Miten hoitaa tilanne jossa mies ihastuu avoanoppiin, tai oikeastaan tuntee häntä kohtaan aivan sairaan järjetöntä seksuaalista vetovoimaa. Hän on minua vain 15 vuotta vanhempi(46v) hyvänäköinen, muodokas ja ikäiseksekseen hyvin säilynyt sensuelli nainen. Hän on mielestäni flirttaillut minulle siitä asti kun hänen hiukan vanhempi miehensä eli avokkini isä sai aivoinfraktin ja halvaatui toispuolisesti, se tapahtui 3 vuotta sitten. Olen huomannut katseita ja vihjailevia hymyjä hänen puoleltaan, itse olen koittanut hillitä itseni. Avovaimoni ja minun sukupuolielämä on kriisissä, vaimon halut ovat pitkään olleet nollissa ja eikä minunkaan haluissani ole ollut hurraamista, olen pistänyt sen talon rakentamisen piikkiin. Synnytys jätti avokkiini jälkensä, roikkuvat pienet rinnat ja orastavaa selluliittiä reidet ja peppu piukassa, sängyssä kääntyy heti selkä kun mennään nukkumaan jollei hän odota niinkauan että olen jo nukahtanut hänen kömpiessään vuoteeseemme. Olin kaksi viikkoa sitten anoppilassa kylässä tyttärentyttären kanssa kun vaimoni oli laivareissulla ystäviensä kanssa ja avoappi oli sairaalassa jossa kävimme kolmistaan katsomassa häntä. Huomasin jo sairaalan hississä että hänen tuli lähelleni ja katsoi minua erikoisesti hymyillen puhuen samalla kaipaavansa lämmintä turvallista kainoloa johon käpertyä kun menee iltaisin nukkumaan. En vieläkään oikein tiedä miten kaikki tapahtui senjälkeen kun tytär laitettiin heillä nukkumaan väliuniaan, jossain vaiheessa nimittäin löysin itseni nuolemassa vaimoni äidin rintoja ja märkää pimpsaa, se tapahtui saunan pukuhuoneen lattialla. Olin kuin transsissa kunnes äkkiä heräsin häneen äänekkääseen ääntelyynsä, lopetin touhuni ja aloin selittelemään sekä pyytelemään anteeksi häneltä tapahtunutta. Hän katsoi minua totisena ja sanoi että et tainnut tietää mistä juuri jäit ilman sekä asetti raskaat upeat rintansa rintaliiveihin sekä pikkuhousut takaisin jalkaansa. Itselläni oli kaikki vaatteet päällä mutta tunsin että olin lauennut alushousuihini, olin edelleen kuin taivaassa kun hän poistui pukuhuoneesta, peseydyin ja menin keittiöön kädet vielä täristen. Join heillä vielä kupin pari kahvia kun odoteltiin pikkutytön heräämistä, mutta siitä mitä äskettäin pukuhuoneessa tapahtui ei puhuttu sanallakaan, tosin hän suuteli minua ja tytärtäni poskelle kun lähdimme pois. Olen nyt vakavissani miettinyt että miten pystyn menemään heille kylään tai miten reagoin kun hän tulee meille suraavaksi. Haluan häntä järjettömästi mutta tiedän että suhde häneen johtaisi vain katastrofiin jonka seurauksia en halua edes ajatella, meillä on hänen tyttärensä kanssa edellisjouluna valmistunut omakotitalo ja 120 tuhatta lainaa jäljellä. Sisimmissäni jotenkin toivonkin ettei tätä olisi tapahtunut mutta kuitenkin aavistan että hän määrää tahdin ja sen miten tässä loppupeleissä tulee käymään.
Avoanopin lumoissa
ValvottujaÖitäPukkaa
1
567
Vastaukset
- Sukuparas
Olin vähän samassa tilanteessa n 20 sitten. Appiukko oli vaihtanut hiippakuntaa ja vaimoni lähti lasten kanssa kesäksi yhdysvaltoihin n 2 kuukaudeksi. Mökillä ollessamme sitten vain yksi iltapäivä mentiin yhdessä saunaan ja siitä se se lähti. Vielä nytkin me nautimme toisistamme silloin tällöin vaikka anoppi nyt jo 75 v ja minä 51.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812