahemmin ole heilunut suuntaan tai toiseen. Nämä kilot, mitä mä nyt pudotan, on kertynyneet aikoja sitten. Viime vuosi oli sen verran kiireinen etten mä ehtinyt keskittyä laihduttamiseen ja siksi viime kesänä kesken jäänyt urakka jatkuu vasta nyt.


    • Kolme nutrauspäivää takana ja nyt neljännen aamuna vaaka näytti 62,9 kg. Painoa siis tippunut 1,8 kg! Tietenkin alussa paino laskee aina enemmän kun kaikki ylimääräinen lähtee pois. Joka tapauksessa on piristävää huomata kun esim. vyötärö näyttää paljon pienemmältä ja olokin on kevyt! :)

      Toukokuun tavoite 61,7 kg on 1,2 kilon päässä. Tämä ensimmäinen viikkokin on vasta puolessa välissä joten voi olla että mä asetan uuden, vähän haastavamman tavoitteen, jos mä saavutan tämän ensimmäisen suunniteltua nopeammin.

    • syön_siis_elän

      Onhan sinulle tehty kehonkoostumus analyysi? On sääli, jos sporttiinen ihminen laihduttaa lihaksiaan. Nimittäin urheilullinen kasvispainoitteisesti syövä ihminenkin voi olla yllättävän lihaksikas. Naurettavaa, että nykyään silti tuijotetaan ainoastaan vaa'an lukemaa. Voimassa voi olla yllättävät erot. Eli jos on lihakset ja siinä päällä "normaali määrä" rasvaa, ei mielestäni tarvitse laihduttaa. Etenkin jos sisäelinrasvaakaan ei paljoa ole. Toinen voi olla kevyt, mutta minimaalinen määrä lihasta ja lähes kaikki massa rasvaa. Silti nk. normaalipainoinen. Kumpikohan on oikeasti terve ja hyvinvoiva? Kannattaa kontrolloida, mistä kudoksesta paino lähtee. Lihaskatoa tuskin voi estää kokonaan. Lihaskato taas heikentää painonhallintaa.

      Itse ajattelin laihduttaa "pömppömahani" vuoksi, mutta kun sisäelinrasvani on normaaliarvojen puolivälissä, rasvaprosentti normaalin alarajoilla ja lihasmassa normaalia suurempi, tulin toisiin tuloksiin. Jatkan liikkumista hyvin syöden, ja koetan kuluttaa sisäelinrasvaa vähän vähemmäksi riittävän pitkäkestoisilla suorituksilla. Ja koetan kasvattaa lihasmassaani vielä vähän, vaikka työlästä se on, en niin tykkää lihaskuntoharjoittelusta.

      • Pallas.Athena

        Olen samaa mieltä kanssasi! Suututtaa ne kaikenlaiset Bigg Loser ohjelmat, joissa punnitaan koko ajan lainkaan huomioon ottamatta muuta analysointia. Kuten vesi, lihasmassa...
        Minulla on samat painot ja päämäärät filippan kanssa ja ajattelin antaa itselleni sen ajan, 3kk, -10kg.
        Mutta aion nauttia joka hetkestä! Aion nauttia kävelyistä ottaen rakentavaa matkalle.
        Aion nauttia yogasta ja kuunnella joka lihastani, joka alkaa virkoamaan ja aion nauttia voimistelusta ulkona luonnossa.
        Aion nauttia päivällä meditointi/rentoutumisesta.
        Aion nauttia puhdistavista juomista aamusta iltaan.
        Sitten pieni palkintokaan ei olisi pahasta - kunhan ei ruokaa.
        Ottaisikohan pari nutrauspäivää aluksi, että saa tämän kehossa seisovan veden liikkeelle ja ulos?
        Ajattelin turvautua koivunlehti- ja voikukka'teehen.
        Onnea matkaan kaikille!


      • Pallas.Athena
        Pallas.Athena kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi! Suututtaa ne kaikenlaiset Bigg Loser ohjelmat, joissa punnitaan koko ajan lainkaan huomioon ottamatta muuta analysointia. Kuten vesi, lihasmassa...
        Minulla on samat painot ja päämäärät filippan kanssa ja ajattelin antaa itselleni sen ajan, 3kk, -10kg.
        Mutta aion nauttia joka hetkestä! Aion nauttia kävelyistä ottaen rakentavaa matkalle.
        Aion nauttia yogasta ja kuunnella joka lihastani, joka alkaa virkoamaan ja aion nauttia voimistelusta ulkona luonnossa.
        Aion nauttia päivällä meditointi/rentoutumisesta.
        Aion nauttia puhdistavista juomista aamusta iltaan.
        Sitten pieni palkintokaan ei olisi pahasta - kunhan ei ruokaa.
        Ottaisikohan pari nutrauspäivää aluksi, että saa tämän kehossa seisovan veden liikkeelle ja ulos?
        Ajattelin turvautua koivunlehti- ja voikukka'teehen.
        Onnea matkaan kaikille!

        Tässä lisäys edelliseen.
        Meditointi/rentoutus ja 1tunti yogaa. Keho heräsi ja mieli virkistyi.
        No niin. Iltäpäivä'kahvin kanssa tuli suunniteltua uusia elintapoja.

        Ravinto viikon aikana: 1500kcal, proteiinia, rasvaa, hiilareita sopivasti.
        Liikunta viikon aikan: Aamu-, iltakävelyt, voimistelu/yoga/Pilates.
        Viikon lopulla: Mistä olen tyytyväinen? Mitä voin parantaa?
        Nykytilanne - määrittele päämäärä - järkevä aikamäärä.
        Aloita siitä, missä olet.
        Käytä sitä, mitä sinulla on.
        Tee se, mitä voit.

        Nykyisin on tukialusvaatteita, jotka ovat hyviä koko päivän.
        Harjoitellessa ne auttavat kestävänpään liikuntaan ja
        estävät nesteiden kerääntymisen kehoon rasvan sukaessa.
        Leikkauksien jälkeen saa sairaalasta usein vastaavia.
        Kuivaharjaus ja öljyhoito ennen suihkua.
        Kaksi 1 1/2l kahvallista pulloa täytetty vedellä painonnostoon.

        Tässä on vähän huomisen aloitukseen.
        Tosin minulla kestää n. 11pvä ennen painon todellista vähennystä, joten punnitsen itseni vain kaksi kertaa kuussa.
        Mitan otot ovat minulle tärkeämmät kuin vaaán lukemat.
        En omista vaakaa, jossa näkyisi liha'massa, nestemäärä.


      • Pallas.Athena
        Pallas.Athena kirjoitti:

        Tässä lisäys edelliseen.
        Meditointi/rentoutus ja 1tunti yogaa. Keho heräsi ja mieli virkistyi.
        No niin. Iltäpäivä'kahvin kanssa tuli suunniteltua uusia elintapoja.

        Ravinto viikon aikana: 1500kcal, proteiinia, rasvaa, hiilareita sopivasti.
        Liikunta viikon aikan: Aamu-, iltakävelyt, voimistelu/yoga/Pilates.
        Viikon lopulla: Mistä olen tyytyväinen? Mitä voin parantaa?
        Nykytilanne - määrittele päämäärä - järkevä aikamäärä.
        Aloita siitä, missä olet.
        Käytä sitä, mitä sinulla on.
        Tee se, mitä voit.

        Nykyisin on tukialusvaatteita, jotka ovat hyviä koko päivän.
        Harjoitellessa ne auttavat kestävänpään liikuntaan ja
        estävät nesteiden kerääntymisen kehoon rasvan sukaessa.
        Leikkauksien jälkeen saa sairaalasta usein vastaavia.
        Kuivaharjaus ja öljyhoito ennen suihkua.
        Kaksi 1 1/2l kahvallista pulloa täytetty vedellä painonnostoon.

        Tässä on vähän huomisen aloitukseen.
        Tosin minulla kestää n. 11pvä ennen painon todellista vähennystä, joten punnitsen itseni vain kaksi kertaa kuussa.
        Mitan otot ovat minulle tärkeämmät kuin vaaán lukemat.
        En omista vaakaa, jossa näkyisi liha'massa, nestemäärä.

        Tässä lähtökohta: 72 kg, rinta, vatsa, takamus 101cm, vyötärö 80cm,
        eli -37cm on rasvansulatusta ihmisenmittoihin.
        Voimistelu ja kävely luonnossa on tehnyt terää ja nautin joka hetkestä.
        1400kcal kuluu naisenkehon peruskulutukseen. En halua alittaa sitä.
        Pääasia on, että ravinto on "puhdasta", terveellistä.
        Minulle on tärkeämpää cm:n häviäminen kuin kg:n.
        Kivaa, jos säätyisi lerppuvilta nahka'vekeiltä a rypyiltä.
        Siksi liikuntaa, kuivaharjausta ja ihon öljyhoitoja.
        Meditointi on minulle rauhoittavaa ja lisää hyvinvointiani.
        Nyt sitten eteepäin "kaidalla tiellä" :-)


      • P-Athena
        Pallas.Athena kirjoitti:

        Tässä lähtökohta: 72 kg, rinta, vatsa, takamus 101cm, vyötärö 80cm,
        eli -37cm on rasvansulatusta ihmisenmittoihin.
        Voimistelu ja kävely luonnossa on tehnyt terää ja nautin joka hetkestä.
        1400kcal kuluu naisenkehon peruskulutukseen. En halua alittaa sitä.
        Pääasia on, että ravinto on "puhdasta", terveellistä.
        Minulle on tärkeämpää cm:n häviäminen kuin kg:n.
        Kivaa, jos säätyisi lerppuvilta nahka'vekeiltä a rypyiltä.
        Siksi liikuntaa, kuivaharjausta ja ihon öljyhoitoja.
        Meditointi on minulle rauhoittavaa ja lisää hyvinvointiani.
        Nyt sitten eteepäin "kaidalla tiellä" :-)

        Aloitin laihdutuksen 11/6 ja 66kg ja mitat muuttuneet:
        rinta, vatsa, lanne 96cm ja vyötärö 76cm. Reisi 55cm.
        -6kg parissa kuussa vaikka ei ole ollut aikaa kuin arkiaskareisiin ja
        on tullut syötyä noin 1800kc/päivä vaihdellen 1500-2800kcal/pvä.
        Vaatteita saa vaihtaa pienempään kokoon pari kertaa kuussa.
        Lokakuun aikana olen ihannepainossani, vaikka jo nyt voin hyvin.


    • Ei ole tehty analyysiä, vaikka kiinnostaisi kyllä todellakin tietää millaiset tulokset siitä tulisi. Oon huomannut että mä kerään lihasta suht helposti, joten se kyllä osaltaan nostaa painoa. Peili on onneksi iso apu tässä hommassa. Kädet, sääret ja vyötärö on kivan kiinteät, mutta lantio ja reidet on keränneet kunnon rasvavarastot.:P Niistä siis tarkoitus päästä eroon. Nutraus sopii mulle hyvin, koska ketoosissa keho alkaa käyttää omia rasvavarastojaan. Lihastakin kyllä väistämättä tulee myös lähtemään jonkin verran. Mä kuitenkin näen sen myös niin että 10 kg kevyempänä (n. 16% pudotus aloituspainosta) mä en myöskään tarvitse läheskään saman verran lihasta.

      Käytkö sä muuten juoksemassa? Itse oon huomannut että se tehoaa tosi hyvin, kun haluaa saada rasvaa pois keskivartalon alueelta.

    • filippa_

      Tänään 62,6 kg eli edelleen paino laskee, vaikka eilen illalla mä höystin nutrilett-keittoa vaihtelun vuoksi muillakin raaka-aineilla. 900 g enää pois niin toukokuun tavoite on siinä!

      Tuli muuten tosi hyvää thai-keittoa kun lisäsi tomaattia, sipulia, basilikaa, tomaattipyreetä ja pinjansiemeniä! Ei edes maistunut nutrilettilta. :D

    • Aamupaino 61,9 kg. Kuudes päivä nutrausta alkamassa ja painoa pudonnut 2,8 kg tällä viikolla. Pitää varmaan laittaa uusi tavoite toukokuulle, koska se nykyinen on enää 200 gramman päässä ja aikaa on vielä kaksi viikkoa.

    • Toukokuun tavoite (61,7 kg) saavutettu ja aikaa jäi yli kaksi viikkoa! :) Vaaka näyttää nyt 61,5 kg, eli 3,2 kiloa on lähtenyt. Lopulliseen tavoitteeseen (54,7 kg) on vielä jäljellä 6,2 kg.

      Uusi tavoite siis kehiin! Koskaan aikuiselämäni aikana en ole painanut alle 60 kiloa, joten se saa olla seuraava tavoite. Aikaraja on ensi viikon tiistai, eli päivä jolloin nutrausta tulee täyteen kaksi viikkoa. 1,6 kiloa pitäisi siis lähteä kahdeksassa päivässä. 200 gramman pudotus päivässä vaikuttaisi ihan realistiselta.

    • bumbum2

      liityn jengiin.alku paino noin 1 viikko sit 55,4kg. tavote on 48.5kg.eilen illalla painoin 53,4kg. punnitsen itseni iltaisin ko vaaka näyttää illalla enempi ko aamul ja antaa motivaatiota.

    • Ensimmäinen viikko nutrausta tuli tänään täyteen ja painoa lähti 3,3 kg. Olo on normaali eikä kalorivaje tunnu. Pahimmista mieliteoista selvitty ja pussien syöminen alkaa mennä rutiinilla ensimmäisiin päiviin verrattuna. Hyvä lähtöasetelma toiseen nutrausviikkoon. Koska kulunut viikko sujui niin hyvin, mä päätin ostaa kaupasta ruusuja ja Sport-lehden! :) Ennen olisin ostanut vähintään samalla summalla herkkuja pitkin viikkoa...

    • Ei ollut helpoin päivä tänään. Alkuillasta teki mieli vaikka mitä herkkuja. Jos mä olisin mennyt kauppaan, mukaan olisi aivan varmasti tarttunut karkkia ja jätskiä. Ja lisäksi olisi tehnyt mieli tilata pitsa suoraan kotiovelle.

      Yhtäkkiä mä tajusin että mun olo johtuu ainoastaan ja vain ihan jumalattomasta väsymyksestä (hirveät univelat eiliseltä). Mun alkaa aina silloin tehdä mieli kaikkea mahdollista. Kun mä olen nukkunut hyvin ja täysin virkeä ja skarppi, ei mulla ole mitään ongelmaa elää normaalielämää alle 600 kalorilla päivässä.

      Kun mä tämän tajusin, olo helpottui heti. Mä kävin pitkällä iltakävelyllä ja otin sitä ennen ja jälkeen nutrilettit. Ihan erilainen fiilis nyt. Raitis ilma teki kyllä hyvää nuutuneelle ololle!

      Saa nähdä meneekö huomenna paino alle 61 kilon, koska tänään aamulla se oli tasan 61 kg. Kohta on joka tapauksessa 4 kg lähtenyt; 60,7 kg on enää 300 gramman päässä.

    • Töissä taas, mutta nyt on paljon helpompaa kuin nutrilett-kuurin alussa. Ensimmäisinä päivinä aloittamisen jälkeen oli tosi vaikea vastustaa taukotilan herkkuja, mutta nyt mä en melkein edes kiinnitä niihin huomiota.

      Lisämotivaatiota siitä, että painoa pudonnut jo tasan 4 kg (eli 60,7 kg tällä hetkellä) ja työhousut on mukavan väljät! :D

      800 grammaa pitäisi siis lähteä että menee alle 60 kilon. Huomenna mun on tosin pakko syödä tavallistakin ruokaa, koska oon menossa illallisille. Voi siis olla että paino ensimmäistä kertaa nouseekin... No, sen näkee sitten lauantaina.

      • Laiskuri

        Hei, Filippa! 20pvä, ja hävisit maisemista!
        Onko masu pienentynyt, kun annokset pienenivät?
        Tehosiko nutraus ajan kuluessa? Onko kiloja alkanut tulla takaisin?


    • koululoppuuonneks

      Moi olen 13 vuotias tyttö tampereelta pituus on noin 160cm ja paino 49 kg tarkoitus on olla noin 40 kg ja haluaisin laihduttaa reilut 9 kiloa haluisiko joku antaa hyviå vinkkejä ja oli mukava tietäö jos joku muukin oli laihduttamassa noin 10 kiloa

      • hälytyskellotkilisee

        Järjetöntä touhua. 40 kg on sairaaloinen alipaino. Kannattaa hakeutua lääkärille koska käsityksesi kehostasi on pahasti vääristynyt. 40 kg voi painaa pieni lapsi, ei teini-ikäinen.


      • Pallas.Athena

        Voi noita stressattuja lapsukaisia, jotka
        eivät osaa arvostaa kehoaan, vaikka ovat aivan ihannepainossaan!
        Täytyy kilpailla luurankoina, kuka on kaposin!
        Vähän pitäisi olla nahan alla pehmostetta.


    • 24weeeeeeeeee

      Mä painan nyt 54kg ja tavote on 48kg ja KYLLÄ, se on mun normaalipaino, oon tosi lyhyt. Ja mä teen sen yksinkertasesti niin että liikun päivässä vähintään 3 tuntia hikiliikuntaa, tunti kerrallaan. eli kolme hikitreeniä päivässä. ja yks välipäivä viikossa. sekä alkanu samalla VHH dieetille ja alkanu juomaan huolella vettä. Siihen rytmiin kun olen nyt päässyt, niin en halua koskaan lopettaa! tää tärkeintä, että tekee siitä elämäntavan, muuten ei mitää järkee! mut mäkin tarviin vertaistukee tän kaiken ylläoitoon, jaksan kyllä kuukaudenkin tuosta noin vain mut sit alkaa jo rollsit ja helpot pikaruoat houkuttaan :(

      • Pallas.Athena

        Tässä ollaan kaikki samassa veneessä tukemass sinua!
        Sinun startti'painosi on se minun painoni nuorempana ollessani.
        Juolun aikaan voin minäkin liihotella 54kg:n keijukaisena ;-)
        Minulle tekee Power-walkit ihmeitä ja pikaruoat, leivokaiset tulevat yök-yök! Kahden päivän kävelyt jo auttavat oikeille raiteille!
        Onnea ponnisteluillesi!


    • Anu-74

      Minulla myös tuo -10kg tavoite. Huomenna starttaan foreverin c9 puhdistuskuurin jolla koitan boostata hyvän lähdön pudotukselle.
      Tämän hetkinen paino on 108 joten pudotettavaa on :)

    • heyy11

      Moi,
      Ite oon alottanu laihutus prosessin viime kuun 20. päivä ja lähtöpaino oli 79kg. Tämän kuun 3. päivä näytti vaaka 74kg, eli viis kiloo kahes viikos. Alotin paastolla mutta kun en pystyny olee täysin syömättä niin söin lähes joka päivä jtn pientä, mikä sitten oli sen vajaa 200 kaloria. Oli kyllä muutama päivä sellasia millon en syöny mitään. Tiedän, tää ei oo terveellinen tapa laihduttaa mut edellisestä kokemuksesta tiedän,jolloin pudotin reilu 10kg kahes kuukaudes, että paino putoaa nopeesti ja oon osannu ylläpitää sen samassa mut se miks se sit nous alkoi siitä kun sairastuin ja palasin vanhoihin tapoihin. Olin pysyny siin painossa reilu vuos ja sit kilot tuli takas.
      Oon nyt viikon menny 200-600 kalorin ruokavaliolla, enimmäkseen hedelmiä, salaattia ja rahkajogurttia. Liikuntaa oon harrastanu sen vajaa kolme tuntia päivässä.
      Tarkotus ois päästä 69kg ja pituus on 161cm.

      • Pallas.Athena

        Pääasia, että voit hyvin ja olet terve.
        Sinulla on vain menetelmä, joka vei minulta jalat alta ja
        sai koko kehon tasapainottomaksi.
        Mutta täällä on monta tyytyväistä käyttämälläsi menetelmällä!
        Terveiset iltakävelyltä ja hetken kuluttua hiukan tehojumppaa TV:n edessä. Lihakset heräävät pitämään kehon ja pään pystyssä!
        Emmehän me sen purkin edessä istu hartaasti kädet ristissä;-)


    • Täällä alko semmonen painon seuraaminen tossa syyskuussa millon lähtöpaino oli 140kg tasan. Tällä hetkellä se paino pyörii tossa 95kg paikkeilla mistä yritän vielä sen 5kg nipistää pois. Ja ei minä en yritä saada vaan sitä mittaria alas vaan ensin se 5kg nipistys vielä josta lähtee taas sitten toivottavasti pieni painon nousu lihasmassan myötä ;)

      • Pallas.Athena

        Sillä lailla! Tosi hyvää! Sinulla on ollut vuoden säännöllinen itsekuri.
        Pitäisi olla helppoa pitää hyvät tavat vastaisuudessakin.
        Kunpa minulla olisi samanlainen onnistunut tilanne ensi kesäkuun alussa, enkä olisi saanut menetettyjä takaisin tuplasti.
        Opiskelut pistivät minut pakertamaan kirjojen kanssa ja istua löhömään. Unohtui, että elämässä on muutakin kiinnostavaa.
        En aio punnita omia alkuvaiheen nesteen menetyksiäni ja loppukuussa tapaa olla lihaksia yhtä paljon kuin nesteen menetystä eli -0. Tulos näkyy cm:ssä! 2kg lihasta on kapiampaa kuin 2kg ihraa.
        Olet yksi hyvä esimerkki onnistumisesta.
        Onnea "nipistyksillesi" jatkossakin!


      • Pallas.Athena

        No niin. 2 viikkoa 1600kcal ja kävelyjä päivittäin ja hiukan yogaa niin
        kummasti putosi 2kg! Cm samoin, mutta minulta kapenivat ensin käsivarret! Tosin hiukan vyötäröstäkin.
        Kg heittelee päivän aikana pari kg edestakaisin ja nestettä kerääntyy sulatetun läskin sijaan, joten ;-)
        Siksi en välitä vaa'an informaatiosta niin paljoa.
        Voin hyvin, nautin alkaneesta liikunnasta ihanassa kesässä ja syön hyvin. Jopa jäätelöä kahvin kanssa, kun tekee mieli.
        Tulen olemaan ihannepainossani taas parin kuukauden kuluessa.
        Sitten sitä jatkaa hiukan alle pelivaraksi.
        Toiset vaan laihduttavat 10kg viikossa, mutta minulle ei tule huolia riippuvasta iho'poimuista ja rypyistä, kun hoidan ihoani päivittäin:-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe