Oletko tutustunut Fb:ssä turkkilaiseen mieheen ?

Mariah2

Tämä on varoitus naisille, jotka ovat tutustuneet Fb:n kautta turkkilaiseen kurdi mieheen ja käyvät keskustelua messengerissä ja skypessä tämän kanssa.
Itse tutustuin noin vuosi sitten turkin kurdimieheen facessa. Aluksi tyyppi vaikutti olevan ihan ok, mutta monien mutkien jälkeen lopetin kontaktin, koska olin vakuuttunut ettei tyyppi ole joko ihan terve tai sitten haluaa vain päästä suomeen. Lopetin keskustelun moneen otteeseen ja blokkasin koko tyypin, mutta aina otti uudelleen yhteyttä jonkun muun profiilin kautta. Koskaan ei ollut vailla rahaa, väitti vain etsivänsä `real womania`ja olevansa todella syvästi uskonnollinen.
Ja huom. en ole todellakaan mikään sinisilmäinen blondi joka etsiskelee ulkomaalaista miestä :/
Tyyppi käyttää sukunimeä Gibson tai Gibsoon. Ja hänessä on todellakin jotain pahasti pielessä. Onko joku muu ollut saman tyypin kanssa tekemisissä ?

4

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entajuasunlogiikkaa

      Et ole typerä blondi joka etsii ulkomaalaista miestä mutta silti vaihdoit hänen kanssaan viestejä. Mikäs logiikka tuossa on? Jos joku jota et tunne laittaa kaveripyynnön niin itse ihan kylmästi hylkään pyynnön. Ihmettelen myös suuresti, miten naiset saa joltain ulkomaalaisilta yhteydenottoja facebookin kautta. Minkälaiset yksityisasetukset teillä on vai onko niitä lainkaan?
      Itse lähtökohtaisesti oletan, että ulkomaalaiset miehet ja varmasti myös naisetkin etsii sitä sinäsilmäistä typerystä jonka siivellä he pääsevät elämään mukavaa elämää suomessa. Vai luulitko itse muka jotain muuta?

    • Yksityisyysasetukset ovat kunnossa, kiitos vaan opastuksesta. Ja lisäyksenä vaan, että minulla on useita ulkomaalaisia fb- kavereita, sekä miehiä että naisia ja todellakin vain kavereita. Tämä on ihan hyvä tapa practise in english, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
      Halusin vain varoittaa muita naisia, koska kyseessä on oikeasti häiriintynyt tyyppi ja varsinkin kokemattomimmilta naisilta saa varmaan pakan sekaisin.

      • ei_koskaan_turkkiin

        Tuskin viestisi tavoittaa niitä kymmeniä tuhansia suominaisia, jotka menevät helppoon. Hyvä yritys kuitenkin.


    • näinluullenminä

      Mariah2
      On minullekin kirjoitanut sentyypinen mies, muistan hyvin nimellä Gibson ja laitoin esto sille. Ihan normaali kuin face kavereitä on ulkomaalaisia ja itse kirjoitaan vuosia jonkun tyypien kanssa ja ihan kiva joskus rupatella muistakin kuin suomen asioista.Aina saa laittaa esto kuin enä ei jaksa tai jotain epämääräistä huomat toisessa. Olen itsekin ulkomaalainen ja kiva kuin muitakin kavereita kuin suomalaisia. Ei aina jaksaa säästä ja kalastuksesta puhua ja ei nyt kaikki turkkilaiset ja muut tummaihoiset halua suomen muuta kuin kaverilistalla ovat, ei see aina sitä tarkoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe