Tarvitsen ystävän

positiinen

Olisiko täällä joku, josta voisin saada ystävän? Minulla ei ole kuin pari ystävää, mutta heitä en näe niin usein ja silloinkin kun näen käyn vain kylässä. Olisi kiva, jos olisi joku, jonka kanssa käydä vaikka elokuvissa tai muuten viettää aikaa. Olen vähän yli 30 vuotias nainen. Harrastukset hiihto, kävely ja matkustaminen.

28

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäpäin sä olet?

• Moi, mistäpäin sä olet?

• MiesHelsingissä

Moikka, sama tilanne on minulla ja positiivinen, puhelias, siisti mies täällä :) Miten saisin sinuun yhteyden? Skype, meili..?

• positiinen

Saanko kysyä minkä ikäinen noin suunnilleen olet?

• MiesHelsingissä
        positiinen kirjoitti:

Saanko kysyä minkä ikäinen noin suunnilleen olet?

Tottahan toki :) 40 :)

• naksu5

Olen kanssa vailla ystävää, mistä päin olet?

• positiinen

Mistä päin sinä olet?

• yksinäinen-40

Ei oo minullakaan ketään kavereita. Aina vaan yksin ja olen varmaan maailman huonoin ihminen kun ketään ei halunut ystävystyä. Jopa murhaajilla on kavereita mutta minulla ei.

• Jos tarviit juttukaveria, ni mä oon täällä :)

• MiesHelsingissä

Lisäätkö Skypeen annan skypenimen? Tai laita omasi?

• MiesHelsingissä

Kiinnostaako tutustua? :)

• positiinen

No, jos annat sähköpostiosoitteesi?

• MiesHelsingissä

Mulla ei oo sellasta sähköpostia jonka tässä vois kirjottaa hm, oisko sulla? Tai skypen voin antaa onko sulla?

• sani84

hei.minulla itselläni sama tilanne,eikä tunnu kivalta.oletko mistä päin?

• Moi Sani... Mä Oon etsiny juttukaveria, sellasta, joka oikeesti haluaa olla juttukaveri.... Mä oon mies 45- vuotias pohjoisesta Keski-Suomesta. Oon nähnyt ja kokenut aika paljon. Jos haluut jutella, tai tarviit olkapäätä, kirjottele :)

• sani84

oletko mistä päin?

• positiinen

Olen Päijät-Hämeestä. Mistä päin sinä olet?

• Loner1

Olen Varsinais-Suomessa asuva, 37v mies.
      Kaipailisin kanssa ystävää samalla tavoin kuten aloittaja.
      ELi juurikin yhteisen ajan viettoon, leffoihin, ulkoilemaan yms. Mä en tosin matkustele juurikaan ja toinen mulla on ihan tällainen "sairaus" kuin raittius. Eli humalajuominen ei kiinnosta ja sitä kautta baarit ja ylipäätäänkin juhliminen ei ole mun juttuni.
      Mutta muuten tosiaan, olis kiva, jos löytyisi vaikka tämän ketjun kautta joku kiva ja samanhenkinen ihminen ystäväksi, jonka kanssa voisi viettää aikaa em. asioiden tiimoilta.
      Ja toki mailaillakin voitais, ainakin kauempana asuvien kanssa.
      Yksin vain on aika useinkin niin ikävää käydä leffoissa, pyöräilemässä/ulkoilemassa jne, niin olis tosiaan kiva, jos sais ihan käytännön tasollakin ystävän/ystäviä itselle.

• positiinen

Hei! Baarit eivät minuakaan kiinnosta. Eikä haittaa, vaikka vain kirjoiteltaisiinkin. Onko sinulla sähköpostiosoitetta?

• Loner1
        positiinen kirjoitti:

Hei! Baarit eivät minuakaan kiinnosta. Eikä haittaa, vaikka vain kirjoiteltaisiinkin. Onko sinulla sähköpostiosoitetta?

[email protected]
        Sekin olisi tosiaan jo tosi kiva juttu, et olis joku ihminen, kenen kanssa vois ihmetellä tätä maailmaa netinkin kautta.

• Mirand

Moi Loner1.
      Täällä satakunnasta 33 v.nainen.
      Ois kiva tutustua? :)

• Loner1

Joo, toki mulle voi kirjoittaa. Pistinkin tuossa tuon mailiosoitteeni ketjuun mukaan.
        Olisi tosiaan kivaa, jos löytyisi mukavia ihmisiä jakamaan tätä arkea. Ja joiden kanssa olis nyt tietysti ainakin joitain samoja mieltymysten aiheita ja ylipäätäänkin yhteistä. Niin olis sitten ainakin juteltavaa ja muutenkin, sais kaveria ja seuraa sitten noihin harrastuksiinkin. Kuten just ulkoiluun ja näin.
        Että tosiaan, rohkeasti vain postia tulemaan, jos siltä tuntuu:):) Tiedä, vaikka "saletisti natsais":)

• Loner1

Voi voi, postilaatikko kolisee tyhjyyttään...:/

• sanonpahanvaan
        Loner1 kirjoitti:

Voi voi, postilaatikko kolisee tyhjyyttään...:/

Ei niitä ystäviä sitten oikeasti kaivattukaan, niin tuttua! Valitetaan yksinäisyyttä ja sitten ei olekaan rohkeutta mihinkään suuntaan. En arvostele, mutta hieman voisin ravistella, että ystävien etsimisen eteen pitäisi jotain tehdäkin jos oikeasti niitä haluaa vai onko yksinäisyys sittenkin parempi olotila.

• eisitätiedä

Jotkut voi olla vain hitaita reagoimaan. Ei kannata luovuttaa.

• nostaja
        eisitätiedä kirjoitti:

Jotkut voi olla vain hitaita reagoimaan. Ei kannata luovuttaa.

Hitaudella on vain se vaara, että odottajat kyllästyy ja viestiketjua ei jakseta enää seurata (ne jotka sitä seuraavat nyt tai aiemmin ja olisivat halunneet ottaa yhteyttä). Aloituksesta on kuitenkin jo yli 3 kk eikä tilanne ole edennyt mihinkään suuntaan. Ja jos totta puhutaan, mehän tätä viestiä nostamme aina ylöspäin ketjussa, ilman meitä tämäkin olisi jo tuolla mistä sitä ei kukaan viitsisi etsiä.

Toivossa on tietenkin hyvä elää...

• Hyvääkesänjatkoa

Tämä ystävän etsiminen ei johda mihinkään jollei alkuperäinen ole valmis antamaan edes sitä sähköpostiosoitetta, valitettavasti näin on! Teethän sähköpostin, josta sinua ei tunnista niin voit löytääkin ystävän, toisilta sitä vaatimalla jää helmi löytämättä. Kaikella kunnioituksella.

• Mä112

Lahtelaismies 45v haluaisi lähteä leffaan, jos olet kiinnostunut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe