Kirjoitan vaan tämän yhden kerran, koska ymmärrän että asiat meni niin kuin meni, sille en mahtanut mitään. Erosit vaimostasi, mutta et minun takia, vaan toisen. Näin teidät yhdessä jo aiemmin. Minun täytyy hyväksyä se että et päätynytkään minuun, olenhan sinulle liian mitätön. Täytyy lopettaa sinusta haaveilu ja että olisit sielunkumppanini, kuten kuvittelin. Jokin taso minussa välittää sinusta aina. Mutta elämä jatkuu. Joko elän rakkaudettomassa suhteessa tai löydän vielä jonkun jota rakastaa. Ehkä joskus...
Entinen sielunkumppaniM
Betty0804
2
320
Vastaukset
- magiikkaa
Betty Blue /vai Black Betty/
vai Betty David eyes - ttughjkvbk
Kuinka kauan ehditte olla yhdessä? Tunsitko todella, että hän oli sielunkumppanisi? Autoitko hänet vaikeimman yli ja hylkäämisen sait lahjaksi? Ukko on täysi iljetys ja mitättömyys itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141