Kuka mies oikeasti haluaa sellaisen olennon?

SiisOikeastiMietiSitä

Lähelleen, joka laskee miehen arvon statuksen ja resurssien kautta? Tai sellaisen, joka on nussinut yhden jos toisen kanssa? Ja pahimmat omaavat vielä molemmat ominaisuudet.

44

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i.ask.you.this

Onko muka sellaista naista olemassa joka ei toimisi tasoteorian mukaisesti?

• SiisOikeastiMietiSitä

Puhuin olennoista jotka ovat pukeutuneet mainitsemasi sukupuolen kaapuun. Eivät sellaiset ole inhimillisiä olentoja, joten niiden on pakko kuulua johonkin toiseen haaraan kuin inhimilliset ihmiset. En tiedä mitä olentoja ne ovat. Mahtaako joku viisaampi osata sanoa mistä olennoista tai eläimistä on oikein kysymys? Ovatko ne inhimillisistä ihmisistä vai apinoista haarautunut ihan oma rotunsa? Vai uhka ulkoavaruudesta? :-D

• tunnistusolihyvinhelppo
        SiisOikeastiMietiSitä kirjoitti:

Puhuin olennoista jotka ovat pukeutuneet mainitsemasi sukupuolen kaapuun. Eivät sellaiset ole inhimillisiä olentoja, joten niiden on pakko kuulua johonkin toiseen haaraan kuin inhimilliset ihmiset. En tiedä mitä olentoja ne ovat. Mahtaako joku viisaampi osata sanoa mistä olennoista tai eläimistä on oikein kysymys? Ovatko ne inhimillisistä ihmisistä vai apinoista haarautunut ihan oma rotunsa? Vai uhka ulkoavaruudesta? :-D

Ne olennot ovat narsisteja mistä sinä puhut.

Kuulostaa aivan vastaavalta touhulta. Sinun arvosi on heille sama kuin se kuinka paljon hyötyvät sinusta ja heitä ohjaa kyltymättömästi eteenpäin omat halut ja himot.

• Fkwhjfkljklwejklfsdf

Jos on varaa niin mikäettei?

• lessulissu

Ei kukaan, ei ei.

• LoruNiistäQullihaukoista

Ennen niin herkkä ja hyvä, nyt vain qullin himo pohjattoman syvä, kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se aivoi, kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään, kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

• Mitä vittua? =D Hehehe...

• LauluTyrkkyhaukoista

Roisin tyrkyn kuoren alla on Tyrkkyhaukan kolo.

Siellä on koti ja siellä on peti ja mulkulla pehmoinen olo.

Siellä on koti ja siellä on peti ja mulkulla pehmoinen olo.

Tiu tau tiu tau pili tulis vittaan mulkut soittaa halollaan.

:,: Tautiset haukat ne ei piilossa pysy ees kirkkaalla päivän valolla. :,:

Syksyn tullen tauteja kasvaa mulkunpinnanalla.

:,: Tyrkkyhaukka se patjana kirkuu panomiehen alla. :,:

Tiu tau tiu tau.....

Ottaisin minä hyvän naisen jos vain kiinni saisin

:,: syvään haliin ottaisin ja kotiin kuljettaisin :,:

Tiu tau tiu tau.....

Vaan eipä taida hyvä mies Tyrkkyhaukkaa ottaa,

:,: eipä se edes usko että hyvä nainen on totta. :,:

Tiu tau tiu tau...

• fghjkvv

Minua kiinnostaa miehessä älykkyys ja intohimoisuus. Vaikea kuvitella, että sellainen jäisi vain paikoilleen lorvimaan. Suurimmalla osalla heistä on rahaa tai sosiaalista statusta, koska he tekevät jotain. Työttömästäkin aika nopeasti näkee, onko kyseessä tilanne vai elämäntapa.

• seli.seli

Seli seli.

• fghjhv

Kyllä se näin on. Vain tylsät miehet valittavat siitä, että nainen on rahan perään. Ehkä tylsällä miehellä ei tosiaan voi olla muuta annettavaa.

• 12121212
        fghjhv kirjoitti:

Kyllä se näin on. Vain tylsät miehet valittavat siitä, että nainen on rahan perään. Ehkä tylsällä miehellä ei tosiaan voi olla muuta annettavaa.

Eli toisin sanottuna, sinua kiinnostaa miehessä (tuleva) raha ja status.

Miksi muuten haluaisit ominaisuuksia ja elämäntapaa jolla rahaa ja statusta hankitaan?

Tuo on kuin minä selittäisin ettei minua kiinnosta auton hevosvoimat, mutta haluan ehdottomasti auton jossa on iso ja tehokas moottori.

• ValheellinenRakkaus
        fghjhv kirjoitti:

Naisen himot ja halut. Naisen himot ja halut. Naisen himot ja halut.

• naisenlogiikkaa
        fghjhv kirjoitti:

Tylsä mies = ei rahaa ja resursseja tarpeeksi kyseiselle naiselle.

Hah hah. Tulihan se sieltä taas. Kaikkien tietämä totuus selitykselle, kun mies on "tylsä" tai muuttui "tylsäksi".

• korjaaja-
        naisenlogiikkaa kirjoitti:

Tylsä mies = ei rahaa ja resursseja tarpeeksi kyseiselle naiselle.

Hah hah. Tulihan se sieltä taas. Kaikkien tietämä totuus selitykselle, kun mies on "tylsä" tai muuttui "tylsäksi".

Korjaus; "Tylsä mies = ei rahaa, statusta ja resursseja tarpeeksi kyseiselle naiselle."

• Dimples_
        12121212 kirjoitti:

Eli toisin sanottuna, sinua kiinnostaa miehessä (tuleva) raha ja status.

Miksi muuten haluaisit ominaisuuksia ja elämäntapaa jolla rahaa ja statusta hankitaan?

Tuo on kuin minä selittäisin ettei minua kiinnosta auton hevosvoimat, mutta haluan ehdottomasti auton jossa on iso ja tehokas moottori.

Sekoitatko tahallasi asioita, koska yksinkertainen et ole?
        Intohimo ihmisessä on aina mielenkiintoista, kunhan on normin rajoissa. Intohimo, taitavuus, kiinnostus asioita kohtaan. Ne ovat kaikissa ihmisissä kiinnostavia asioita, vaikka ko. asiat eivät omiin intresseihin kuuluisikaan (vielä parempi tietysti jos kuuluvat). Eli sen totaalisen sohvaperunan vastakohta.
        Itsekin varmasti kiinnostuisit naisesta, jolla on jonkinlaisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Muita kuin sohvalla suklaan syöminen, ja "ei kiinnosta" asenne?
        Siitä on kysymys.
        Varmasti on gold diggereitä, mutta kuuluu lähinnä henkisesti epänormaalin repertuaariin.
        Suurin osa naisista on normaaleja, mikä siinä on niin vaikea hyväksyä?

• seli.seli
        Dimples_ kirjoitti:

Intohimo ihmisessä on aina mielenkiintoista, kunhan on normin rajoissa. Intohimo, taitavuus, kiinnostus asioita kohtaan. Ne ovat kaikissa ihmisissä kiinnostavia asioita, vaikka ko. asiat eivät omiin intresseihin kuuluisikaan (vielä parempi tietysti jos kuuluvat). Eli sen totaalisen sohvaperunan vastakohta.
        Itsekin varmasti kiinnostuisit naisesta, jolla on jonkinlaisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Muita kuin sohvalla suklaan syöminen, ja "ei kiinnosta" asenne?
        Siitä on kysymys.
        Varmasti on gold diggereitä, mutta kuuluu lähinnä henkisesti epänormaalin repertuaariin.

"Suurimmalla osalla heistä on rahaa tai sosiaalista statusta"

Seli seli.

• 12121212
        Dimples_ kirjoitti:

Siitä on kysymys.

Ihan turhaa selittelyä.

Tarkoitatko intohimoa esim. videopeleihin, roolipeleihin, postimerkkeilyyn tai vanhojen telkkarien korjaamiseen?

No etpä tietysti.

Tarkoitat intohimoa kaikkeen sellaiseen josta saa rahaa ja/tai sosiaalista statusta.

• VarmastiTiesinOikein
        12121212 kirjoitti:

Ihan turhaa selittelyä.

Tarkoitatko intohimoa esim. videopeleihin, roolipeleihin, postimerkkeilyyn tai vanhojen telkkarien korjaamiseen?

No etpä tietysti.

Tarkoitat intohimoa kaikkeen sellaiseen josta saa rahaa ja/tai sosiaalista statusta.

Veikkaan ilmeisintä vaihtoehtoa eli jälkimmäistä.

• mies.on.rationaalinen

Mies joka saa tarjoamillaan resursseilla vastineeksi ILMAISEKSI _laatupillua_!

Laatupimpukka maksaa pimeillä markkinoilla vähintään 100€/varvi...

• ilmestyskirjanyökötyksiä

Qullihaukan pillu on kuvottava ilmestys.

• painoleino

olet lahjakas - täällä!

• Markku_DI

Minä halusin ja sain, nyt olen onnellisesti parisuhteessa.

Eihän siinä ole mitään väärää jos nainen opittuaan aiemmista suhteistaan että väkivaltainen ja aiina rahaton mies on huono vaihtoehto alkaa sitten viimein etsimään miestä jolla on tasainen luonteenlaatu, valoisa tulevaisuus ja rahaa pankissa. Semmoinen mies voi ihan eri tavalla huomioida naisen tarpeet ja tukea häntä elämän vastatuulissa mutta eihän voi mitenkään vaatia että nainen olisi tuotakaan tiennyt jos ei ensin kokeile niitä huonompia miehiä.

• Sinä et olekaan sellainen "tylsä" mies, kuin tuolla ylempänä olevassa esimerkissä.. ;P
        Sun pitää vaan nyt huolehtia, ettet sellaiseksi muutukaan tai sitten rakas kumppanisi voi esittää sinulle tutun lauseen "miedän pitäisi hieman puhua".....ja sitten hänen seuraava kumppani saa kuulla, kuinka "tylsä" ja paha mies olit.... ;D

• oletihanamies

Olet aivan oikeassa olet hyvä mies :)

• oletihanamies kirjoitti:

Olet aivan oikeassa olet hyvä mies :)

Markku_DI taitaa olla joka naisen unelma....kyllä siinä on sellainen oikein kunnon nykyajan mies....aisuriksi.... ;P

• Taitaa Markku_DI:n sarkasmi mennä valitettavasti palstan tylsämielisiltä naisilta ja valkoritareilta pahasti ohi ymmärryksen :)

• Markkupressaksi
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Markku_DI taitaa olla joka naisen unelma....kyllä siinä on sellainen oikein kunnon nykyajan mies....aisuriksi.... ;P

Markku on suloinen parka :(

• tuleva.ihannemies
        Markkupressaksi kirjoitti:

Markku on suloinen parka :(

Markku on minun esikuvani. Aion ottaa hänestä mallia ja kerään mahdollisimman paljon resursseja että voin sitten olla esimerkillinen mies kun luovutan ne jollekin kokeneelle naiselle käyttöön.

• Markkupressaksi
        tuleva.ihannemies kirjoitti:

Markku on minun esikuvani. Aion ottaa hänestä mallia ja kerään mahdollisimman paljon resursseja että voin sitten olla esimerkillinen mies kun luovutan ne jollekin kokeneelle naiselle käyttöön.

Älä tee sitä :(

• Markkupressaksi kirjoitti:

Älä tee sitä :(

Tuskimpa tekee....oli selvästi ihan sarkasmia.....KuKaPa Haluaisi MarkuksiMarkunPaikalle... ;D

• Kyllähän niitä rikkaita, kuuluisia vanhoja miehiä jonkin verran on, jotka ovat nuoren tyttöystävän.

• ottavat nuoren tyttöystävän

• Vastaus: aisuri

• aka.l

super-atm

• aka.l kirjoitti:

super-atm

Sorry. Olet nyt täysin väärässä. Itse olen hyvä esimerkki miehestä joka ei suostu aisuriksi, toisin kuin palstan muutama seurusteleva naisten perseitä nuoleva mies.

• homokortti
        super-atm kirjoitti:

Sorry. Olet nyt täysin väärässä. Itse olen hyvä esimerkki miehestä joka ei suostu aisuriksi, toisin kuin palstan muutama seurusteleva naisten perseitä nuoleva mies.

Sinä tykkäätkin nuolla miesten perseitä kieli ruskeana.

• homokortti kirjoitti:

Sinä tykkäätkin nuolla miesten perseitä kieli ruskeana.

Kommenttisi kuuluvat homopalstalle, aivan niin kuin sinä itsekin.

• narukauppaan
        super-atm kirjoitti:

Kommenttisi kuuluvat homopalstalle, aivan niin kuin sinä itsekin.

Olet maailman katkerin mies.

• narukauppaan kirjoitti:

Olet maailman katkerin mies.

En ole. Mutta sinä olet maailman kusipäisin idiootti.

• Kuspiä
        super-atm kirjoitti:

En ole. Mutta sinä olet maailman kusipäisin idiootti.

Ei pidä paikkaansa, sinä pokkaat pokaalin siinäkin sarjassa.

• Kuspiä kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, sinä pokkaat pokaalin siinäkin sarjassa.

Haista paska!

• ihmettelevää

Naiset ottavat mielellään miehen joka ei ole tylsä. Miksi sitten erotaan tästä häsläristä jolla ei tilanteet lopu kesken. Miksi on yh äitejä pul miljoonaa Suomes.

• katsokaapakirjoituksiann

Niillä tylsillä miehilläkin voi olla jotain persoonnallisuushäiriöitä. Oletko sattumaisin tällaisiin törmännyt missään, vaikka tällä palstalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe