jenkit on bensarosvoja. tyhmä juttu

kuluttaahullujamääri

typerää kun jenkissä olis ajo-ominaisuudet kohdillaan mutta chevy van kuluttaa konkurssiin ihmisen. pitää kai ostaa vain kesäautoksi joku 60 luvun oldsi. on sama sitten viekö 30 satasella kun kesällä ajelee 500 euron edestä bensaa.

13

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htrhrthtr

      Kumma juttu, en ole yhdenkään jenkin (=Yhdysvaltojen kansalaisen?) nähnyt rosvoavan kenenkään bensoja, joten mistähän nämä jutut saaneet alkunsa?

    • suorallaTielläEhkäJuu

      Eikä löydy yhtään jenkkiä jossa olisi ajo-ominaisuuksiltaan kunnossa.

      • pertzi

        Sä oot sekasin.


    • 350

      Ei minun jenkkini ainakaan ole bensarosvo. Kaiken tarvitsemansa bensan annan "hänelle" ihan omasta vapaasta tahdosta, ja olen kiitollinen mukavasta kyydistä.

    • kiellot

      Bensankulutuksen ongelma lakkaa silloin kuin ko. saastuttavat autot kielletään kokonaan monilla alueilla.

      Vaikkapa Pariisissa on kiellettyä ajaa ennen vuotta 1997 rekisteröidyillä bensoilla ja dieseleillä ja ennen vuotta 2000 rekisteröidyillä kakispyöräisillä. Tiukennukset ja kiellot lisääntyvät asteittain ja muutaman vuoden kuluttua kieltolistalle tulevat mm. ennen 2011 rekisteröidyt dieselit muiden kieltojen muassa.

      Sama suuntaus yhä useammassa paikassa ja eiköhän Suomikin tule perässä jossakin vaiheessa.

      Mitä Chevyn ajo-minaisuuksiin tulee, niin ne ovat aivan kelvolliset normaalissa ja lakien mukaisessa ajossa, paitsi ehkä talviliukkailla.

    • Mustangkuski

      Mulla 2011 vuoden mustang GT käyttöautona 5.0 V8 ja lähes 600 hevosvoimaa. Kyllä kelpaa ja lähtee. Tehoa riittävästi normiliikenteeseen. Bensaa saa lisää asemalta niin mitä väliä kulutuksella. Töissähän pitää käydä että saa rahaa. Mitä isommat päästöt niin sitä parempi ja kivempi kyyti tietty. Hybrideissä ei ole ääniä eikä ne ole tehty miehille..lähinä hinteille ja ilmosto ähkijöille.

      • töistäkörahaa

        Töistä ei enää nykyään rahaa saa, palkat eivät ole nousseet enää vuosikymmeniin.


      • Nuorirtöntekijääää

        Aijaa mulla on noussu aika paljon. Tienasin 20v 1500e käteen plus autoetu bensoineen eli vapaa autoetu...sitten se nousi 1900e kuussa samalla autojärjestelyllä kun olin 22v. 25vuotiaasta 29v tienasin jo 3500e käteen ja samat autoedut päälle. Nyt olen tienannut 30v asti jo parin vuoden ajan 5000e käteen ja minulla on oma auto. Odotus olisi että käteen jäävä palkkani nousee 7000e tässä vuoden aikana kun firma kasvaa minun ansiostani osittain koska toimin tuotekehityksessä ja käden jälkeni näkyy jo nyt lähes kaikissa suomen kaupoissa. En kuitenkaan tyydy tähän vaan tarkoitus on lähiaikoina ostaa firmasta osa itselleni. Sen takia ryyppään meidän johdon kanssa että pääsen etenemään. Palkat on noissu myös kaikilla tutuillani jotka on kanssani samaa ikäluokkaa. Uusia autoja ja asuntoja ostellaa kilpaa.


      • OnMukavaaKyllä

        Eurolotossa voitettuani ei tuollaista "reiden kautta kilpailua" ole ollut ikinä.
        Nyt voi kaikessa rauhassa keskittyä elämästä nauttimiseen loppu iäksi.


      • mussekuskilleasiaaaa

        mustankikuskin kohdalla pitänee paikkansa se mitä sanotaan peniksen jatkeista. joo musse on hieno auto mutta tuo ylimielisyytesi on teinipoikien juttuja. kaiken huippu on kun luulet että miehuus on sitä että ajaa muskeliautolla. mies ajaa vaikka fiat puntolla johon on laitettu kukkakuvioita konepeltiin. miehen ei tarvi vetä jotain roolia ja pullistella. itse voisin hankkia mussen tai vastaavan. syy miksi en hanki on se etten halua että ihmiset pitää minua penistäni jatkavana egoilijana ja rehvastelijana taikka pikkukakarana jolle merkitsee auton pakoputken ääni. naisetkin pitää aikuisista miehistä eikä egoisteista.


    • leikataanlisää

      Ajatella, työläisetkin ostaa uusia autoja. Vielä on varaa tehdä leikkauksia ja saadaan valtion talous kuntoon.

    • Immanuel_Barbara

      Silleen kiva että nykyään tehdään bensapihejä autoja, niin meille, keiden autot kuluttaa keskimääräistä runsaammin, riittää polttoainetta pidempään.

    • Chevy305

      Niinpä, kyllähän se Suomessa on valtiovalta, joka on se tämän tarinan rosvo. Siis mitä bensaan ja sen hintaan tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe