Niin eli Olen sellainen nuori tyttö. Minulla on ollut poikaystävä vasta noin 2 viikkoa. Meillä on mennyt tosi tosi hyvin!
Eilen, sain viestin poikaystävältäni. Hän laittoi vain "sä tykkäät pertistä kannattaako meiän olla yhdessä" ja mä en todellakaan tykkää siitä kyseisestä henkilöstä. Tämän jälkeen vastasin hänelle "en tykkää pertistä, vaan susta <3". Sen jälkeen hän ei ole enään vastannut viesteihini, vaikka ymmärsi minua. Tuntuu että "rakkaus on hiipunut" mitä teen?
Tarvitsen apua poikaystävän kanssa
4
240
Vastaukset
- Hehheheee
Hehheeeee, jatka Barbilla ja Ken.llä leikkimistä.
Heippa
Kiva, että on mennyt hyvin.
Tekstiviesti ei useinkaan ole paras mahdollinen väline keskustella ihmissuhteista. Siihen sisältyy niin usein väärin tulkitsemisen mahdollisuus. Suuri osa viestinnästä tapahtuu kuitenkin eleiden ja ilmeiden ja äänensävyn välityksellä.
Ehdotan, että keskustelet poikaystäväsi kanssa. Puhuminen ja avoin vuorovaikutus on ihmissuhteissa hyvin tärkeää. Sitä kannattaa harjoitella. Siis ota asia puheeksi. Joskus rakkaus hiipuu, joskus se vahvistuu.
Tervehtien Päivi-pappi- Lovermonkey
Opettele kunnon imutekniikka, ja anna piparia reippaasti. Siitä se lähtee.
- Oonhaaveilluttommosesta
Oiiiiih kuulostat ihanalta ton viestin perusteella . Mää haluaisin just tommosen ja vaikka alkaisit kenenkään kaa ni silti me voitas olla kahestaan ja tehä kaikkee kivaa itse en ole vielä valmis seksiin ihan alastomana enkä mee sänkyyn ennen ku ollaan tavattu ja haluaisin tietää sun iän ja missä asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406