En kestä, miksi - siis voi MIKSI, meidän kahden varatun tunteet heräs????? Liekki palaa mutta asiat ei edisty. Mä voisin laittaa oman elämäni lihoiksi sun vuoksesi, mutta ei ole aavistustakaan mitä sä tekisit. Onhan tää nyt jo ihan rakkauden tuhlaamista jos tämmönen roihu syttyy ja homma ei johda mihinkään. Saat mut myös ajatteleen että just tunteiden vuoksi teet kaikkesi että ne sammuisi. Kertokaa mullekin miten ne saa sammumaan !?!
Voi miksi nää tunteet heräs
19
774
Vastaukset
- SeJokaSinuaVilkuilee
Juu M naiseen kyllä vahvoja fiiliksiä ;)
Harmi vaan, että ollaan varattuja ja perheellisiä :(
Voitas kyllä salassa joskus edes kerran kokeilla tehdä sitä kauneinta niin näkisi loppuuko ihastus vai syveneekö fiilikset.- yksimnaisista
H miehen kanssa tekisin sitä kauneinta, jos hän siihen suostuisi.
- Ämmännainen
Tehdään vaan :) kyllä mäkin sua vilkuilen mies jos et sitä oo huomannut jo...
- SeJokaSinuaVilkuilee
Olen tainnut muutamaan kertaan huomata kun olet mitannut minut katseellasi ;)
Sull on vihree paita tänään ;) - HUOLTO
yksimnaisista kirjoitti:
H miehen kanssa tekisin sitä kauneinta, jos hän siihen suostuisi.
Huoltomiehen ?
- Katseett
Varattuja ollaan. On vain niin paljon tunteita sua kohtaan, ettei tästä tule mitään ilman sua. Yritetäänkö edistyä?.
- SeJokaSinuaVilkuilee
Olisi kivaa saada edistymistä, vaikka silmäpelikin on ihanaa ja ehkä vielä sallitun rajoissa ;)
Pyydä vaikka somessa kaveriksi FB tai laita tuulilasinpyyhkimeni alle post-it lappu ;)
- näinsevaanelämäjatkuu
Joo varattuja ollaan mekin. Luovutin nyt monen vuoden jälkeen. En vaan ymmärrä enää sua. Pois silmistä, pois mielestä. Ei olla enää nähtykään aikoihin. Ehkä tää oli minulta tietoinen valinta vältellä sinua.
- 1234587
sä oot valehteleva biatch
- Liehuu
Missäs päin nää tuntee riehuu?
- missäomasi
Varmasti ympäri suomenmaan.
- jäätelökesää
Säälittäviä tyyppejä , meidän ukollakin on oma huoransa työn merkeissä. Ymmärrättekö kuinka paljon saatte pahaa aikaan ? Ai joo, eihän haarovälillä pysty ajattelemaan ja yläpäästä puuttuu myös siihen tarvittavat välineet! Raukka paskoja ovat.
- Henkistynytrakkaudessa
Sun miehes on mun huoripukki ja ihan hyvin kulkee ajatus yläpäässäkin, kun töitä tehdään yhdessä. Ajattelisit itsekin miestäsi muuna kuin haarovälinä, rakkaudessa kun on muutakin. Vai kuvitteletko lapsellisesti, etä miehesi aikoinaan sinua kohtaan tuntema rakkaus oli luonteeltaan "jalompaa ja henkisempää" kuin meidän välinen rakkaus.
- jäätelökasää
No mutta sehän on kiva kuulla, sitte kun sun vehkees ei enää miellytä, niin ei muuta kun uutta etsimään. Minä täällä jo pakkailen sulle sen paskasia kalsareita ja sukkia matkaan mukaan. Tähän taloon ette tule. Pidä kuule ukko hyvänäs ihan vapaasti. On muuten sängyssä ihan käyttökelpoinen, onhan meillä hyvinkin aktiivista toimintaa, mielikuvitusta ei meiltä puutu ja takaisin ei ole tulemista vaikka maksettais. Sinä et ole kun hetken huvia ja sitte taas uutta etsimään. Kyllähän meillä hommat täällä kotona sujuu, jos neiti ymmärtää mitä tarkoitan sillä.minä pidän talon ja pidä sinä ukko. Turha sun on sitte jälkeenpäin itkeä katkerana kun rojut on jo housuissa. Lycka till.
- jäätelölesäää
Tarjotin että vaikka hommat sujuu kotonakin, ukko lähtee. Minin itkut on jo itketty ja nyt tämä tyttö suuntaa kohti uusia tuulia .
- Henkistynytrakkaudessa
Niin, ei se hyvä seksi teidän liittoa riittänyt kasassa pitämään. Kannattaa satsata myös henkiselle puolelle. Taloja ja rahoja en kaipaa, omat on omasta takaa, hyvä, ettet jää tyhjin käsin.
En ole mustasukkaista laatua enkä kaipaa ikuisen rakkauden vannomisia mieheltä.
Mulla on pesukone ja mies onkin hyvä tutustuttaa siihen. Onko täysi koneellinen likapyykkiä? - jäätelökesää
Saat kaikki, palautusoikeutta ei ole.
- Henkistynytrakkaudessa
jäätelökesää kirjoitti:
Saat kaikki, palautusoikeutta ei ole.
Mukava tietysti kuulla, että mies on hyvä sängyssä, koska emme niin pitkälle ole vielä menneet, vaikka pelkillä alapäillämmehän me ajattelemme.
En ole ikinä pyytämyt miestäsi vaihtamaan minuun, itse teit päätöksen. Olisit tietysti voinut vielä katsella, laantuuko miehesi tunteet minua kohtaan eikä kaikkea olisi tarvinnut repiä rikki.
Mutta onnea uusia tuulia kohti. Toivottavsti löydät haluamanlaisesi rakkauden!
- haluunpienentumman
Ootsä se lihav blondi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857