Ilmoitan että

Tänään minulle on tarjoiltu täytekakkua.
Mintturahka-mansikkakakkua.
Aika hyvää oli.
Liskon suku oli leiponut.

15

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoastaan viila kakun sisällä pilasi tunnelmaa.

      (Ovat kai lukeneet liiaksi Aku Ankkoja)

      ((Istun tuomiota ...niin, arvatkaa mistä?))

      • Ehkä sinun pitäisi käydä kaupassa kun sinulla näyttää olevan valtava kakkuanemia.

        Itse hankin juuri melko kattavan Eurovisioevästyksen.
        -pitsaa
        -Da-Capo-pussin
        -hedelmäkarkkeja
        -Dominokeksejä
        -Dallaspullia
        -Mehua

        Epäilen että näillä juuri ja juuri selviää yksistä euroviisuista.


      • Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...


      • huIIu_ukko kirjoitti:

        Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...

        Tää komppais.. pahempaa tuulipukukansan viihdettä saa hakea.

        Siinä ei paljon dallaspulla auta kun huono eurohumppa jytää.

        (itkua)


      • huIIu_ukko kirjoitti:

        Eurovision? Eih.. Ei, elä kato sellasta muovimusan juhlaa... Suomi voitti jo kerran, se on saavutettu jo se jos se siitä oli kiinni...

        Eihän siinä kilpailu ole varsinaisesti merkityksellistä, vaan ilmiö sinänsä.
        Esityksissäkään musiikki tai laulu ei enää ole ihan pääasia.
        (lähiinähän tuo vastaa sitä miten jotkut kilpailevat siitä miten ylivedetysti koristelevat iäkkäät amerikkalaiset autonsa)


      • buddy-love kirjoitti:

        Eihän siinä kilpailu ole varsinaisesti merkityksellistä, vaan ilmiö sinänsä.
        Esityksissäkään musiikki tai laulu ei enää ole ihan pääasia.
        (lähiinähän tuo vastaa sitä miten jotkut kilpailevat siitä miten ylivedetysti koristelevat iäkkäät amerikkalaiset autonsa)

        Mutta vanhoista kilpaiukappaleista tämä on kyllä aika hyvä:

        https://www.youtube.com/watch?v=4PthV0GxTQg


      • minnerunoilija

        Mansikkarahkakakku mahtoi olla makuelämys. Viila oli ehkä siksi, että murtaudut pois Liskon poismenon aiheuttamista mielen kahleista ja jatkat elämää, unohtamatta kuitenkaan Liskon kanssa kokemia kauniita hetkiä


    • Nymme_meemmä---

      .

      "Nymme meemmä syämähän" moomma ruakaasia

      har!11

      .

    • Ilmoitan että en pidä rahkasta missään muodossa.
      Kävin eilen lounaalla Intialaisessa ravintolassa (seisovassa pöydässä). Oli tosi hyvä kokemus. Tarjolla oli hyvin maustettuja, kasvispitoisia lämminruokia ja naan leipää, sekä salaatteja.
      Kakkuja ei tarjottu, eikä herkuille olisi jäänyt enää tilaakaan.

      • Indira.Gandhi

        Rahkat eivät myöskään pida marjoista


    • Liskon.täti
    • Ilmoitan että en pidä mintturahkasta. Oikeastaan en pidä mintusta juuri missään muodossa.

      Kermamansikkakakku kelpaisi kyllä. Ei vain ole kukaan sukulainen leiponut. Tai unohtanut kutsua syömään :(

      • kanalan.ämmä.Yberg

        Perunakasvixista saa oivallista ketunmyrkkyä

        strykniiniä

        semmost on mun pottumaa täynn nykkiin


    • skfjlksjfkldsjfl

      Aku Ankka jos voittaa limunaatia niin se makoilee riippumatossa aurinkorannalla, nuoret neidit tarjoilevat viinirypäleitä ja hovimestarilta Aku tilaa aina täytekakkua ja limunaatia :D

      • skdjflkjskljsd

        No voihan kääk! kun viestiin pujahti pasiviherpaholainen :P Jos Aku voittaa siis arpajaisissa tai lotossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe