Ette saa asunnostanne siitä maksamaanne hintaa mutta sehän ei ollut tarkoituskaan vaan tämä:
"miljonäärit luotiin teitä velkakusettamalla"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087468/miljonaarien-lukumaara-38-n-kasvussa-suomessa#comment-84701641
Pahoittelumme sillä hinnat laskevat !
6
106
Vastaukset
- mitähän_seuraavaksi
Taitaa olla Haansilla denial -vaihe päällä, kun on lehdet täyttyneet nousu-uutisista. Pereinteisestä poiketen rakentamisala ei laahaa perässä, vaan näyttääkin tällä kertaa olevan talouskasvun veturina. Tekee varmaan tilanteesta entistä kiusallisemman "alan asiantuntijalle".
- Jeesmies2
Kyllä saan. Ostin kaksioni vuonna 2005 kalliosta 110 000 €:lla. Nyt naapuriasunto myytiin 220 000 €:lla. Minä saan tilastollisesti todennäköisemmin rahani takaisin voittojen kera, kuin että aloittaja elää suomalaisena miehenä yli 68-vuotiaaksi.
- Jhfhjbtybg
Pahoittelen. Tarkoitukseni ei ole saada talostani rahoja takaisin. Tarkoitukseni on asua siinä. Tosin tällä hetkellä talon arvo on 170% itse maksamastani hinnasta... Eikä ole mitään syytä myydä.
Mistä tiedät sen talosi oikean arvon? Todellinen markkina-arvo kun selviää vain ja ainostaan kauppakirjasta.
- future_is_here
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Mistä tiedät sen talosi oikean arvon? Todellinen markkina-arvo kun selviää vain ja ainostaan kauppakirjasta.
Onhan täällä järkeviäkin välittäjiä. Toisin kuin pundit, the rat jne. joilla näyttää hintataso sokaisseen silmät ja järjen.
- sdghsdfgsgdgsdfs
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Jos asiakkaasi kysyy asuntonsa hinta-arviota, vastaat siis jotenkin näin:
"Nooo, se nyt voi olla viiskyt tonnii... tai sit ehkä 200 tonnii, ei sitä koskaan tiiä..."
Olet todellinen ammattilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197