Minusta Au Pair teidän perheeseen? :)

MES93

Heippa! :)

Olisin kiinnostunut lähtemään Au Pairiksi jonnekin päin Eurooppaa, esim. Italia, Ranska, Sveitsi, Espanja.. Kesän olen vielä töissä Suomessa, joten lähtö onnistuisi aikaisintaan elokuun puolen välin tienoilla. Olen siis 23-vuotias nuori nainen, valmistunut lähihoitajaksi 2012, ja nyt opiskelen AMK:ssa sosiaalialaa. Toinen vuosi alkaa olla pulkassa, joten pitäisin opinnoistani välivuoden viettäen sen ulkomailla tutustuen uuteen kulttuuriin, kieleen ja uusiin ihmisiin. Au Pairiksi lähtöä olen miettinyt jo aikaisemminkin, mutta nyt koen, että olisi oikea aika lähteä.
Lastenhoitokokemusta minulla on paljon. Olen pienestä pitäen hoitanut ensin omaa pikkuveljeä sekä sukulaisten ja tuttavien lapsia, sekä myöhemmin ollut töissä lasten parissa lähihoitajana päiväkodissa, ryhmäperhepäiväkodissa (alle 3-v lapsia), sekä kolmen lapsen perheen kotona. Olen tehnyt myös keikkatöitä sairaalassa lasten psykiatrisella osastolla.
Luonteeltani olen aktiivinen, luotettava, iloinen ja elämänjanoinen. Olen aina ollut hyvin lapsirakas, ja toivoisinkin perheessä olevan hieman pienempiä lapsia, jotka eivät olisi vielä liian omatoimisia! :) Vapaa-aikani kuluu usein liikunnan, elokuvien sekä musiikin parissa yksin tai ystävien kanssa. Musiikki onkin mulle yksi elämän suola, vaikka en itse soitakaan mitään instrumenttia.

Jos haluat tietää lisää, niin laita meiliä osoitteeseen [email protected] :)

-Miia

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitukseen lipsahti tietenkin väärä s-postiosoite, joten viestit tulemaan osoitteeseen [email protected] :)
      -Miia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6370
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4407
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2885
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2267
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2072
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      54
      2020
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1749
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1552
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1491
    Aihe