Tarvitsen apua poikaystävän kanssa

Liianhelppo

Niin eli Olen sellainen nuori tyttö. Minulla on ollut poikaystävä vasta noin 2 viikkoa. Meillä on mennyt tosi tosi hyvin!
Eilen, sain viestin poikaystävältäni. Hän laittoi vain "sä tykkäät pertistä kannattaako meiän olla yhdessä" ja mä en todellakaan tykkää siitä kyseisestä henkilöstä. Tämän jälkeen vastasin hänelle "en tykkää pertistä, vaan susta <3". Sen jälkeen hän ei ole enään vastannut viesteihini, vaikka ymmärsi minua. Tuntuu että "rakkaus on hiipunut" mitä teen?

4

342

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheheee

Hehheeeee, jatka Barbilla ja Ken.llä leikkimistä.

• Heippa

Kiva, että on mennyt hyvin.
      Tekstiviesti ei useinkaan ole paras mahdollinen väline keskustella ihmissuhteista. Siihen sisältyy niin usein väärin tulkitsemisen mahdollisuus. Suuri osa viestinnästä tapahtuu kuitenkin eleiden ja ilmeiden ja äänensävyn välityksellä.

Ehdotan, että keskustelet poikaystäväsi kanssa. Puhuminen ja avoin vuorovaikutus on ihmissuhteissa hyvin tärkeää. Sitä kannattaa harjoitella. Siis ota asia puheeksi. Joskus rakkaus hiipuu, joskus se vahvistuu.

Tervehtien Päivi-pappi

• Lovermonkey

Opettele kunnon imutekniikka, ja anna piparia reippaasti. Siitä se lähtee.

• Oonhaaveilluttommosesta

Oiiiiih kuulostat ihanalta ton viestin perusteella . Mää haluaisin just tommosen ja vaikka alkaisit kenenkään kaa ni silti me voitas olla kahestaan ja tehä kaikkee kivaa itse en ole vielä valmis seksiin ihan alastomana enkä mee sänkyyn ennen ku ollaan tavattu ja haluaisin tietää sun iän ja missä asut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63