Atm-kitinä

Hgfdertyu

Oon tullu siihe lopputuloksee et kohtaloon kannattaa eniten jaksaa uskoa. Ei loppuje lopuks negatiivinen elämä hyödytä ketään.

Ei parisuhteessa ole helppoa, ei yksin ole helppoa jos olet negatiivinen.

Elämän tiet on tutkimattomat. Parempi vaatimattomuus kuin pröystäily.

Jos haluu jotai pitää olla valmis maksamaan siitä, jos oot kateellinen nyt toisen onnesta nii olisiko kiva jos joku toimii samoin sinua kohtaan kun viimeinkin olet suhteessa?

16

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53252t2

Atm-kitinä on parikymppisten aikuistumiskipuja.

• Totta. Sitten kolmikymppisenä on miehen aika aikuistua ja suostua aisuriksi toisten miesten kanssa juoksunsa juosseelle naiselle jolla on jo mahdollisesti myös toisten miesten äpärälapsia.

• 252255
        super-atm kirjoitti:

Totta. Sitten kolmikymppisenä on miehen aika aikuistua ja suostua aisuriksi toisten miesten kanssa juoksunsa juosseelle naiselle jolla on jo mahdollisesti myös toisten miesten äpärälapsia.

Hymy. Tuo on just tuota kitinää millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ätmidefenssi.

• 252255 kirjoitti:

Hymy. Tuo on just tuota kitinää millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ätmidefenssi.

Itse asiassa en kitissyt ollenkaan vaikka niin väitätkin :) Tottakai sinulla on joku omaan etuun perustuva tarve osoittaa että olisin väärässä ja että väittäisin jotain todellisuudesta poikkeavaa.

Mitä enemmän totuus tulee julki tietämättömille, niin sitä enemmän se aiheuttaa raivoa naisten keskuudessa.

• super-atm kirjoitti:

Itse asiassa en kitissyt ollenkaan vaikka niin väitätkin :) Tottakai sinulla on joku omaan etuun perustuva tarve osoittaa että olisin väärässä ja että väittäisin jotain todellisuudesta poikkeavaa.

Mitä enemmän totuus tulee julki tietämättömille, niin sitä enemmän se aiheuttaa raivoa naisten keskuudessa.

Joo....kuulen jo palkokasvien vyöryvän kohti tämänkin ketjun aloittajan NeNua... ;D

Ei varmaan ollut meihen aloitus tämä vaikka annettiin hieman niin ymmärtää tällä lauseella..."Oon tullu siihe lopputuloksee".... ;P

Ihan oikein murskata tälläiset selvät olevinaan älykkäät ja viekkaat manipulaatio ketjut.......ihan sen takia, kun saa oksennusreaktion aikaan.... ;P

Avoimet, rehelliset ja totuuden mukaiset ketjut on ihan toinen juttu....mutta joka kerta, kun näkee näitä ketjuja, niin hieman hiipuu usko joidenkin kykyyn noudattaa noita periaatteita... ;P

• fsafäagjaö

super-atm onkin monen miehen bottomina ollut ja siitä homoutunut vajakki. Ei voi kauhalla vaatia.

• totuus2019
        super-atm kirjoitti:

Totta. Sitten kolmikymppisenä on miehen aika aikuistua ja suostua aisuriksi toisten miesten kanssa juoksunsa juosseelle naiselle jolla on jo mahdollisesti myös toisten miesten äpärälapsia.

Ne on KTM:t joista tulee aisureita, ATM:t syrjäytyvät suhteista kokonaan ja usein jäävät syrjään muutenkin yhteiskunnassa. Toki joskus ätminkin taso voi kohota niin paljon että "pääsee" aisurin asemaan.

• fsafäagjaö kirjoitti:

super-atm onkin monen miehen bottomina ollut ja siitä homoutunut vajakki. Ei voi kauhalla vaatia.

Käytit homokortin. Minkä säälittävän kortin seuraavaksi heität pöytään, kurppa?

• totuus2019 kirjoitti:

Ne on KTM:t joista tulee aisureita, ATM:t syrjäytyvät suhteista kokonaan ja usein jäävät syrjään muutenkin yhteiskunnassa. Toki joskus ätminkin taso voi kohota niin paljon että "pääsee" aisurin asemaan.

Kyllä. Itse olen mielummin sinkku ja mgtow kuin joku aisuri-ktm.

• 11plus8
        super-atm kirjoitti:

Käytit homokortin. Minkä säälittävän kortin seuraavaksi heität pöytään, kurppa?

Vastustelun määrästä päätellen sitä ollaan vielä kaapissa ja syvällä :D

• 11plus8 kirjoitti:

Vastustelun määrästä päätellen sitä ollaan vielä kaapissa ja syvällä :D

Jaahas. Ja feministin yhtä idiootti kaveri päätti käyttää myös homokortin.

Olen huomannut että feministeille tyypillistä on väittää homoksi, jos ei suostu elämänsä parhaat päivänsä nähneelle ja mahdollisesti toisen miehen äpärälapsia elättävälle kurpalle aisuriksi.

Jostain syystä miehen itse valitsema sinkkuus on paha kolaus myös valkoritareille ja aisureille, kuten eräskin palstalle toista kymmentä vuotta kirjoittanut seurusteleva ukkomies jutuillaan osoittaa.

Feministit suuttuu jos heidän vaatimuksiaan ei noudata.

• 11plus8
        super-atm kirjoitti:

Jaahas. Ja feministin yhtä idiootti kaveri päätti käyttää myös homokortin.

Olen huomannut että feministeille tyypillistä on väittää homoksi, jos ei suostu elämänsä parhaat päivänsä nähneelle ja mahdollisesti toisen miehen äpärälapsia elättävälle kurpalle aisuriksi.

Jostain syystä miehen itse valitsema sinkkuus on paha kolaus myös valkoritareille ja aisureille, kuten eräskin palstalle toista kymmentä vuotta kirjoittanut seurusteleva ukkomies jutuillaan osoittaa.

Feministit suuttuu jos heidän vaatimuksiaan ei noudata.

Kyllä. Ilmiselvä homoseksuaali. 100-prosenttisesti.

• fjksöajfägajg
        11plus8 kirjoitti:

On se. Miksi muuten olisi noin valtavan katkeran kitkerä. Heiluttelee kurppa- ja aisurikortteja ja hokee miten monen miehen käyttämiä naiset on. Kateutta ilmassa, kun ei itse saa elää ja kokea seksiä. Olla haluttava, halujen kohteena. Kaltaisiansa on täällä palstalla paljon. Hyökätään toisten kimppuun ja puretaan pahaa oloa.

• yöksphyiyöksphyi
        fjksöajfägajg kirjoitti:

On se. Miksi muuten olisi noin valtavan katkeran kitkerä. Heiluttelee kurppa- ja aisurikortteja ja hokee miten monen miehen käyttämiä naiset on. Kateutta ilmassa, kun ei itse saa elää ja kokea seksiä. Olla haluttava, halujen kohteena. Kaltaisiansa on täällä palstalla paljon. Hyökätään toisten kimppuun ja puretaan pahaa oloa.

Phyi, happamia ovat patjat sanoi kunnon mies! ;-D

• 11plus8 kirjoitti:

Homopalsta on erikseen. Voit mennä sinne etsimään kaltaisiltasi kullia ja pyllyä.

• yöksphyiyöksphyi kirjoitti:

Phyi, happamia ovat patjat sanoi kunnon mies! ;-D

Eli sinun mielestäsi se tekee ihmisestä homon jos on kanssasi eri mieltä asoissa?

Kumpi itse olet? Homo vai lesbo? Logiikkasi pätee aivan varmasti itseesi.

Taidat olla oikea logiikan jättiläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe