Hei, rakkaani.
En vieläkään käsitä, miksi jätit minut itse keksimiesi ongelmien takia. Olisimme ennemmin voineet puhua ne läpi, ennemmin kuin mitä teit minulle, eli jätit kuin nallin kalliolle etkä vuodattanut kyyneltäkään minun vuokseni. En saa varmaan koskaan tietää, jätitkö minut oikeasti kertomistasi syistä, kyllästyitkö minuun vai ihastuitko kenties toiseen mieheen selkäni takana. Tässä tapauksessa onkin ehkä parempi, että elän valheessa ja uskottelen itselleni, että puhuit totta, olivat sitten syysi oikeita tai eivät.
Rakastan sinua loppuelämäni siitä huolimatta, että teit sydämeeni syvät haavat. Aika kuluu, minäkin nousen tunteiden syvästä suosta ja molemmat löydämme varmaan tulevaisuudessa uudet kumppanit, mutta se ei tarkoita että unohdan sinut koskaan.
T. Mies, jolla sydän ja sielu miljoonina palasina
Sinulle, rakkaani ja valoni
4
453
Vastaukset
- Saatanarvata
Kuka olet?
- Mielessäusein
Vaikuttipa pelottavan "tutusti" kirjoitetulta. Voisi olla täysin minulle kirjoitettu. Siinä tapauksessa sinun ei tarvitse kuin laittaa ehdotusta näkemisestä. Olisin ihan heti valmis, sillä haluan pitää sinut elämässäni. Olet liian merkityksellinen yhteyden katkeamiseen. Aloitteen pitää kuitenkin tulla sinulta.
- ikäväedelleen
Minä mietin usein miestä joka jäi menneisyyteen. Luottamus petti ja teki syviä haavoja, joita todellakin itkin. Mies teki minuun suuren vaikutuksen, enkä tiennyt sellaista olevankaan, oli se sitten totta tai tarua. Vuosi sitten oli asiat toisin ja olin tuolloin jo varovaisen onnellinen.
Vaikka mietin häntä vieläkin usein ja edelleen sattuu, toivon hänelle hyvää, hän on sen ansainnut.
Rakastuin ja silti menetin,
enkä voi vieläkään hymyillen miettiä niitä hyviä hetkiä.
Joku päivä onnistun kyllä, joku päivä. - trollitrollitrolli
ap on nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708