Niin eli Olen sellainen nuori tyttö. Minulla on ollut poikaystävä vasta noin 2 viikkoa. Meillä on mennyt tosi tosi hyvin!
Eilen, sain viestin poikaystävältäni. Hän laittoi vain "sä tykkäät pertistä kannattaako meiän olla yhdessä" ja mä en todellakaan tykkää siitä kyseisestä henkilöstä. Tämän jälkeen vastasin hänelle "en tykkää pertistä, vaan susta <3". Sen jälkeen hän ei ole enään vastannut viesteihini, vaikka ymmärsi minua. Tuntuu että "rakkaus on hiipunut" mitä teen?
Tarvitsen apua poikaystävän kanssa
4
255
Vastaukset
- Hehheheee
Hehheeeee, jatka Barbilla ja Ken.llä leikkimistä.
Heippa
Kiva, että on mennyt hyvin.
Tekstiviesti ei useinkaan ole paras mahdollinen väline keskustella ihmissuhteista. Siihen sisältyy niin usein väärin tulkitsemisen mahdollisuus. Suuri osa viestinnästä tapahtuu kuitenkin eleiden ja ilmeiden ja äänensävyn välityksellä.
Ehdotan, että keskustelet poikaystäväsi kanssa. Puhuminen ja avoin vuorovaikutus on ihmissuhteissa hyvin tärkeää. Sitä kannattaa harjoitella. Siis ota asia puheeksi. Joskus rakkaus hiipuu, joskus se vahvistuu.
Tervehtien Päivi-pappi- Lovermonkey
Opettele kunnon imutekniikka, ja anna piparia reippaasti. Siitä se lähtee.
- Oonhaaveilluttommosesta
Oiiiiih kuulostat ihanalta ton viestin perusteella . Mää haluaisin just tommosen ja vaikka alkaisit kenenkään kaa ni silti me voitas olla kahestaan ja tehä kaikkee kivaa itse en ole vielä valmis seksiin ihan alastomana enkä mee sänkyyn ennen ku ollaan tavattu ja haluaisin tietää sun iän ja missä asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815