Uskottomuus elämäntapana

Mr.California

Olen nuoresta miehestä asti rakastanut naisia. Useita suhteita on menneisyydessä ollut mutta koskaan en ole ollut vain yhden naisen mies. Opin nuorena, että rakastajattaren kanssa suhteen aikana vietetyt hetket ovat usein niitä parhaimpia. Nautin hyvästä ja villistä seksistä. Tavallinen seksi oman kumppanin kanssa on villin alun jälkeen vain samaa tylsää suoritusta. Kipinä liekkeineen puuttuu. Pari kertaa olen ollut mukana myös ryhmäseksissä, jossa sain panna toisen miehen naista ja toisella kertaa hän otti suihin. Hyviä kokemuksia. Elämässä täytyy saada juuri näitä villejä kokemuksia seksin osalta. Mielestäni olen siinä aika hyvin onnistunut kymmeniä naisia tyydyttäessäni. Ottakaa opiksi spontaanista ja villistä elämästä.

25

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujuujuujuu

Sinä rakastat naisia. Hieno juttu. Naiset eivät välttämättä rakasta sinua.

• nimimerkkimaisa

Silti näistä kertominen kumppanille pelottaa. Nämä polleat miehet pelkää omaa kumppaniaan niin että on paskat housussa jos jäävät kiinni. :D

• Ms.Texas

Avaus on tällainen provo tällä kertaa.

Olen nuoresta naisesta asti rakastanut miehiä. Useita suhteita on menneisyydessä ollut mutta koskaan en ole ollut vain yhden miehen nainen. Opin nuorena, että rakastajatan kanssa suhteen aikana vietetyt hetket ovat usein niitä parhaimpia. Nautin hyvästä ja villistä seksistä. Tavallinen seksi oman kumppanin kanssa on villin alun jälkeen vain samaa tylsää suoritusta. Kipinä liekkeineen puuttuu. Pari kertaa olen ollut mukana myös ryhmäseksissä, jossa sain panna toisien naisien miehiä. Hyviä kokemuksia. Elämässä täytyy saada juuri näitä villejä kokemuksia seksin osalta. Mielestäni olen siinä aika hyvin onnistunut kymmeniä miehiä tyydyttäessäni. Ottakaa opiksi spontaanista ja villistä elämästä.

• Oikolukija

By the way, mikä kumma on rakastajatta?

• Selvän.kääntäjä
        Oikolukija kirjoitti:

By the way, mikä kumma on rakastajatta?

Ilmeisesti ilman rakastajaa?

• fuckingmachine

Itse olen epeli. Panen mieheni kavereita, kavereideni miehiä ja sitten vielä muita miehiä. Kontrolloin ja palkitsen seksillä ja käytän miehiä narsismini lähteenä. Tunnen syyllisyyttä ja saan paskan olon. Pelkään että en kelpaa sellaisena kuin olen. Tai inhoan itseäni, joten miten voisin kelvata kelleen. Pelkään hylätyksi tulemista joten keräilen miehiä. On fantasioita ja addiktio.

• Kullin.seisottaja

Kiinnostaako vaihtaa sähköposteja? Vaikutat mielenkiintoiselta naiselta!

• hanaahanaa

Ei sovi kaikille, sori vaan.

• Mr.California

Eikä mua loppupeleissä kiinnosta, kuin omien mielihalujeni toteuttaminen ja mahdollisimman kiihottava seksuaalinen kanssakäyminen. En jaksa puhua naisille rakkaudestani ja todistella sitä kaiken aikaa. Melaa vaan mekkoon ja taas mennään! Naiset rakastavat murisevaa kaluani huuliensa välissä, moni on sanonutkin ettei tämä hyvää seksiä ihmeellisempää ole! Juuri niin se on. Pelimiehen elämä se on sitä jotakin. Kyllä tätä moni tekopyhä moralisti arvostelee, se ei haittaa. Monilta jää elämä elämättä ja seksuaaliset nautinnot haluttavien henkilöiden kanssa kokematta. Maailma on tehty meitä varten!

• iltanen

Oikea mies ei kehuskele suorituksillaan. Joku pikkusieluinen raukka, joka ei ole naista nähnytkään, yrittää nyt nostaa omaa itsetuntoaan. Voi sentään...

• akademix

"Rakastanut naisia"
      - kertoo kirjoittajan sivistyksestä

• Hjuytt

En valinnu sun paskatietäs xcD

• Valitse.oikein

Luin lopun että "villistä eläimistä" ja se lienee jopa oikein. Eläin käyttäytyy miten käyttäytyy koska niillä ei ole moraalintajua eikä ihmisen sielua joka jatkaa ikuisuuksiin kuoleman rajan yli.
      Kaikki riippuu korviesi välistä mitä pidät ihmisten parisuhteessa kauniina, mitä tavoittelemisen arvoisena. Joillakin on vielä tallella omatunto ja vastuuntunto siitä mitä tekee ja se on kunnioitettavaa ja jaloa. Elämäsi lopussa jopa suotavaa, sillä et sinä tiedä mitä tunnon tuskia kuolemasi hetkellä ja ennen sitä koet ja mikä helvetti sielussasi silloin riehuu, kun et rauhaa tunne etkä puhtautta, et sen tuomaa levollisuutta.
      Uskollisuus on puhdasta, sydämen vapautta rakkaudessa. Jotkut vaan kasvaa kieroon ja toteuttaa omia fantasioitaan ja luulee niiden olevan elämän oikea valinta ja onni, mutta he ovat pahasti väärässä. Himo ja seksi on sinun jumalasi jota toteutat, se ei anna sinulle koskaan täydellistä tyydytystä, sen tulet elämässäsi vielä näkemään. Se vie sinua levottomaan elämään ja tuhoaa sinut lopulta. Et kunnioita ketään eikä kukaan pysty elämäntapaasi muuttamaan kuin sinä itse. Kun näillä asioilla täällä kehuskelet valitset itse tiesi ja myös sen seuraukset vaikka ne olisi sinut tuhoavia. Älä siis koskaan valita jos tällä tiellä jatkat ja elämäsi tulee olemaan liian vaikeaa, jopa helvettiä, itsehän tiesi valitsit. Sitä et nyt käsitä himoissasi ja niitä toteuttasi. Tuo tie ei tuo sydämeesi koskaan rauhaa. Toinenkin tie on olemassa, siihen ei kukaan ketään pakota.

• Mr.California

Puhut jostain sieluista ja halvennat eläimiä. Eläimet ovat ainoita, jotka todella osaavat elää. Ei mitään muuta, kuin seksiä vain ja kiihottumista. Sitä ihmiset kaipaavat!

• rikidiriitta
        Mr.California kirjoitti:

Puhut jostain sieluista ja halvennat eläimiä. Eläimet ovat ainoita, jotka todella osaavat elää. Ei mitään muuta, kuin seksiä vain ja kiihottumista. Sitä ihmiset kaipaavat!

En kaipaa. Olen frigidi.

• plesuretime
        Mr.California kirjoitti:

Niinhän se on että "eläin elää ja ihminen ihmettelee".
        Mr. Californian avaus voisi melkein olla omani paitsi että olen nainen. Mutta vaikka olen seksuaaliseten nautintojen suuri ystävä, en kuvittele olevani mitenkään ainutkertainen seksuaalinen kokemus kumppaneilleni. Saan paljon superlatiivisia kommentteja, mutta pidän niitä VAIN asiaankuuluvina kohteliaisuuksina.

Mr. Californialle tiedoksi: ihastelen aina itsekin rakastajilleni heidän taitojaan, mutta eivät he oikeasti niin hyviä ole. Kehuminen lisää miehen kiihotusta ja vaisut kommentit puolestaan tekisivät myös seksistä vaisua, miksi siis pilata tunnelma olemalla turhan rehellinen. Voit leikata 75% kehuista ja voihkimisesta pois niin olet ehkä oikean palautteen tasolla. (Olen kyllä kehunut myös ihan surkeaa tapausta, mutta en raskinut sano ettei tuntunut juuri miltään kun kaveri oli muuten mukava :)

• Tulimieleen1

Luin kirjoituksesi ja ensiksi tulee kysymys sulle: Mikä omassa kumppanissasi on parhainta ettet pysty hänestä eroamaan? Ja että teet tämän? Rakastatko häntä? Miksei ne toiset naiset ole kuitenkaan se sama asia kuin naisesi?

• Mr.California

Kun on varattuna, seksi toisen varatun kanssa voi räjäyttää kiiman kattoon... Vaimoni mahdollistaa tämän. Ei hänessä mitään hyvää ole, totutusta tavasta hänen kanssaan vain vielä olen. En ole rakastanut häntä vuosiin, rakkaus hiipui hiljaa pois ajan myötä... Ei hän ollut unelmieni kohde. Mutta syrjähyppely on nyt mahdollista ja siitä minä nautin.

• Mr.California

Ahaa, joku kirjoitteli puolestani. Minua ei kiinnosta, vaikka vaimoni rakastelisi miten monen miehen kanssa tahansa. Kun en tunne häntä kohtaan mustasukkaisuutta. En ole ihan pienestä hätkähtämään tyyppiä. Toivottavasti hän hankkisi rakastan itselleen, sillä minä en häntä enää pane. Yököttää koko nainen, hyi olkoon!

• Tulimieleen1

Ms Texas…nyt repesi… :D

• mnms

Mr. California lienee provo, mutta jos on aito, niin tarjoan hänelle kultaisen neuvon: Ole mitä olet, mutta ole rehellinen. Hypi vaan kukasta kukkaan, mutta älä lupaa kenellekään mitään. Jos olet uskoton, niin ole sitä avoimesti äläkä valehtele olevasi uskollinen. Jos rupeat parisuhteeseen, niin kerro rehellisesti kumppanillesi että aiot jatkossakin tavata muita naisia. Kukaan ei kiellä sinua elämästä kuten haluat, kunhan teet sen avoimesti ja rehellisesti.

• Mr.California

En voi tehdä niin, koska muuten naiseni saattaisi pettää mua kostoksi. Haluaisin olla rehellinen naisilleni, mutta en voi, koska en kestä ajatusta että hekin pettäisivät mua. Haluan oman naiseni olevan mulle ehdottoman uskollinen.

• Mr.California

Ahaa, joku kirjoitteli puolestani. Minua ei kiinnosta, vaikka vaimoni rakastelisi miten monen miehen kanssa tahansa. En tunne häntä kohtaan mustasukkaisuutta, enkä ole ihan pienestä hätkähtävää tyyppiä. Toivottavasti hän hankkisi rakastajan itselleen, sillä minä en häntä enää pane. Yököttää koko nainen, hyi olkoon!

• oikeinpetturille

Pettäjälle on kaikkein kauheinta elämässä se, että sitä petetään, mutta todella toivon niin käyvän, vaikka silloin on sitten piru irti!!

• erojaheti

No jaa, kyllä tuo kuitenkin ilmi tulee ennen pitkää sille kumppanille ja sitten tulee ero kuitenkin. Kukaan tollasten häntäheikkien kanssa viitti ikäänsä olla. Ja sitten se kumppani löytää uuden miehen, niin siinä käy. Häntis jää häntänsä kanssa miettimään miten tässä nyt näin kävi.

Ei mitään vikaa tossa elämäntyylissä muuten, mutta ei saa olla kenenkään kanssa parisuhteessa, koska silloin loukkaa toista pahasti. Vapaana miehenä senkun heilut missä haluat, ei kukaan kärsi siitä. Mitä edes teet sillä kumppanillasi, jos hehku väliltä on hiipunut niin kuin kirjotit?

Valitettavasti se vaan on niin, että nää häntäheikit saa osan nautinnostaan just siitä, että ne saa koko ajan pettää puolisoaan, siinä on se joku mitä ne tarvitsee. Jos heiluisi koko ajan naisten kanssa ilman, että siellä kotona on ketään, joka odottaa ja tietämättään uskoo ja luulee olevansa ainoa, niin ei olisi nautintokaan mikään kummoinen. Jännittävyys on nimenomaan siinä uskottomuudessa. Ja jos se jännittävyys menee, ei mikään tunnu enää miltään.

Erittäin loukkaava ja ilkeä asia sitä kumppania kohtaan. Toinen käyttää häntä hyväkseen saadakseen elää mieleistään elämää. Sitten kun kaikki tulee aikanaan ilmi, se voi murtaa tämän kumppanin sielun tosi pahasti. Eli jollain lailla psykopaattista toimintaa, ei mitään empatiaa, ei rakkautta eikä halua olla toiselle hyvä. Pelkkää toisen hyväuskoisuudella pelleilemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe