Olen laulaja, joka osaa soittaa myös kitaraa ja rumpuja. Paras vahvuuteni on silti omasta mielestäni laulaminen. Tykkään rokkikukkoilusta, poseeraamisesta, hyvästä lavashow'sta, kun esiinnyn, ja bändin keulakuvana(en ole silti k-pää) olemisesta. Etsisin bändiä(esim. rumpali, basisti, kaksi kitaristia), jonka meininki voisi olla jotain Aerosmithin ja Guns N Rosesin kaltaista. Laulutyylini on karhea, raspinen, korkea ja Steven Tyleriä muistuttava.
Steven Tyleriä muistuttava laulaja etsii bändiä
ChrisLeeValentine
3
181
Vastaukset
- Anselmo-Sound
Pystytkö vetään Pantera-tyylist' kukkoilua soolojen väliin?
- Anonyymi
Missä asut? Kuinka vanha olet? Onko mahdollista tulla Seinäjoelle? Etsittäis juuri tommosta jolla on vitun hyvä lavakarisma ja ei puhaltelee muniin. Eli kova fronman🤘
- Anonyymi
Nii ku klamydia wescu? vai käykö jos on erivärinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623