Seurustelen vieläkin

löysinjipii

Entinen sinkkupalstalainen, moi vaan. Onneksi tein elämällä muutakin kuin ruokin trolleja. Palstalla ennustettiin ettei pitkään kestä, mutta kohta vuosi täynnä :) Kumppaninikin ehti olla sinkku 10v. ajan ennen kuin löydettiin toisemme.

En pysty antamaan palstasinkuille muita vinkkejä, kuin pitää silmät avoimina ja tavata uusia ihmisiä. Ja välittämällä edes vähän mitä se toinen osapuoli toivoo eikä vain esittää omia vaatimuslistoja. Loppu on tuuria.

11

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunhyväidea

". Ja välittämällä edes vähän mitä se toinen osapuoli toivoo eikä vain esittää omia vaatimuslistoja. "

Eli ota läski yh joka toivoo liikunnallista lapsetonta normaalivartaloista miestä kuten allekirjoittanut?

Omista "vaatimuksistaan" luopuminen toista miellyttääkseen ja riman laskeminen maan alle ei valitettavasti tuota muuta kuin sen että saa tosiaan suhteen, paskan sellaisen.

• löysinjipii

Tuollaiset naisetko sinua lähestyvät vai ovatko he ainoat jotka vastaavat sinun aloitteisiin? Jos ensimmäistä, niin saisit jonkun kiinnostavamman lähestymällä itse.

• :) Iso peukku teille.

Tosin netissä olleena sen verran skeptinen suattaapi olla, että pieni epäily viestin aitoudesta köllii jossain aivojen uumenissa.

Lottoamistahan tuo parisuhteen löytyminen aika pitkälti on.

• Naisen kirjoittama...

"Kumppani ehti olla sinkkuna 10v" - JEP! Kirjoittaja on nainen...

Nyt, teeppä sama miehen kuvakulmasta... No luck here...

• löysinjipii

Kyllä olen nainen, pian 30 ja ensimmäistä kertaa suhteessa. Mutta mieskin on ollut sinkku suurimman osan aikuisiästään. Ei aiempi suhdehistoria tai sen puute ole mikään ongelma jos löytää oikean ihmisen.

Montaa naista olet lähestynyt tai kysynyt treffeille?

• löysinjipii kirjoitti:

Kyllä olen nainen, pian 30 ja ensimmäistä kertaa suhteessa. Mutta mieskin on ollut sinkku suurimman osan aikuisiästään. Ei aiempi suhdehistoria tai sen puute ole mikään ongelma jos löytää oikean ihmisen.

Viimeisten vuosien aikana en yhtään...

Joskus mopopoikaisen iässä, ja juuri ennen autokortin saamista toinen...

That's it...

• PitäisköIhmetellä
        löysinjipii kirjoitti:

Jee taas yks ainstain ihmettelee muka seuran löytämistä. Nainen löytää aina miehen halutessaan. Otsakkeen ei tarvi mikään ihme innovaatio silloin olla mutta jos kyseessä olisi sinkut palstalainen ruma mies niin a. joko hän on äkkirikastunut b. hakenut jonkun mulatti ämmän ulkomailta suomeen helpon elämän toivossa tai c. löytänyt sokean mutta silti järjissään olevan naisen. Muita mahkuja ei sinkut palstan meillä rumilla ole tavalliseen parisuhteeseen.

• PitäisköIhmetellä kirjoitti:

Jee taas yks ainstain ihmettelee muka seuran löytämistä. Nainen löytää aina miehen halutessaan. Otsakkeen ei tarvi mikään ihme innovaatio silloin olla mutta jos kyseessä olisi sinkut palstalainen ruma mies niin a. joko hän on äkkirikastunut b. hakenut jonkun mulatti ämmän ulkomailta suomeen helpon elämän toivossa tai c. löytänyt sokean mutta silti järjissään olevan naisen. Muita mahkuja ei sinkut palstan meillä rumilla ole tavalliseen parisuhteeseen.

Tämähän on tavallista... Eikö?

• Yayyyyy

Ätmilegendan mukaan olet nyt kunnollinen, yhteisvastuullinen ja muutenkin täysivaltainen ihmis(nais) kunnan jäsen! Pelastit yhden elämän ja evolvoit ätmistä ketmin!

Kolminkertainen hurraahuuto ja onnea!

• voiollavaikkamitä

Mistäs sinä sitä tiedät millainen nussija panomestari, karusellimestari tai jännämies on kyseessä? Mies on ilmoittanut vain omien sanojensa mukaan ettei ole seurustellut 10 vuoteen.

• OnneaSankarille
        voiollavaikkamitä kirjoitti:

Mistäs sinä sitä tiedät millainen nussija panomestari, karusellimestari tai jännämies on kyseessä? Mies on ilmoittanut vain omien sanojensa mukaan ettei ole seurustellut 10 vuoteen.

Olen optimisti :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe