Minusta on tullut

Ujoatm27v

Peliriippuvainen sekakäyttäjä kun naiset ei tykkää minusta eikä anna pillua. Näin kehtaan väittää ja mielestäni naiset ansaitsis kunnon rangaistuksen siitä hyvästä kun ovat pilanneet elämäni. Hermot on ihan riekaleina kun ei ole muuta tekemistä kuin pelata ja juoda rahansa kurkusta alas.

88

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13plus17

Kannattaa ryypätä enemmän ja alkaa hakkaamaan ihmisiä ja jos vedät vielä hormooni kuurin että lihakset kasvaa ja äly katoaa niin jopas on naisia. Niinhän armaanin pohjantähden alla ohjelmassakin näillä pitkäaikais vangeilla on aina joku ämmä ja lapsiakin ulkona odottamassa. Yleensä mitä vaarallisempi mies on sen kauniimpia naisia saa.

• retuperällä

oy loistovinkit ab

• Holistillakin

Eiköhän jännämiehelle joku pimppa löydy.

• EnnenWanhaan

syytettiin isäntiä, naapurivaltiota, tai politiikkaa.
      Aika nössöä syyttää naisia.

• Ujoatm27v

Mutta totuus on silti se että tilanteeni on enimmäkseen naisten vika.

• MitäOotMieltä

Mies haluaa naisen, lapsen, parisuhteen mutta ei saa. Nainen haluaa miehen, lapsen, parisuhteen ja saa sen halutessaan. Onko joku epäsuhta? Onko miehen vika että hän ei saa naista vaikka haluaa?

• 246810
        MitäOotMieltä kirjoitti:

Mies haluaa naisen, lapsen, parisuhteen mutta ei saa. Nainen haluaa miehen, lapsen, parisuhteen ja saa sen halutessaan. Onko joku epäsuhta? Onko miehen vika että hän ei saa naista vaikka haluaa?

Et voi pakottaa ketään naista vastenmieliselle miehelle. Näin se asia vaan oikeusvaltiossa kuule on. Teidän on oikeasti vain pakko tyytyä siihen, että naisillakin on ihmisoikeudet. Orjiksi ette voi heitä ottaa, vaikka kuinka haluaisitte.

• 4plus5
        246810 kirjoitti:

Et voi pakottaa ketään naista vastenmieliselle miehelle. Näin se asia vaan oikeusvaltiossa kuule on. Teidän on oikeasti vain pakko tyytyä siihen, että naisillakin on ihmisoikeudet. Orjiksi ette voi heitä ottaa, vaikka kuinka haluaisitte.

No mitä vittua sitten jaksatte jankata että ulkonäöllä ei ole väliä? Ja kuka tässä mitään pakottamassa on? Tuolle paskan jauhamiselle vaan on tultava loppu että "ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä" Vittu kun sillä TEILLE NAISILLE NÄKYY AINOASTAAN OLEVAN!!

• Ujoatm27v
        246810 kirjoitti:

En minä ole mikään vastenmielinen mies että tiedä sä se!!!! Mulle kuuluu nainen mutta silti en sellaista saa joten on tämä ihan täydellinen oikeusmurha!

• lknljbjb
        Ujoatm27v kirjoitti:

En minä ole mikään vastenmielinen mies että tiedä sä se!!!! Mulle kuuluu nainen mutta silti en sellaista saa joten on tämä ihan täydellinen oikeusmurha!

Kostetaan!

• 246810
        Ujoatm27v kirjoitti:

Vai olet sinä ihan itseksesi päättänyt, ettet ole vastenmielinen. Oikeasti sinä et sitä pysty toisten ihmisten puolesta päättämään.
        Orjaksesi et voi ketään naista pakottaa, vaikka kuinka itseksesi olisit päättänyt, että sellainen sinulle kuuluu.

• 4plus14
        246810 kirjoitti:

Vai olet sinä ihan itseksesi päättänyt, ettet ole vastenmielinen. Oikeasti sinä et sitä pysty toisten ihmisten puolesta päättämään.
        Orjaksesi et voi ketään naista pakottaa, vaikka kuinka itseksesi olisit päättänyt, että sellainen sinulle kuuluu.

Hyvin harvoilla rumilla on edes ripausta itsevarmuutta enään tallella. Ujoätmillä on ja näkee itsensä vielä ihmisenä joka ei ole vastenmielinen. Oletko tullut ajatelleeksi että tuo laisesi käytös on se minkä takia moni romahtaa ja menettää itsetuntosi lopullisesti. No sehän se teidän itsekeskeisten kusipäiden tavoite onkin. Mitä enemmän ruma mies alkaa vihata itseään sitä enemmän te olette voittaneet tavoitteissanne.

• Ujoatm27v
        246810 kirjoitti:

Jos naiset ei olisi niin saatanan nirsoja niin kyllä minullakin olisi ollut tyttöystävä jo aikoja sitten. Olen ihan tarpeeksi hyvännäköinen tavalliselle keskivertonaiselle mutta koska naiset on niin helvetin nirsoja niin en kelpaa oman tasoiselle naiselle.

• Ujoatm27v
        4plus14 kirjoitti:

Hyvin harvoilla rumilla on edes ripausta itsevarmuutta enään tallella. Ujoätmillä on ja näkee itsensä vielä ihmisenä joka ei ole vastenmielinen. Oletko tullut ajatelleeksi että tuo laisesi käytös on se minkä takia moni romahtaa ja menettää itsetuntosi lopullisesti. No sehän se teidän itsekeskeisten kusipäiden tavoite onkin. Mitä enemmän ruma mies alkaa vihata itseään sitä enemmän te olette voittaneet tavoitteissanne.

Joo, pidetään lippu korkealla typeristä femakoista ja kusipäistä huolimatta. Se nyt on viimeinen asia mihin kannattaa sortua että alkaa pitämään itseään vastenmielisenä ja toivottomana tapauksena. Tiedän olevani hyvä mies ja että naiset ovat väärässä. Se että olen jäänyt ilman naista ja seksiä ei ole millään tavalla minun syyni vaan ytmien ja femakkojen syytä.

• Ainahan vika on jossain muualla kuin peilissä.

• 8plus12

Olisiko vaikka siinä ruman miehen peilikuvassa? Komeilla ei tuota ongelmaa ole.

• 8plus12 kirjoitti:

Olisiko vaikka siinä ruman miehen peilikuvassa? Komeilla ei tuota ongelmaa ole.

On halpamaista syyttää naisia omista henkilökohtaisista luonteenheikkouksistaan ja ongelmistaan.

Pitäisi ennemminkin tunnustaa, että ongelmat estävät naisen saannin kuin valittaa, että ongelmat ovat naisettomuuden seurausta.

• RumanMiehenElämää
        Ratikkakuski kirjoitti:

On halpamaista syyttää naisia omista henkilökohtaisista luonteenheikkouksistaan ja ongelmistaan.

Pitäisi ennemminkin tunnustaa, että ongelmat estävät naisen saannin kuin valittaa, että ongelmat ovat naisettomuuden seurausta.

Minkä mies geenilotossa saamalleen patakakkoselle herttaässän sijasta mahtaa? Sano mitkä ongelmat estää rumalla miehellä naisen saannin?? Anna tulla nyt? Tuu vaikka tänne kämpille selittämään. On mulla työ, harrastuksia, omaisuutta, ystäviä, hyvä terveys. Tällaiset perusasiat kunnossa mutta en saa naisia kun olen ruma!! Tajuatko olen ruma!!?? Kavereillani on sama elämän tilanne. On työtä, harrastuksia, rahaa ja terveyttä. Lisäksi komea ulkonäkö ja tadaa tulee sivutuotteena naisia ja lapsia. Sano ny saatana mikä on mun oma ongelma??!!! Ettei kuule se saatana olis kuitenkin se ruma naama ja sille minä en voi mitään. Naiset voi ja senverran ne minun eteen voikin että en kelpaa suhteeseen enkä isäksi. Onko se minun vika häh?? Isää ja äitiä voin syyttää koska ovat tehneet ruman lapsen. Seuraavaksi naisia koska eivät halua rumaa miestä vaikka lume puheissaan väittävät että "ei sillä ulkonäöllä mitään väliä ole" Haistakaa paska!!

• 910
        RumanMiehenElämää kirjoitti:

Minkä mies geenilotossa saamalleen patakakkoselle herttaässän sijasta mahtaa? Sano mitkä ongelmat estää rumalla miehellä naisen saannin?? Anna tulla nyt? Tuu vaikka tänne kämpille selittämään. On mulla työ, harrastuksia, omaisuutta, ystäviä, hyvä terveys. Tällaiset perusasiat kunnossa mutta en saa naisia kun olen ruma!! Tajuatko olen ruma!!?? Kavereillani on sama elämän tilanne. On työtä, harrastuksia, rahaa ja terveyttä. Lisäksi komea ulkonäkö ja tadaa tulee sivutuotteena naisia ja lapsia. Sano ny saatana mikä on mun oma ongelma??!!! Ettei kuule se saatana olis kuitenkin se ruma naama ja sille minä en voi mitään. Naiset voi ja senverran ne minun eteen voikin että en kelpaa suhteeseen enkä isäksi. Onko se minun vika häh?? Isää ja äitiä voin syyttää koska ovat tehneet ruman lapsen. Seuraavaksi naisia koska eivät halua rumaa miestä vaikka lume puheissaan väittävät että "ei sillä ulkonäöllä mitään väliä ole" Haistakaa paska!!

Kuulostat ihan PalstanRuminMies nimimerkiltä. Ihan täysin samanlainen kirjoituksia myöten tai sitten se on sinun identtinen kaksonen.

• Voittinetissä
        910 kirjoitti:

Kuulostat ihan PalstanRuminMies nimimerkiltä. Ihan täysin samanlainen kirjoituksia myöten tai sitten se on sinun identtinen kaksonen.

Palstan rumin mieshän on amerikoissa käymässä.

• RumanMiehenElämää kirjoitti:

Oletko yrittänyt pokata niitä geenilotossa hävinneitä naisia?

Mies sentään pystyy nostamaan statustaan urheilemalla ja vaurastumalla tosin kuin naiset, joiden on äärettömän vaikeaa nostaa tasoaan. Vai oletko sinäkin hypergaminen?

• S24.nFemakotRy

Älä tuosta helkasta välitä. Sama feminismi jatkuu, mutta eri nimimerkillä. Tulet olemaan aina syyllinen ja mitä enemmän pyristelet sitä enemmän takerrut näiden femakoiden verkkoon.

• ovelakettu-
        Voittinetissä kirjoitti:

Palstan rumin mieshän on amerikoissa käymässä.

Luultavasti valehteli ja joutui tästä syystä vaihtamaan nimimerkkiä. ;-D

• Voittinetissä
        ovelakettu- kirjoitti:

Luultavasti valehteli ja joutui tästä syystä vaihtamaan nimimerkkiä. ;-D

Ai että olis tehny helkat? En usko. Ja mitä hävittävää hänellä olisi? Anonyymejähän täällä kaikki. Rekisteröityneetkin voivat vastailla itselleen rekisteröimättömänä. Tiä vaikka löytäis vähemmän nirson jenkkinaisen;) Nehän käy villeinä eurooppalaisiin.

• S24.nFemakotRy kirjoitti:

Älä tuosta helkasta välitä. Sama feminismi jatkuu, mutta eri nimimerkillä. Tulet olemaan aina syyllinen ja mitä enemmän pyristelet sitä enemmän takerrut näiden femakoiden verkkoon.

Siitähän voi vapautua olemalla mgtow-runkkari. Kun tyytyy omaan käteen, niin ei tarvitse naisia mielistellä. :-)

• RumanMiehenElämää
        910 kirjoitti:

Eikö täällä saa enään edes ruma olla omana itsenään häh??

• RumanMiehenElämää kirjoitti:

Eikö täällä saa enään edes ruma olla omana itsenään häh??

Ole ihan rauhassa, mutta älä ruikuta. Se on niin epämiehekästä.

• RumanMiehenElämää
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ole ihan rauhassa, mutta älä ruikuta. Se on niin epämiehekästä.

Jos ruikutan en saa naisia jos en ruikuta en saa naisia joten fiftisiksti ykshailee menekki on sama.

• 12plus5

Hyviä bointteja. Kuten huomaat kukaan ei vastaa sinulle näihin kysymyksiisi. Ehkäpä juuri siksi, että kun vaietaan niin myönnetään toisen kohtalo.

• Naisasialooseri1

No Ratikka, vastaappas tuohon kysymykseen

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

No Ratikka, vastaappas tuohon kysymykseen

Jos muut asiat ovat elämässä kunnossa, ruma mies kyllä saa tasoisensa, eli ruman naisen. Vaan kun se ei kelpaa teille, koska olette niin hypergamisia ja haluatte kauniin. Vaan kuin niitä ei yksinkertaisesti riitä kaikille.

• 17plus5
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos muut asiat ovat elämässä kunnossa, ruma mies kyllä saa tasoisensa, eli ruman naisen. Vaan kun se ei kelpaa teille, koska olette niin hypergamisia ja haluatte kauniin. Vaan kuin niitä ei yksinkertaisesti riitä kaikille.

Kuinkahan moni ruma mies täällä sanoo että ottaisi ruman naisenkin mutta kun edes niitä ei saa joten et vastannut kysymykseen vaan toistelit noita helka lainejasi.

• 17plus5 kirjoitti:

Kuinkahan moni ruma mies täällä sanoo että ottaisi ruman naisenkin mutta kun edes niitä ei saa joten et vastannut kysymykseen vaan toistelit noita helka lainejasi.

Harva vissiin, kun niin moni vain ihmettelee, ettei saa tasoistaan. Mitä muuta se on kuin hypergamiaa?

• sosiaalinenktm

Vai että "ujoatm27v" joka on peliriippuvainen ja sekakäyttäjä :D Hauskan trollihahmon olet keksinyt :D

• Miten niin trolli? Eikö sinun suppeaan maailmankuvaasi mahdu käistystä mistään muusta kuin itsesi kaltaisista ihmisistä?

Tai parempi veikkaus: olet nainen, joka yrittää häpäistä aloittajaa.

• sosiaalinenktm
        super-atm kirjoitti:

Miten niin trolli? Eikö sinun suppeaan maailmankuvaasi mahdu käistystä mistään muusta kuin itsesi kaltaisista ihmisistä?

Tai parempi veikkaus: olet nainen, joka yrittää häpäistä aloittajaa.

Ja siinä toinen varsinainen trollisankari, "super-atm" xD

• sosiaalinenktm kirjoitti:

Ja siinä toinen varsinainen trollisankari, "super-atm" xD

Juuri naisille tyypilistä väittää trolliksi, jos mielipiteet eivät miellytä. Lapsellinen teinihymiösi osoittaa myös sen ettet ole mikään aikuinen mies.

• Ujoatm27v

Minä kun en todellakaan ole mikään trolli vaan tämä on kuule tarina elävästä elämästä että ei tartte siinä tulla vähättelemään mun ongelmiani!

• Noin käy valitettavan monelle miehelle, eikä se ole heidän oma vaikansa. Syy voi olla pelkästään se että on sattunut syntymään liian lyhyeksi tai rumaksi, eikä siksi kelpaa oman tasoislle naisille.

Tämä asia on täysin mahdoton yhdenkään naisen tai geenilotossa voittaneen miehen ymmärtää. Ja vaikka joku ymmärtäisikin, niin kieltävät asian ja yrittävät säälittävästi selittää jotain täysin valheellista saadakseen itselleen paremman omantunnon ja elääkseen jossain valheessa.

• etuoikeutetut.naiset

Ja niinkin voi miehelle käydä että vaikka on hyvä ulkonäkö ja pituuttakin riittämiin, niin on luonteeltaan esim. liian ujo kelvatakseen saman tasoiselle naiselle..

Nainenhan saa olla ujo - mutta aivan yhtä lailla myös määrätietoisen sosiaalinen.

Niin se vain kuulkaa on, että naiset ovat tosiasiassa vahvasti etuoikeutettu sukupuoli. Etenkin seksin saamisen ja pariutumisen suhteen, mitkä ovat aivan keskeisiä asioita elämän onnellisuuden kannalta.

Ei siis ihme, että naiset tekevät itsemurhia huomattavasti vähemmän kuin miehet. (miehet siis huomattavasti enemmän, mutta se ei tietenkään ole mikään huomiota ansaitseva tasa-arvo- ja sukupuolittuneisuusongelma tässä feministisessä paratiisissa)

Naiselle riittää, kun on vain kaunis, ja kauniita asioita alkaa hänelle tapahtumaan. Mies ei välttämättä pääsee yhtään mihinkään pelkällä hyvällä ulkonäöllä.

• status.resurssit
        etuoikeutetut.naiset kirjoitti:

Ja niinkin voi miehelle käydä että vaikka on hyvä ulkonäkö ja pituuttakin riittämiin, niin on luonteeltaan esim. liian ujo kelvatakseen saman tasoiselle naiselle..

Nainenhan saa olla ujo - mutta aivan yhtä lailla myös määrätietoisen sosiaalinen.

Niin se vain kuulkaa on, että naiset ovat tosiasiassa vahvasti etuoikeutettu sukupuoli. Etenkin seksin saamisen ja pariutumisen suhteen, mitkä ovat aivan keskeisiä asioita elämän onnellisuuden kannalta.

Ei siis ihme, että naiset tekevät itsemurhia huomattavasti vähemmän kuin miehet. (miehet siis huomattavasti enemmän, mutta se ei tietenkään ole mikään huomiota ansaitseva tasa-arvo- ja sukupuolittuneisuusongelma tässä feministisessä paratiisissa)

Naiselle riittää, kun on vain kaunis, ja kauniita asioita alkaa hänelle tapahtumaan. Mies ei välttämättä pääsee yhtään mihinkään pelkällä hyvällä ulkonäöllä.

eikä sekään välttämättä riitä vaikka mies olisi hyvällä ulkonäöllä varustettu vaan sen lisäksi tarvitaan pääsääntöisesti mahdollisimman paljon statusta, rahaa tai resursseja tai kaikkia niitä.

• etuoikeutetut.naiset kirjoitti:

Olet oikeassa. Vaatimuksia miehille on moneinkertaisesti enemmän kuin naisille ja ne miehille kohdistetut vaatimukset eivät juurikaan poikkea toisistaan. Naiset saavat miehen olematta ja tekemättä mitään. Jotkut naiset saavat enemmän ja komeampia miehiä kuin toiset, mutta se onkin pelkkä ylimielisten naisten hypergaminen nirsoiluongelma verrattuna siihen että osa miehistä ei saa ketään.

• einaisiavaan

ruvetkaa kaikki homoiksi ja ongelma ratkaistu.

• EiHomo
        einaisiavaan kirjoitti:

No Homo.

• 3plus19
        einaisiavaan kirjoitti:

Hyvä idea! Paritetaan palstalaisia:
        Atm32 <3 Ujoatm27v
        ExPUA <3 Naisasialooseri
        DarkFear <3 Mies67
        super-atm <3 HC-ätmel
        IkisM <3 Totuus2016

• einaisiavaan kirjoitti:

Kurpilla on argumentit olleet jo pitkän aikaa lopussa kun homokortit lentää pöydälle jatkuvasti.

• Ujoatm27v
        3plus19 kirjoitti:

Hyvä idea! Paritetaan palstalaisia:
        Atm32 <3 Ujoatm27v
        ExPUA <3 Naisasialooseri
        DarkFear <3 Mies67
        super-atm <3 HC-ätmel
        IkisM <3 Totuus2016

Taas joku feministi kurppa yrittää häpäistä meitä kunnon miehiä käyttämällä shaming languagea. Todella noloa käytöstä femakoilta kun loppuu argumentit kesken niin turvaudutaan henkilöhyökkäykseen.

• Minä olen huomannut että kun on enemmän rahaa käytössä niin olen pelannut ennemmän. Mutta kun en häviä millään, tänäänkin voitin 1400 euroa pitkävedosta, kolme päivää sitten voitin monivedosta yli 3000 euroa. Tiedän että ei pitäis laittaa mitään vetoja mutta kun on liikaa vapaa aikaa ja olen yksinäinen. Varmaan huomenna laitan pitkävetoa ja monivetoa satasella.

• Ujoatm27v

Miten ihmeessä onnistut repimään tuon suuruisia voittoja? No olen minäkin muutamia kymppejä voittanut aina silloin tällöin pitkävedosta ja viimeksi tänään voitin vähän reilu 40 euroa. Isoin summa mitä olen koskaan pitkävedosta voittanut on noin 445 euroa 5 euron panoksella ja se tuli tässä alkuvuonna.

Itse oikeastaan aloitin säännöllisen pitkävedon pelaamisen vasta viime syksynä. Sitä ennen pelasin vain todella harvoin, ehkä kerran pari vuodessa mutta sitten perustin pelitilin ja retkahdin pelaamaan säännöllisesti kun ei tässä elämässä ole oikein parempaakaan tekemistä. En kyllä koskaan ole pelannut millään ihan jättimäisillä panoksilla vaan joku kolmekymppiä taitaa olla isoin panos mitä olen koskaan kerralla laittanut ja silloinkin tietysti hävisin. Siksipä en uskalla millään sadan euron panoksilla pelata kun minulla on niin vaihteleva tuuri uhkapeleissä ja varmaan useemmin tulee hävittyä kuin voitettua. Parempi varmaan jatkossakin pelata korkeintaan muutaman euron panoksilla ihan vain harrastusmielessä eikä ajatella sitä puolta että yrittäis tienata vedonlyönnillä.

• Pelaan aika riskillä. Tänään laitin jalismonivetoa 48 euroa ja euron per tulos. Laitoin myös 2 pitkävetoa trion 5 kohdetta 3 euron panoksilla ja tulosvetoa slovakia suomi 2-4 30 euron panos.

• Ujoatm27v

Niinpä, miksi siitä pitäisi vaieta ja kärsiä hiljaa omassa mielessään kun ei saa naista? Minä ainakin aion tuoda kaikki epäkohdat ja epäoikeudenmukaisuudet julkisuuteen.

Sitähän naiset juuri haluaa että ätmit olis hiljaa ja tyytyis kiltisti omaan kohtaloonsa mutta minä en aio alistua typerien feministihuorien tahtoon vaan kerron totuuden naisten käytöksestä kuten muutama muukin tällä palstalla tekee.

• "Niinpä, miksi siitä pitäisi vaieta ja kärsiä hiljaa omassa mielessään kun ei saa naista?"

Ei siihen ole mitään syytä. Asiat pitää tuoda julkisuuteen vastapainoksi feministien ja paskahousuisten vässykkämiesten naisia miellyttävien artikkelien ja kommenttien vastapainoksi.

Teet täysin oikein. Saat paljon feministeiltä, kurpilta ja valkoritareilta paskaa niskaan, mutta ei kannata välittää.

Shaming language ja henkilöhyökkäykset eivät meihin tehoa.

• Ihanko tosissanne luulette, että asianne naisia jotenkin kiinnostaisi?

• aisurille.jämät
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ihanko tosissanne luulette, että asianne naisia jotenkin kiinnostaisi?

ei se haittaa vaikka ei kiinnostaisikaan mutta toivottavasti tulevia aisuri aihioita kiinnostaa ja parempi vaan ettei tämä ole mikään lutka foorumi kun niitä on jo ihan tarpeeksi pitkin nettiä.

• aisurille.jämät kirjoitti:

ei se haittaa vaikka ei kiinnostaisikaan mutta toivottavasti tulevia aisuri aihioita kiinnostaa ja parempi vaan ettei tämä ole mikään lutka foorumi kun niitä on jo ihan tarpeeksi pitkin nettiä.

Miksi lutkailu on teille niin suuri ongelma, vaikkei se kosketa teitä mitenkään?

• aisurille.jämät kirjoitti:

Kovastihan se naisissa raivoa herättää. Sitä en ihmettele yhtään että jotkut yh-mammat ovat olleen kiukkuisia kun en ole heidän äpärälapsiaan suostunut elättämään. Mutta erikoisinta että oma valinta olla sinkku raivostuttaa myös naisia, joille en ole kelvannut. Heidänhän pitäisi olla vaan tyytyväisiä. Vai olenko muka joku aisurireserviin kuuluva joka voidaan valita sitten elättäjäksi kun on juoksut juostu.

Myöskin ratikkapaskan ja miuden feministien kommentit, shaming language, henkilöhyökkäykset ja hiljentämisyritykset ovat hyvä osoitus siitä, että ensin asioiden todellinen tila kielletään, ja sen jälkeen yritetään hiljentää keskustelu täysin.

• Naisasialooseri1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Se kiinnostaa naisia jos ruma mies aikoo tappaa kauniin naisen, ne viimeiset sekunnit elämästään nainen käyttää kaiken kiinnostuksensa kyseiseen asiaan.

Tämän takia olenkin monesti kehottanut rumia miehiä tappamaan kauniita naisia. Murha on oikeutta puhtaimmillaan sekä myös ihailtavin protestiteko ja kannanotto, jonka mies voi suorittaa. Itsemurha tulee hyvänä kakkosena

• Naisasialooseri1
        super-atm kirjoitti:

Kovastihan se naisissa raivoa herättää. Sitä en ihmettele yhtään että jotkut yh-mammat ovat olleen kiukkuisia kun en ole heidän äpärälapsiaan suostunut elättämään. Mutta erikoisinta että oma valinta olla sinkku raivostuttaa myös naisia, joille en ole kelvannut. Heidänhän pitäisi olla vaan tyytyväisiä. Vai olenko muka joku aisurireserviin kuuluva joka voidaan valita sitten elättäjäksi kun on juoksut juostu.

Myöskin ratikkapaskan ja miuden feministien kommentit, shaming language, henkilöhyökkäykset ja hiljentämisyritykset ovat hyvä osoitus siitä, että ensin asioiden todellinen tila kielletään, ja sen jälkeen yritetään hiljentää keskustelu täysin.

Naiset eivät siedä sitä, että mies päättää olla sinkku, vaikka mies ei naisille kelpaisikaan, koska naisilla ei ole mitään valtaa tuollaiseen mieheen.

• super-atm kirjoitti:

Voi kuule, kyllä maailmaan rumien ja herkkäsieluisten miesten vaikerrusta mahtuu. Vaan kun se ei johda mihinkään.

Se kiinnostaa naisia jos ruma mies aikoo tappaa kauniin naisen, ne viimeiset sekunnit elämästään nainen käyttää kaiken kiinnostuksensa kyseiseen asiaan.

Tämän takia olenkin monesti kehottanut rumia miehiä tappamaan kauniita naisia. Murha on oikeutta puhtaimmillaan sekä myös ihailtavin protestiteko ja kannanotto, jonka mies voi suorittaa. Itsemurha tulee hyvänä kakkosena

Ei teistä nyhveröistä ole ketään päästämään päiviltään. Ei edes itseänne.

Naiset eivät siedä sitä, että mies päättää olla sinkku, vaikka mies ei naisille kelpaisikaan, koska naisilla ei ole mitään valtaa tuollaiseen mieheen.

Olet oikeassa. Naiset arvostavat miehiä, jotka tekevät omia päätöksiä. Mutta jos ne päätökset ovat liikaa naisten halujen ja mielipiteiden vastaisia, niin sekään ei ole hyvä.

Naisten mielestä vain komeat miehet ja jännämiehet saavat olla päättäväisiä ja tehdä mitä tahtovat, aisureiden pitäisi sitten olla kilttejä miehiä, jotka tekevät kaiken niin kuin nainen käskee.

• hehhh
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei teistä nyhveröistä ole ketään päästämään päiviltään. Ei edes itseänne.

Tämä ei varmasti ole ainoa paikka, jossa ratikkakuski voi tuntea olevansa mies muiden yläpuolella?

• hehhh kirjoitti:

Tämä ei varmasti ole ainoa paikka, jossa ratikkakuski voi tuntea olevansa mies muiden yläpuolella?

Varmasti hän tuntee olevansa muiden yläpuolella myös kiivettyään puuhun. Sieltä on hyvä huudella niin kuin tälläkin palstalla.

• super-atm kirjoitti:

Varmasti hän tuntee olevansa muiden yläpuolella myös kiivettyään puuhun. Sieltä on hyvä huudella niin kuin tälläkin palstalla.

Puusta näkee pitkälle. :-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Puusta näkee pitkälle. :-)

Riippuu ihan puun suuruudesta ja sijainnista.....voipi olla, että näkee tai sitten ei... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Riippuu ihan puun suuruudesta ja sijainnista.....voipi olla, että näkee tai sitten ei... ;P

Jyrkkä ehkä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Jyrkkä ehkä.

No etpä ole sitten paljon puihin kiipeillyt tähystelemään NääMMä... ;P

Eipä siinä kyllähän niitä BetoniViidakon asukkaita on, jotka pelkäävät KaikenMualiman hirviöiden ja VilliEläimein Hyökkivän heti kimppuun, kun ylittää tietyn rajan... ;D

Kyllä se on Notta Nii et näin on Näreet mitä aiemmin sanoin....Usot tai Et... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

No etpä ole sitten paljon puihin kiipeillyt tähystelemään NääMMä... ;P

Eipä siinä kyllähän niitä BetoniViidakon asukkaita on, jotka pelkäävät KaikenMualiman hirviöiden ja VilliEläimein Hyökkivän heti kimppuun, kun ylittää tietyn rajan... ;D

Kyllä se on Notta Nii et näin on Näreet mitä aiemmin sanoin....Usot tai Et... ;P

Joo, kesämökilläkin olen aina aivan kusi sukassa, milloin karhu tai susi tulee ja syö.

• Ujoatm27v
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuntuu kiinnostavan kun femakot jaksaa jatkuvasti provosoitua ja käyttää shaming languagea kun rohkenee arvostella heidän elämäntapaansa.

• Naisasialooseri1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Voi kuule, kyllä maailmaan rumien ja herkkäsieluisten miesten vaikerrusta mahtuu. Vaan kun se ei johda mihinkään.

Onneksi maailmaan on mahtunut myös rumien ja herkkäsieluisten miesten tuliaseiden iloista oikeuden laulua, joka on johtanut ainakin nuorten naisten kuolemiin ja se se vasta on nautinnollista

• crux

On se jotenkin mielenkiintoinen asetelma että maailma ja yhteiskunta voi olla epäreilu vaikkapa naisia, seksuaalivähemmistöjä tai maahanmuuttajia kohtaan. Sitten jos heteromies esittää että hänkin joutuu kärsimään epäkohdista, niin vika on aina miehessä itsessään.

Olen siis aloittajan kanssa ihan samaa mieltä siitä että naisettomuus voi olla syynä moneen ongelmaan. Moni ongelma taas vaikeuttaa entisestään naisseuran saamista - mikä on muutenkin haluttu tehdä monille miehille ylivoimaisen vaikeaksi.

• vasemmistoliitosta

Nämä ovat Viralliset Uhrit vasemmiston kirjoissa: pörssiyhtiön hallitukseen pääsemättömät kokoomusnaiset, homot, lesbot jos eivät voi synnyttää käkkärätukkaa, käpytikka ja kolmas maailma.

• Hukassa2016

Ujoatm27v. Miksi et säästäisi ryyppy ja pelirahoja ja lähtisi vaikka bordelliin ulkomaille?

• Ujoatm27v

En minä uskalla matkustella tai käydä huorissa kun minulla on tämä sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistuneisuushäiriö.

• Terv_Eki

Kaikilla meillä on menneisyytemme, eikä ketään toista voi omistaa. Kannattaisi palstan miehienkin nyt vain opiskella ja mennä töihin niin että voitte alkaa perustamaan perheitä ja elättämään niitä.

• RumuusVieNaisetEiMuuta

Taas rumuus nähdään synonyyminä työttömyydelle ja harrastusten puutteelle. Sanon tän nyt tuhannennen kerran. Yhtäjaksoista työkokemusta alaltani takana nyt 16 vuotta. Kolmeen ammattiin olen kouluttautunut. Aktiivi harrastuksia on. Oma auto, asunto yms on. Ystäviä löytyy vino pino. Naisia ei ole tai paremminkin sitä yhtä jonka kanssa perustaisi perheen. Kun olen ruma en ole koskaan ollut kysytty eikä yksiinkään lähestymisiini olla vastattu. Kuten sanottu rumuus ei ole synonyymi muun elämän puutteelle.

• 1556
        RumuusVieNaisetEiMuuta kirjoitti:

Taas rumuus nähdään synonyyminä työttömyydelle ja harrastusten puutteelle. Sanon tän nyt tuhannennen kerran. Yhtäjaksoista työkokemusta alaltani takana nyt 16 vuotta. Kolmeen ammattiin olen kouluttautunut. Aktiivi harrastuksia on. Oma auto, asunto yms on. Ystäviä löytyy vino pino. Naisia ei ole tai paremminkin sitä yhtä jonka kanssa perustaisi perheen. Kun olen ruma en ole koskaan ollut kysytty eikä yksiinkään lähestymisiini olla vastattu. Kuten sanottu rumuus ei ole synonyymi muun elämän puutteelle.

Kyllä sinä olet PalstanRuminMies nimimerkki jos ei se ole sinun kaksonen jolla on juuri yhtä pitkä työhistoria etc.

• ijhiygiughojk
        1556 kirjoitti:

Kyllä sinä olet PalstanRuminMies nimimerkki jos ei se ole sinun kaksonen jolla on juuri yhtä pitkä työhistoria etc.

Mitäs työtä itse teet, homo? Verhojen ripustaja toiminimellä? Aluspatja OY:llä?

• 24312135613
        RumuusVieNaisetEiMuuta kirjoitti:

Naisasialooseri on sanonut, ettei miehen rumuudella ole väliä, jos hänellä on riittävästi ikää, rahaa ja statusta. Joten lähtökohtasi naisen saamiselle ovat paremmat kuin monella muulla ätmillä.

• 6plus11
        1556 kirjoitti:

Jotkut jaksaa stressata kuka kukin on joka tänne kirjoittelee. Onko se totuuden kiertämistä ja asian tarkoituksellista sivuun sysäämistä?

• Ujoatm27v

Ei siitä opiskelemisesta ja töihin menemisestä ole mitään hyötyä kun sosiaaliset taidot on sitä luokkaa ettei kuitenkaan ole mitään toivoakaan naisen saamisesta. Ulkonäkönikään tuskin riittää naisille koska naiset on niin nirsoja. Harrastuksetkin on korkeintaan surkeaa korviketoimintaa josta ei ole mitään hyötyä eikä minua kiinnosta sellainen. Milllään muulla ei ole mitään väliä kuin sillä saako pillua vai ei.

• Ulospäinsuuntautunutatm

Mitä olet itse tehnyt sen eteen että löytäisit itsellesi naisen?

• Citikkakuski

Mitä sinä teet täällä, jos olet ulospäin suuntautunut?

• Voitin taas pitkävedosta. Oli trio neljä viidestä oikein ja muutaman sataa jäin voitolle.

• Ujoatm27v

Miten voi voittaa jos samalla lapulla on viisi kohdetta ja vain neljä niistä menee oikein? Taisin ymmärtää jotain väärin.

• peluri34

Perjantaille vinkkiä. Aina arvaamattoman Serie B:n päätöskierrokselta löytyy maistuva idea:

Livorno – Virtus Lanciano 1

Kerroin 1.80, panos 200€; mahdollinen palautus 360€

Enempää ei uskalla pistää. Kassanhallinta on kaiken A ja O.

• Ujoatm27v

Eikös tuollaiset Serie B:n ottelut ole yleensä sopupelejä? Itse en taida uskaltaa noihin koskea lainkaan. Huomenna vois sen sijaan veikata mm-lätkässä Suomen, Venäjän, Kanada ja Tshekin voittoa samalle lapulle.

• peluri34

Älä laita niin montaa kohdetta samalle lapulle. Sinkkuja, korkeintaan tuplia. Kertoimen ei tarvitse kasvaa kovin suureksi lappua kohden. Menee muutoin turhaksi lottoamiseksi ja se kostautuu pitkässä juoksussa aivan varmasti. Kun kohteet on huolella valittu ja taustat oikeasti selvitetty niin voidaan nasauttaa suhteellisen isollakin panoksella.

Tuohon Livornon otteluun... Kyseessähän on oikeasti helkkarin laadukas porukka joka on vasta viime viikkoina herännyt taistelemaan sarjapaikastaan. Viime viikolla oli vastaava tilanne Ascolin vieraana ja komea voittohan sieltä haettiin (1-3). Nyt on kauden viimeinen ottelu edessä ja voitto on aivan pakko puristaa tai lähtö tulee. Lanciano on materiaaliltaan suhteellisen kevyt porukka ja en usko sen kestävän Livornon kotistadikalla. Arvioni 2-0.

Olet oikeassa että Serie B on tunnettu sopupeleistään. Etenkin takavuosina sarjalla oli likainen maine. Livornon peli ei ole kuitenkaan varsinaisesti fixattu vaan motivaatio, materiaaliero ja pakkovoittoasetelma kallistavat vaa`an kotijoukkueelle.

Sopupelit ovat sinällään yleisiä etenkin Balkanin alueen sarjoissa. Ainakin Serbiasta ja Bulgariasta on saanut hyvin tuottoa kun on kaivellut paikallisia forumeita ja soveltanut harkinnan mukaan. Toki huhut ovat aina huhuja eikä koskaan voi täyttä varmuutta saada. Suurelta yleisöltä jää usein paljon pimentoon ja siihen väliin on hyvä iskeä. Vaatii tosin tuhottoman määrän asiaan syventymistä ja paikallisten kontaktien hyödyntämistä.

Vedonlyönti on armottoman kovaa työtä ja ”tuntipalkka” ei korkeaksi nouse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1167
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe