Eivät he ole ollenkaan hullumpia, kohteliaita ja hyväntuulisia 12121212 ketjussakin
Palstan naiset
25
643
Vastaukset
- Meni_teorian_mukaan
No, 12121212:han kertoi tuossa ketjussa menestyksestään ja saavutuksistaan. Menestyvä mies saa naisista heidän parhaat puolensa esille. Meille muille kohtelu onkin sitten hieman toisenlaista.
- 12121212
Samoin minulle niinä 364 päivänä vuodessa kun en saa ylennystä ja lisää rahaa...
Enhän minä synttäreistäkään joka päivä onnittele, vain kerran vuodessa, mikä siinä on kamalaa?
- 12121212
SikaHelmi kirjoitti:
Enhän minä synttäreistäkään joka päivä onnittele, vain kerran vuodessa, mikä siinä on kamalaa?
Sinä olet ollut ihan mukava, mutta pääosan ajasta muut palstanaiset kuten ätännä ja PikkuLikka lähinnä vinoilevat ja pilkkaavat.
- teoriapätee
Saman huomasin.
12121212 kirjoitti:
Sinä olet ollut ihan mukava, mutta pääosan ajasta muut palstanaiset kuten ätännä ja PikkuLikka lähinnä vinoilevat ja pilkkaavat.
Olenkin siinä mielessä ihme hippi, että mielestäni yhden onni ei ole toiselta pois, päinvastoin, se lisää onnea kollektiivisesti. Sekä onnellisen on helpompi jakaa sitä samaa myös ympäristöönsä. Siksi siihen tulisi pyrkiä. Ja sen vuoksi kaikki eivät täällä minusta juurikaan pidä, kuten eivät irl:kään. I still wont go to the dark side.. ;)
- tekopyhyydenhuipentuma
SikaHelmi kirjoitti:
Olenkin siinä mielessä ihme hippi, että mielestäni yhden onni ei ole toiselta pois, päinvastoin, se lisää onnea kollektiivisesti. Sekä onnellisen on helpompi jakaa sitä samaa myös ympäristöönsä. Siksi siihen tulisi pyrkiä. Ja sen vuoksi kaikki eivät täällä minusta juurikaan pidä, kuten eivät irl:kään. I still wont go to the dark side.. ;)
" I still wont go to the dark side.. ;)"
Helppo sanoa naisena, kun muut sisaret hoitavat likaiset hommat ja itse nauttii kuitenkin tuloksesta, niin ettei siihen puutu.
Jos et tuomitse tekoja, olet itsekin niiden takana, jolloin tuo lause on pelkkää tyhjää tekopyhyyttä! ;) tekopyhyydenhuipentuma kirjoitti:
Helppo sanoa naisena, kun muut sisaret hoitavat likaiset hommat ja itse nauttii kuitenkin tuloksesta, niin ettei siihen puutu.
Jos et tuomitse tekoja, olet itsekin niiden takana, jolloin tuo lause on pelkkää tyhjää tekopyhyyttä! ;)Ok.
- m-i-e-s
SikaHelmi kirjoitti:
Ok.
Niin tai näin, niin aina väärin päin. =P
Kauhea tuomio tuli, mutta ole ihan vapaasti puolueeton ja ota kantaa silloin kun sinua huvittaa ja miten sinua huvittaa. Itse en ole kokenut sisarien likaisien hommien hoitamisia, eikä sitä lasketa, mikäli joskus joku antaa tilaisuuden tullen takaisin. Ei ole pakko osallistua sotilaallisiin konflikteihin tukemalla yhtään mitään/ketään.
Tekopyyhyydenhuipentumalla oli se agendana olla tekopyhyydenhuipentuma, eli lakaista kaikki muut huomionarvoiset seikat ja asian haarat maton alle. (Jäi vain ja ainoastaan sisaret, veljeskunnan toimintaa ei luonnollisesti ajateltu pienessä mielessäkään tuomita tai mainita. =D) - tekopyhyydenhuipentuma
m-i-e-s kirjoitti:
Niin tai näin, niin aina väärin päin. =P
Kauhea tuomio tuli, mutta ole ihan vapaasti puolueeton ja ota kantaa silloin kun sinua huvittaa ja miten sinua huvittaa. Itse en ole kokenut sisarien likaisien hommien hoitamisia, eikä sitä lasketa, mikäli joskus joku antaa tilaisuuden tullen takaisin. Ei ole pakko osallistua sotilaallisiin konflikteihin tukemalla yhtään mitään/ketään.
Tekopyyhyydenhuipentumalla oli se agendana olla tekopyhyydenhuipentuma, eli lakaista kaikki muut huomionarvoiset seikat ja asian haarat maton alle. (Jäi vain ja ainoastaan sisaret, veljeskunnan toimintaa ei luonnollisesti ajateltu pienessä mielessäkään tuomita tai mainita. =D)Veljeskunnan toiminta niiltä osin kuin se on perseestä, niin se on perseestä. En ole kaksinaismoralisti, eikä minulla ole kaksoisstandardeja. Luulin että se olisi sanomattakin selvä, kun kommentoin mitä kommentoin. Mutta virheen tein ja sen myönnän noilta osin. Hyvä että tarkensit, kiitokset siitä.
- että.silleen
tekopyhyydenhuipentuma kirjoitti:
Jos et tuomitse tekoja, olet itsekin niiden takana, jolloin tuo lause on pelkkää tyhjää tekopyhyyttä! ;)"Jos et tuomitse tekoja, olet itsekin niiden takana, jolloin tuo lause on pelkkää tyhjää tekopyhyyttä! ;)"
On täysin sinun oma mielipiteesi, AP. Voihan olla ettei kaikkia kommentteja ole edes lukenut... milläs otat kantaa jos ett edes tiedosta asiaa.
En minäkään kaikkiin kommenteihin aina mene mukaan, jos joku todellakin pystyy omin voimin puolensa/tonttinsa hoitamaan. Luen ainoastaan osapuolten sanan vaihtoa.
Ja itse myös omat eriävät mielipiteeni saatan ihan suoraan päin lättyä heittää, silloin kun asia minusta sitä vaatii! Ainoa poikkeus mulle ovat poliitikot, niitä saa aika vapaasti pyöritellä tervassa ja höyhenissä... se kuuluu heidän luontaisetuihinsa, ammattinsa lisämausteena, muuten yksityishenkilöt pitäisi rajata pois loan heitolta.
Minä pärjään omillani tai kaadun jos en pärjää...en minä ainakaan apujoukkoja avukseni odota...vaikka saahan siihen jokainen mielipiteensä sanoa, eriävänkin! Äijillä kuitenkin on ihan oma klikkinsä täällä tai sitt se on monitoimi-trolli joka ryöpyttää vähän joka kantilta.
Tämä nykyinen seensuurikin palstalla on mielenkiintoinen, ainakin minusta.
Kirjoitin näet: ettei ole ihmeellistä jos miehet kulkee tiettyjen naisten perässä kuin pässit narussa. Ihan luonnollistahan se on. Luonnossakin vuohipukit kulkee naaraiden perässä "haistellen" mahdollisuuksiaan. Tietyn hajuinen naaras taas on jokaisen pukin miellenkiinnon kohde, siitä jopa tapellaan.
Siellä lukee nyt nyt ett; Tämä kirjoitus on poistettu sääntöjen vastaisena! Miten minä nyt noin törkeän textin olenkin mennyt palstalle postaamaan. Tosi törkeetä, hyi. Ihan huippu hyvä ett tuli sensuroiduksi...kokonaisuudessaan pois. Toisaalta ihmetyttää sellaiset textit joita jatkuvasti naisista näkee ja nimittelyt...
Ja aina täällä saa myös miettiä mihin kannatta edes kirjoittaa... jos aikoo olla pahoittamata kenenkään mieltä tai omaansa... kuten nyt onniteluihin yhtyä. Ei sekään ollut neutraali kohtelis tapa täällä, vaan hypergamisten huomion osoitus! että.silleen kirjoitti:
"Jos et tuomitse tekoja, olet itsekin niiden takana, jolloin tuo lause on pelkkää tyhjää tekopyhyyttä! ;)"
On täysin sinun oma mielipiteesi, AP. Voihan olla ettei kaikkia kommentteja ole edes lukenut... milläs otat kantaa jos ett edes tiedosta asiaa.
En minäkään kaikkiin kommenteihin aina mene mukaan, jos joku todellakin pystyy omin voimin puolensa/tonttinsa hoitamaan. Luen ainoastaan osapuolten sanan vaihtoa.
Ja itse myös omat eriävät mielipiteeni saatan ihan suoraan päin lättyä heittää, silloin kun asia minusta sitä vaatii! Ainoa poikkeus mulle ovat poliitikot, niitä saa aika vapaasti pyöritellä tervassa ja höyhenissä... se kuuluu heidän luontaisetuihinsa, ammattinsa lisämausteena, muuten yksityishenkilöt pitäisi rajata pois loan heitolta.
Minä pärjään omillani tai kaadun jos en pärjää...en minä ainakaan apujoukkoja avukseni odota...vaikka saahan siihen jokainen mielipiteensä sanoa, eriävänkin! Äijillä kuitenkin on ihan oma klikkinsä täällä tai sitt se on monitoimi-trolli joka ryöpyttää vähän joka kantilta.
Tämä nykyinen seensuurikin palstalla on mielenkiintoinen, ainakin minusta.
Kirjoitin näet: ettei ole ihmeellistä jos miehet kulkee tiettyjen naisten perässä kuin pässit narussa. Ihan luonnollistahan se on. Luonnossakin vuohipukit kulkee naaraiden perässä "haistellen" mahdollisuuksiaan. Tietyn hajuinen naaras taas on jokaisen pukin miellenkiinnon kohde, siitä jopa tapellaan.
Siellä lukee nyt nyt ett; Tämä kirjoitus on poistettu sääntöjen vastaisena! Miten minä nyt noin törkeän textin olenkin mennyt palstalle postaamaan. Tosi törkeetä, hyi. Ihan huippu hyvä ett tuli sensuroiduksi...kokonaisuudessaan pois. Toisaalta ihmetyttää sellaiset textit joita jatkuvasti naisista näkee ja nimittelyt...
Ja aina täällä saa myös miettiä mihin kannatta edes kirjoittaa... jos aikoo olla pahoittamata kenenkään mieltä tai omaansa... kuten nyt onniteluihin yhtyä. Ei sekään ollut neutraali kohtelis tapa täällä, vaan hypergamisten huomion osoitus!=DDD.....täällä taitaa olla joku automaattinen sensuuri tai ne poistelee mitä sattuu....logiikasta en tiedä, enkä toimintatavoista, mutta olen huomannut ihan saman, eli vaikka tekstissä ei olisi mitään ihmeellistä ja se on jopa ihan täysin "puhdas", niin se voi olla poistettu....ei kannata välittää...taitaa kuulua sivuston uusiin hienoihin ominaisuuksiin... ;P
- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
=DDD.....täällä taitaa olla joku automaattinen sensuuri tai ne poistelee mitä sattuu....logiikasta en tiedä, enkä toimintatavoista, mutta olen huomannut ihan saman, eli vaikka tekstissä ei olisi mitään ihmeellistä ja se on jopa ihan täysin "puhdas", niin se voi olla poistettu....ei kannata välittää...taitaa kuulua sivuston uusiin hienoihin ominaisuuksiin... ;P
Olin kotona jo illallis aikaan... kesäkeittoa sämpylä ja mukillinen teetä (maito, sokeri/stevia) Otin pelkän kesäkeiton kuppiin ja suoriuduin samantien kotiini.
En ole mennyt auttamaan...eikä mua ole myöskään pyydetty apuun, joten hyvin menee uskoakseni uus käytäntömme. Mulla oli itse pyydystettyä kalaa ja faijalta saatua. Sekä naapurista ostettua (valmiiksi fileroitua) kun ...ilmoitin jo tiedustellessani; paljonko käyn ostamassa. Tuli hieman kalliinmaksi ostaa fileenä, mut jäipä multa se työ pois ja kuitin voin laittaa ruokamenoihin.
Faijalta saamani ja omani, toin kotiini ja pakastin omiin tarkoituksiini... taidan viedä 4 kuha filettä Emolle ja yhden siian. Yks siikafilee on jääkääpissa graavaantumassa, taas tulee syötyä ruispuikuloita, sulatejuusto/raejuustoa ja suolasiikaa... nam!
Mä olen väsynyt vieläkin; (enkä jaksa kirjoitella mielipiteitä) menossa nukkumaan.
Hyvää yötä, kauniita unia! että.silleen kirjoitti:
Olin kotona jo illallis aikaan... kesäkeittoa sämpylä ja mukillinen teetä (maito, sokeri/stevia) Otin pelkän kesäkeiton kuppiin ja suoriuduin samantien kotiini.
En ole mennyt auttamaan...eikä mua ole myöskään pyydetty apuun, joten hyvin menee uskoakseni uus käytäntömme. Mulla oli itse pyydystettyä kalaa ja faijalta saatua. Sekä naapurista ostettua (valmiiksi fileroitua) kun ...ilmoitin jo tiedustellessani; paljonko käyn ostamassa. Tuli hieman kalliinmaksi ostaa fileenä, mut jäipä multa se työ pois ja kuitin voin laittaa ruokamenoihin.
Faijalta saamani ja omani, toin kotiini ja pakastin omiin tarkoituksiini... taidan viedä 4 kuha filettä Emolle ja yhden siian. Yks siikafilee on jääkääpissa graavaantumassa, taas tulee syötyä ruispuikuloita, sulatejuusto/raejuustoa ja suolasiikaa... nam!
Mä olen väsynyt vieläkin; (enkä jaksa kirjoitella mielipiteitä) menossa nukkumaan.
Hyvää yötä, kauniita unia!Kyllä sun kelpaa....OikeaaLuonnonTuorettaSuperFoodia... ja herkullistakin vielä.. ;P
Jeps, sun pitää kuulostella itseäsi ja toimia sen mukaan....muuten taas kostautuu...
Hyvää yötä ja Hyviä, sekä Syviä unia!... =)
- Luolamadonna
Olen samaa mieltä. On yksi ilmiö ylitse kaiken, joka soveltuu lähes mihin tahansa elämän pikku episodiin. Keksin tämän lapsena, kun tökkäsin uteliaisuuttani kepin muurahaispesään.
Luonto on sitten viisas - ja helposti kusetettavissa. Ampiaispesänkin voi ekologisia keinoin tyhjentää asettamalla sen läheisyyteen tavallisen kahvinsuodattimen. Siis paperipussin, jota voi vähän pullistella.
Jengi lähtee haneen
(Surisevaa naurua) - Fölewföölkfdsölkfdsf
Mikä todistaa että palstalla on ainuttakaan naista? Mielestäni ei mikään. On järkevän defensiivistä olla vetämättä tuollaisia johtopäätöksiä todistamattomista satuolennoista.
- Luolamadonna
Olen samaa mieltä. Itse olen fiktiivinen nainen ja fiktiivinen toimintasankari milloin mitenkin huvittaa.
Ei totuus oikeasti kiinnosta ketään kenenkään osalta.
(Reps )
No sanohan yksi hyvä syy miksi täällä pitäisi kiukutella ja murista tuiki tuntemattomille ihmisille? Tai miehille? :)
Eikö se ole kivaa, jos jollain menee jossain asiassa hyvin? Kai siitä saa olla myötäiloinen ja onnitellakin? :)- Luolamadonna
Naisen tai naiseuden voisi stereotypistää (hieno sana) siihen, että vosut ei jää mätkimään olemattomia. Rotsista pahimmat pölyt pois ja baanalle positiivisella otteella.
(Reps )
- sen.pituinen.se
Urhea valkoritari ratsasti paikalle.
Mutta neidoilta ei irronnut palkintoa ja kiitosta. Niinpä valkoritari vetäytyi kammariinsa odottamaan seuraavaa tilaisuuttaan. - Kkfkfk
Ole hyvä vain :) pienestä on palstalaisen iloittava mutta hyvä, että jollakulla riittää onnea elämäänsä
- Nainen.on.sika
Sama kääntymyshän tapahtui kilttiatm kohdalla. Heti kun hän sai perinnön ja löi rahoiksi niin naiset kiinnostuivat, taisipa joku lähetellä alastonkuviaankin hänelle.
Just hulluja ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631281Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87712- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt43613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523