Haluatko ORIFLAME -edustajaksi?
Liittyminen ei maksa mitään ja mitään pakkoja tai velvoitteita ei ole. Toimintaa voi siis kokeilla ja siitä voi jäädä halutessaan myös pois ilman kuluja. Riskejä ei siis ole. Saat myynneistäsi provikkaa 12,5-25% tai ostaa vaikka vain itsellesi tuotteita edullisempaan hintaan.
Oriflamessa päätät siis TÄYSIN ITSE, mitä haluat tehdä ja kuinka paljon ansaita vai haluatko vain mukavan harrastuksen. Tätä voi tehdä siis täysin ITSELLESI SOPIVALLA PANOSTUKSELLA. Hyvin tehdystä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia, matkoja kotimaassa tai ulkomailla.
Perusideana on siis esitellä tuotteita ja/tai jaksoesitteitä tuttaville, sukulaisille jne. ja kerätä heiltä tilauksia. Kun olet tehnyt netin kautta tilauksesi, saat tuotteet haluamallasi tavalla toimitettuina ja sitten voit toimittaa ne asiakkaillesi.
Myyntiedustajana voit osallistua myös Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Aina on meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään ja tietenkin minä sponsorinasi!
Jos haluat liittyä Oriflamelaiseksi, laita minulle viestiä! Kysymyksiin vastaan myös mielelläni! :)
[email protected]
Haluatko Oriflame-edustajaksi?
JonnaÄL
0
57
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577