miten tehdä vaikutus "kaveriin" ?

Kesänodottelija

heissan! mua vaivaa sellanen ongelma että oon siis yhden jätkän kanssa ollut samssa koulussa vajaan vuoden. Alussa ei edes tiedetty toisiamme mutta nyt tämän vuoden puolella ollaan alettu puhumaan ja tutustumaan vähitellen. Kyseinen poika on koulussa erilainen mitä esim vapaa-ajalla,niinkuin hän itsekin myönsi. Koulussa hän käyttäyyyy hieman ylimielisesti niinkuin poikaporukassa nyt tehdäänkin,mutta tällä viikolla kun olen häntä useaan otteeseen nähnyy koulun ulkopuolella niin olen huonannut että hän on aivan ihana ihminen eikä läheskään niin ylimielinen millaisen kuvan olin saanut. Hän sanoi itsekin minulle että oli saanut koulun kautta minusta erilaisen kuvan koska siellä olen rauhallisempi jne. Mutta ongelmani onkin nyt tässä,että kun ollaan vasta tutustuttu pikkuhiljaa niin kannattaako vielö lähteä tekemään mitään hätiköityä? koska siis kyseinen ihminen on niin ihana muutenkin että pystyisin kuvittelemaan jatkossakin että pysyisimme vain kavereina ja ettei tästä sen suurempaa tulisikaan. Mutta en tiedä millä tavoin hän minusta ajattelee,meinaa hän pyytää nykyään itsekin minua moroille ja välillä hänen kommenttinsa jota hän heittää niin vaikuttaa niin "iskureploilta" .mutta kun olemme tunteneet vasta niin vähän aikaa niin en halua tehdä mitään hätiköityä/kiirehtiä.Pakko sanoa vielä tähän loppuun,että kyseisen ihmisen seurassa tulen aina iloisemmaksi ja hän osaa piristää päiviän,kun häntö katsoo niin hymykin tarttuu huulille

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotguy17

Anna mennä vaan mutta yritä pitää suhde koulun ulkopuolella, jos poika on kerran koulussa peer pressuroitu

• 0813

Hän saattaa olla samanlainen kuin minäkin: Tuttujen ympäröidessä ei halua näyttää tunteitaan.

Vaimolla meni pitkään ymmärtää että se rakkaus ja intohimo joka meillä on keskenämme, sen haluan pitää vain meidän tiedossamme ja meidän omana asiana, olko-oven sisäpuolella. Ulkopuolella saatoin käyttäytyä kylmäkiskoisestikkin, aina silloin kun tuttuja oli ympärillä. Sen sijaan, jos olimme muualla jossa ei ollut tuttuja, sielä käytäydyin normaalisti.

Meidän rakkautemme ei kuulu muille. Siksi en halua antaa muille mitään mielikuvaa siitä mikä on suhteemme tila. Villihän se on jos oven taakse kurkistaa. Mutta se on meidän omaa elämää kaksistaan. Me emme elä yhteiskuntaa tai kaverreita varten. Me elämme toisillemme. Ja sen johdosta puheluun keskellä päivää tullaan jatkossakin vastaamaan asialinjalla.

Jos ihastuksesi on samanlainen, haluaa pitää teidän salaisuuden omanaan, niin hyväksymällä sen voit saada ihanan elämän. Tosin, saatat olla vielä niin nuori että poikia tulee ja menee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe