Sinulle, rakkaani ja valoni

Liikaarakastava

Hei, rakkaani.

En vieläkään käsitä, miksi jätit minut itse keksimiesi ongelmien takia. Olisimme ennemmin voineet puhua ne läpi, ennemmin kuin mitä teit minulle, eli jätit kuin nallin kalliolle etkä vuodattanut kyyneltäkään minun vuokseni. En saa varmaan koskaan tietää, jätitkö minut oikeasti kertomistasi syistä, kyllästyitkö minuun vai ihastuitko kenties toiseen mieheen selkäni takana. Tässä tapauksessa onkin ehkä parempi, että elän valheessa ja uskottelen itselleni, että puhuit totta, olivat sitten syysi oikeita tai eivät.

Rakastan sinua loppuelämäni siitä huolimatta, että teit sydämeeni syvät haavat. Aika kuluu, minäkin nousen tunteiden syvästä suosta ja molemmat löydämme varmaan tulevaisuudessa uudet kumppanit, mutta se ei tarkoita että unohdan sinut koskaan.

T. Mies, jolla sydän ja sielu miljoonina palasina

4

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatanarvata

Kuka olet?

• Mielessäusein

Vaikuttipa pelottavan "tutusti" kirjoitetulta. Voisi olla täysin minulle kirjoitettu. Siinä tapauksessa sinun ei tarvitse kuin laittaa ehdotusta näkemisestä. Olisin ihan heti valmis, sillä haluan pitää sinut elämässäni. Olet liian merkityksellinen yhteyden katkeamiseen. Aloitteen pitää kuitenkin tulla sinulta.

• ikäväedelleen

Minä mietin usein miestä joka jäi menneisyyteen. Luottamus petti ja teki syviä haavoja, joita todellakin itkin. Mies teki minuun suuren vaikutuksen, enkä tiennyt sellaista olevankaan, oli se sitten totta tai tarua. Vuosi sitten oli asiat toisin ja olin tuolloin jo varovaisen onnellinen.
      Vaikka mietin häntä vieläkin usein ja edelleen sattuu, toivon hänelle hyvää, hän on sen ansainnut.
      Rakastuin ja silti menetin,
      enkä voi vieläkään hymyillen miettiä niitä hyviä hetkiä.
      Joku päivä onnistun kyllä, joku päivä.

• trollitrollitrolli

ap on nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe