Tänään minulle on tarjoiltu täytekakkua.
Mintturahka-mansikkakakkua.
Aika hyvää oli.
Liskon suku oli leiponut.
Ilmoitan että
15
231
Vastaukset
Ainoastaan viila kakun sisällä pilasi tunnelmaa.
(Ovat kai lukeneet liiaksi Aku Ankkoja)
((Istun tuomiota ...niin, arvatkaa mistä?))Ehkä sinun pitäisi käydä kaupassa kun sinulla näyttää olevan valtava kakkuanemia.
Itse hankin juuri melko kattavan Eurovisioevästyksen.
-pitsaa
-Da-Capo-pussin
-hedelmäkarkkeja
-Dominokeksejä
-Dallaspullia
-Mehua
Epäilen että näillä juuri ja juuri selviää yksistä euroviisuista.Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...
huIIu_ukko kirjoitti:
Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...
Tää komppais.. pahempaa tuulipukukansan viihdettä saa hakea.
Siinä ei paljon dallaspulla auta kun huono eurohumppa jytää.
(itkua)huIIu_ukko kirjoitti:
Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...
Eihän siinä kilpailu ole varsinaisesti merkityksellistä, vaan ilmiö sinänsä.
Esityksissäkään musiikki tai laulu ei enää ole ihan pääasia.
(lähiinähän tuo vastaa sitä miten jotkut kilpailevat siitä miten ylivedetysti koristelevat iäkkäät amerikkalaiset autonsa)buddy-love kirjoitti:
Eihän siinä kilpailu ole varsinaisesti merkityksellistä, vaan ilmiö sinänsä.
Esityksissäkään musiikki tai laulu ei enää ole ihan pääasia.
(lähiinähän tuo vastaa sitä miten jotkut kilpailevat siitä miten ylivedetysti koristelevat iäkkäät amerikkalaiset autonsa)Mutta vanhoista kilpaiukappaleista tämä on kyllä aika hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=4PthV0GxTQg- minnerunoilija
Mansikkarahkakakku mahtoi olla makuelämys. Viila oli ehkä siksi, että murtaudut pois Liskon poismenon aiheuttamista mielen kahleista ja jatkat elämää, unohtamatta kuitenkaan Liskon kanssa kokemia kauniita hetkiä
- Nymme_meemmä---
.
"Nymme meemmä syämähän" moomma ruakaasia
har!11
. Ilmoitan että en pidä rahkasta missään muodossa.
Kävin eilen lounaalla Intialaisessa ravintolassa (seisovassa pöydässä). Oli tosi hyvä kokemus. Tarjolla oli hyvin maustettuja, kasvispitoisia lämminruokia ja naan leipää, sekä salaatteja.
Kakkuja ei tarjottu, eikä herkuille olisi jäänyt enää tilaakaan.- Indira.Gandhi
Rahkat eivät myöskään pida marjoista
- Liskon.täti
Me tehtiin ihan buddyn näköinen täytekakku..
https://www.google.com.af/search?q=porky pig cake&biw=1043&bih=553&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkta7cydzMAhWH1ywKHeFeAAwQ_AUIBigB#imgrc=wJsLsyE9qD5DKM:
Mixwarten putte suuttui ja lähti simaa juopottelemaan? Ilmoitan että en pidä mintturahkasta. Oikeastaan en pidä mintusta juuri missään muodossa.
Kermamansikkakakku kelpaisi kyllä. Ei vain ole kukaan sukulainen leiponut. Tai unohtanut kutsua syömään :(- kanalan.ämmä.Yberg
Perunakasvixista saa oivallista ketunmyrkkyä
strykniiniä
semmost on mun pottumaa täynn nykkiin
- skfjlksjfkldsjfl
Aku Ankka jos voittaa limunaatia niin se makoilee riippumatossa aurinkorannalla, nuoret neidit tarjoilevat viinirypäleitä ja hovimestarilta Aku tilaa aina täytekakkua ja limunaatia :D
- skdjflkjskljsd
No voihan kääk! kun viestiin pujahti pasiviherpaholainen :P Jos Aku voittaa siis arpajaisissa tai lotossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
