Tarvitsen apua poikaystävän kanssa

Liianhelppo

Niin eli Olen sellainen nuori tyttö. Minulla on ollut poikaystävä vasta noin 2 viikkoa. Meillä on mennyt tosi tosi hyvin!
Eilen, sain viestin poikaystävältäni. Hän laittoi vain "sä tykkäät pertistä kannattaako meiän olla yhdessä" ja mä en todellakaan tykkää siitä kyseisestä henkilöstä. Tämän jälkeen vastasin hänelle "en tykkää pertistä, vaan susta <3". Sen jälkeen hän ei ole enään vastannut viesteihini, vaikka ymmärsi minua. Tuntuu että "rakkaus on hiipunut" mitä teen?

4

342

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheheee

Hehheeeee, jatka Barbilla ja Ken.llä leikkimistä.

• Heippa

Kiva, että on mennyt hyvin.
      Tekstiviesti ei useinkaan ole paras mahdollinen väline keskustella ihmissuhteista. Siihen sisältyy niin usein väärin tulkitsemisen mahdollisuus. Suuri osa viestinnästä tapahtuu kuitenkin eleiden ja ilmeiden ja äänensävyn välityksellä.

Ehdotan, että keskustelet poikaystäväsi kanssa. Puhuminen ja avoin vuorovaikutus on ihmissuhteissa hyvin tärkeää. Sitä kannattaa harjoitella. Siis ota asia puheeksi. Joskus rakkaus hiipuu, joskus se vahvistuu.

Tervehtien Päivi-pappi

• Lovermonkey

Opettele kunnon imutekniikka, ja anna piparia reippaasti. Siitä se lähtee.

• Oonhaaveilluttommosesta

Oiiiiih kuulostat ihanalta ton viestin perusteella . Mää haluaisin just tommosen ja vaikka alkaisit kenenkään kaa ni silti me voitas olla kahestaan ja tehä kaikkee kivaa itse en ole vielä valmis seksiin ihan alastomana enkä mee sänkyyn ennen ku ollaan tavattu ja haluaisin tietää sun iän ja missä asut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe