Kuinka normaali ihminen toimii?

noloaon1

Päivää.
Laitan saman viestin tänne, täällä kumminkin on normaaleja ihmisiä, ehkäpä tämä hulluus hieman huvittaakin jotain ja itse saan vastauksen :)
Sairastan pakkoneuroosia, olen kärsinyt tästä jo kauan...

"""
Noloa on, toisaalta olen niin kauan ollut näissä pakoissa etten välttämättä tiedä.

Kuinka normaali "terve" ihminen toimii?

Vessan lattialla oli muutama tippa nestettä, lähes varma olen että neste on vettä joka tuli lattialle kun pesin hampaita. Pienempi mahdollisuus että se olisi virtsaa joka sitten olisi lentänyt yli, lattialle.

Pakkoneuroottinen kun olen niin mieli kertoo että pitää mopata kunnolla vessan lattia, jonka jälkeen toisella mopilla pitää koko asunnon lattiat pestä. Ainakin ne kohdat joilla olen jo kävellyt ja joissa ei ole mattoa.

Logiikka menee niin että jos se olikin virtsaa ja vain paperilla tai pyyhkeellä pyyhin sen pois niin silti vessan lattialle jää "jotain" ja jaloilla sitten astun siihen jolloin se leviää ympäri asuntoa ja siksi pitää pestä koko kämpän lattia.

-Kyse oli kahdesta tipasta kumminkin, joka luultavasti oli vettä.
Miten normaali ihminen toimii tälläisen katastrofin sattuessa?
Kysyn tätä vakavasti, itse en tiedä..
"""

26

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bakteerirunoilija

      Annan kuivua, korkeintaan pyyhkäisen vessapaperilla.
      Jalkapohjassa muuten on enemmän bakteereja kuin niissä pisaroissa. Oli ne sitten vettä tai virtsaa. Toki siihen sekottuu myös lattian bakteereja

    • apuvaan

      moppaisin kaiken missä olisin kävellyt kamalaa jos virtsaa levitetään ympäri asuntoa!

    • Minä normaalina ihmisenä luonnollisesti mittaisin kyseisen nesteen sähkönjohtavuuden ja tekisin sen perusteella päätelmiä sen alkuperästä.
      (tai sitten vain huitaisisin sangollisen vettä sen yli lattiakaivon suuntaan)


      Itseasiassa sinun kannattaisi altistaa itseäsi asioille, jotka kiusaavat sinua jonkin verran. Sitten vain sinnittelet asian kanssa, etkä tee sille mitään. Vähitellen oireet vähenevät.

      • Hei Buddy älä viitis heittää herjaa kyseessä v oi lolla oikea neuroottinen ihminen.

        Minä reagoisin tuohon siten että antaa olla. kyllä nyt sentään itse tiedän, jos olen kussut lattialle ja antaisisn parin suihkupisaran olla. Hae apua minusta olet pakkoneurootikko.


    • hammasrunoilija

      Mikäli taloudessa on myös mies, joka seisaaltaan tekee pikkuhädän ja vemputtaa penistään ylösalas liikkeellä aaadakseen lopputipat pois ja pesuallas on WC-pöntön vieressä. Mahdollisuus ureaan on suurempi ja samalla mahdollisuus, että hammasharjassa on myös ureaa, mikäli hammasharja on esillä pesualtaan laidalla ja mukissa.

      Mikäli taloudessa on taas yksi nainen ja ennen hampaiden pesua hän on käynyt pienellä hädällä, eikä käytä pikkuhousuja, on mahdollisuus ettei lattialla ole vettä.

      Saadaksesi pois tuon epävarmuuden, kannattaa pestä hampaat siten, ettei pää ole altaan ulkopuolella.
      Sinänsä, jos vesi tulisi hampaidenpesun aikana suusta, sen pitäisi olla valkoista.
      Toki ne voi tulla myös siitä, kun hammasharjan huuhtelee

      Sinänsä on mielenkiintoista, että pidät hammasharjaa samassa tilassa, missä WC-pönttö. Sillä vedettäessä, pöntöstä tulee hienoinen vesisumu, mikä leviää kylpyhuoneen leveydelle.

      • No sulle samat sanat kuin Buddylle.


    • Pakkomiellekö

      Kotona pyyhin vesi-, kasvovesi- ym. tipat veteen kostutetulla wc-paprulla ja toistamiseen kuivalla paprulla kuivaukseen. Eikös virtsa ole steriili neste? Mutta jonkin kahvilan tiloissa en koske todella mihinkään, vaan yritän suojautua ja käyttää kosteuspyyhkeitä. Törkein toiletti on muuten Kampin linja-autoaseman yhteistoiletit siis sekämiehille että naisille. Enpä ole missään maailmassa törmännyt moiseen törkykoppiin. Joskus pakottava tarve....Suomessa toiletit ovat enimmäkseen hirveän siivottomia. Tässä olisi yrittäjille paikka, vessaan maksua vastaan muutama täti huolehtii jatkuvasti siisteydestä. Jätän mieluusti riksaa näille. Joten aloitteen tekijälle taidan muualla olla pöpökammoinen.

      • nuclear.waste

        En suostuisi siivoamaan yleisten tilojen vessoja ilman ydinjätteen käsittelyssä käytettäviä suojapukuja ja sittenkin sumuttaisin ensin tehokasta bakteerit tappavaa pesuainetta ympäri vessaa vaikuttamaan vaikka puoleksi tuntia ja painepesurilla kuumaa vettä perään.


    • kuzianzzy

      Terveen ihmisen virtsa on steriilimpää,

      kuin kraanavesi.....

      hameniekat usein pelkäävät riemurasiassansa pissan tuoxua..

      Se mieto tuoxu kuitenkin kuuluu kiihoittavan pillun tuoxuun

      Ennenwanhaan viikatteen viillolle laitetiin villatumppu

      ja kustiin päällee....myös hevosen kusi on yhtä terapeuttista

    • Fewlkjfdslkjlkfds

      Koen olevani normaali ihminen. Pyyhkisin tipat sukalla (joka on siis edelleen jalassani) ja sukat vaihdan sitten ylihuomenna.

    • WOOOSSSHhhh----

      .

      "Laittaisin pystyyn # WALTAISAN # suursiivouksen päällensä!!1!!!1!!!" WOOOOSSSHHH

      har!1

      .

    • imurointi1xkk

      Jättäisin pisarat rauhaan ja ehkä varoisin jatkossa astumista läntin päälle. Siivouspäivänä pesisin sen rutiininomaisesti pois kuten muutkin tahrat.

    • Paprul kuivaan, toisen kosteutan & pyyhkäsen & kolmannel kuivaan

    • kaikki.ekax.väärin

      Sattuukos kenellekään normaalille ihmiselle esim. että huomaa jälkeenpäin että on avannut maitopurkin väärältä puolelta tai avaa hylsysarjan väärältä puolelta jolloin koko hylsysarja leviää lattialle ja niitä keräillessä pitää kiroilla tyhmyyttään...
      Minkä takia kaikki tai ainakin melkein kaikki pitää tehdä ensin väärin, varsinkin jos on kiire niin melko varmasti jokin menee pieleen jonka joutuu korjaamaan tai tekemään uudestaan ja aikataulu kusee sen takia >_<

      • En mä vaan tiijä! Itse sanon ULALLE jo tilatessani taksia, että autossa pitää olla pehmeä rengasseos, jos mennään kaupungille. Ja kuskin pitää olla Suomalainen, jolla on Fennopigmentti.


      • kyllärunoilija

        Maitopurkin kanssa on käynyt, hylsysarjan kanssa ei. Mutta joidenkin muiden kanssa, mikä auetessa väärin leviää laajalti, kyllä


      • Hylsysarjan päälle kannattaa kirjoittaa paksulla tussilla "YLÄPUOLI".
        Yläpuolisuus kannattaa tarkastaa ennen kirjoitusta.


    • Olet valitettavasti, mun täytyy sanoa, että mene ehdottomasti terapiaan ja vastaanotille, Sinun ongelmasi on pakkoneuroottinen tila ja et siitä ilman pitkää terapiaa voi toipua, mutta hyvät uutiset on: Lievästi pakko-oireisena voi elää melko normaalia elämää ja vain hoito voi sinua auttaa. Kaikkein ensiksi: MENE OMALÄÄKÄRILLESI JA KERRO ONGELMASI REHELLISESTI.

    • Normaali ihminen on jo käsitteenä sellainen painajainen, ettei paremmasta väliä, ensimmäistäkään en ole tavannut, mutta eipä noita epänormaalejakaan ole ikinä kohdalle osunut...

      Mutta mitä niihin tippoihin tulee, niin itse en kyllä yleensä edes huomaa satunnaisia pisaroita lattialla. Jos itse tulee roiskittua, urealla, niin nehän toki siivotaan, tosin vain paperilla pyyhkäisten.

      Pisarat joiden alkuperästä ei ole varmuutta... on pisaroita, kuivukoot omia aikojaan, mulla on parempaakin tekemistä.

    • Jacop

      Älä kysy ns normaaleilta mitään koska normaalit on kaikkein hulluimpia ihmisiä mitä olemassa on. Ei ne jouda miettimään sinun lähes maailman pienimpiä juttuja. Normaalit on sotimassa ja räjäyttelemässä toisia normaaleja, niin että koko normaalien joukko on kohta verta vuotavaa massaa. Normaalit syytää saaste paskaa ympäristöönsä koska ne ei välitä sinusta, eikä muista "normaaleista". Kyllä varmaan hyväksyt ne pari kusitippaa vesan lattialla, kun ajattelet, että syöt kuitenkin paskaa joka päivä, so säilöntä aineita ja henkittelet saaste paska ilmaa keuhkoihisi joka päivä. Jos syöt esm marjoja metsästä, niin et tiedä ehkä, että syöt vaikkapa Tsernobylin saaste jätteitä. Minun mielestäni vaikka nuolisit ne pari kusitippaa vessan lattialta niin se ei ole kuin murto osa siitä kaikesta paskasta jota päivän mittaan syöt tai hengität.
      Joko loppu ylimääränen siivoaminen Häh!!

    • ilotyttöanzzy

      Vakawampi onkelma on mielestäni

      kortsupakkauxet

      jospi preservatiiviiv kelaa pippeliin

      väärältä puolelta...ei onnistukaan:(

      Ammattilaiset ilotytöt osaavat jo suussansa

      pujottaa kortsun päälle oikeinpäin

    • Jacop

      Nii ih ja sitte sinä kaivat rahapussistas rahoi ja kourit samois rahois vaikka kuinka kuppasen rahoi ja et muista sitte kaikes kiirees pestä käsiäs ja vaikka meikkaat sitte naamaas nii levittelet kuppasen bakteereita naamaas ja ehkä suuhus. Et tiiä vaik joku on justiinsa käynu runkul ja ostan sit rahoillaa jotai jostai paikast nii se myyjä antaa ne runkku käes ollet rahat sulle sitte. Elä luule et sie vältyt paskan ja bakteerien syönniltä vaik sää kuin siisti olisit
      Mun tarkotus ei oo panikoijja sinuu, vaa mää aattelin tuua sulle nähtäväks ne realiteetit jotka meittin kaikkie ihmiste on hyväksyttävä, nii. Me henkitellää samaa ilmaa kaikkie kans yhes ku ollaa sisätilois ja sun keuhkoissas käy sama ilma josta osa voi olla samaa kui jonkuu lähes satavuotiiaa melkkei vuode potilaa keuhkois käyny ilma. Sää et varmaa voi mennä vaik sairaalaa kattoo jotai sulle läheist ihmist ilma henkitys suojaimii tämä jälkke jos sie et ala ymmärttä näit realiteettei jotk meijjä kaikkie on hyväksyttävä. Jos me yleesä voijjaa ihmiste paris liikkuu.
      Kirjoitin murteella siksi, että saisit käsityksen, että minä olen kaltaisesi tavallinen tallaaja ja tarkoitan parastasi.

      • IsmoKallio

    • TyttiNormal

      Pyyhkisin tipat sama tien pois vessapaperinpalalla, jossa on haavanhoitoainetta. Pidän kotona sukkia, joten mahdollinen pissa on imeytynyt niihin. Jos asia vaivaa, vaihdan sukat, mutten muuten siivoa kämppää tuon takia.

      • hukkaviiva

        Jos kusi parantaisi haavat,

        ei olisi pillujakaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe