Tämä on varoitus naisille, jotka ovat tutustuneet Fb:n kautta turkkilaiseen kurdi mieheen ja käyvät keskustelua messengerissä ja skypessä tämän kanssa.
Itse tutustuin noin vuosi sitten turkin kurdimieheen facessa. Aluksi tyyppi vaikutti olevan ihan ok, mutta monien mutkien jälkeen lopetin kontaktin, koska olin vakuuttunut ettei tyyppi ole joko ihan terve tai sitten haluaa vain päästä suomeen. Lopetin keskustelun moneen otteeseen ja blokkasin koko tyypin, mutta aina otti uudelleen yhteyttä jonkun muun profiilin kautta. Koskaan ei ollut vailla rahaa, väitti vain etsivänsä `real womania`ja olevansa todella syvästi uskonnollinen.
Ja huom. en ole todellakaan mikään sinisilmäinen blondi joka etsiskelee ulkomaalaista miestä :/
Tyyppi käyttää sukunimeä Gibson tai Gibsoon. Ja hänessä on todellakin jotain pahasti pielessä. Onko joku muu ollut saman tyypin kanssa tekemisissä ?
Oletko tutustunut Fb:ssä turkkilaiseen mieheen ?
4
269
Vastaukset
- entajuasunlogiikkaa
Et ole typerä blondi joka etsii ulkomaalaista miestä mutta silti vaihdoit hänen kanssaan viestejä. Mikäs logiikka tuossa on? Jos joku jota et tunne laittaa kaveripyynnön niin itse ihan kylmästi hylkään pyynnön. Ihmettelen myös suuresti, miten naiset saa joltain ulkomaalaisilta yhteydenottoja facebookin kautta. Minkälaiset yksityisasetukset teillä on vai onko niitä lainkaan?
Itse lähtökohtaisesti oletan, että ulkomaalaiset miehet ja varmasti myös naisetkin etsii sitä sinäsilmäistä typerystä jonka siivellä he pääsevät elämään mukavaa elämää suomessa. Vai luulitko itse muka jotain muuta? Yksityisyysasetukset ovat kunnossa, kiitos vaan opastuksesta. Ja lisäyksenä vaan, että minulla on useita ulkomaalaisia fb- kavereita, sekä miehiä että naisia ja todellakin vain kavereita. Tämä on ihan hyvä tapa practise in english, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
Halusin vain varoittaa muita naisia, koska kyseessä on oikeasti häiriintynyt tyyppi ja varsinkin kokemattomimmilta naisilta saa varmaan pakan sekaisin.- ei_koskaan_turkkiin
Tuskin viestisi tavoittaa niitä kymmeniä tuhansia suominaisia, jotka menevät helppoon. Hyvä yritys kuitenkin.
- näinluullenminä
Mariah2
On minullekin kirjoitanut sentyypinen mies, muistan hyvin nimellä Gibson ja laitoin esto sille. Ihan normaali kuin face kavereitä on ulkomaalaisia ja itse kirjoitaan vuosia jonkun tyypien kanssa ja ihan kiva joskus rupatella muistakin kuin suomen asioista.Aina saa laittaa esto kuin enä ei jaksa tai jotain epämääräistä huomat toisessa. Olen itsekin ulkomaalainen ja kiva kuin muitakin kavereita kuin suomalaisia. Ei aina jaksaa säästä ja kalastuksesta puhua ja ei nyt kaikki turkkilaiset ja muut tummaihoiset halua suomen muuta kuin kaverilistalla ovat, ei see aina sitä tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983