Minusta Au Pair teidän perheeseen? :)

MES93

Heippa! :)

Olisin kiinnostunut lähtemään Au Pairiksi jonnekin päin Eurooppaa, esim. Italia, Ranska, Sveitsi, Espanja.. Kesän olen vielä töissä Suomessa, joten lähtö onnistuisi aikaisintaan elokuun puolen välin tienoilla. Olen siis 23-vuotias nuori nainen, valmistunut lähihoitajaksi 2012, ja nyt opiskelen AMK:ssa sosiaalialaa. Toinen vuosi alkaa olla pulkassa, joten pitäisin opinnoistani välivuoden viettäen sen ulkomailla tutustuen uuteen kulttuuriin, kieleen ja uusiin ihmisiin. Au Pairiksi lähtöä olen miettinyt jo aikaisemminkin, mutta nyt koen, että olisi oikea aika lähteä.
Lastenhoitokokemusta minulla on paljon. Olen pienestä pitäen hoitanut ensin omaa pikkuveljeä sekä sukulaisten ja tuttavien lapsia, sekä myöhemmin ollut töissä lasten parissa lähihoitajana päiväkodissa, ryhmäperhepäiväkodissa (alle 3-v lapsia), sekä kolmen lapsen perheen kotona. Olen tehnyt myös keikkatöitä sairaalassa lasten psykiatrisella osastolla.
Luonteeltani olen aktiivinen, luotettava, iloinen ja elämänjanoinen. Olen aina ollut hyvin lapsirakas, ja toivoisinkin perheessä olevan hieman pienempiä lapsia, jotka eivät olisi vielä liian omatoimisia! :) Vapaa-aikani kuluu usein liikunnan, elokuvien sekä musiikin parissa yksin tai ystävien kanssa. Musiikki onkin mulle yksi elämän suola, vaikka en itse soitakaan mitään instrumenttia.

Jos haluat tietää lisää, niin laita meiliä osoitteeseen [email protected] :)

-Miia

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitukseen lipsahti tietenkin väärä s-postiosoite, joten viestit tulemaan osoitteeseen [email protected] :)
      -Miia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe