Niin, kysymys otsikossa. Kertokaapas palstan naiset mitä te tarkkaan ottaen tuolla ilmauksella tarkoitatte? Useinhan tuota käsittääkseni käyttää naiset joilla jo lapsia yms. perhekuviota niin eikö heillä mieluumminkin silloin ole etsinnässä "Mies joka suostuu kompromisseihin"?
"Mies joka tietää mitä haluaa"
71
1858
Vastaukset
- Ikis__M
Toinen minua aina hämmästyttävä on ilmaus "Pitää uskaltaa elää!" kun usein sillä viitataan toimintaan joka nimenomaan saattaa lyhentää elinikää radikaalisti. Selittäisittekö senkin?
Mulla on vielä yksi....."Heittäydy"....tai..."Uskalla heittäytyä"....on tuosta varmaan erillaisia muitakin versioita, kun seireenit laulelevat suloisia säveliään....ihan IRL:kin ;P
Jos haluaisin kesäiselle yöuinnille, ja koko kesän on toisen mielestä liian pimeää ja liikaa itikoita?
- atännä
Lähdetäänkö Norjan Lappiin muutamaksi kuukaudeksi, vuokrataan sieltä joku erämökki!
Vaikka vettä sataa kaatamalla, lähdetään päiväksi metsään! Lämmitetään sen jälkeen sauna :)
Ei siivota, nautitaan vain toisistamme!
Huono työilmapiiri? Ota loparit, asiat järjestyvät kyllä.
Et halua tehdä jotain? Älä tee. Haluat tehdä jotain? Tee se. - Neitsytsetä
atännä kirjoitti:
Lähdetäänkö Norjan Lappiin muutamaksi kuukaudeksi, vuokrataan sieltä joku erämökki!
Vaikka vettä sataa kaatamalla, lähdetään päiväksi metsään! Lämmitetään sen jälkeen sauna :)
Ei siivota, nautitaan vain toisistamme!
Huono työilmapiiri? Ota loparit, asiat järjestyvät kyllä.
Et halua tehdä jotain? Älä tee. Haluat tehdä jotain? Tee se.Minäpä olen miettinyt että jossain vaiheessa voisin vetäytyä HC-ätmiytymään Norjan vuoristoon.
Tulkaa SikaHelmi ja ätännä sinne joskus kamutyttöilemään niin keitän nuotiolla kahvit. - 12121212
Setä heitti Sikiksen ja ätsky-tätskyn kerralla kamusektorille.
Tuossa alkaa olemaan oikeaa asennetta.
- Totuudenkertojatar
Njoo, eiköhän nuo ole niitä latteuksia, kun ei osata omia ajatuksia tuoda esille. Tai ei jakseta. On noita miehilläkin... Sinänsä ei tarvitse ihan valmiiksi tietää mitä haluaa, mutta on sellainen jahkailija yleensäkin rasittava, oli sitten mies tai nainen.
Tai sitten voi olla että sillä tarkoitetaan että pitää päättää nopsasti haluaako tavata edelleenkin. Kun on sellaisia jotka jättää roikkumaan, toisen pitää olla aktiivinen eikä tyyppi itse voi tehdä aloitetta juurikaan. Se on sellainen joka ei "tiedä mitä haluaa" ja jättää kylmäksi. Ehkä niin on tarkoituskin, mutta reilumpaa on sanoa ettei kiinnosta. Se vaan vaatisi munaa, ja sitä ei kaikilla ole. Itse olettaisin tuolla "mies joka tietää mitä haluaa" lausahdunsella tarkoitettavan miestä joka on asettanut päämääriä ja pyrkii aktiivisesti näitä päämääriä kohti tehden työtä tämän eteen. Eli on päämäärätietoinen ja aloitteellinen. Liitännäis ominaisuutena usein mielikuva miehestä joka on itsevarma.
- että.silleen
Samaa mieltä kanssasi, eikä koske ainoastaan työtä. Mulle ainakin on kuva miehestä joka on itsevarma ja päättäväinen, mutt osaa ottaa myös muiden mielipiteitä huomioon... tehden toisinaan myös kompromissejä. Uskaltaa myöntää joskus olevansa myös väärässä. (siis jos on ollut väärässä.)
- eisitäkysytä
Ei sitä naiselta tarvitse kysyä, mitä tarkoittaa, jos tietää mitä haluaa. Esimerkiksi minä tiedän, etten halua elättää muiden lapsia. En perkele suostu siihen, en.
Siispä kokemattomanakin olen silti mies joka tietää mitä haluaa.- että.silleen
Sehän on täysin oma asiasi, eikä siihen paljon päättäväisyyttä käsittääkseni tarvita.
"Siispä kokemattomanakin olen silti mies joka tietää mitä haluaa."
Tuskin kukaan sitä epäileekään... en ainakaan minä. Asiat kun ei liity oikeastaan mitenkään yhteen... silloinhan olisi pakko sentään naiseltakin kysyä, vai kuinka?
- Eräkettu
Ne tarkoittaa määrätietoista normi miestä...
Ei mitään hyssyttelevää pikku hinttiä..
"man with a plan"...- Anonyymi
nykyään on vain niin kauhean vaikea olla se normaali koska niin herkästi tuomitaan epänormaaliksi. olet normaali mies kenellä ei elämässä ole kaikki mennyt ihan nappiin, pienehköä masennusta havaittavissa sekä työnsaanti kivenalla joten sinut tuomitaan täydeksi nollaksi ja epänormaaliksi ihmisroskaksi vaikka koitat asioiden eteen tehdäkin jotain mutta satut nyt vain olemaan tälläisessä elämän tilanteessa ja naisten standardien mukaan pitäisi olla täysin normaali eli täydellinen ilman virheitä
- kaunokirjoitus
No mitäpä miehet naisilta haluaisivat.
Tuon lauseen on selvästi kehittänyt joku nais-älykkö humoristisessa mielessä. Ja lisäksi se sisältää yksinkertaisen viestin hiukan kaunisteltuna, eli se tarkoittaa "etsin miestä". Lause viestii jonkilaisesta (kaiken muun lisäksi, mutta tärkeänä seikkana) läheisyyteen liittyvästä teemasta. Sehän tarkoittaa, että naisen ei tarvitse tehdä aloitteita, vaan mies vie asioita eteenpäin.
- HyväMerkki
Niin juuri. Se kertoo että nainen ei tahdo kantaa vastuuta, kuten voimakasta miestä kaipaavat yleensäkään. Vaikuttaa jotenkin luuserin sanonnalta.
Täydellinen vastuun siirto siis miehelle?... ;P
Juuri tuollaisia ne naiset aina ovat..... ;D- helgamies
Lisäksi, miehen pitää tietää että mies on kiinnostunut juuri tästä itseään alempitasoisesta naisesta ja on valmis antamaan resurssinsa naisen käyttöön.
- että.silleen
Sehän tarkoittaa ett mies saa viedä asioita eteenpäin jos on siihen kykenevä kaikilta osilta, jos taas ei... niin nainen ottaa ohjaat; siltä osin kuin on tarpeellista... kuitenkin niin ett ulkoa päin katseltuna; ohjaimissa on useinmiten mies.
Se vastuu kannetaan kuitenkin aina yhdessä, yhteisön silmissä eli toista tuetaan.
"Täydellinen vastuun siirto siis miehelle?... ;P"... Ei todellisuudessa. Älä unta näe!
" Mies on valmis antamaan resurssinsa naisen käyttöön." Jep, osuit juuri osittain oikeaan... mutt ainoastaat tietyt resursit! "NIITÄ" resursseja ei jaetakaan pitkin kyliä.
Kysyn vaan mikä ongelma se on miehelle: olla perheenpää miehenä? En ymmärrä!
Taloudellisen vastuun kantaa se, joka siitä paremmin pystyy vastaamaan... ja tasapuolisesti, jos molemmilla on samat resurssit siihen!
Kaikki teistä varmasti tietää etten ole tahdoton vässykkä, eli vääntöä saattaa tulla tuonne kompromissien puolelle toisinaan, mutt se on kahdenkeskeinen asia, eikä sitä puida kylillä. Kuten ei muitakaan kahdenkeskeisiä asioita!
Hyvää yötä, kaikille! - joopajoooooo
että.silleen kirjoitti:
Sehän tarkoittaa ett mies saa viedä asioita eteenpäin jos on siihen kykenevä kaikilta osilta, jos taas ei... niin nainen ottaa ohjaat; siltä osin kuin on tarpeellista... kuitenkin niin ett ulkoa päin katseltuna; ohjaimissa on useinmiten mies.
Se vastuu kannetaan kuitenkin aina yhdessä, yhteisön silmissä eli toista tuetaan.
"Täydellinen vastuun siirto siis miehelle?... ;P"... Ei todellisuudessa. Älä unta näe!
" Mies on valmis antamaan resurssinsa naisen käyttöön." Jep, osuit juuri osittain oikeaan... mutt ainoastaat tietyt resursit! "NIITÄ" resursseja ei jaetakaan pitkin kyliä.
Kysyn vaan mikä ongelma se on miehelle: olla perheenpää miehenä? En ymmärrä!
Taloudellisen vastuun kantaa se, joka siitä paremmin pystyy vastaamaan... ja tasapuolisesti, jos molemmilla on samat resurssit siihen!
Kaikki teistä varmasti tietää etten ole tahdoton vässykkä, eli vääntöä saattaa tulla tuonne kompromissien puolelle toisinaan, mutt se on kahdenkeskeinen asia, eikä sitä puida kylillä. Kuten ei muitakaan kahdenkeskeisiä asioita!
Hyvää yötä, kaikille!"Kysyn vaan mikä ongelma se on miehelle: olla perheenpää miehenä?"
Niimpä. Palstalaisille tuo näytäisi olevan kovastikin iso ongelma. Toisaalta he haukkuvat tohvelisankareita, mutta toisaalta taas itse haluaisivat juuri tuohon asemaan. Naisen pitäisi kantaa kaikesta vastuu: aloitteista lähtien perheen elättämiseen. Miehen pitäisi saada olla jonkun sorttinen vapaamatkustaja parisuhteessa.
Ristiriitaisia ovat palstapoikien aivoitukset. joopajoooooo kirjoitti:
"Kysyn vaan mikä ongelma se on miehelle: olla perheenpää miehenä?"
Niimpä. Palstalaisille tuo näytäisi olevan kovastikin iso ongelma. Toisaalta he haukkuvat tohvelisankareita, mutta toisaalta taas itse haluaisivat juuri tuohon asemaan. Naisen pitäisi kantaa kaikesta vastuu: aloitteista lähtien perheen elättämiseen. Miehen pitäisi saada olla jonkun sorttinen vapaamatkustaja parisuhteessa.
Ristiriitaisia ovat palstapoikien aivoitukset.Haista sinä idioottifeministi paska! Laitat sanoja toisten suuhun ja samalla teet itsestäsi täysin idiootin.
- 12121212
joopajoooooo kirjoitti:
"Kysyn vaan mikä ongelma se on miehelle: olla perheenpää miehenä?"
Ristiriitaisia ovat palstapoikien aivoitukset.Onneksi sinun viestisi on täysin looginen.
"Naisen pitäisi kantaa kaikesta vastuu: aloitteista lähtien perheen elättämiseen. Miehen pitäisi saada olla jonkun sorttinen vapaamatkustaja parisuhteessa."
Eli ellei mies ole perheen pää, mikä tarkoittaa sitä että mies on _johtaja_ ja perheen hierarkiassa naisen yläpuolella, hän onkin vapaamatkustaja.
Tämä kertoo paljon siitä miä naiset oikeasti tarkoittavat. Mies voi tienata saman verran kuin nainen ja tehdä oman osansa, mutta koska hän ei ole itsenäistä ja vahvaa feministinaista vahvempi, menestyneempi ja kaikin tavoin parempi, on hän tossukka ja vapaamatkustaja.
- Eräkettu
Jos joku nainen nyt lämäsee paljaan perseensä siihen tiskiin.. Mitä seuraavista teet?
A) Tarjoat hänelle vaatetustasi että hän voi suojata itsensä.
B) Otat lerssin esille ja työnnät sen syvälle hänen hunajaiseen pesäänsä.
C) Pelkuroit ja lähet karkuun niinkuin Suomi24 palsta ätmi.
D) Istut siinä niinkuin kaikki olis normaalisti.
Kaikki 3 oljenkortea ovat vielä käyttämättä.Riippuu naisesta ja onko kondomi mukana.
Itsehän ujona pohjoisen poikana häivyt vähin äänin takapihalle panemaan poroa.
- orgusti
(1) Se tarkoittaa että akka tavoittelee miestä, joka on menestynyt liikemaailmassa ja ottaa sieltä ja ostaa eri liiketoimia tietäen miten haluaa tienata rahaa ja antaa sitä naiselle.
(2) Se tarkoittaa miestä joka haluaa juuri niitä asioita joita nainen haluaa hänen haluavan. - m-i-e-s
Mä voin kertoa, mitä naiset tarkkaan ottaen tuolla ilmauksella tarkoittavat. (Palstan naiset tuskin käyttävät tuollaista ilmaisua, joten taidat puhua heille Hepreaa.)
Nainen, joka käyttää ilmaisua "mies, joka tietää mitä haluaa", on kokenut miehen, joka ei tiedä, mitä hän haluaa. (Oikeastaan mies tietää mitä hän haluaa, mutta hän ei kehtaa sitä ääneen myöntää. Tämmöinen mies haluaa pelkkää hupia huoletonta ja mahdollisimman monta vuotta. Nainen toivoo jotain vakavempaa yhdessä oloa, parisuhdetta tms. mutta saa vain ja ainoastaan kullia. Nainen sitten ehkä lopulta tajuaa, että mies kävi kylässa ainoastaan silloin kuin hänelle sopi ja jokainen kerta päätyi vain yhteen tiettyyn asiaan.)
(Pitää uskaltaa elää, juontuu ei tasapainoisen ihmisen suusta, jolloin kumppaniehdokas on jo hyvän aikaa tiennyt, että kannattaa todellakin lähteä karkuun, eikä jäädä ansaan helvettiin, jossa henkinen ja fyysinen terveys loppujenlopuksi kärsii. =P)- että.silleen
Osuit melkein keskelle naulankantaa, minun käsitykseni kannalta näistä venkuloista!
Mulle kun ei riitä ihan se ett mies tietää haluavansa vain sitä yhtä asiaa...
- eiymmärrä
Minä oon joskus käyttänyt tuota lausetta ja kerron nyt vain omalta kohdaltani mitä sillä tarkoitan, en siis voi puhua kaikkien naisten suulla. Miesten kanssa on ollut ongelmallista, että he eivät oikein itsekään tiedä edes kenen kanssa haluaisivat oikeasti olla. Seurustellaan kyllä, mutta samalla haikaillaan muitakin naisia. Toinen asia mikä mua on ärsyttänyt, että kun itse en halua lapsia niin miehillä on usein senkin suhteen kanssa vähän sellane "emmätiiä" ajattelu. Kun tää nyt on niin ratkaiseva asia parisuhteen kannalta, että se nyt vaan täytyy tietää ihan 100% varmuudella, joko haluat tai et halua. Ärsyttävimpiä on ne tyypit jotka alussa kyllä ovat että "en mäkään halua" ja sit muutaman vuoden päästä se mieli yhtäkkiä muuttuukin.
Sit jos mennään pikkuisempiin asioihin, niin kuin esimerkiksi asumiseen, autoon, sisustukseen ja lemmikeihin niin mua on niin ottanut päähän se, että kun oon ehdottanut jotain hankintaa ja mies on ollut että "joo". Ja sit valittaa jälkeenpäin "emmää tätä halunu, se oli sun ideas." Jumalauta kun mä KYSYIN SITÄ ihan erikseen. Onko se niin vaikea sanoa vastaan jos ei tykkää jostain ideasta? Avaat suusi ja sanot, enhän mä nyt tietenkään omin päin mitään hanki vaan kysyn mielipidettä toiseltakin, parisuhteessa se on pakko toisenkin mielipide huomioida.
Viiminen pisara mulle oli kun täytyi vaihtaa auto uudempaan ja nyt oli kyseessä miehen työpaikan leasing auto. Kävin (yleensä yksin ku miestä ei kiinnostanu) autokaupoissa, toin esitteitä kotiin ja kysyin mieheltä mielipidettä ja hän vaan oli "joo joo, ihan hyvä" jne. Lopulta se asia oli jo pakko lyödä lukkoon ja mieheltä ei saanut mitään mielipidettä ulos, ei auton väristä, eikä mistään muustakaan niin minä sitte valkkasin sen häne autos koska joku oli pakko valkata. Sit hän kitisi jälkeenpäin "minä en saanut edes autoani itse valita." HUOH! Kun mä kymmeniä kertoja kysyin MITÄ SINÄ HALUAT??? Eihän se jumalauta mun autoni ole vaan HÄNEN! Miten helkkarissa minä aina päädyin pahikseksi vaikka kuinka koitin hänen mielipiteitä kiskoa ulos? Äijä ei saanut mitään itse aikaiseksi, mun piti aina hoidella kaikki. Olin kuin mikäkin omaishoitaja.
Lähdin lopulta lätkimään, vaikka miehellä rahaa oli, mutta en kestä tuollasta liian kilttiä täys tossukkamiestä, joka uhriutuu koko ajan eikä saa mitään itse aikaseksi.
Nyt elän persaukisena omilla vähillä rahoillani ja oon paljon onnellisempi. Jatkossa haluan miehen jolla on omaakin tahtoa eikä vaan sano joka asiaan "kyllä kulta" ja sit ruikuttaa jälkeenpäin kuinka minä kamala ihminen vain päätän kaiken yksin. Mikään ei oo niin ärsyttävää kuin tossukkamies, joka ei tee mitään muuta ku istuu ja valittaa. Mieluumin vaikka riidellään vähän ja astiatkin saa lennellä, mutta tuo tuollainen on ihan henkistä piinaamista, että kaikki päätöksenteko ja asioiden hoitaminen jätetään naisen harteille kuin olis joku äiti-lapsi suhde ja sit ollaan itse naama sitruunana. Olen puhunut.- 1702
joo kuulostat ihan tyypilliseltä päälle päsmäriltä jolla on jatkuva halu ja himo päällä. yhden asian kun saa niin seuraavasta voi sitten sen urputtamisen aloittaa. sinulle suhteen hoitaminen on toisarvoista ja suhteen toinen osapuoli vain työkalu sinun himojesi ja halujesi toteuttamiseen eikä ihmisarvoinen ihminen. en miellä sinua sellaiseksi ihmiseksi joka arvostaa lämpimämpiä asioita ja yhdessäoloa.
- fghjaskdgjbh
Tämä. On raskasta olla ihmisen kanssa, jonka puolesta joutuu päättämään kaiken. Miehissä on sellaisia, ja niin naisissakin. En halua edes kaveriksi sellaista ihmistä jonka puolesta joutuu aina valitsemaan mitä tehdään ja mihin mennään. Miksi sitten puolisoksi ja elämänkumppaniksi? En halua olla suhteen johtaja. Seksihalutkin menee jos ei voi kunnioittaa toista.
Ja kyllä noissa isoissa asioissakin olisi kiva, jos toinen tietäisi mitä haluaa. Se että on elämässä yhteensopivat päämäärät on tosi tärkeää. - eiymmärrä
1702 kirjoitti:
joo kuulostat ihan tyypilliseltä päälle päsmäriltä jolla on jatkuva halu ja himo päällä. yhden asian kun saa niin seuraavasta voi sitten sen urputtamisen aloittaa. sinulle suhteen hoitaminen on toisarvoista ja suhteen toinen osapuoli vain työkalu sinun himojesi ja halujesi toteuttamiseen eikä ihmisarvoinen ihminen. en miellä sinua sellaiseksi ihmiseksi joka arvostaa lämpimämpiä asioita ja yhdessäoloa.
Arvasin, että saan tällaisen vastauksen. Millä ihmeen tavalla olen päällepäsmäröijä, kun kysyn toiselta mielipiteitä enkä niitä saa? Jotkut naiset nauttivat Justiinana olosta, mutta minä en. Helppohan mun olis ollut jäädä tuohon suhteeseen hyvin tienaavan miehen kanssa, joka oikein haluamalla haluaa olla tossun alla. Olisin voinut kupata tyhjiin koko äijän. Mutta mua just ei kiinnosta olla joku mamma miehelle. Suhteessa pitäisi voida yhdessä sopia asioista, eikä niin että nainen on äiti ja mies tahdoton vauva.
fghjaskdgjbh kirjoitti:
Tämä. On raskasta olla ihmisen kanssa, jonka puolesta joutuu päättämään kaiken. Miehissä on sellaisia, ja niin naisissakin. En halua edes kaveriksi sellaista ihmistä jonka puolesta joutuu aina valitsemaan mitä tehdään ja mihin mennään. Miksi sitten puolisoksi ja elämänkumppaniksi? En halua olla suhteen johtaja. Seksihalutkin menee jos ei voi kunnioittaa toista.
Ja kyllä noissa isoissa asioissakin olisi kiva, jos toinen tietäisi mitä haluaa. Se että on elämässä yhteensopivat päämäärät on tosi tärkeää.Jos pystyt antamaan toisen oikeasti päättää asioista ilman mielensä pahoittamista, niin asia on OK ja se kannattaa myös selvästi sanoin, sekä käytöksellä tuoda julki....jos se taas tarkoittaa sitä mitä moni tuolla tarkoittaa, eli pitää päättää niin kuin toinen olisi halunnut, niin asia ei ole ok.... ;P
Monesti se menee niin, että toinen ei jaksa tapella, pelleillä (mainitsen edellä syyn siihen) tai toiselle on ihan sama miten juuri kyseisessä asiassa menetellään ja hän ajattelee, että koska hänellä ei ole väliä asian kanssa, niin kaikkein paras lopputulos tulee, kun se toinen saa päättää tahtonsa mukaisesti jolloin molemmille tulee hyvä fiilis.... ;Peiymmärrä kirjoitti:
Arvasin, että saan tällaisen vastauksen. Millä ihmeen tavalla olen päällepäsmäröijä, kun kysyn toiselta mielipiteitä enkä niitä saa? Jotkut naiset nauttivat Justiinana olosta, mutta minä en. Helppohan mun olis ollut jäädä tuohon suhteeseen hyvin tienaavan miehen kanssa, joka oikein haluamalla haluaa olla tossun alla. Olisin voinut kupata tyhjiin koko äijän. Mutta mua just ei kiinnosta olla joku mamma miehelle. Suhteessa pitäisi voida yhdessä sopia asioista, eikä niin että nainen on äiti ja mies tahdoton vauva.
No oli tuossa paljon totuuden siementä mitä @1702 kirjoitti ja noitakin on paljon.....
Voisin vastata sinulle samalla tavalla, kuin @fghjaskdgjbh nimimerkille, jos @1702 vastaus ei osunut sinuun... ;P- eiymmärrä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jos pystyt antamaan toisen oikeasti päättää asioista ilman mielensä pahoittamista, niin asia on OK ja se kannattaa myös selvästi sanoin, sekä käytöksellä tuoda julki....jos se taas tarkoittaa sitä mitä moni tuolla tarkoittaa, eli pitää päättää niin kuin toinen olisi halunnut, niin asia ei ole ok.... ;P
Monesti se menee niin, että toinen ei jaksa tapella, pelleillä (mainitsen edellä syyn siihen) tai toiselle on ihan sama miten juuri kyseisessä asiassa menetellään ja hän ajattelee, että koska hänellä ei ole väliä asian kanssa, niin kaikkein paras lopputulos tulee, kun se toinen saa päättää tahtonsa mukaisesti jolloin molemmille tulee hyvä fiilis.... ;PKun mä en ihan oikeasti ole mikään drama queen, vaan osaan tulla vastaan asioissa niin, että syntyis se molempia osapuolia tyydyttävä lopputulos. Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
Jos mä asun jonkun kanssa, en halua olla yksin se joka päättää kaikesta ja on inhottavaa kun joutuu tahtomattaan siihen tilanteeseen. Haluan, että toisellakin on hyvä olla. Siitähän parisuhteessa on kyse, että yhdessä sovitaan ja mietitään asiat.
Liika kiltteys ei ole loppujen lopuksi ollenkaan kilttiä toista osapuolta kohtaan vaan eräänlaista henkistä väkivaltaa sekin, kun kaikki päätöksenteko kaadetaan toisen niskaan. Se vain ei toimi niin. Kodin pitää tuntua kodilta molemmille. - 12121212
fghjaskdgjbh kirjoitti:
Ja kyllä noissa isoissa asioissakin olisi kiva, jos toinen tietäisi mitä haluaa. Se että on elämässä yhteensopivat päämäärät on tosi tärkeää.= haluat miehen olevan suhteen johtaja.
- Tässäselitys
eiymmärrä kirjoitti:
Kun mä en ihan oikeasti ole mikään drama queen, vaan osaan tulla vastaan asioissa niin, että syntyis se molempia osapuolia tyydyttävä lopputulos. Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
Jos mä asun jonkun kanssa, en halua olla yksin se joka päättää kaikesta ja on inhottavaa kun joutuu tahtomattaan siihen tilanteeseen. Haluan, että toisellakin on hyvä olla. Siitähän parisuhteessa on kyse, että yhdessä sovitaan ja mietitään asiat.
Liika kiltteys ei ole loppujen lopuksi ollenkaan kilttiä toista osapuolta kohtaan vaan eräänlaista henkistä väkivaltaa sekin, kun kaikki päätöksenteko kaadetaan toisen niskaan. Se vain ei toimi niin. Kodin pitää tuntua kodilta molemmille."Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
Liika kiltteys ei ole loppujen lopuksi ollenkaan kilttiä toista osapuolta kohtaan vaan eräänlaista henkistä väkivaltaa sekin, kun kaikki päätöksenteko kaadetaan toisen niskaan. Se vain ei toimi niin. Kodin pitää tuntua kodilta molemmille."
Niin, ongelma voikin olla siinä jos mies toimii eri tavoin kuin sinä haluat. Mitä silloin tapahtuu?
Ehkäpä mies haluaa päästä helpolla ja odottaa että koti tuntuu kodilta silloin kun ei tarvitse riidellä asioista tai kun tekee päätöksen tuntee olonsa huonoksi kun sinä kyseenalaistat sen?
Yleensä naiset ovat täysin sokeita tällaiselle käytökselle ja sen jälkeen ihmettelevät kun mies on niin tylsä ja säyseä.
Mies EI HAE suhteelta draamaa. Hän hakee seesteisyyttä ja hyväksyntää koska hän joutuu kilpailemaan ja kamppailemaan ihan riittävästi muualla.
Jatkuva neuvottelutilanne yms. päpäröinti johon naiset sortuvat ajaa miehet tietynlaiseen tilaan jossa pitää joko riidellä, kinastella tai keskustella joka vitun asiasta tai antaa naiselle ohjat.
Naiset ajavat miehet siis tuohon tilaan ja moni mies päättää olla sitten se kilttii puudeli.
MInä en suostu tuohon eli olemaan joku vitun sylikoira enkä toisaalta jaksa jatkuvia konflekteja enkä olla jatkuvasti "Johtamassa" toista ihmistä joten olen Sinkku. Tässäselitys kirjoitti:
"Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
Liika kiltteys ei ole loppujen lopuksi ollenkaan kilttiä toista osapuolta kohtaan vaan eräänlaista henkistä väkivaltaa sekin, kun kaikki päätöksenteko kaadetaan toisen niskaan. Se vain ei toimi niin. Kodin pitää tuntua kodilta molemmille."
Niin, ongelma voikin olla siinä jos mies toimii eri tavoin kuin sinä haluat. Mitä silloin tapahtuu?
Ehkäpä mies haluaa päästä helpolla ja odottaa että koti tuntuu kodilta silloin kun ei tarvitse riidellä asioista tai kun tekee päätöksen tuntee olonsa huonoksi kun sinä kyseenalaistat sen?
Yleensä naiset ovat täysin sokeita tällaiselle käytökselle ja sen jälkeen ihmettelevät kun mies on niin tylsä ja säyseä.
Mies EI HAE suhteelta draamaa. Hän hakee seesteisyyttä ja hyväksyntää koska hän joutuu kilpailemaan ja kamppailemaan ihan riittävästi muualla.
Jatkuva neuvottelutilanne yms. päpäröinti johon naiset sortuvat ajaa miehet tietynlaiseen tilaan jossa pitää joko riidellä, kinastella tai keskustella joka vitun asiasta tai antaa naiselle ohjat.
Naiset ajavat miehet siis tuohon tilaan ja moni mies päättää olla sitten se kilttii puudeli.
MInä en suostu tuohon eli olemaan joku vitun sylikoira enkä toisaalta jaksa jatkuvia konflekteja enkä olla jatkuvasti "Johtamassa" toista ihmistä joten olen Sinkku.TotuudenSiemeniä tässäkin RoppaKaupalla.... ;P
eiymmärrä kirjoitti:
Kun mä en ihan oikeasti ole mikään drama queen, vaan osaan tulla vastaan asioissa niin, että syntyis se molempia osapuolia tyydyttävä lopputulos. Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
Liika kiltteys ei ole loppujen lopuksi ollenkaan kilttiä toista osapuolta kohtaan vaan eräänlaista henkistä väkivaltaa sekin, kun kaikki päätöksenteko kaadetaan toisen niskaan. Se vain ei toimi niin. Kodin pitää tuntua kodilta molemmille.Toi sinun alkuperäinen tarina kuulosti jo oudolta, mutta en väitä ettei JUURI SINUN kohdalla näin olisi käynyt......epäilisin kuitenkin, että jos olisin ollut kärpäsenä katossa, niin asiat eivät välttämättä olisi olleet juuri niin kuin sanoit....voin olla väärässäkin....mutta en silloinkaan usko, että kokonaan.... ;P
Monella on vaikea katsoa peiliin ja syvälle sisimpäänsä....sitten kun siihen pystyy, niin vasta sitten voi "nähdä"..... ;P
Jos näkee epämiellyttäviä asioita, niin tunnustaa ne itselleen, eikä yritä piilottaa niitä tai uskotella asioita itselleen jotka eivät ole totta....jne..jne..- eiymmärrä
Tässäselitys kirjoitti:
"Mun mielestä vaan liian usein miehet nykyään antaa kaiken päätäntävallan naisille. Jättäytyvät itse kuin lapsen asemaan, helpommallahan siinä pääsee kun antaa muijan yksin häärätä. Ja jos mennään asioihin, jotka ei oikeastaan edes kuuluisi mulle, niin alkaa mennä jo liian pitkälle. Kuten aiemmin sanoin, aloin tuntea itteni jo omaishoitajaksi.
MInä en suostu tuohon eli olemaan joku vitun sylikoira enkä toisaalta jaksa jatkuvia konflekteja enkä olla jatkuvasti "Johtamassa" toista ihmistä joten olen Sinkku.Päästäis edes joskus siihen kohtaan, että miestä kiinnostaisi minkäänlainen päätöksen teko, jotta minä kamala ihminen pääsen into piukeena "kyseenalaistamaan sen". Siitähän tässä koko aiheessa oli alunperinkin kyse, kun mies ei itsekään tiedä mitä haluaa.
Mikä hiton JATKUVA neuvottelutilanne? Kerro mitä minä olisin voinut tehdä toisin kun olen kaikessa yrittänyt ihan rauhallisesti kuunnella ja onkia toisen mielipiteitä? Mitään riitoja ei koskaan ollutkaan, olis ihan tervettä että välillä jostain vähän kinasteltaisikin, eikä niin, että kaikki vaan kaadetaan mun yksin päätettäväkseni. En ole luontainen päsmärityyppi, mulle ei sovi sellainen vaan tykkään kun asiat tehdään yhdessä sopimalla. Mulle ei sovi se, että mun pitää asettua jollekin jalustalle ja komennella sieltä muita.
En nyt näe miten minä voin ajaa jonkun johonkin tilaan, joka on ollut alusta asti?
Nuo sun sanomat asiat on totta Justiina-naisten kohdalla, mitä moni suomalainen nainen on, mutta teinhän jo selväksi, että minä en Justiinaksi ala.
Ehkä minä en sitten sovellu parisuhteeseen, kun miehet niin kovasti tuntuu tykkäävän kovatahtoisista naisista. Kaikilla ystävillänikin naiset ovat se perheen pää, joka päättää kaikki asiat. En tunne yhtäkään pariskuntaa, jossa mies olisi se päsmäri ja nainen alistettu tossu, tunnetteko te? Rohkenen epäillä. eiymmärrä kirjoitti:
Päästäis edes joskus siihen kohtaan, että miestä kiinnostaisi minkäänlainen päätöksen teko, jotta minä kamala ihminen pääsen into piukeena "kyseenalaistamaan sen". Siitähän tässä koko aiheessa oli alunperinkin kyse, kun mies ei itsekään tiedä mitä haluaa.
Mikä hiton JATKUVA neuvottelutilanne? Kerro mitä minä olisin voinut tehdä toisin kun olen kaikessa yrittänyt ihan rauhallisesti kuunnella ja onkia toisen mielipiteitä? Mitään riitoja ei koskaan ollutkaan, olis ihan tervettä että välillä jostain vähän kinasteltaisikin, eikä niin, että kaikki vaan kaadetaan mun yksin päätettäväkseni. En ole luontainen päsmärityyppi, mulle ei sovi sellainen vaan tykkään kun asiat tehdään yhdessä sopimalla. Mulle ei sovi se, että mun pitää asettua jollekin jalustalle ja komennella sieltä muita.
En nyt näe miten minä voin ajaa jonkun johonkin tilaan, joka on ollut alusta asti?
Nuo sun sanomat asiat on totta Justiina-naisten kohdalla, mitä moni suomalainen nainen on, mutta teinhän jo selväksi, että minä en Justiinaksi ala.
Ehkä minä en sitten sovellu parisuhteeseen, kun miehet niin kovasti tuntuu tykkäävän kovatahtoisista naisista. Kaikilla ystävillänikin naiset ovat se perheen pää, joka päättää kaikki asiat. En tunne yhtäkään pariskuntaa, jossa mies olisi se päsmäri ja nainen alistettu tossu, tunnetteko te? Rohkenen epäillä."jossa mies olisi se päsmäri ja nainen alistettu tossu, tunnetteko te? Rohkenen epäillä."
Tunnen valitettavasti näitäkin.....VanhanLiitonMiehiä ja/tai kylmiä/huonoja persoonia/luonteita.....niillä on omat keinonsa....riippuu hieman tapauksesta ja suhteiden osapuolista...
"Ehkä minä en sitten sovellu parisuhteeseen, kun miehet niin kovasti tuntuu tykkäävän kovatahtoisista naisista."
Luultavasti olet sittenkin erillainen ja mies oli "outoilija", koska jos on antanut luvan päättää ja/tai osoittanut, että se on ihan sama itselle mitä toinen päättää, niin ei sen jälkeen mussuteta ja aleta "outoilemaan"........nimesit sen vaan väärin....ei se ainakaan kiltteyttä ole vaan jotain ihan muuta... ;P
Sovellut luultavasti paljon paremmin, kuin moni muu nainen....niin kuin itsekin sanoit ja olet huomannut miten monissa suhteissa asiat ovat ja miten monet naiset käyttäytyvät......ei hyvä ei....mutta harva nainen jostain syystä "näkee" miten oikeasti toimii ja mitkä ovat ihan AikuistenOikeasti syyt sille käytökselle... ;P- Anonyymi
"Lähdin lopulta lätkimään, vaikka miehellä rahaa oli,"
Tämä nainen ei tiennyt mitä haluaa paitsi rahaa. Olisi valinnut oikein perustein miehen niin ei tarvitsisi valittaa mutta naisten valintaperusteet tiedetään ja naisen vika siis ero loppujen lopuksi aina on.
- Tässäselitys
"Mies joka tietää mitä haluaa"
viittaa kolmeen asiaan jotka ovat monelle naiselle niitä "hyvän miehen" mittoja.
1. Mies on aloitteellinen ja osoittaa sen naiselle, jolloin naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin odotella ja hyväksyä aloite jos naista itseään kiinnostaa.
Tälainen on oiva vastuun siirto mekanismi toiselle jossa nainen ei kärsi mitään henkisiä eikä tunteellisia tappioita paitsi niitä jos mies ei teekkään mitä nainen halusi eli oli aloitteellinen sillä oikealla tavalla jolloin vika oli miehessä => mies ei tiedä mitä haluaa (koska miehen on pakko haluta naista koska koko ajatus että mies ei haluakkaan naista hajoitta naisen persoonan)
2. Mies on kunnianhimoinen pyrkyri, joka kouluttautuu ja päämäärätietoisesti tavoittelee niitä asioita joita yhteiskunnasa pidetään menestyksen mittarina eli koulutusta ja vakaaata työelämää mahdollisuutena edetä.
Jos miehellä ei ole selkeää kuvaa tai suunnitelmaa minne edetä tai hän on vain matalapalkkaisella alalla niin... => mies ei tiedä mitä haluaa (koska mies ei tavoittele niitä asioita joita nainen pitää miehelle tärkeinä kuten status)
3. Mies on valmis sitoutumaan naiseen ja perustaman tämän kanssa perheen silloin kun nainen haluaa. Miehen tulee olla suuntaunut perheeseen vaikka se sotisi kohdan 2. kanssa jos naisesta niin tuntuu. Kyse siis on naisen valinnasta milloin on sopiva hetki sitoutua häneen ja perustaa perhe. Miehestä joka näin ei tee on helppo naisen piirtää kuva ikuisena poikamiehenä. " => mies ei tiedä mitä haluaa (koska miehen tulee olla valmis toimimaan kuten naisen haluihin kuuluu kulloinkin ja mukautua niihin)
Summarum summarum...
"Mies joka tietää mitä haluaa" on vastakohta naisten naljailemalle "ikuiselle pikkupojalle" joka ei täytä naisen hyvän miehen kriteerejä tai ei tiedä tarkkaan ottaen mihin elämä on miestä viemässä. Nainen kun ei halua että mies olisi olosuhteiden uhri (vaikka syyllistää yhteiskuntaa ja miehiä ehkä omasta asemastaan) vaan oman elämänsä herra joka siis tarkoittaa vakaita tuloja ja pyrkimystä asettautua aloilleen naisen kanssa silloin kun nainen haluaa tietysti samalla ottaen riskit mitä liittyy naisten kanssa suhteessa olemiseen ja aloitteiden tekemiseen.
"Mies joka tietää mitä haluaa" on siis naisten psykologinen suojautumiskeino kaikelta mitä hän itse haluaa mieheltä, mutta ei itse pysty todennäköisesti tekemään.
Mies siis esitetään heikkona, yhteisön luuserina ja epäkelpona mieheksi kun jossain tapauksessa mies ei täytä tuota "mies tietää mitä haluaa" kriteeriä.
Oikea määritelmä olisi:
"Mies joka ei tiedä mitä mä haluan tai ei tahdo samaa kuin minä naisena"- että.silleen
Jep,jep... hyvä kun tiedät itse mitä haluat ja tarkoitat. Ei mulla ole mitään syytä kinata kanssasi sun mielipiteestäsi, pidä se kaikin mokomin.
Mulla on oma mielipiteeni, jota minä en sun logiikkasi mukaan edes itse ymmärrä! Parisuhde on erilaisilla pareilla sitä yhteen sovittamista myös henkisesti, ja siinä saa ottaa monta asiaa huomioon... ettei kumpikaan tule jyrätyksi. Asian eteen ei voi tehdä enempää kuin parhaansa... ja jos sekään ei riitä... uhriksi on kuitenkin turha heittäytyä.
Hyvää kesää sullekin, sinne pusikoon! _paitsi,jos... - Tässäselitys
että.silleen kirjoitti:
Jep,jep... hyvä kun tiedät itse mitä haluat ja tarkoitat. Ei mulla ole mitään syytä kinata kanssasi sun mielipiteestäsi, pidä se kaikin mokomin.
Mulla on oma mielipiteeni, jota minä en sun logiikkasi mukaan edes itse ymmärrä! Parisuhde on erilaisilla pareilla sitä yhteen sovittamista myös henkisesti, ja siinä saa ottaa monta asiaa huomioon... ettei kumpikaan tule jyrätyksi. Asian eteen ei voi tehdä enempää kuin parhaansa... ja jos sekään ei riitä... uhriksi on kuitenkin turha heittäytyä.
Hyvää kesää sullekin, sinne pusikoon! _paitsi,jos...Oman kokemuksen mukaan naiset pyrkivät ohjaamaan miestä.
Eivät sitä kohti mitä nainen haluaa kertoen sen heille vaan yrittäen muokata miestä niin että tämä haluaisi samoja asioita kuin nainen, olipa kuinka onneton tuolloin.
Naiset ovat tuossa asiassa hyvin itsekeskeisiä ja subjektiivisia. Heillä ei ole myöskään mitään halua ymmärtää jos mies haluaakin jotain muuta mitä nainen itse haluaa tai mitä yhteisö haluaa.
Nainen myötäilee AINA mitä yhteisö ja lähiympäristö haluaa. AINA.
Mies ei välttämättä niin tee ja nainen ei sitä hyväksy. - että.silleen
Tässäselitys kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan naiset pyrkivät ohjaamaan miestä.
Eivät sitä kohti mitä nainen haluaa kertoen sen heille vaan yrittäen muokata miestä niin että tämä haluaisi samoja asioita kuin nainen, olipa kuinka onneton tuolloin.
Naiset ovat tuossa asiassa hyvin itsekeskeisiä ja subjektiivisia. Heillä ei ole myöskään mitään halua ymmärtää jos mies haluaakin jotain muuta mitä nainen itse haluaa tai mitä yhteisö haluaa.
Nainen myötäilee AINA mitä yhteisö ja lähiympäristö haluaa. AINA.
Mies ei välttämättä niin tee ja nainen ei sitä hyväksy.Mä asuin Turussa ja kaupungin halki kulkee Aurajoki. Kotiväki kiusas samomalla mua vastavirran kiiskeksi tällain: jos hukun Aurajokeen Tuomiokirkkosillan luona, he alkavat hakea mua Halisten kosken alta, koska sinne mä taatusti päädyn lopulta!
Muutama kilometri vastavirtaan menee kevyesti, ominaista kuulemma mulle.
Siinä on sulle sitä AINA, aina ei edes luonnonlait päde... jostain syystä. =)) - Tässäselitys
että.silleen kirjoitti:
Mä asuin Turussa ja kaupungin halki kulkee Aurajoki. Kotiväki kiusas samomalla mua vastavirran kiiskeksi tällain: jos hukun Aurajokeen Tuomiokirkkosillan luona, he alkavat hakea mua Halisten kosken alta, koska sinne mä taatusti päädyn lopulta!
Siinä on sulle sitä AINA, aina ei edes luonnonlait päde... jostain syystä. =))Yleensä jos nainen on "kapinallinen" niin se ei johdu siitä että hän "Kulkee omia polkujaan" vaan siitä että hän on hurahtanut feminismiin, vegemismiin tai johonkin muuhun humppuukkin ja löytänyt yhteisönsä jota seuraa sieltä.
Lisäksi se että poikkeuksia sääntöön löytyisi yksi tai kaksi kpl, ei tee säännöstä väärää.
Joten se mitä sanoi pätee edelleen. - että.silleen
Tässäselitys kirjoitti:
Yleensä jos nainen on "kapinallinen" niin se ei johdu siitä että hän "Kulkee omia polkujaan" vaan siitä että hän on hurahtanut feminismiin, vegemismiin tai johonkin muuhun humppuukkin ja löytänyt yhteisönsä jota seuraa sieltä.
Lisäksi se että poikkeuksia sääntöön löytyisi yksi tai kaksi kpl, ei tee säännöstä väärää.
Joten se mitä sanoi pätee edelleen.Tuolla missä kinaat ätännän mielipiteen kanssa; on lisää mun hurahtamisestani, se taisi syntyä samaan aikaan mun kanssani. Mulle ei kaikki asiat ole ihan normi juttuja... kuitenkaan en halua kenenkään kärsivän mun omintakeisista teosistani, päätelmistä ym.
Itsepäisen; kyllä myönnän olevani... asioissa jotka koskevat vain minua itseäni! että.silleen kirjoitti:
Hyvää kesää sullekin, sinne pusikoon! _paitsi,jos...Luulitko minuksi?... ;P
En ollut vaikka ihan asiaa Jantteri kirjoittikin.....niin kuin mainitsinkin, kun komppasin kirjoitusta.. ;Dettä.silleen kirjoitti:
Mä asuin Turussa ja kaupungin halki kulkee Aurajoki. Kotiväki kiusas samomalla mua vastavirran kiiskeksi tällain: jos hukun Aurajokeen Tuomiokirkkosillan luona, he alkavat hakea mua Halisten kosken alta, koska sinne mä taatusti päädyn lopulta!
Siinä on sulle sitä AINA, aina ei edes luonnonlait päde... jostain syystä. =))"Muutama kilometri vastavirtaan menee kevyesti, ominaista kuulemma mulle."
=DDD- että.silleen
"Muutama kilometri vastavirtaan menee kevyesti, ominaista kuulemma mulle."
=DDDKyllä mä luulin ja luulen yhä, entä sitten? Texti kuullostaa siltä kuin tulis sun näppäimistöstäsi. Viittaan tässä sun muihin puskakirjoituksiin ja niihin joissa olet toisten äijien kanssa keskustellut ihan Muikkusena.
Lukenut olen niitäkin... ei vaan ole ollut kommentoitavaa, jokaisella äijällä on omat äijämäiset mielipiteensä erilaisista asioista... niin että?
Olin jo aikeissa kysyä ihan Muikkuselta: miks on herne nenässä? Ajattelin ett tajusit hieroglyfit kommettini suomennoksestasi: jotenkin väärin mun vastauksen.
Halusin kertoa vain sen lähettäjälle; etten tarvitse varoituksia, enkä arvoituksia millä mitata mun ymmärrykseni tasoa!
Vihjailuna kyllä ihan hymyilyttävä viritys... yrityksenä! =)) että.silleen kirjoitti:
Kyllä mä luulin ja luulen yhä, entä sitten? Texti kuullostaa siltä kuin tulis sun näppäimistöstäsi. Viittaan tässä sun muihin puskakirjoituksiin ja niihin joissa olet toisten äijien kanssa keskustellut ihan Muikkusena.
Lukenut olen niitäkin... ei vaan ole ollut kommentoitavaa, jokaisella äijällä on omat äijämäiset mielipiteensä erilaisista asioista... niin että?
Olin jo aikeissa kysyä ihan Muikkuselta: miks on herne nenässä? Ajattelin ett tajusit hieroglyfit kommettini suomennoksestasi: jotenkin väärin mun vastauksen.
Halusin kertoa vain sen lähettäjälle; etten tarvitse varoituksia, enkä arvoituksia millä mitata mun ymmärrykseni tasoa!
Vihjailuna kyllä ihan hymyilyttävä viritys... yrityksenä! =))"Kyllä mä luulin ja luulen yhä, entä sitten?"
Ei mitään saathan sä luulla...ja niin kuin sanoin ihan asiaa se kirjoitus oli, koska pätee moneen naiseen tuo kirjoitus... ;P
Mutta sitten taas se asia mistä olen sanonut...Että minähään en valhettele...jos sanon jotain, niin näin se VAAN on......voin kierrellä ja kaarrella täällä asioista tai jättää sanomatta, mutta sitten kun sanon, niin Näin Se Nyt Vaan On... ;D ....eli ei ollut minu kirjoitus...ja luultavasti olet myös luullut tai luulet jotain sellaisia kommentteja minun kirjoittamaksi, mitkä eivät oikeasti ole... ;P
Tosin näämmä tunnet minut jotenkin, kun osasit yhdistää, että näin minäkin voisin ajatella ja tuntea... ;P
MitN NiiP....Ei mulla ole herne Nenussa..... ;P
Olihan se taidokkaasti väsätty.....se oli paljon hauskempi, kuin sanoilla sanoa "valkoritariksi" tjms..... ;D
Illan jatkoja.....ViuhahdanHäröilemäänLisää... ;D- että.silleen
"Kyllä mä luulin ja luulen yhä, entä sitten?"
Ei mitään saathan sä luulla...ja niin kuin sanoin ihan asiaa se kirjoitus oli, koska pätee moneen naiseen tuo kirjoitus... ;P
Mutta sitten taas se asia mistä olen sanonut...Että minähään en valhettele...jos sanon jotain, niin näin se VAAN on......voin kierrellä ja kaarrella täällä asioista tai jättää sanomatta, mutta sitten kun sanon, niin Näin Se Nyt Vaan On... ;D ....eli ei ollut minu kirjoitus...ja luultavasti olet myös luullut tai luulet jotain sellaisia kommentteja minun kirjoittamaksi, mitkä eivät oikeasti ole... ;P
Tosin näämmä tunnet minut jotenkin, kun osasit yhdistää, että näin minäkin voisin ajatella ja tuntea... ;P
MitN NiiP....Ei mulla ole herne Nenussa..... ;P
Olihan se taidokkaasti väsätty.....se oli paljon hauskempi, kuin sanoilla sanoa "valkoritariksi" tjms..... ;D
Illan jatkoja.....ViuhahdanHäröilemäänLisää... ;DViuhahdus... ja sakkoja tuli.... häröilemisestä....... niin äijien tapaista, järjetöntä!
Tai onhan tolla idiootilla tosiaan nahkapuku ja ihan omansa...toistaiseksi kuitenkin ?
https://www.youtube.com/watch?v=Kj5tJ3Prz0M
Viittaan tässä erääseen toiseen kirjoituksen alkuun samalla.
Moottoripyörä on moottoripyörä..........
https://www.youtube.com/watch?v=u6InNz_r8DI
- 12121212
Nimim. tässäselitys vastasi hyvin osuvasti. Oma näkemykseni on pitkälti sama. "Mies joka tietää mitä haluaa", tarkoittaa:
1. miestä joka haluaa seksiä nopeasti ja osoittaa sen
- ts. mies lähestyy rohkeasti eikä kaverillisesti, ja alkaa saman tien käyttämään pelimiesoppeja (flirtti, koskettelu, roolileikit, jne)
2. miestä joka pyrkii kohti rahaa ja/tai statusta
- tätä kuvataan naisten koodeilla "elämässä eteenpäin meneminen", "kiinnostavuus", "intohimo". Ne viittaavat vain sellaisiin asioihin joista seuraa rahaa ja/tai statusta
3. miestä joka tietää haluavansa perheen silloin kun nainen sitä haluaa
- mikä, kuten tässäselitys mainitsi, on usein ristiriidassa kohtien 1 ja 2 kanssa koska pelimiehet ja uramiehet yllättäen haluavat keskittyä pelaamiseen tai uraan mahdollisimman pitkään- Tässäselitys
Tuo kohdan 1. lisäys siitä että aloitteen tulee nimenomaan olla seksuaalinen on todella hyvä lisäys.
Ajattelin itsekkin sitä mutta se jäi vain kirjoittamatta viestiin.
Liian löysä, vetelä tai vain herrasmiesmäisesti kiinnostunut mies ei herätä naisessa noita "tuo tulee ja ottaa mut" haluja.
Valitettavasti miehille ruokitaan liikaa sitä "nainen haluaa miehen olevan hellä ja hitaasti tutustuvan", vaikka todellisuudessa sitä munaa halutaan heti kunhan ensin on vähän flirtattu ja kosketeltu.
- atännä
Minä voisin tarkoittaa tuolla miestä, jolla on omia ajatuksia, tavoitteita, rohkeutta tehdä muutoksia elämässään. Mies, jolla on terve itsetunto.
Ei siis tahdoton perässä vedettävä valittava vässykkä.
Tuo on huono sanonta, jollei sitä avaa paremmin. Vähän niinkuin "kiltti ja kunnollinen".- Tässäselitys
"Minä voisin tarkoittaa tuolla miestä, jolla on omia ajatuksia, tavoitteita, rohkeutta tehdä muutoksia elämässään. Mies, jolla on terve itsetunto."
Eli täyttää kohdat 1. 2. ja 3. - atännä
Tässäselitys kirjoitti:
"Minä voisin tarkoittaa tuolla miestä, jolla on omia ajatuksia, tavoitteita, rohkeutta tehdä muutoksia elämässään. Mies, jolla on terve itsetunto."
Eli täyttää kohdat 1. 2. ja 3.Ei kiitos ainakaan mulle mitään noista kohdista.
1. Kaikkia meitä panettaa, muttei aina tarvitse panna ketä tahansa. Ai niin, ei kaikkia paneta, sehän on yksilöllistä, tälläkin palstalla on monta joita kyseinen asia suorastaan oksettaa. Aika huono homma olisi, jollei tulevaa kumppania seksi kiinnostaisi. Ei olis mun kumppanini, koska mua kiinnostaa. Juuri kätelty selkään kiipeäjä ei kuitenkaan kiinnosta.
2. Eikä vois vähempää kiinnostaa pinnalliset rahan perässä juoksijat. Väärät arvot. Sellainen vaatimaton maalaisjärkinen mettäläinen mulle.
3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan. atännä kirjoitti:
Ei kiitos ainakaan mulle mitään noista kohdista.
1. Kaikkia meitä panettaa, muttei aina tarvitse panna ketä tahansa. Ai niin, ei kaikkia paneta, sehän on yksilöllistä, tälläkin palstalla on monta joita kyseinen asia suorastaan oksettaa. Aika huono homma olisi, jollei tulevaa kumppania seksi kiinnostaisi. Ei olis mun kumppanini, koska mua kiinnostaa. Juuri kätelty selkään kiipeäjä ei kuitenkaan kiinnosta.
2. Eikä vois vähempää kiinnostaa pinnalliset rahan perässä juoksijat. Väärät arvot. Sellainen vaatimaton maalaisjärkinen mettäläinen mulle.
3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan.Ihan mielenkiinnosta, kun tuossa taannoin tuota kyselin. En nyt muista vastailitko siihen, mutta mitä tarkoitat kun sanot "24/7 suhde"?
atännä kirjoitti:
3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan.Itseasiassa kävin koluamassa tuon kirjoitukseni lävitse ja kyllähän sie olit sinne rustaillut. :)
- atännä
pete_pjn kirjoitti:
Itseasiassa kävin koluamassa tuon kirjoitukseni lävitse ja kyllähän sie olit sinne rustaillut. :)
Muistaakseni sain siihenkin kirjoitukseeni paheksuvia vastauksia ;)
- Tässäselitys
atännä kirjoitti:
3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan."1. Kaikkia meitä panettaa, muttei aina tarvitse panna ketä tahansa. Ai niin, ei kaikkia paneta, sehän on yksilöllistä, tälläkin palstalla on monta joita kyseinen asia suorastaan oksettaa. Aika huono homma olisi, jollei tulevaa kumppania seksi kiinnostaisi. Ei olis mun kumppanini, koska mua kiinnostaa. Juuri kätelty selkään kiipeäjä ei kuitenkaan kiinnosta."
Ykköskohta on siis täysin oikein selityksistä huolimatta. Et edes tajunnut sen pointtia näköjään.
"2. Eikä vois vähempää kiinnostaa pinnalliset rahan perässä juoksijat. Väärät arvot. Sellainen vaatimaton maalaisjärkinen mettäläinen mulle."
Jolla on mielellään oma talo, hommat hanskassa ja elämä hallussa joka "tietää mitä haluaa" :D
"3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan."
Eli haluat jonkun kaveri-panosuhteen ilman sitoumuksia. Hmmm, toisin sanottuna miehen tulee haluta sitä mitä sinä tahdot silloin kun sitä tahdot.
Kaikki kolme kohtaa siis oli lopulta OIKEIN. atännä kirjoitti:
Muistaakseni sain siihenkin kirjoitukseeni paheksuvia vastauksia ;)
Näin pikaisella silmäilyllä taisi olla. Eipä senpuoleen ei kyllä ihan minunkaan ihanne parisuhdetta vastannut. :) Mutta jokainen hakee omanlaista, minkä kokee itselleen toimivan.
- että.silleen
atännä kirjoitti:
3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan.Samat vastaukset kuin ätännällä 1 ja 2 kohdat...
3. minä haluan perheen 2-4 lasta ja omaa aikaa myös, mulla on erakko aikani... kun on vaikeaa haluan olla yksin ja miettiä asioitani rauhassa... yleensä mökillä... ja siellä kuljen metsässä päivisin. Oma omituisuuteni... seurannut mua lapsuudestani asti. Lapsena linnoittauduin huoneeseeni ja ovi kiinni... vain musiikki soi♪♫♪ ... - atännä
Tässäselitys kirjoitti:
"1. Kaikkia meitä panettaa, muttei aina tarvitse panna ketä tahansa. Ai niin, ei kaikkia paneta, sehän on yksilöllistä, tälläkin palstalla on monta joita kyseinen asia suorastaan oksettaa. Aika huono homma olisi, jollei tulevaa kumppania seksi kiinnostaisi. Ei olis mun kumppanini, koska mua kiinnostaa. Juuri kätelty selkään kiipeäjä ei kuitenkaan kiinnosta."
Ykköskohta on siis täysin oikein selityksistä huolimatta. Et edes tajunnut sen pointtia näköjään.
"2. Eikä vois vähempää kiinnostaa pinnalliset rahan perässä juoksijat. Väärät arvot. Sellainen vaatimaton maalaisjärkinen mettäläinen mulle."
Jolla on mielellään oma talo, hommat hanskassa ja elämä hallussa joka "tietää mitä haluaa" :D
"3. En halua perhettä. Enkä 24/7 suhdettakaan."
Eli haluat jonkun kaveri-panosuhteen ilman sitoumuksia. Hmmm, toisin sanottuna miehen tulee haluta sitä mitä sinä tahdot silloin kun sitä tahdot.
Kaikki kolme kohtaa siis oli lopulta OIKEIN.1. En sitten tajunnut. Jos mennään pano edellä, ei kiinnosta.
2. Mitä ihmettä minä teen jonkun talolla? Mulla on oma asunto. Mutta joo, elämän pitää olla hallussa. Se ei tarkoita isoja tuloja, mutta elämistä tulojensa mukaan. Hyvinkin pienillä tuloilla pärjää. Ja pään pitää olla kunnossa.
3. Voi luoja. Haluan hyvän suhteen, jos edes suhdetta haluan. En mitään sellaista, jonka joku suomi24-ätmi haluaa määritellä puolestani. Tietysti mun kumppanini haluaa samaa, eihän suhde muuten onnistuisi. Mikä sitten on kenellekin hyvä parisuhde, sen määrittelee jokainen tahollaan. Ei siihen ole valmista kaavaa.
Väännä nyt sitten väkisin rautakangella siihen muotoon kun sulle sopii. - atännä
pete_pjn kirjoitti:
Näin pikaisella silmäilyllä taisi olla. Eipä senpuoleen ei kyllä ihan minunkaan ihanne parisuhdetta vastannut. :) Mutta jokainen hakee omanlaista, minkä kokee itselleen toimivan.
Tuosta muuten tuli mieleeni...
Se on kumma, miten ne omat "ihannejutut" muttuu, kun tapaa jonkun ihmisen. Toisen kanssa toimii toinen juttu kun jonkun toisen kanssa. Samoin jollekin hyväksyy jonkun huonon piirteen, toiselle taas ei, mutta jonkun muun hyväksyy. Kaikki "viat" ja "hyvät puolet" kun esiintyy erilaisissa ihmisissä erilailla. atännä kirjoitti:
Se on kumma, miten ne omat "ihannejutut" muttuu, kun tapaa jonkun ihmisen. Toisen kanssa toimii toinen juttu kun jonkun toisen kanssa. Samoin jollekin hyväksyy jonkun huonon piirteen, toiselle taas ei, mutta jonkun muun hyväksyy. Kaikki "viat" ja "hyvät puolet" kun esiintyy erilaisissa ihmisissä erilailla.Näimpä. Omalla kohdallani tällainen asia oli tatuoinnit ja useat lävistykset kasvoissa.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Se on kumma, miten ne omat "ihannejutut" muttuu, kun tapaa jonkun ihmisen. Toisen kanssa toimii toinen juttu kun jonkun toisen kanssa. Samoin jollekin hyväksyy jonkun huonon piirteen, toiselle taas ei, mutta jonkun muun hyväksyy. Kaikki "viat" ja "hyvät puolet" kun esiintyy erilaisissa ihmisissä erilailla."Samoin jollekin hyväksyy jonkun huonon piirteen, toiselle taas ei, mutta jonkun muun hyväksyy. Kaikki "viat" ja "hyvät puolet" kun esiintyy erilaisissa ihmisissä erilailla."
juurikin noin se varmaan menee, väkivaltaiselta p..lta nainen hyväksyy mitä tahansa kun taas kiltiltä & kunnolliselta ei yhtään mitään. - Tässäselitys
atännä kirjoitti:
1. En sitten tajunnut. Jos mennään pano edellä, ei kiinnosta.
2. Mitä ihmettä minä teen jonkun talolla? Mulla on oma asunto. Mutta joo, elämän pitää olla hallussa. Se ei tarkoita isoja tuloja, mutta elämistä tulojensa mukaan. Hyvinkin pienillä tuloilla pärjää. Ja pään pitää olla kunnossa.
3. Voi luoja. Haluan hyvän suhteen, jos edes suhdetta haluan. En mitään sellaista, jonka joku suomi24-ätmi haluaa määritellä puolestani. Tietysti mun kumppanini haluaa samaa, eihän suhde muuten onnistuisi. Mikä sitten on kenellekin hyvä parisuhde, sen määrittelee jokainen tahollaan. Ei siihen ole valmista kaavaa.
Väännä nyt sitten väkisin rautakangella siihen muotoon kun sulle sopii."suomi24-ätmi "
Haista oma vittusi.
EN ole mikään ätmi typerä kuntti atännä.
Opi tavoille ja opi logiikkaa.
Olet malliesimerkki siitä mitä kirjoitin.
Seuraavaksi tulee sulta itkut miten olen paska kun en ole kanssasi samaa mieltä ja ymmärrän sun elämää.
Jos olet noin vitun säälittävä paska miten kuvittelet löytäväsi miehen joka sua kattelee pitempään?
ET MITENKÄÄN:
Hyvästi vitun luuseri atännä. Tässäselitys kirjoitti:
"suomi24-ätmi "
Haista oma vittusi.
EN ole mikään ätmi typerä kuntti atännä.
Opi tavoille ja opi logiikkaa.
Olet malliesimerkki siitä mitä kirjoitin.
Seuraavaksi tulee sulta itkut miten olen paska kun en ole kanssasi samaa mieltä ja ymmärrän sun elämää.
Jos olet noin vitun säälittävä paska miten kuvittelet löytäväsi miehen joka sua kattelee pitempään?
ET MITENKÄÄN:
Hyvästi vitun luuseri atännä.Miun mielestä sie kyllä itse tässä käyttäydyit kuvailemallasi tavalla.
Sen tosin ymmärrän että vähän kettuuntuu väärin asetetusta korvamerkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269