Neitsytsetä on hyvin, hyvin vihainen.
http://doge.naurunappula.com/screen/31/43/3143210b1b917163/0/942403.jpg
Päätin siis nuorempana (20 ) ettei mahdollisuuksia ole. Parempi olla suosiolla ilman naista, koska ulkonäkö on luokkaa Klonkku ja kiitos tuntemattoman vian olen pariutumiskelvoton.
Tähän on mahdotonta uskoa enää, koska olen saanut aloitteita mm. kauniilta ikäiseltäni naiselta, 15v nuoremmalta tyttöseltä ja varatulta naiselta.
Tiedän etten ole ainakaan kovin paljoa muitakaan setiä rumempi. Tiedän että olin hauska, ehkä jopa charmantti, ja turvanani oli kamutyttöimperiumini kauniita edustajia. Tiedän että huomaamani nainen vilkuili suuntaani moneen kertaan.
...mutta varmaankin se ajatteli minun olevan ruma, outo, vanha. "Mitä tuokin minua tuijottaa!?", niin se luultavasti ajatteli.
Siispä taksiin ja kotiin. Déjà vu nuoruusajoilta. Regressio.
Onneksi en sentään ole masentunut enkä luovuttanut, vaan yksinkertaisesti ärsyyntynyt. V-alkuinen sana tulee mieleen.
Vaan millähän itseluottamuksen saisi oikeasti kuntoon?
Kadonneen itsevarmuuden metsästys
45
652
Vastaukset
- ätmittelijä
Jos kerran olet setäiässä ja vielä kokematon, niin ei millään.
Kovalla työllä voisit päästä aisuriksi, mutta kannattaako se?
MGTOW is the only way.- Neitsytsetä
On sekin vaihtoehto.
Ei naista ole mikään pakko löytää. Miten se sanonta menikään? "Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" ;)
- atännä
Jos sulla on niitä YTN-kamunaisia ympärillä, ensimmäinen oletus on että joku niistä on sinun vaimosi. Aika harva on niin röyhkeä, että tulee iskemään toisen puolisoa siihen viereen.
- Neitsytsetä
Heh. Joissain tilanteissa on saatettu ihmetellä että tuo heppu on varmaan joku miljonääri :D
En osaa sanoa ovatko kamutytöt "ytnejä", "ketnejä" vai "ätnejä". Minun silmissäni ovat luonnollisesti ytnejä, se riittää :)
Lähinnä pitäisi oppia tekemään aloite. Olen havainnut pitäväni naisista jotka eivät iske miehiä, ja sellaiset harvemmin tekevät aloitteita. Etenkään jos mies on viettämässä iltaa porukassa. Ymmärrän tämän. Kynnys tuuppia itsensä tuntemattoman miehen luokse tekemään aloite porukan seuratessa vieressä on todella korkea. Helpompaa jos mies lähestyy kahta hiljaisen oloista naista peräpöydässä ja ilmoittaa olevansa YTS (ylemmän tason setä) S24-palstalta. Että miten olisi juttutuokio? - ätmittelijä
Neitsytsetä kirjoitti:
Heh. Joissain tilanteissa on saatettu ihmetellä että tuo heppu on varmaan joku miljonääri :D
En osaa sanoa ovatko kamutytöt "ytnejä", "ketnejä" vai "ätnejä". Minun silmissäni ovat luonnollisesti ytnejä, se riittää :)
Lähinnä pitäisi oppia tekemään aloite. Olen havainnut pitäväni naisista jotka eivät iske miehiä, ja sellaiset harvemmin tekevät aloitteita. Etenkään jos mies on viettämässä iltaa porukassa. Ymmärrän tämän. Kynnys tuuppia itsensä tuntemattoman miehen luokse tekemään aloite porukan seuratessa vieressä on todella korkea. Helpompaa jos mies lähestyy kahta hiljaisen oloista naista peräpöydässä ja ilmoittaa olevansa YTS (ylemmän tason setä) S24-palstalta. Että miten olisi juttutuokio?Miksi et käyttäisi tuota eduksesi? Tottahan se on että kun ihmiset näkevät ruman miehen ytnien seurassa, tulee mieleen ajatus "tuon on pakko olla statusmies".
"Olen havainnut pitäväni naisista jotka eivät iske miehiä, ja sellaiset harvemmin tekevät aloitteita. "
Entistä parempi. Se vasta tekeekin vaikutuksen ujoihin naisiin kun hotimpien naisten esivalitsema "statusmies" kauluspaitavalkkaa seinäruusun sieltä baarin nurkasta. - atännä
Neitsytsetä kirjoitti:
Lähinnä pitäisi oppia tekemään aloite. Olen havainnut pitäväni naisista jotka eivät iske miehiä, ja sellaiset harvemmin tekevät aloitteita. Etenkään jos mies on viettämässä iltaa porukassa. Ymmärrän tämän. Kynnys tuuppia itsensä tuntemattoman miehen luokse tekemään aloite porukan seuratessa vieressä on todella korkea. Helpompaa jos mies lähestyy kahta hiljaisen oloista naista peräpöydässä ja ilmoittaa olevansa YTS (ylemmän tason setä) S24-palstalta. Että miten olisi juttutuokio?" Helpompaa jos mies lähestyy kahta hiljaisen oloista naista peräpöydässä ja ilmoittaa olevansa YTS (ylemmän tason setä) S24-palstalta. Että miten olisi juttutuokio?"
Taitaa olla paras aloitusrepliikki, minkä olen koskaan kuulut. Sillä! Heh :)
Ne sun kamunaiset olivat varmaan kertoneet sille naiselle, että sulla on Skoda Octavia, jolla voisit kuskata sen äpärälapsia lätkäharkkoihin, jotka voisit myös kustantaa naisen puolesta.
- Neitsytsetä
Täytyy pistää Skoda harkintaan.
Olisiko harmaa hyvä väri?
Olipa eläväinen kuvaus huonosta itsetunnosta! Pystyn samaistumaan tuohon ambivalenttiin olen/enpäs ole -tunteeseen.
Vaan miten sen saisi parantumaan? No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat. Se voi olla syy tai seuraus hyvästä itsetunnosta, todennäköisesti molempia. Kun tekee aloitteita, ei kannata miettiä, että "olenkohan tuon mielestä haluttava" tms., koska se on asia, johon et juurikaan pysty vaikuttamaan. Tärkeää on, että toimii, eikä etukäteen käy läpi kaikkia skenaarioita. Mulla toimiminen, se että olen näyttänyt itselleni olevani rohkea, on nostanut itsetuntoa.
Toinen mikä auttaa, on kuulostella omia tunteita, jotka aiheuttavat huonoa itsetuntoa. Millaisia juttuja mietit, kun lyttäät itseäsi. Niitä ajatuksia ei kannata vaientaa, vaan ajan kanssa miettiä (mutta ei silloin kun on baarissa), koska ne kertovat jotain olennaista itsetunnon alkulähteistä. Jos esimerkiksi ajatuksesi aina palautuvat käsitykseesi rumuudestasi, voit alkaa miettiä, millaisia ihanteita sinulla on ja miksi. Voisivatko ne joustaa? Olet jo nähnyt, että sinusta pidetään, mutta mielesi ylläpitää käsityksiä, jotka eivät vastaa todellisuutta. Ehkä täällä onkin tilaa monennäköisille miehille ja naisille? Mutta tällaisten käsitysten muuttaminen on pitkäaikainen prosessi, ne eivät kertamietinnällä ratkea.
Kolmanneksi sanonkin, että anna itsellesi aikaa käsitellä asiaa. Olet päässyt näin pitkälle, joten mitään kiirettä ei ole. Nämä voivat kuulostaa kliseisiltä neuvoilta (jos edes olisin pätevä neuvomaan ketään), mutta näillä eväillä itse olen kehittynyt. Tärkeintä on ottaa rennosti, koska jos väkisin yrittää suorittaa itselleen vahvan itsetunnon ja minäkuvan, niin todennäköisesti menee entistä enemmän solmuun. Joten ei muuta kun tsemppiä ja ota iisisti, sekä koita uskoa niitä naisia, jotka silmäilevät sinua! :)"No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat. Se voi olla syy tai seuraus hyvästä itsetunnosta, todennäköisesti molempia. "
Varmasti näinkin suurimmalla osalla ihmisistä ja sitten jotkut ovat vaan persoonan/luonteen piireteiden takia enemmän tai vähemmän pohtijoita, jotka ajattelevat usein asioita monelta kantilta vaikka omaisivatkin kohtuu hyvän, hyvän tai jopa erinomaisen itsetunnon.... . ;P
Tosin osa näistä asioista on varmasti tietoisesti ohitettavista....ainakin siltä osin, kun se ei riko YdinMinän arvoja ja tai persoonaasi vastaan......esim. empaattinen, sydämellinen yms. ei voi satuttaa ja loukata toista/toisia kauhean helposti ja silloinkin psyykkinen rangaistus tulee yleensä itselle enemmän tai vähemmän vahvana....riippuen hieman tilanteesta....jne..jne..- Neitsytsetä
"No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat."
Olet aivan oikeassa. Baaripokaamista usein harrastavat ovat erityisen hyviä tässä. Tutka havaitsee seksikkään naisen, heti kimppuun ja pokaajana eikä kaverina. Luonnetta, arvoja, ym turhuuksia ajatellaan sitten myöhemmin.
Marrrnie, olen miettinyt asiaa. Todellinen syy ei ole huono minäkuva tai heikko itsetunto. Tämä on defenssimekanismi joka varjelee pettymyksiltä. Kun on syytä olettaa että kiinnostusta on ilmassa, oli se molemminpuolista tai ei, suoja kytkeytyy päälle. Tämä defenssimekanismi rakentui nuorempana, kun tajusin etten voi jäädä murehtimaan ikuista naisettomuutta. Tämä on se palapelin puuttuva pala.
Toisaalta, ehkäpä teen asiasta liian suuren ongelman. On muutakin kuin aloitteen tekeminen ja kiinnostuksen osoittaminen. Uskon naiivisti olevani melkoisen mahtava mies joka ei vain osaa tehdä aloitteita ;)
Kiitos vastauksestasi, tuossa oli hyviä vinkkejä. Hienoa lukea että olet itse löytänyt toimivia keinoja. Oikein kivaa helluntaita, vaikka heila taitaakin nyt jäädä saamatta... - Dontbelievelies
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "itsetunto" tai "huono itsetunto".
Nämä ovat psykologiassa keksittyjä termejä kuvaamaan erilaisia tunteita, heikkoa identiteettiä, epävarmuutta omien taitojen suhteen sekä hyväksynnän puutetta riippuen tietynlaisista ominaisuuksista tai sosiaalisesta hyväksynnässä.
Näiden niputtaminen yhteen "huonoksi itsetunnoksi" on pahin karhunpalvelus jonka voit kenellekään koskaan tehdä liittyen ihmisen psyykkeeseen ja silti psykologia on näin toiminut.
"Olet päässyt näin pitkälle, joten mitään kiirettä ei ole. "
BS. Hän on kolmekymppinen neitsytsetä. Joko rauta laitetaan tuleen tai ei laiteta ollenkaan.
" Tärkeää on, että toimii, eikä etukäteen käy läpi kaikkia skenaarioita. Mulla toimiminen, se että olen näyttänyt itselleni olevani rohkea, on nostanut itsetuntoa."
Toimiminen on hyvä vinkki, mutta tuossa on yksi ongelma:
Lopputulos ei välttämättä vastaa haluttua toimintaa ja tuloksena on negatiivinen epäonnistumisten kierre jonka sinä liität suoraan "itsetuntoon".
Se luo mahdollisuuden karmeille henkisille tappioille.
"a. Millaisia juttuja mietit, kun lyttäät itseäsi. Niitä ajatuksia ei kannata vaientaa, vaan ajan kanssa miettiä (mutta ei silloin kun on baarissa), koska ne kertovat jotain olennaista itsetunnon alkulähteistä. Jos esimerkiksi ajatuksesi aina palautuvat käsitykseesi rumuudestasi, voit alkaa miettiä, millaisia ihanteita sinulla on ja miksi. Voisivatko ne joustaa? "
Tällainen on lässyttämistä.
Miten niin ei kannata vaientaa?
Nimenomaan NE TULEE VAIENTAA ja hyväksymällä itsensä TÄYDELLISESTI.
Itsetunnon alkulähdettä ei ole olemassa muuta kuin höpöhöpö kuvitelmat. Luovu niistä ja vapaudut.
Kyse ei ole myöskään hänen ihanteista ellet liitä sitä millaisen kumppanin mies itse haluaa. Jos mies on ruma toisten ihmisten mittapuulla hänen ei silti tarvitse ajatella että hänelle kuuluu läski ämmä.
Hänen ei tarvitse joustaa yhtään mistään. SE ON VOIMAA. eikä mitään erillistä voimaannuttamis-feminististä paskaa tarvita.
" Nämä voivat kuulostaa kliseisiltä neuvoilta (jos edes olisin pätevä neuvomaan ketään), mutta näillä eväillä itse olen kehittynyt. "
Sinä olet nainen. Sinun ei tarvitse olla kuin normaalipainoinen ja yrittää näyttää hyvältä niin voila! miehet huomioivat, hyväksyvät sinut ja "itsetuntosi paranee". - flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
"No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat."
Olet aivan oikeassa. Baaripokaamista usein harrastavat ovat erityisen hyviä tässä. Tutka havaitsee seksikkään naisen, heti kimppuun ja pokaajana eikä kaverina. Luonnetta, arvoja, ym turhuuksia ajatellaan sitten myöhemmin.
Marrrnie, olen miettinyt asiaa. Todellinen syy ei ole huono minäkuva tai heikko itsetunto. Tämä on defenssimekanismi joka varjelee pettymyksiltä. Kun on syytä olettaa että kiinnostusta on ilmassa, oli se molemminpuolista tai ei, suoja kytkeytyy päälle. Tämä defenssimekanismi rakentui nuorempana, kun tajusin etten voi jäädä murehtimaan ikuista naisettomuutta. Tämä on se palapelin puuttuva pala.
Toisaalta, ehkäpä teen asiasta liian suuren ongelman. On muutakin kuin aloitteen tekeminen ja kiinnostuksen osoittaminen. Uskon naiivisti olevani melkoisen mahtava mies joka ei vain osaa tehdä aloitteita ;)
Kiitos vastauksestasi, tuossa oli hyviä vinkkejä. Hienoa lukea että olet itse löytänyt toimivia keinoja. Oikein kivaa helluntaita, vaikka heila taitaakin nyt jäädä saamatta...Eihän sulla sitten itseluottamusta puutu, vaan se viimeinen kimmoke toimia. Kysymys onkin (jos ärsyttää), toimiako vai ei?
"You miss 100% of the shots you don't take"
- Wayne Gretzky - - ätmelssön
flowersreally kirjoitti:
Eihän sulla sitten itseluottamusta puutu, vaan se viimeinen kimmoke toimia. Kysymys onkin (jos ärsyttää), toimiako vai ei?
"You miss 100% of the shots you don't take"
- Wayne Gretzky -Onko flowersreallylla itseluottamusta? Toimiiko flowersreally vai jättääkö laukomisen miesten huoleksi?
ätmelssön kirjoitti:
Onko flowersreallylla itseluottamusta? Toimiiko flowersreally vai jättääkö laukomisen miesten huoleksi?
=DDD...PahanPistit... ;P
- flowersreally
ätmelssön kirjoitti:
Onko flowersreallylla itseluottamusta? Toimiiko flowersreally vai jättääkö laukomisen miesten huoleksi?
No ei mua ainakaan ärsytä.
- ätmelssön
flowersreally kirjoitti:
No ei mua ainakaan ärsytä.
Tuskin setääkään ärsyttäisi jos voisi vain istuskella lipittämässä kaljaa ja naiset tulisivat luokse, tekisivät aloitteet ja johdattelisivat tilannetta eteenpäin.
Varmaan Super-Väinökin olisi tykännyt semmoisesta jääkiekosta jossa voi loikoilla vaihtoaitiossa sillä välin kun kiekko "vain lipuu maaliin". - flowersreally
ätmelssön kirjoitti:
Tuskin setääkään ärsyttäisi jos voisi vain istuskella lipittämässä kaljaa ja naiset tulisivat luokse, tekisivät aloitteet ja johdattelisivat tilannetta eteenpäin.
Varmaan Super-Väinökin olisi tykännyt semmoisesta jääkiekosta jossa voi loikoilla vaihtoaitiossa sillä välin kun kiekko "vain lipuu maaliin".Joo, tuollakin par'aikaa pyörii aika läjä miehiä, jotka ovat laittaneet luistimet jalkaan vain vaihtoaitiossa istuakseen.
- Hukassa2016
Neitsytsetä kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, tuossa oli hyviä vinkkejä. Hienoa lukea että olet itse löytänyt toimivia keinoja. Oikein kivaa helluntaita, vaikka heila taitaakin nyt jäädä saamatta...No niin, etkö just itsekkin nyt vastannut siihen suurimpaan ongelmaan eli suojautumiseen. Sitä suojaa kun työstät pois. Se suoja on rakennettu kaikkiin miehiin selviytymisen takia. Ihminen on lauma eläin, joskus esi-isä apina lauma aikaan oli tyyliin muutama naaras jota lauman päällikkö hoiteli. Jos näitä naaraita yritti joku muu lauman jäsen niin hän otti suuren riskin että joutuu lauman ulkopuolelle oman onnen nojaan.
- ätmelssön
flowersreally kirjoitti:
Joo, tuollakin par'aikaa pyörii aika läjä miehiä, jotka ovat laittaneet luistimet jalkaan vain vaihtoaitiossa istuakseen.
Missä "tuolla"...oletko jääkiekkovalmentaja?
- ätmelssön
Hukassa2016 kirjoitti:
No niin, etkö just itsekkin nyt vastannut siihen suurimpaan ongelmaan eli suojautumiseen. Sitä suojaa kun työstät pois. Se suoja on rakennettu kaikkiin miehiin selviytymisen takia. Ihminen on lauma eläin, joskus esi-isä apina lauma aikaan oli tyyliin muutama naaras jota lauman päällikkö hoiteli. Jos näitä naaraita yritti joku muu lauman jäsen niin hän otti suuren riskin että joutuu lauman ulkopuolelle oman onnen nojaan.
Tuo on hyvä pointti.
Oikeampi vertaus kuin jääkiekko onkin nyrkkeily. Jos haluaa iskeä, pitää avata suojaus. Mutta naistapa ei saa lyödä ilman lupaa, kun taas nainen voi pamauttaa kaikkien nähden leukaperiin sydämensä kyllyydestä koska miehen pitää kestää, miehen tehtävä ym paskaa.
Nainen ei tietysti mitään riskejä ota, odottaa vaan että mies hoitaa kaiken. - flowersreally
ätmelssön kirjoitti:
En nyt sentään. Luistimia vaan terottelen.
ätmelssön kirjoitti:
Kukkis taisi katsella jääkiekkoa telkusta....5-0 Suomi voitti....KohtaSoiTaas...MaammeLaulu... ;P
- Hukassa2016
ätmelssön kirjoitti:
Tuo on hyvä pointti.
Oikeampi vertaus kuin jääkiekko onkin nyrkkeily. Jos haluaa iskeä, pitää avata suojaus. Mutta naistapa ei saa lyödä ilman lupaa, kun taas nainen voi pamauttaa kaikkien nähden leukaperiin sydämensä kyllyydestä koska miehen pitää kestää, miehen tehtävä ym paskaa.
Nainen ei tietysti mitään riskejä ota, odottaa vaan että mies hoitaa kaiken.Raadollista mutta totta, tarkoitat varmaan paskatestejä jota naiset tekee ihan alitajuisesti miehille testatakseen että onko se mies vai ei. Alistuuko se kaikkeen mitä sanon saadakseen pi**ua. Tässä vaiheessa jos mies mokaa niin se on kadottanut vallan tilanteesta. Välillä on parempi miehen lähteäkkin pois.
Nainen korkeintaan ottaa siinä riskin että lähteekö se miehen matkaan vai ei. - 12121212
Hukassa2016 kirjoitti:
Raadollista mutta totta, tarkoitat varmaan paskatestejä jota naiset tekee ihan alitajuisesti miehille testatakseen että onko se mies vai ei. Alistuuko se kaikkeen mitä sanon saadakseen pi**ua. Tässä vaiheessa jos mies mokaa niin se on kadottanut vallan tilanteesta. Välillä on parempi miehen lähteäkkin pois.
Nainen korkeintaan ottaa siinä riskin että lähteekö se miehen matkaan vai ei.Minusta ätmelssön kuvasi lähinnä pakkeja. Paskatestejähän tulee siinä vaiheessa kun nainen näkee miehen potentiaalisena. Niissähän nimen omaan ei tarvitse avata suojausta vaan pitää mäjäyttää takaisin ja kunnolla.
- Hukassa2016
12121212 kirjoitti:
Minusta ätmelssön kuvasi lähinnä pakkeja. Paskatestejähän tulee siinä vaiheessa kun nainen näkee miehen potentiaalisena. Niissähän nimen omaan ei tarvitse avata suojausta vaan pitää mäjäyttää takaisin ja kunnolla.
Aivan,ymmärsin sitten eri tavalla. Se miksi sinkkumiehen psyykettä kuormitetaan jatkuvasti johtuu juurikin naisten sexuaalisesti vallasta sinkku markkinoilla, mihin kuuluu tuo pakit/paska mitä ätmelsson mainitsi. Pelimiehiä väheksytään juuri siksi koska ne saavat pidettyä sen vallan itsellään. Normaali mies saa myös vallan itselleen vasta parisuhteessa, sekin on vähän niin ja näin jos mies on ihastunut ja nainen ei, niin valta siirtyykin naiselle jos se sen huomaa eikä mies itse tajua omaa tilaa.
Onks nää mun höpinät itsestään selvyyksiä täällä? :/ - Ex----PUA
Dontbelievelies kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "itsetunto" tai "huono itsetunto".
Nämä ovat psykologiassa keksittyjä termejä kuvaamaan erilaisia tunteita, heikkoa identiteettiä, epävarmuutta omien taitojen suhteen sekä hyväksynnän puutetta riippuen tietynlaisista ominaisuuksista tai sosiaalisesta hyväksynnässä.
Näiden niputtaminen yhteen "huonoksi itsetunnoksi" on pahin karhunpalvelus jonka voit kenellekään koskaan tehdä liittyen ihmisen psyykkeeseen ja silti psykologia on näin toiminut.
"Olet päässyt näin pitkälle, joten mitään kiirettä ei ole. "
BS. Hän on kolmekymppinen neitsytsetä. Joko rauta laitetaan tuleen tai ei laiteta ollenkaan.
" Tärkeää on, että toimii, eikä etukäteen käy läpi kaikkia skenaarioita. Mulla toimiminen, se että olen näyttänyt itselleni olevani rohkea, on nostanut itsetuntoa."
Toimiminen on hyvä vinkki, mutta tuossa on yksi ongelma:
Lopputulos ei välttämättä vastaa haluttua toimintaa ja tuloksena on negatiivinen epäonnistumisten kierre jonka sinä liität suoraan "itsetuntoon".
Se luo mahdollisuuden karmeille henkisille tappioille.
"a. Millaisia juttuja mietit, kun lyttäät itseäsi. Niitä ajatuksia ei kannata vaientaa, vaan ajan kanssa miettiä (mutta ei silloin kun on baarissa), koska ne kertovat jotain olennaista itsetunnon alkulähteistä. Jos esimerkiksi ajatuksesi aina palautuvat käsitykseesi rumuudestasi, voit alkaa miettiä, millaisia ihanteita sinulla on ja miksi. Voisivatko ne joustaa? "
Tällainen on lässyttämistä.
Miten niin ei kannata vaientaa?
Nimenomaan NE TULEE VAIENTAA ja hyväksymällä itsensä TÄYDELLISESTI.
Itsetunnon alkulähdettä ei ole olemassa muuta kuin höpöhöpö kuvitelmat. Luovu niistä ja vapaudut.
Kyse ei ole myöskään hänen ihanteista ellet liitä sitä millaisen kumppanin mies itse haluaa. Jos mies on ruma toisten ihmisten mittapuulla hänen ei silti tarvitse ajatella että hänelle kuuluu läski ämmä.
Hänen ei tarvitse joustaa yhtään mistään. SE ON VOIMAA. eikä mitään erillistä voimaannuttamis-feminististä paskaa tarvita.
" Nämä voivat kuulostaa kliseisiltä neuvoilta (jos edes olisin pätevä neuvomaan ketään), mutta näillä eväillä itse olen kehittynyt. "
Sinä olet nainen. Sinun ei tarvitse olla kuin normaalipainoinen ja yrittää näyttää hyvältä niin voila! miehet huomioivat, hyväksyvät sinut ja "itsetuntosi paranee".Tämä! Olen samaa mieltä tuosta miehen perspektiivistä ja siitä, ettei itsetuntoa ja itsevarmuutta ole, ne ovat psykohömppää. Ja monesti ne rajoittavat juttua, sillä ohjeena on: Hyvällä itsevarmuudella saat naisen.
Mihin tämä johtaa? Siihen että ollaan jumissa, koska "hyvä itseluottamus?" On seurausta onnistumisista.Eli voisi sanoa, että hyvä itseluottamus on seuraus pikemminkin kuin se syy.
On helppoa olla itsevarma naisen seurassa joka on jo valinnut sinut. Lisäksi kun nainen on kiinnostunut ja tykkää sinusta, hän tekee sen helpoksi. Esim.pua-maailmassa sanotaan että nainen tällöin testaa miestä, mutta todellisuudessa testaava nainen on vain orastavan kiinnostunut tai luonteeltaan todella rasittava muuten.
Itse käytänkin termejä kuten itseluottamus,-varmuus ja -tunto kokolailla vain apusanoina, ne kun on näitä moderneja hokemia joita kaikki toistelee.
Tosiaan paras ohje on: Toimi, saa tuloksia ja anna niiden hoitaa murehtimasi itsetuntokysymys.
Olen nimittäin aika varma, että jos aristelee lähestyä naista, hokien itselleen että "nyt pitää olla kyllin itsevarma sillä sellaisista miehistä naiset tykkää" ei varmasti ole sellainen. Eikä varmasti lähesty, vaan tekee tämän suomalaisen aloitteen, eli katsoo naista, lähestyen tuoppi rinnan edessä, lopulta kävellen tästä ohitse katsoen suoraan eteenpäin. :D - Ex----------PUA
Mielestäni oikein osuva huomio etenkin tuo ensimmäinen: "Vaan miten sen saisi parantumaan? No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat. Se voi olla syy tai seuraus hyvästä itsetunnosta, todennäköisesti molempia. Kun tekee aloitteita, ei kannata miettiä, että "olenkohan tuon mielestä haluttava" tms., koska se on asia, johon et juurikaan pysty vaikuttamaan. Tärkeää on, että toimii, eikä etukäteen käy läpi kaikkia skenaarioita. Mulla toimiminen, se että olen näyttänyt itselleni olevani rohkea, on nostanut itsetuntoa."
Tosiaankin, yliajattelu on se pahis johon linkittyvät niin sosiaalinen ahdistus, kuin masennuskin.
Jos henkilö on enemmän taipuvainen introvertiuuteen, on hän tällöin todennäköisesti myös enemmän päässään, eikä koe olevansa kotonaan sosiaalisissa tilanteissa.
Miehen kohdalla tässä on vain se ongelma, että koska miehen tehtäväksi jää olla aloitteellinen ja se joka vie interaktiota eteenpäin, hän tällöin joutuu menemään päähänsä,, koska pitää miettiä mitä sanoa ja mitä tehdä ja kuinka toimia.
Tämä on sudenkuoppa, jossa sitten helposti päädytään kieputtamaan noita (worst case) skenaarioita yms. päässään ja lopulta luovutaan koko ajatuksesta.
PUA-kulttuuri jonka edustajanaolin muutaman vuoden ei liiemmin auttanut tuota, vaan se loi lisää paineita, ja antoi ristiriitaisia sanomia, kuten "täydellinen avari ja on oltava itsevarma ja hyvällä energialla liikenteessä".
Edukseni koitui se, että osittain aloitin lähtöruudusta, eli otin joitakin temppuja jotka toimivat, mutta päätin itse ruveta ottamaan asiioista selkoa. Eräs oli se, että lähestyin "moi mitä kuuluu"-pohjalta, ja en pyrkinyt feikkamaaan tilaani, vaan se oli ulkoisesti ja sisäisesti jotakuinkin sama. Tämä johti yllätykseen, jossa naiset olivatkin yllättävän vastaanottavia, eikä testaamistakaan juuri ollut.
Jos taustalla on huonojen kokemusten, tai vaikka PUA-mindset, niin tuo voi kuulostaa aika mahdottomalta vaihtoehdolta toteuttaa, mutta on mielestäni lähempänä oikeaa suuntaa. Ja ei sekään estä sitä, etteikö törmäisi idiootteihin.
"Toinen mikä auttaa, on kuulostella omia tunteita, jotka aiheuttavat huonoa itsetuntoa. Millaisia juttuja mietit, kun lyttäät itseäsi. Niitä ajatuksia ei kannata vaientaa, vaan ajan kanssa miettiä (mutta ei silloin kun on baarissa), koska ne kertovat jotain olennaista itsetunnon alkulähteistä. Jos esimerkiksi ajatuksesi aina palautuvat käsitykseesi rumuudestasi, voit alkaa miettiä, millaisia ihanteita sinulla on ja miksi. Voisivatko ne joustaa? Olet jo nähnyt, että sinusta pidetään, mutta mielesi ylläpitää käsityksiä, jotka eivät vastaa todellisuutta. Ehkä täällä onkin tilaa monennäköisille miehille ja naisille? Mutta tällaisten käsitysten muuttaminen on pitkäaikainen prosessi, ne eivät kertamietinnällä ratkea."
Minä tuossa toisaalla jo näitä kommentoinkin.
Jos taustalla on vuosikausien ehdollistaminen ja negatiivisten ajatusmallien omaksuminen, niin onkin aika temppu näistä luopua.
Itse en tosiaan tunnusta termejä ja käsitteitä uten itsetunto ja itsevarmuus, piidän niitä nimilappuina, mutta lähimmäksi mitä niitä tarkoitetaan menee se mikä tulee onnistumisista.
Kun minulla taso nousi, oli olo vähäsen sama kuin koiralla joka on aina ollut narun päässä; nyt olikin vapaa mutta ei osannut mennä entistä lliikkumis-sädettä kauemmaksi. Ex----------PUA kirjoitti:
Mielestäni oikein osuva huomio etenkin tuo ensimmäinen: "Vaan miten sen saisi parantumaan? No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat. Se voi olla syy tai seuraus hyvästä itsetunnosta, todennäköisesti molempia. Kun tekee aloitteita, ei kannata miettiä, että "olenkohan tuon mielestä haluttava" tms., koska se on asia, johon et juurikaan pysty vaikuttamaan. Tärkeää on, että toimii, eikä etukäteen käy läpi kaikkia skenaarioita. Mulla toimiminen, se että olen näyttänyt itselleni olevani rohkea, on nostanut itsetuntoa."
Tosiaankin, yliajattelu on se pahis johon linkittyvät niin sosiaalinen ahdistus, kuin masennuskin.
Jos henkilö on enemmän taipuvainen introvertiuuteen, on hän tällöin todennäköisesti myös enemmän päässään, eikä koe olevansa kotonaan sosiaalisissa tilanteissa.
Miehen kohdalla tässä on vain se ongelma, että koska miehen tehtäväksi jää olla aloitteellinen ja se joka vie interaktiota eteenpäin, hän tällöin joutuu menemään päähänsä,, koska pitää miettiä mitä sanoa ja mitä tehdä ja kuinka toimia.
Tämä on sudenkuoppa, jossa sitten helposti päädytään kieputtamaan noita (worst case) skenaarioita yms. päässään ja lopulta luovutaan koko ajatuksesta.
PUA-kulttuuri jonka edustajanaolin muutaman vuoden ei liiemmin auttanut tuota, vaan se loi lisää paineita, ja antoi ristiriitaisia sanomia, kuten "täydellinen avari ja on oltava itsevarma ja hyvällä energialla liikenteessä".
Edukseni koitui se, että osittain aloitin lähtöruudusta, eli otin joitakin temppuja jotka toimivat, mutta päätin itse ruveta ottamaan asiioista selkoa. Eräs oli se, että lähestyin "moi mitä kuuluu"-pohjalta, ja en pyrkinyt feikkamaaan tilaani, vaan se oli ulkoisesti ja sisäisesti jotakuinkin sama. Tämä johti yllätykseen, jossa naiset olivatkin yllättävän vastaanottavia, eikä testaamistakaan juuri ollut.
Jos taustalla on huonojen kokemusten, tai vaikka PUA-mindset, niin tuo voi kuulostaa aika mahdottomalta vaihtoehdolta toteuttaa, mutta on mielestäni lähempänä oikeaa suuntaa. Ja ei sekään estä sitä, etteikö törmäisi idiootteihin.
"Toinen mikä auttaa, on kuulostella omia tunteita, jotka aiheuttavat huonoa itsetuntoa. Millaisia juttuja mietit, kun lyttäät itseäsi. Niitä ajatuksia ei kannata vaientaa, vaan ajan kanssa miettiä (mutta ei silloin kun on baarissa), koska ne kertovat jotain olennaista itsetunnon alkulähteistä. Jos esimerkiksi ajatuksesi aina palautuvat käsitykseesi rumuudestasi, voit alkaa miettiä, millaisia ihanteita sinulla on ja miksi. Voisivatko ne joustaa? Olet jo nähnyt, että sinusta pidetään, mutta mielesi ylläpitää käsityksiä, jotka eivät vastaa todellisuutta. Ehkä täällä onkin tilaa monennäköisille miehille ja naisille? Mutta tällaisten käsitysten muuttaminen on pitkäaikainen prosessi, ne eivät kertamietinnällä ratkea."
Minä tuossa toisaalla jo näitä kommentoinkin.
Jos taustalla on vuosikausien ehdollistaminen ja negatiivisten ajatusmallien omaksuminen, niin onkin aika temppu näistä luopua.
Itse en tosiaan tunnusta termejä ja käsitteitä uten itsetunto ja itsevarmuus, piidän niitä nimilappuina, mutta lähimmäksi mitä niitä tarkoitetaan menee se mikä tulee onnistumisista.
Kun minulla taso nousi, oli olo vähäsen sama kuin koiralla joka on aina ollut narun päässä; nyt olikin vapaa mutta ei osannut mennä entistä lliikkumis-sädettä kauemmaksi."Mielestäni oikein osuva huomio etenkin tuo ensimmäinen"
- Kiitos!
"miehen tehtäväksi jää olla aloitteellinen ja se joka vie interaktiota eteenpäin"
- Niin, tuo varmaan pitää usein paikkaansa. Omassa tapauksessani olin itse aloitteellinen osapuoli, koska tiedän mitä haluan (strong independent woman, heh heh) ja tiesin myös, että kiinnostuksen kohteeni on todella ujo. Mutta olipa kumpi tahansa osapuoli aktiivisempi, niin on huomattavasti helpompaa olla aloitteellinen, jos tietää, että toinen on tasan tarkkaan myös kiinnostunut. Eli vaikka olinkin aloitteellinen, ei minulla ollut pelkoa siitä, että mahdollisesti epäonnistun. Lyhyemmin sanottuna, en ottanut vastauksessani huomioon tuota, että joissain (useimmissa) muissa tapauksissa pettymyksen riski on paljon suurempi.
"Eräs oli se, että lähestyin "moi mitä kuuluu"-pohjalta, ja en pyrkinyt feikkamaaan tilaani, vaan se oli ulkoisesti ja sisäisesti jotakuinkin sama. Tämä johti yllätykseen, jossa naiset olivatkin yllättävän vastaanottavia, eikä testaamistakaan juuri ollut."
- Tämä on tärkeä huomio. Uskon, että aivan ehdottoman suuri osa ihmisistä (ainakin järkevistä sellaisista) arvostaa aitoutta enemmän kuin esim. PUA-henkistä limaisuutta. Voi taas kuulostaa kliseiseltä, mutta jos ja kun saa itsensä rohkaistua ja päätyy tekemään aloitetta, niin aidolla lähestymisellä 1: onnistumisprosentti on varmasti korkeampi ja 2: mahdollisen pettymyksenkin pystyy kestämään paremmin, kun ymmärtää, ettei valittu lähestymisen kohde ollut aidosti sopiva.
"Jos taustalla on vuosikausien ehdollistaminen ja negatiivisten ajatusmallien omaksuminen, niin onkin aika temppu näistä luopua."
- Sanopa muuta. Uskon silti, että se on mahdollista, mutta vaatii aika paljon omien ajatustensa ja toimintatapojensa kyseenalaistamista. Minua on helpottanut, kun olen ymmärtänyt, että tietynlainen itseinho on ollut paras keino selviytyä lapsuuden ja nuoruuden kokemuksista. Kyseinen ajattelutapa ja siitä juontuva toiminta eivät vain enää toimi, koska tilanteeni on nykyään aivan toisenlainen. Tämä siis tällaisena hyvin lyhykäisenä esimerkkinä. Jotkut kyllä selviävät negatiivisista malleistaan ilmankin tietoista purkamista, mikä on ihailtavaa. Itse en kuitenkaan selvinnyt, ja onhan mulla tämä homma yhäkin aika levällään.
"Itse en tosiaan tunnusta termejä ja käsitteitä uten itsetunto ja itsevarmuus, piidän niitä nimilappuina, mutta lähimmäksi mitä niitä tarkoitetaan menee se mikä tulee onnistumisista."
- Joo, ei ole mitenkään välttämätöntä puhua näistä asioista juuri näillä käsitteillä, koska tärkeintähän on vain se, että lähestymistapa on itselleen sopivin.
Kuten aiempi kommentoija sanoi: "Nimenomaan NE (itseä lyttäävät ajatukset) TULEE VAIENTAA ja hyväksymällä itsensä TÄYDELLISESTI." Olen tästä tismalleen samaa mieltä. Ei mun puolestani ole väliä, mitkä ovat ne sanat, joita käytetään, kunhan idea tulee ymmärretyksi. Mun tapa vaientaa ne tunteet on kuunnella niitä ja sitten kyseenalaistaa, eli en osaa ihan suoraan hypätä siihen hyväksymis-tilaan, koska tosiaan on vuosien negatiiviset ajatuskierteet taustalla, mutta yhtä kaikki sinne toivottavasti jokainen meistä on menossa.
"Kun minulla taso nousi, oli olo vähäsen sama kuin koiralla joka on aina ollut narun päässä; nyt olikin vapaa mutta ei osannut mennä entistä lliikkumis-sädettä kauemmaksi."
- Silmien ja mielen avautuminen kuulemma ottavat aikansa. :)
- Neitsytsetä
Vähän muuten perspektiiviä asioihin.
Jos eilen raflassa oli naisia jotka "forget it"-ilmeillään suodattivat kaikki paitsi komeimmat ja rohkeimmat, sosiaalisesti taitavat ja pokaamisessa kokeneet miehet kuvioista...tänään liikkeellä oli todella paljon "anteeksi että olen olemassa"-naisia.
Joten ei se helppoa ole naisillekaan, jos ei satu olemaan tietyn näköinen tai ikäinen eikä kaipaa yhden illan hoitoa vaihtoehtona C.
En käy usein raflassa, mutta silloin kun käyn yritän muistaa ettei juottolaitoksien tarjonta edusta koko naispopulaatiota.- ätmittelijä
Spoken like a true Aisuri.
- Häpäisy
ätmittelijä kirjoitti:
Spoken like a true Aisuri.
Joku mies välillä myöntää, ettei elämä ole naisillekaan helppoa, ja se on heti "aisuri". Kertoo paljon miehistä, että heti kun joku vihdoin yrittää päästä eroon oman kurjuutensa kahleista, niin te ikirunkkaavat ja naisia pelkäävät luuserit yritätte lytätä ja häpäistä kaverin takas ruotuun. Niin paljon suakin luuseria vituttaa, että joku onnistuu ja sä et.
- ätmittelijä
Häpäisy kirjoitti:
Joku mies välillä myöntää, ettei elämä ole naisillekaan helppoa, ja se on heti "aisuri". Kertoo paljon miehistä, että heti kun joku vihdoin yrittää päästä eroon oman kurjuutensa kahleista, niin te ikirunkkaavat ja naisia pelkäävät luuserit yritätte lytätä ja häpäistä kaverin takas ruotuun. Niin paljon suakin luuseria vituttaa, että joku onnistuu ja sä et.
90% naisista joilla "ei ole helppoa" ovat ylipainoisia ja pelkästään laihduttamalla olisivat tuhannesti paremmassa tilanteessa kuin ätmi jolta vaaditaan täydellistä muutosta kaikilla osa-alueilla jotta saisi edes ätnin.
Sitä paitsi setä on täysi kusettaja ja kauluspaitavalkkaaja. Se esiintyy hc-ätminä mutta tässä avauksessa myöntää saaneensa naisilta aloitteita. Löysin haulla ketjun aiheesta "minkä näköiset naiset kiinnostuvat teistä" ja setä oli linkannut tämän kuvan esimerkkinä naisesta jolle se ANTOI PAKIT.
Kuvan nainen on selkeästi KTN. "Neitsyt"setä on luultavasti KTM(-aisuri) jonka ei tarvitsisi kuin tehdä aloitteita niin tavisnainen löytyisi.
http://cache3.asset-cache.net/gc/157527232-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=96CmXfqEj8IcbywkMvUUwDvocOMi1HC%2BTsr%2BM2YMFdMp2p08F97VdWuPDJUx%2BS51KrGO5j4NNwOfQhv6ChcRHQ%3D%3D - Neitsytsetä
ätmittelijä kirjoitti:
90% naisista joilla "ei ole helppoa" ovat ylipainoisia ja pelkästään laihduttamalla olisivat tuhannesti paremmassa tilanteessa kuin ätmi jolta vaaditaan täydellistä muutosta kaikilla osa-alueilla jotta saisi edes ätnin.
Sitä paitsi setä on täysi kusettaja ja kauluspaitavalkkaaja. Se esiintyy hc-ätminä mutta tässä avauksessa myöntää saaneensa naisilta aloitteita. Löysin haulla ketjun aiheesta "minkä näköiset naiset kiinnostuvat teistä" ja setä oli linkannut tämän kuvan esimerkkinä naisesta jolle se ANTOI PAKIT.
Kuvan nainen on selkeästi KTN. "Neitsyt"setä on luultavasti KTM(-aisuri) jonka ei tarvitsisi kuin tehdä aloitteita niin tavisnainen löytyisi.
http://cache3.asset-cache.net/gc/157527232-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=96CmXfqEj8IcbywkMvUUwDvocOMi1HC%2BTsr%2BM2YMFdMp2p08F97VdWuPDJUx%2BS51KrGO5j4NNwOfQhv6ChcRHQ%3D%3DEi tuo mistään tasoista kiinni ollut. Hyvin viehättävä nainen oli kyseessä...siis ulkoisesti, ikävä kyllä sisäinen puoli ei ollut ainakaan omaan makuuni samaa luokkaa. Ei kokemattoman ole pakko olla epätoivoinen. Siksi, kiitos ei mahdolliselle seurustelulle ja seksille myös.
"Kauluspaitavalkkaaja" :D - Ex---PUA
Häpäisy kirjoitti:
Kuvailit 100% naisten käyttämän häpäisytaktiikan :D Sillä erotuksella, että naiset käyttävät sitä miehiin jotka eivät tunnusta feminismin dogmia.
Sillä yritetään sinipilleröidä heitä, jotka ovat päässeet punaisen pillerin makuun.
On erittäin tärkeää muistaa, että miehillä on huonommin asiat kuin naisilla. On erittäin oireellista että naisten annetaan rinnastaa heidän hypergaminen purnauksensa todellisiin pariutumisongelmiin jotka ovat 1.miehillä 2. seurausta naisten hypergamiasta.
Naisluokat ATN-YTN kaikki kuolaavat vain luokkaa YTM, tästä johtuu "on naisillakin vaikeaa" ja kuten aloitus kertoo, on miehillä paljon realistisemmat käsitykset pariutumisesta ja tasoistaan, mutta minkäs teet jos se oman tasoinen nainen haluaa vain itseään tasokkaamman?
- ItseSuggestiota
Fake it till you make it.
- MinustaOnMoneksi
NuuskaMuikkune kirjoitti:
OleMitäOlet... ;P....OleOmaItsesi.... ;P
Älä anna näennäisen minuuden rajoittaa. Meissä kaikissa on useampia puolia, vahvuuksia, ominaisuuksia.
MinustaOnMoneksi kirjoitti:
Älä anna näennäisen minuuden rajoittaa. Meissä kaikissa on useampia puolia, vahvuuksia, ominaisuuksia.
Niin no kyllähän jotkut esiintyjätkin napsivat "pähkinöitä", että voisivat olla Jotain muuta kuin ovat.....aika HaSSuA...Eikö olekin?... ;D
Oikeita SuPerHessuja&Heidejä.....;P- iuohg
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Niin no kyllähän jotkut esiintyjätkin napsivat "pähkinöitä", että voisivat olla Jotain muuta kuin ovat.....aika HaSSuA...Eikö olekin?... ;D
Oikeita SuPerHessuja&Heidejä.....;PTee niinkuin parhaaksi näet äläkä kehity. Älä kuitenkaan muita lyttää tai koita estää niin tekemästä.
- Ex---PUA
Tuo on suosittu PUA-ohje mutta hieman huono, sillä yleensä se ei toi mm i.
Tässä jokin aika sitten jaoinkin ohjeen, jossa kehotetaan että feikkaus ei kannata, koska rakennat tällöin itsevarmuuden yms.hiekalle. Eli, sille luomallesi kuvalle, et itsellesi.
Hyvä ohje on ole oma itsesi. Se vaan ei tuossa tilanteessa etenkään tunnu varmaan kovinkaan luontevalta vaihtoehdolta.
Hyvä esimerkki on eräs ex-PUA, Sinn, se oli Mystety methodin pääohjaajia ja yritti itsemurhaa kun PUA-opit ajoivat hänet niihin. Se koki että kaikki hänen arvonsa tulee naisilta - MGTOW on siksi parempi että se palauttaa arvon omaan itseesi. Toinen hyvä esimerkki häneltä oli se, kun hän jätti rutiinit pois ja yritti suoraa lähestymistä - tuhansia naisia lähestynyt mies tärisi koska oli niin hermona kun naista piti lähestyä ilman rutiineja ja omana itsenään.
Itselläni se ei mennyt noin pahaksi, mutta sanonpa vain että kannattaa oppia meiltä jotka olemme sen tietyn tien kulkeneet ja joutuneet jopa poisoppimaan näistä jutuista. iuohg kirjoitti:
Tee niinkuin parhaaksi näet äläkä kehity. Älä kuitenkaan muita lyttää tai koita estää niin tekemästä.
Ainahan sitä kehittyy jopa tahtomattaan....mutta toki se ei tarkoita sitä, että pitäisi näytellä jotain muuta kuin on.... ;P
Joo....tehkööt muut mitä haluaa.....mutta muistaisivat olla satuttamasta, loukkaamasta ja huijaamasta muita, kun pelailevat pelejään....asiassa ei ole mitää väärää, jos pitävät nuo kolme asiaa mielessä ja toimivat niiden ohjeistamana.... ;P
- Ex---PUA
On tuo sikläi tuttua, että nuorempnaa pojankloppina taso oli suunnilleen se KTM, sitten ikä on nostanut MA:ta, on jostain syystä aiempien vuosien ehdollistumat jääneet mieleen. Tuo regressio on hyvä termi.
Muistaakseni BEMin - hyvän ystäväni - kanssa tästä olikin puhetta, että on vaikea tottua tai uskoa uuteen todellisuuteen.
Kun vuoden 2015 aikana nostin tasoani, ja nyt vuonna 2016 mm.viime viikon saldona oli pelkästään esim.24v brassitypy joka antoi minulle numeronsa, pari tindermatchia jotka kuvailivat miten antaisivat minulle suuseksiä, la.yönä minulle soittanut 25 v. myös numeronsa antanut typy joka sanoi että olisi tullut luokseni jos olisi saanut koiran hoitoon. Ja tietty 20v.primäärisäätöni, jonka kanssa nautiskelin sunnuntaista, niin kyllä se niin on että olen lähempänä nyt YTM-tasoa kuin KTM. Mutta silti se tuntuu hieman epätodelliselta, ei poikavuosina tälläistä ollut ja siitä tulee nuo epäilykset, joten mikä eteen; pitäisi korvata vanha mindset uudella. Itsevarmuus tulee onnistumisista. Joten sinä olet samassa tilassa kun itse olin, että huomaat jonkun muuttuneen, tällöin pitäisi alkaa pikkuhiljaa ottamaan toimintaa käsiin. Alussa ei kannata yrittää haukata liian isoa palaa, mutta pikku hiljaa.
En halua epärohkaista, mutta nuo negatiiviset fiilikset kyllä vievät aikaa päästä pois, ne voivat olla hyvin sitkeinä, jos se on ollut todellisuutesi ensimmäiset 30v.esim.- Hukassa2016
Kertoisitko hieman lisää tason nostostasi ? Minkä ikäinen olet nyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518