Rahat takaisin?

Apuaaaa

Hei, kävin ottamassa pari päivää sitten ripsienpidennykset. Nyt kummatkin silmät aivan turvonneet , näennäisesti allerginenreaktio.. Maksoin kyseisistä ripsistä lähemmäs 100e ja joudun ehkä ottamaan nämä pois, se selviää lääkärikäynnin jälkeen. Mutta kysymys kuuluu, onko minulla oikeus saada rahani takaisin ripsistä, vaikka kyseinen kauneushoitola ei olekkaan vastuussa miten kehoni ripsiin reagoi ? Harmittaa vaan ihan hirveesti... Kiitos jo etukäteen !

5

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokenut

Sama homma kävi. Silmät melkein muurautu umpeen. Lisäksi lääkäri kehotti menemään ammattilaiselle poistattamaan ripset ettei tulehdus edisty.
      Tuli kalliit ripset.
      Ja ei, sinulla ei ole oikeutta mihinkään.

• Apuaaaa

No voihan.. Joo tää on tosi ikävää, mullakin toinen silmä ku limppu ja armoton kutina.. Allergialääkettä kokeilin ottaa, muttei ota auttaakseen. Löytyyköhän tähän jotain ensiapua ?

• Tohtori.allergia

Niin kyllähän se allergian ilmeneminen ei ole millään tavalla ripsien laittajasta kiinni. Kyllä vastuu on täysin ripsien pidennyttäjällä. Kannattaa käydä allergiatestissä ennen kuin antaa pidentää ripsiä, värjätä hiuksia ja käyttää naamarasvoja!

• jokainenvastaaitse

Tekijä ei voi olla allergiastasi vastuussa.

• dios

Kannattaa olla tarkka minne menee,mä olen ollut aika monessa,yksi oli huijari,ei ollut paikalla kun menin ,sainonneksi rahat takaisin ,se oli kuponkitatrjous.Nyt olin taas ,tekijä oli suomalainen,aika koppava ja ylimielinen,ku en ollut niin nuori kuin hän,en mene toiste,tämä oli Hki keskusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. 57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe