SETTI-ESA on julkaissut uuden albumin YHTEISPRODUCTIONA Dj Harri C:n kanssa! Viileetä!!
Eli siis tämän hieman konemusahtavan räp albumin nimi on: synnyin 5k:ksi, olen 5k!
Tässä selvennys tuohon albumin nimeen joillekkin outsidereille jotka eivät tunne uusinta katubronxslummistreetstyle slangia. Eli 5k = KKKKK= Kaupungin Kovin Kuuma Kulma Kundi. Tämä hitti sana kiertää jo maailmalla, kiitos SETTI-ESAN. Nykypäivinä SETTI-ESAN oma sanasto on reilusti coolimpi ja monipuolisenpi kun jonkun never heard Snoop Dogin.
Mutta itse asiaan. Tässä siis albumin track-list:
1. synnyin 5k:ksi, olen 5k! (SETTI-ESA vs. Harri C) [10:31]
2. synnyin 5k:ksi, olen 5k! (SpoonDog ReClubMix) [00.09]
3. KKKKK (Dj Harri C spins the disk like a tornado remix!!!!!!!) [5:69]
4. Nimeni on Mauri! [6:56]
5. Roikkuvien lökäpöksyjen alta pilkottavien kalsareiden voima ja kunnia! [12:25]
6. SETTI-ESA ja Harri C vetää settii jöö. [69:69]
7. Meitsil on rolexorit rantees joten meitsi relaxoraa [50:12]
8. Kakka haisee! (Harri C relaxormix) [12:30]
9. Ahdistaako? Ota Relaxor! [6:31]
10. TUNNE JÖÖ-MIEHEN VOIMA!! [4:44]
Tämän skitson revittäjä albumin saat sinäkin omaksesi tilaamalla sen osoitteesta www.setti-esa.com (Mitä luultavimmin sivut eivät tule näkyviin, mutta korjaamme asiaa parhaillaan)
SETTI-ESA: synnyin 5k:ksi, olen 5k!
yleinen tiedottaja
5
574
Vastaukset
- kiitti
kiitti tiedosta meen hommaa ton.
- gPR
eikai joku luule oikeesti et toi on totta...
- hmm?
gPR kirjoitti:
eikai joku luule oikeesti et toi on totta...
siis lol? ei kai joku voi oikeesti luulla ettei se oo totta!
- hahahahahahah
up
- Anonyymi
S s s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020