Miten käy palstalaisilta

kiItti_mies

rock´n roll? :)

28

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • anzzysnoviabailando


      • bailando.anzzy


      • kiukkune.anzzy
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Nonononono, sanoo mie kiltti & sivee kutsulles

        Opetttepa ämmä olemaan joskux hiljaaki

        https://www.youtube.com/watch?v=y2DmqJEkK6c




      • parempaasuasiotasulle

      • rario_luxempurkia


      • mämmkyvaitekoonpalstalla

      • Rockia tämä ei varmaankaan ole, eikä bluesia, mutta jotain siltä väilta. Se pitää nyt laittaa tähän väliin. Tässä on hetken todellisuutta. Lähiaikoina kumminkin.....
        ~ Mel Torme - I'm Comin' Home ~ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        https://www.youtube.com/watch?v=P4YlBaPM22c


      • tosi..typy kirjoitti:

        Rockia tämä ei varmaankaan ole, eikä bluesia, mutta jotain siltä väilta. Se pitää nyt laittaa tähän väliin. Tässä on hetken todellisuutta. Lähiaikoina kumminkin.....
        ~ Mel Torme - I'm Comin' Home ~ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        https://www.youtube.com/watch?v=P4YlBaPM22c

        Mel torne o jazzin puolt, e toi perusjazzilt kuulosta



      • kriittinenlukijakunta

      • poppamiäs

        Ei suinkaan, Nti Zisel

        Montella on erittäin alhainen CRP ja ÄO

        terve, kuin pukki


      • nenäpäivä_keeneri_poisss
        poppamiäs kirjoitti:

        Ei suinkaan, Nti Zisel

        Montella on erittäin alhainen CRP ja ÄO

        terve, kuin pukki

        "Onko palstallemme tunkeutunut *K E E N E R I*????!!!!!!!"

        har11!

        .


      • rouwa_rauhoittukaa--
        nenäpäivä_keeneri_poisss kirjoitti:

        "Onko palstallemme tunkeutunut *K E E N E R I*????!!!!!!!"

        har11!

        .

        .

        "Ottakaa Wäkeviä # GLUP GLUP GLUP #"

        har!11

        .


    • Led Zeppelin - Whole Lotta Love, SIINÄ ENSIMMÄINEN PYSÄYTTÄVÄ ROCK'N ROLL KAPPALE. Siitä huolimatta pistän progressiivista rokkia soittavaa Deep Purplen Child in the time
      https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

      • Speed king kappaleella herättelin kerran krapulaisia kavereitani. Eivät tykänneet


    • elluhalloBY

      Menee
      MUT HEVI PAREMPAA(*_*)

    • komeaanzzy

      Mämmy bimbo

      osoittaitukin täysin feikkiämmäxi

      luultavasti Lehtisen tai narskugenion tuotteexi

      woi harmi:(

      • anzzythesibelius

        njaaah

        mämmy hkttää vain pelstusarmeijan kolmisoiinuista...

        mm. barbersshopmusiikissa käytetettän vain kax sointua

        leposointu ja huippusointu


        .....en enääN laita weikkauxeen mämmyn woittoa:(


    • kakerunoilija

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe