Olen kysynyt sinulta jo moneen moneen kertaan, nyt asiasta oma aloitus, koska et ole ehtinyt minulle vastata.
A) Minne jätit Kutri Helunan?
B) miksi sinulla ei ole perhettä, vaikka olet niin yber ihku? Normaaleilla ikäisilläsi ihmisillä tuppaa olemaan perusasiat saavutettuina, niin että nyt voi vain chillata, ja nauttia työnsä hedelmistä.
C)Mitä tapahtui?
Ps. Olen oikeutettu tähän kysymykseen, niin kovasti hän tuntuu "tietävän" muiden ihmisten elämän ja ajatukset.
Mitä tapahtui Pullalle?
33
417
Vastaukset
- Vanhapelimies
Expua ei osaa kuin riidellä ja haukkua muita pakonomaisesti hokien tiettyjä lauseita.
Se että aikuinen mies juoksee teinilissujen perässä omaa ikäänsä pakoon ei ole loppujen lopuksi kovin järkevää toimintaa. Sitä tavallaan ajaa onnensa ohi ja syrjäytyy ikätovereista ja heidän elämänrytmistään. Saattaa vanhana patuna kaduttaa kun jää yksin.- patja4ever
Sama katumisen tunne kohtaa montaa vanhaa patjaa ja munien perässä juoksijaa.
- EiVälttämättä
patja4ever kirjoitti:
Sama katumisen tunne kohtaa montaa vanhaa patjaa ja munien perässä juoksijaa.
"Patjoilla" voi hyvinkin olla elämä muutoin mallillaan, perheet ja työkuviot. Ts. niillä alueilla ei enää saavutettavaa, kaikki hyvin. Halutessaan napsii rusinoita pullista.
- jasyystäkin
EiVälttämättä kirjoitti:
"Patjoilla" voi hyvinkin olla elämä muutoin mallillaan, perheet ja työkuviot. Ts. niillä alueilla ei enää saavutettavaa, kaikki hyvin. Halutessaan napsii rusinoita pullista.
Kyllä niitä vanhoja patjoja epätoivoisena joka paikassa pyörii. Ovat yleisiä naurun aiheita.
- Ex----------PUA
Itte oot-defenssi, suoraan mutlinkin takaa.
:D
Tyypillistä keskusteluparasiitin käytöstä, eli paskahousutäteilyä.
Ruvetkaa kurpat keskustelemaan asiallisesti, niin ei tarvitse raivota kun huomaa että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Normaalit aikuiset ihmiset ovat jo tajunneet sen. - Ex---PUA
jasyystäkin kirjoitti:
Kyllä niitä vanhoja patjoja epätoivoisena joka paikassa pyörii. Ovat yleisiä naurun aiheita.
Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä. :D
- Asiaaseuraillut
Ex----------PUA kirjoitti:
Itte oot-defenssi, suoraan mutlinkin takaa.
:D
Tyypillistä keskusteluparasiitin käytöstä, eli paskahousutäteilyä.
Ruvetkaa kurpat keskustelemaan asiallisesti, niin ei tarvitse raivota kun huomaa että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Normaalit aikuiset ihmiset ovat jo tajunneet sen.Olet ainut joka raivoaa ja nimittelee viestikaupalla ketjuissa hokien samoja lauseita. Syyllistyt itse jokaiseen tekoon josta muita arvostelet ja tuomitset.
Olet purkanut raivoasi palstalla jo 15 vuotta eri nimimerkeillä. En itse asu palstalla mutta seuraan paistaa lähes viikoittain. Olet yksinäinen ja surullinen mies. Voisit hakea ahdistukseen ja raivotiloihisi apua. Ei ole liian myöhäistä. Luovu haaveissa elämisestä h multinikkaamisella aiheutetusta vihanlietsonnasta. Kaunis kesä taas edessä. Haluatko todella viettää sen taas palstalla ypöyksin?
- Ex----------PUA
Vastaa ensin alkuperäiseen rästikysymykseen:
1. Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Sitten vielä, jotta pääsemme tasoihin:
2. Missä miehesi oikein on, johtuuko iästäsi ja käyttöasteestasi (sulanut MA) miksi sinä et ole kelvannut kenellekään, vaan nk. jäänyt soittelemaan lehdelle katkeroituneena kurppana, palstatotuuksien mukaisesti?
3. Entä sinun julkkis-säätösi? Miten sen kanssa menee, ei kun eihän sinulla ole sellaista. :D Saat korjata, jos olen väärässä.
Et kai sinä nyt ole sellainen moukkamainen kurppa, joka kyselee mutta ei itse vastaa. ;)- Trollotitrallati
OSU JA UPPOS
Ite oot -moodi taas silmässä mieskurpalla. - Ex----------PUA
Trollotitrallati kirjoitti:
OSU JA UPPOS
Ite oot -moodi taas silmässä mieskurpalla.Osu ja uppos! :D
0% vastausta
100% Terminaalista kurpparaivoa (itte oot-defenssi ja matkiminen, mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti puskista ammuttuna.
Voitto! :D - EnnaltaArvattavaOlet
0% vastausta kysymykseen, itte oot ja shaming language.
Yritäppäs uudelleen. - Trollotitrallati
Ex----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D
0% vastausta
100% Terminaalista kurpparaivoa (itte oot-defenssi ja matkiminen, mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti puskista ammuttuna.
Voitto! :DJukopliuta!
Jo toisen kerran häränsilmään! Pelkkää peilausta ilman todellista sisältöä. Osuuko vielä kolmannen kerran, oi tahdissani tanssiva kurppamies? - Ex---PUA
Ja Jo toisen kerran, mutta ntt tuplamäärällä hymiöitä. Vanha huora raivoaa taas oikein viimeistä päivää. :D
Kuten sanottu:
0% vastausta
Voitto! :D - Trollotitrallati
Ex---PUA kirjoitti:
Ja Jo toisen kerran, mutta ntt tuplamäärällä hymiöitä. Vanha huora raivoaa taas oikein viimeistä päivää. :D
Kuten sanottu:
0% vastausta
Voitto! :DVoiko viestin infomäärä kääntyä negatiiviseksi? Kyllä voi! Näin pohjalla ei ole käyty sitten 90-luvun laman!
Jopa hymiöiden määrässä oli kupla, joka poksahti kuin nallipanos! Osa ei päässyt perille asti!
lainasit tanssivertaustani toisessa ketjussa, kiitos siitä. Olenhan peilattavan arvoinen trollimalli.
Näin mies vie ja ätmit vikisee ;D Trollotitrallati kirjoitti:
Voiko viestin infomäärä kääntyä negatiiviseksi? Kyllä voi! Näin pohjalla ei ole käyty sitten 90-luvun laman!
Jopa hymiöiden määrässä oli kupla, joka poksahti kuin nallipanos! Osa ei päässyt perille asti!
lainasit tanssivertaustani toisessa ketjussa, kiitos siitä. Olenhan peilattavan arvoinen trollimalli.
Näin mies vie ja ätmit vikisee ;DKaikki täällä toisia aina lainailee ja kaikki on aina lainattu joltakin......Vaikka keksisi jotain uutta olevinaan, niin se voi silloinkin olla alitajunnasta tullutta aikaisempaa MuistoInformaatioSekoitusta....useimmiten näin.....ja vaikka ei olisikaan, niin lähes 100% varmuudella, joku on sen jo joskus keksinyt..... ;P
Kunhan totesin... ;P
Mut nyt häippään tästä ketjusta....SeOnMoro...*laittaa oven kiinni*... ;D- Ujoatn
Ex---PUA kirjoitti:
Kuten sanottu:
0% vastausta
Voitto! :DMinkä ikäinen olet?
- Trollotitrallati
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kaikki täällä toisia aina lainailee ja kaikki on aina lainattu joltakin......Vaikka keksisi jotain uutta olevinaan, niin se voi silloinkin olla alitajunnasta tullutta aikaisempaa MuistoInformaatioSekoitusta....useimmiten näin.....ja vaikka ei olisikaan, niin lähes 100% varmuudella, joku on sen jo joskus keksinyt..... ;P
Kunhan totesin... ;P
Mut nyt häippään tästä ketjusta....SeOnMoro...*laittaa oven kiinni*... ;DToki toki. Kaikilla on sensei ja toisilla senpai, Pulla vain haaveilee liukkaasta kerkeästä kielestäni ja notkeista sormistani, jotka suoltavat sanoja kuin joki vettä ;D Ja moneen muuhunkin kykenevät, mutta se on toinen juttu se.
(Jätin kuitenkin avaimen kuistin maton alle, tanssien jälkeen tarjotaan kahvet) Trollotitrallati kirjoitti:
Toki toki. Kaikilla on sensei ja toisilla senpai, Pulla vain haaveilee liukkaasta kerkeästä kielestäni ja notkeista sormistani, jotka suoltavat sanoja kuin joki vettä ;D Ja moneen muuhunkin kykenevät, mutta se on toinen juttu se.
(Jätin kuitenkin avaimen kuistin maton alle, tanssien jälkeen tarjotaan kahvet).....no jos Mä Ny YhrenKupillisen....Toki tanssien jälkeen vasta, kun ennemmin sitä katsoo Keijukaisten Tanssia&Hyppelyä.... ;D
Oisko teetä tarjolla, kun en enää nykyisin oikeastaan juo kuin aamulla Kaffetta... ;P- Trollotitrallati
Pullaparka ei osaa vaieta, ja sehän minua houkuttaakin ;D
Teetä on.. Ehkä. Toivottavasti Lipton kelpaa. En ole teeihmisiä, tämä on pelkkä vierasvara. Fiksumpaa olisi toki luopua iltakahvesta, mutta minkäs teet... Nisti se on kofeinistikin ;P
Jaa-a, Pullaa ei sen sijaan taida olla. Lähden hakemaan. Älä pidättele henkeä odotellessasi :P Illanjatkoja! - että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.....no jos Mä Ny YhrenKupillisen....Toki tanssien jälkeen vasta, kun ennemmin sitä katsoo Keijukaisten Tanssia&Hyppelyä.... ;D
Oisko teetä tarjolla, kun en enää nykyisin oikeastaan juo kuin aamulla Kaffetta... ;PMeneekö sulla yöunet kahveista? Pistäydyin tännekin pitkästä aikaa. Ei oikein mieli tee Pullan kanssa keskustella... useimmiten kun se kehveli kehottaa pyllypyykille kuitenkin ennen pitkää, ainakin jos on heikoilla jäillä itse. Mä en jää odottamaan kahveita... se rähjääjä porhaltaa kuitenkin paikalle tuossa tuokiossa, juo siinä sit kahvetta tauhassa. Lähden lenkille... alakerran juoksumatolle... kun en seuraa saanut tänään maastoon ja yksin EN mene.
että.silleen kirjoitti:
Meneekö sulla yöunet kahveista? Pistäydyin tännekin pitkästä aikaa. Ei oikein mieli tee Pullan kanssa keskustella... useimmiten kun se kehveli kehottaa pyllypyykille kuitenkin ennen pitkää, ainakin jos on heikoilla jäillä itse. Mä en jää odottamaan kahveita... se rähjääjä porhaltaa kuitenkin paikalle tuossa tuokiossa, juo siinä sit kahvetta tauhassa. Lähden lenkille... alakerran juoksumatolle... kun en seuraa saanut tänään maastoon ja yksin EN mene.
Minäkin vain kurkkasin mikä meininki täällä ketjussa on.....harvemmin jaksaa....ei nämä tälläiset ketjut oikein tunnu oikealta jostain syystä....syystä kuitenkin, mutta syy on toki minussa... ;P
No sanotaanko näin Lyhykäisesti, että juon kyllä kahvia nykyisinkin muutenkin kuin aamulla, mutta harvemmin.....ennen join ihan liikaakin ja sitten vähentelin pikkuhiljaa ja korvasin sitten sitä teellä....nyt suurimmaksi osaksi niin, että kahvia aamulla ja teetä muuten.....kun aattelin et ei välttis ole mitään järkeä ja hyötyä juoda kahvia niin älyttömästi....kyllä se aamun iso kofeiini piikki riittää ja Vihreästä&Valkoisesta teestä sitten PariKolme miedompaa ja lempeämpää kofeiini piikkiä sitten päivän aikana sen lisäksi.... ;P
Jos noissa ei olisi mitään muuta ideaa, kuin kofeiini, niin sitten voisi lopettaa vaikka kokonaan noiden litkimisen ja vaihtaa vaikka veteen, mutta niin ne ainakin väittää, että jotain terveysvaikutuksiakin on.....piristeistä pelkästään kun ei taida olla yhdestäkään loppujen lopuksi mitään hyötyä elimistölle...voin olla väärässäkin, mutta tälläinen MuTu minulla tällä hetkellä on.... ;P
Ei se oikeastaan aikoinaan ainakaan omasta mielestä liikaa häirinnyt nukkumista, mutta voihan se olla, että unen laatuun on kuitenkin vaikuttanut.....en osaa sanoa...
Kyllä ne yöuni häiriöt ja muut vastaavat ovat johtuneet jostain ihan muusta....vaikka JääVuoresta... ;D....ja muista sen semmoisista tai tän tämmöisistä...mutta eipä niistä sen enempää....ElämäOn... ;D
Jeps, jostain syystä turvattomasta tulee kokoajan turvattomampaa.... :(...onneksi sulla on se LenkkiMatto edes korvikkeena... ;P- maspw
itte oot mies vauhdissa..riitaa kylvämässä ja öyhäämässä
- Ex---PUA
Jälleen yksi ketju missä kurppa näytti raivonsa ja alfapakkomielteensä, mutta päätyi nöyryyttämään itseään samalla kun voitin. Vieläpä usealla nikillä. Sen siitä saa kun ei ole miestä tai kavereita!.;D
A-a-a-a-a-alpha POWER!
PS. Onko kiva hakata päätänsä seinään?
PPS. Muista vastata ennalta-arvattavasti. ;)- KiitosHelppoudestasi
Sua on aina niin helppo ja kiva huudattaa, varsinkaan kun et itse sitä edes ymmärrä! Pus-pus, kohta taas vitsa viuhuu Pullan pyllylle.
- MitäTapahtui
Et ole edelleenkään vastannut.
Saitko jauhot suuhun? Saanko heittää kermat perään? - Trollotitrallati
MitäTapahtui kirjoitti:
Et ole edelleenkään vastannut.
Saitko jauhot suuhun? Saanko heittää kermat perään?Eihän Pullanen halua olla ennalta-arvattava ;D Odotelkoot ja pähkäilkööt, riittääkö palstaselibaatiksi tunti vai kolme. Mutta älkää huolestuko, lopulta Pulla kerää liikaa paineita ja tulee palstalle laukeamaan, kuin nallipanos...
- shoutmynameshoutmyname
Trollotitrallati kirjoitti:
Eihän Pullanen halua olla ennalta-arvattava ;D Odotelkoot ja pähkäilkööt, riittääkö palstaselibaatiksi tunti vai kolme. Mutta älkää huolestuko, lopulta Pulla kerää liikaa paineita ja tulee palstalle laukeamaan, kuin nallipanos...
Tuleehan se taas joka ketjuun onanoimaan ja spruittailemaan.
- isovelivalvoo
syytät aina muita multinikkaamisesta koska olet multinikkauksen asiantuntija ja suurin osa palstan törkyviesteistä tulee näppikseltäsi.tämä on fakta.
- 2.ihastunutta
aloittaja on selvästi kiinnostunut ja ihastunut pullaan niin pulla4eva pyydä ex-pullaa ulos kanssasi ja treffaatte kyllä sovitte yhteen
- Sivustakyseleee
Niin, kuka hiton pulla? Pilli ja Pullako ne siellä taas? Laitan teidät uuniin ja paistan teidät ja syön kahvin kera :)
Oi, olitte hyviä :) - kurpparaivohälytys
Kurpparaivo on näköjään eskaloitunut kolmatta maailmansotaa enteilevälle tasolle siitä, kun viimeksi täällä kävin. Jatkakaa. :D
- ItseäsiNostelet
Hyvä homma, eihän Bullista sovi unohtaa.
- Multinacci
ItseäsiNostelet kirjoitti:
Hyvä homma, eihän Bullista sovi unohtaa.
Nyt on taas Pullaa pöydässä! Nokipannu tulille! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671