saatko kuukausittain kiukkukohtauksia
http://www.iltalehti.fi/terveys/2016051121546909_tr.shtml
Onko sinulla miesmenkat?
38
1597
Vastaukset
- ghjklöölkjhjklkjh
Koko juttu on feministien toiveunta, välillä ne väittää naisten ja miesten olevan samanlaisia, erot selittää kasvatus, sitten ne toivoo miehille miesmenkkoja ja vaihdevuosia. Feministit on jotenkin lapsen tasolla henkisesti, suurin osa naisista yleensäkin.
Ei tuossa ollut kyse oikeasti mistään kuukausittaisista menkoista, vaan pääosin stressin aiheuttamista reaktioista....AP oli niin HöPSö, ettei itse edes ymmärtänyt linkkaamaansa yksinkertaista artikkelia... ;P
- HerraPorkkana
"Feministit on jotenkin lapsen tasolla henkisesti"...
Niin on allekirjoittanutkin. Toivottavasti en koskaan kasvakaan Aikuiseksi ja lopeta leikkimistä ;) - mietiVertaustasiFeminist
HerraPorkkana kirjoitti:
"Feministit on jotenkin lapsen tasolla henkisesti"...
Niin on allekirjoittanutkin. Toivottavasti en koskaan kasvakaan Aikuiseksi ja lopeta leikkimistä ;)Lapsen tasolla olo tarkoittaa sitä, että ei ymmärrä asioita ja eikä osaa tehdä realismiin perustuvia johtopäätöksiä. Toivottavasti et ihan sillä tasolla ole, kun otit feministit esimerkiksi.
Leikkimieltä on hyvä löytyä ihmisiässä 0 - 100 vuotta, mutta se onkin sitten jo eri asia, tätä puolta feministeillä ei ole ollenkaan.
- testosetä
Hmmmmm. Miesmenkat saattavat selittää DarkFearin raivokohtaukset
Luultavasti on ollut yhdellä jos toisella miehellä....koska näytti stressin olevan yleisin syy joka tuon aiheuttaa....kyllähän stressi vaikuttaa monin eri tavoin, eikä luultavasti nuo ole ainoat oireet... ;P
Btw. olisit lukenut linkkaamasi todella lyhyen artikkelin itsekin, niin olisit huomannut, ettei kyseessä ole vastaava juttu, kuin naisilla menkat.....eli ei ole mikään kuukausikiertoon liittyvä juttu... ;P- Kkkdbbnjkf
Nimityksellä viitattiin hormonaalisten muutosten vaikutuksesta henkiseen puoleen (vrt PMS-oireet) , ei fyysiseen puoleen.
Kkkdbbnjkf kirjoitti:
Nimityksellä viitattiin hormonaalisten muutosten vaikutuksesta henkiseen puoleen (vrt PMS-oireet) , ei fyysiseen puoleen.
Mitä sinä siinä Saivartelet?... ;P....sitäpaitsi ihminen psyykkisfyysinen ja harvemmin toisen puolen vaiva ei vaikuta millään tavalla toiseen puoleen....tämä oli siis vain tuohon sinun kommenttiisi lisä tarkennuksena vaikka ei itse en tuollaiseen edes ottanut kantaa.... ;P
Minä otin kantaa vain AP: n vihjailuihin.....ja väärinymmärtämiseen tai sumuttamiseen... ;P
"Onko sinulla miesmenkat?
saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"
Stressihän vaikuttaa moneen asiaan, niin miehillä, kuin naisillakin.......eli naisilla olisi sitten PMS, MenkkaRänkät ja vielä stressin aiheuttamaa KänkkäRänkkää......ymmärsitkö?
"Syndrooma voi tehdä itsevarmoistakin miehistä sulkeutuvia ja ärtyisiä mököttäjiä. IMS-oireet voi laukaista stressi, joka saa testosteronitason laskemaan äkillisesti.
Oireet muistuttavat miesten vaihdevuosia. Ikääntyminen johtaa miehillä testosteronituotannon vähenemiseen, joka on verrattavissa naisilla vaihdevuosien myötä tapahtuvaan estrogeenituotannon hiipumiseen.
Brittitutkijat ovat kuitenkin sittemmin todenneet, että stressi voi saada testosteronituotannon romahtamaan tilapäisesti minkä ikäisillä miehillä tahansa."
En saa tuosta millään sellaista käsitystä, että sitä voisi millään verrata menkkoihin, eikä kysymys "saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"....kerro mistään muusta, kuin siitä, että läksyt jäi tekemättä AP:lla..... ;P- atännä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Mitä sinä siinä Saivartelet?... ;P....sitäpaitsi ihminen psyykkisfyysinen ja harvemmin toisen puolen vaiva ei vaikuta millään tavalla toiseen puoleen....tämä oli siis vain tuohon sinun kommenttiisi lisä tarkennuksena vaikka ei itse en tuollaiseen edes ottanut kantaa.... ;P
Minä otin kantaa vain AP: n vihjailuihin.....ja väärinymmärtämiseen tai sumuttamiseen... ;P
"Onko sinulla miesmenkat?
saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"
Stressihän vaikuttaa moneen asiaan, niin miehillä, kuin naisillakin.......eli naisilla olisi sitten PMS, MenkkaRänkät ja vielä stressin aiheuttamaa KänkkäRänkkää......ymmärsitkö?
"Syndrooma voi tehdä itsevarmoistakin miehistä sulkeutuvia ja ärtyisiä mököttäjiä. IMS-oireet voi laukaista stressi, joka saa testosteronitason laskemaan äkillisesti.
Oireet muistuttavat miesten vaihdevuosia. Ikääntyminen johtaa miehillä testosteronituotannon vähenemiseen, joka on verrattavissa naisilla vaihdevuosien myötä tapahtuvaan estrogeenituotannon hiipumiseen.
Brittitutkijat ovat kuitenkin sittemmin todenneet, että stressi voi saada testosteronituotannon romahtamaan tilapäisesti minkä ikäisillä miehillä tahansa."
En saa tuosta millään sellaista käsitystä, että sitä voisi millään verrata menkkoihin, eikä kysymys "saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"....kerro mistään muusta, kuin siitä, että läksyt jäi tekemättä AP:lla..... ;PÄläs kiukuttele.
atännä kirjoitti:
Äläs kiukuttele.
OuNou.....ätsky on taas liikenteessa.....taidan kaivaa ☂ valmiiksi...... ;P
Sitten ootetaan, koska tarvii painua ☔.... ;D- atännä
OuNou.....ätsky on taas liikenteessa.....taidan kaivaa ☂ valmiiksi...... ;P
Sitten ootetaan, koska tarvii painua ☔.... ;DMun ystäväni 11-vuotias tyttö kirjoittelee kavereilleen samannäköisesti. Nuuska surffaa muodin harjalla ;)
- atännä
atännä kirjoitti:
Mun ystäväni 11-vuotias tyttö kirjoittelee kavereilleen samannäköisesti. Nuuska surffaa muodin harjalla ;)
aallonharjalla
atännä kirjoitti:
aallonharjalla
Sä oot vain näämmä kalkkis, mut et onneks alkkis..... ;P
Sulla kaavat on kankeet ja ankeet, kuin ois raastettu raa`asti ranteet...kun muut ulapan aavaan saavat.....niin sä toistat kaavasi kaavat..... ;P- atännä
Sä oot vain näämmä kalkkis, mut et onneks alkkis..... ;P
Sulla kaavat on kankeet ja ankeet, kuin ois raastettu raa`asti ranteet...kun muut ulapan aavaan saavat.....niin sä toistat kaavasi kaavat..... ;PEnpä tiedä, jos haluaa toistaa pissis-ikää, onko se niin kovin luovaa ja kaavojen kankeudesta irroittautunutta. Eipä siinä, saahan sitä toteuttaa itseään ihan niin kuin haluaa. Tulee vaan vähän jännä fiilis, kun aikuisena miehenä esiintyvä kirjoittelee kuin pikkutyttö. Ehkä se on vähän pelottavaa.
atännä kirjoitti:
Enpä tiedä, jos haluaa toistaa pissis-ikää, onko se niin kovin luovaa ja kaavojen kankeudesta irroittautunutta. Eipä siinä, saahan sitä toteuttaa itseään ihan niin kuin haluaa. Tulee vaan vähän jännä fiilis, kun aikuisena miehenä esiintyvä kirjoittelee kuin pikkutyttö. Ehkä se on vähän pelottavaa.
OiVoi.... ;D....ja perskules teet näppikselle... =DDD...noh, onneksi on suojattu näppis... ;P
Kyllä sä olet varsinainen tapaus......onko sulla Ränkät, kuppi tyhjä vai mistä taas KipRisTelee?... ;P
VoiVeljet....RäksyÄksyTästKy..... ;P- atännä
OiVoi.... ;D....ja perskules teet näppikselle... =DDD...noh, onneksi on suojattu näppis... ;P
Kyllä sä olet varsinainen tapaus......onko sulla Ränkät, kuppi tyhjä vai mistä taas KipRisTelee?... ;P
VoiVeljet....RäksyÄksyTästKy..... ;POletko itse ajatellut, minkälaisen kuvan annat itsestäsi kirjoittaessasi tyttöjen muotikirjoituksella? Miksi ihmeessä otat aina palautteet nokkiisi? Kyllähän Ikiskin sulle tuosta tyylistä jo mainitsi (ärsyttävänä), ja joku muukin on sinulle tuosta pissis-tyylistä sanonut, olikohan erkki-täti. En minä ole ainoa joka kokee tuon tyttöilynä.
Mun puolestani saat kirjoitella ihan millä tyylillä vaan, mutta tosiaan se luo ihmisille mielikuvia. Hyväksy se. atännä kirjoitti:
Oletko itse ajatellut, minkälaisen kuvan annat itsestäsi kirjoittaessasi tyttöjen muotikirjoituksella? Miksi ihmeessä otat aina palautteet nokkiisi? Kyllähän Ikiskin sulle tuosta tyylistä jo mainitsi (ärsyttävänä), ja joku muukin on sinulle tuosta pissis-tyylistä sanonut, olikohan erkki-täti. En minä ole ainoa joka kokee tuon tyttöilynä.
Mun puolestani saat kirjoitella ihan millä tyylillä vaan, mutta tosiaan se luo ihmisille mielikuvia. Hyväksy se."Mun puolestani saat kirjoitella ihan millä tyylillä vaan, mutta tosiaan se luo ihmisille mielikuvia. Hyväksy se."
Hyväksytkö itse sen että olet jo vanha ja ulkonäöltäsi huonotunut kurppa, jota ei kovimmatkaan treenit enää paremman näköseksi muuta?atännä kirjoitti:
Oletko itse ajatellut, minkälaisen kuvan annat itsestäsi kirjoittaessasi tyttöjen muotikirjoituksella? Miksi ihmeessä otat aina palautteet nokkiisi? Kyllähän Ikiskin sulle tuosta tyylistä jo mainitsi (ärsyttävänä), ja joku muukin on sinulle tuosta pissis-tyylistä sanonut, olikohan erkki-täti. En minä ole ainoa joka kokee tuon tyttöilynä.
Mun puolestani saat kirjoitella ihan millä tyylillä vaan, mutta tosiaan se luo ihmisille mielikuvia. Hyväksy se.No voi HellanLettasSentääääään..... ;P
Niin?....KiinnostaaVarmaanKiviäkinEnemmän... ;D
Mistä minä tiedän mikä on "tyttöjen muotikirjoitusta"?.... ;P....kirjoitan AivoLimaa ja maalailen sen miten sattuu ja huvittaa.....jos se jotain häiritsee, niin OiVoi... ;P
En minä ota itseeni....en ainakaan nyt ottanut, mitä minä jostain TurhanPäiväisestäKitisijästä piittaan.....aina sellainen jostain KitinääRitinää&Rätinää keksii....se on maailman helpoin taitolaji...yleensä syyttää muita turhasta ja syyllistyy itse "outouksiin"... ;P
Mene sinä opettamaan jotain muuta kiltiksi pieneksi koiruliksi.......MuaEiKiinnostaOllaKoiruli... ;P
Eikä teillä ole kenelläkään varaa Puhua&Mussuttaa yhtään mitään mistään mielikuvista yms.... ;P
Suuren suuri palkokasvi se vyöryy ja vyöryy...... ;D
- manmens
Tuskin, saan kiukkukohtauksia kun siltä tuntuu.
Mutta yksi asia jota voisi kehittää, kun miehillä on näitä yöllisiä syöksyjä (valkovuoto), on pikkuhousujen intiimisuojat miehille. Ja tietysti Kela-korvauksella. Syöksythän sotkee housuja josta kertyy ylimääräisiä kuluja. - Bjyes
Pullalla joka päivä
- m-i-e-s
Joka aamu miesmenkat iskee, eli keskiarvolta sen 30 kertaa kuussa. Lasketaanko tuo, vai pitäisikö olla ainoastaan kerran kuukaudessa? =P
Pelkkä yksityisautoilu riittää ja menkat on varmat. Suurinosa suorittanut ajotutkintonsa Kellog's paketin takakannella. Murojen sisältä on sitten saattanut tulla jokin pimeässä hohtava, aivokasvainta aiheuttava ajokortti. Olipa sekava höpötys. Ensin jutussa puhuttiin miesten kausittaisista mielentilanvaihteluista, mutta sitten sitä perusteltiin stressillä, mikä on kausittaista vain jos stressin lähde on kausittainen. Lisävauhtia haettiin vielä muista eläinlajeista, joilla on erillinen "kiima-aika", mitä ihmisillä ei ole.
- m-i-e-s
Miten noi sun miesmenkat, eli kuinka ne peräpukamat jakselee? Onko ollut runsaita vuotoja ja ovatko pukamat pulpahtaneet pahastikkin ulos? =D =P
- atännä
Voihan ne miesmenkat olla hyvinkin kausittaisia, jos stressi johtuu vaikkapa vaimon PMS-oireista.
Valon määrä muuten lisää seksuaalista aktiivisuutta. Nykyäänkin syntyy enemmän lapsia keväällä kuin muina aikoina, vaikkei se enää ole niin selkeää kuin joskus aikaisemmin. atännä kirjoitti:
Voihan ne miesmenkat olla hyvinkin kausittaisia, jos stressi johtuu vaikkapa vaimon PMS-oireista.
Valon määrä muuten lisää seksuaalista aktiivisuutta. Nykyäänkin syntyy enemmän lapsia keväällä kuin muina aikoina, vaikkei se enää ole niin selkeää kuin joskus aikaisemmin.Menkat johtuvat naisilla biologiasta. Nämä "miesmenkat" taas ilmeisesti kulttuurisista tekijöistä. Ne ovat täysin eri asioita.
Ihmisillä on jatkuva kiima-aika. Suurin osa nisäkkäistä ei edes kykene lisääntymään vuoden ympäri, toisin kuin ihmiset. Siksi näiden vertailu on täysin järjetöntä. Iltalehden juttu oli ihan täyttä paskaa, jälleen kerran.- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Menkat johtuvat naisilla biologiasta. Nämä "miesmenkat" taas ilmeisesti kulttuurisista tekijöistä. Ne ovat täysin eri asioita.
Ihmisillä on jatkuva kiima-aika. Suurin osa nisäkkäistä ei edes kykene lisääntymään vuoden ympäri, toisin kuin ihmiset. Siksi näiden vertailu on täysin järjetöntä. Iltalehden juttu oli ihan täyttä paskaa, jälleen kerran.Siinä kans yksi kiukuttelija.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta se ei ole jaksollista!
Jatkuvaa?
- Aina_vihainen
Pillunpuute tekee minusta vihaisen
- Seauttaa
Vedä käteen
- miestenomavaiva
Kyllä tämä kertoo useammankin miehen käytöksen muutokset iän myötä. Tätä on turha kiistää! Tokihan miehet ei halua että tälläistä heihin kohdistuu onhan kautta aikojen naureskeltu naisten vaivoille ja niitä muka ymmärretty. Eikö nyt voitas ymmärtää miehiä tästä? Ainahan voi asian kieltää mutta tämä varmaan tuo monelle helpotusta miesten käytökseen. Olisiko tässä uusi hyvä syy vedota kun käyttäytyy lapsi? No oli miten oli hieno juttu!
- Luolamadonna
Mulla on kestopempsit.
(Naurua)- Luolamadonna
Oikeastaan tällaiseen sättäilyyn kuuluu jonkinlainen "aggressiivisuus". Aggressio nostaa stressitiloja lehtereillä ja saa pikku hien pintaan. Aggressio on sama kuin focus ja huomio.
( Naurua ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Oikeastaan tällaiseen sättäilyyn kuuluu jonkinlainen "aggressiivisuus". Aggressio nostaa stressitiloja lehtereillä ja saa pikku hien pintaan. Aggressio on sama kuin focus ja huomio.
( Naurua )Oikeastaan mä olen oikeasti vitun huonolla tuulella. Yksiselitteistä syytä tähän ei ole.
Merenkulun piirissä "huono tuuli" tarkoittaa kaikkea sitä mikä ei edistä tavoitteiden toteutumista. Niin myrsky kuin tyven, ne molemmat ovat huono tuulta.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Oikeastaan mä olen oikeasti vitun huonolla tuulella. Yksiselitteistä syytä tähän ei ole.
Merenkulun piirissä "huono tuuli" tarkoittaa kaikkea sitä mikä ei edistä tavoitteiden toteutumista. Niin myrsky kuin tyven, ne molemmat ovat huono tuulta.
(Hihitystä)Kaikki varmaan johtuu siitä pianistihorosta. Cherzez la femme, ja päitä alkaa pudota.
(Reps )
- libresse.hyväkö
eikö siinä sanottu miähet joilla taipumusta saada eli harva käyttääkö ne kuukautis suojia valkovuodon takia vai ihan kuukautisetko tulee tämä on vissiin yleinen naismaisilla miähillä tamppooni paras apu vuotoihin ei se ole kuukautiset jos peräreikä on väljä ja tulee ruskeeta nyt moni bubbeli riemuissaan he on naisia joilla kuukautiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861659Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,151048Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.97978Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79932Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot142724- 84718
- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48661Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651