Työsuojeluvaltuuteun vastuu

tietoa_vailla

Mistä työsuojeluvaltuutettu loppujen lopuksi on vastuussa?
Mitä velvollisuuksia työsuojeluvaltuutetulla loppujen lopuksi on?
Asiallisista vastauksista kiitos etukäteen, muut nuolkoon näppäriä näppejään.

2

371

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlasin
    • Eipä-juuri-mistään

Valtuutettu ei periaatteessa ole vastuussa työpaikan toiminnasta mitenkään, kaikki vastuu työsuojelusta ja sen järjestämisestä on työnantajalla. Valtuutetun valitsevat työntekijät, ei pidä valita hommaan hlöä joka ei todennäköisesti hoida hommiaan eli edusta työntekijöitä. Toki valtuutetun tulee osallistua yhteistoimintaan mutta valvontalaki on kirjoitettu niin yleiselle tasolle että siitä ei voi tehdä mitään tarkkaa tehtävänkuvausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      133
      1901
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      174
      875
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      45
      683
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      612
    Aihe