Kun katsoo uutta Miss Suomea perintöprinsessojen vieressä niin hän ei kyllä näytä minusta mitenkään erityisen kauniilta heidän rinnallaan.
Onko Suomessa nykyään niin että näitä vähemmistöjä on ihan pakko valita Miss Suomeksi? On ollut mulattia ja puoliarabeja, nyt puoliaasialaisia..ja ei siinä mitään...mutta pitää sitten olla ulkonäköä joka on missikruunun arvoinen.
Sama juttu oli v.2015 Miss Helsingin Rosanna Kulju joka oli vähä helv ruma tyyppi, se on varmaan maksanut tosta tittelistä tms, näytti enemmän mieheltä kuin naiselta siis phyi phittu..
Uusi Miss Suomi ei ole erityisen kaunis
22
317
Vastaukset
- ViiviandWanker
Viivi on ollu ainoo, jolla on ees luonne. Ainoo missi, jonka vois ottaa tyttöystäväkseen. Siis jos ois mahkuja.
- crux
Entä Satu Tuomisto? Hauska ja järkevän oloinen eikä ulkonäkökään paha ole.
Ensi vuonna Miss Suomi lienee musta mies drägissä.
- atännä
Toivottavasti :D
- nytpuskatkuntoon
Onkohan niillä ees karvaset pillut, vai hyvät siistityt posliinit.
- Eräkettu
Miten vitussa kaikki nää missit on koulukiusattuja...
Kaikki julkkis mallit myös. Uusi miss suomi on kyllä kaunis mutta se jännämiehen nussima miss helsinki ei todellakaan ole. Miss suomi on vähän sellaisen eksoottisen näköinen ja edelliset missit oli kaikki samanlaisia.
- Ikis__M
Johtuu suomalsisten heikosta itsetunnosta että aina jos joku erivärinen vaihtoehto se on pakko valita kun sen "täytyy" olla paras, toki vaikutusta on myös ylen ja muiden tahojen mokutuskiimalla. Euroviisuihinkin valittiin huonoin mahdollinen ihan vain kulttuuritaustan perusteella mutta muualla kun ei oltukaan yltiösuvaitsevaisia niin jäi hännille.
- FrankensteinHimself
shirley on kyllä suht kaunis, mutta toi rosanna on kyllä karmee, siis eihän tota panisi edes vanha Erkkikään:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011018996289_vi.shtml - ätmi-sinkku
Eihän ne koskaan pärjää tuolla maailmalla missi kisoissa poikkeuksena lola mutta suomalaiset ei ole erityisen näyttäviä eikä kauniita
Shirley oli ehdottomasti kisojen kaunein. Mutta itse en olekaan koskaan välittänyt mistään elovenatytöistä vaan hieman eksoottisemman näköisistä. Rosanna Kulju taas tuo mieleen transun.
- Missikisatturhia
Missit on oikeastaan aina aika rumia... Tai no kropat saattaa olla hyviä, mutta kasvoiltaan tyhjänpäiväisiä, usein rumia. Tällä kertaa voittajalla taas oli ehkä surkein vartalo, lyhyt ja persejalkainen, mutta kasvot ihan nätit. Kaunein oli se puoliksi somppumuija - sekä vartalo että kasvot kauniit - että jos nyt kaikessa suvaitsevaisuudessa pitää aina joku etnomuija valita voittajaksi, niin miksi ei sitten sitä, koska se oikeasti on hyvän näköinen. Kaikki muut tyhjänpäiväisiä sutturoita, joita mahtuu 13 tusinaan.
- missimestari
Kaunis nainen on ja menestyy paremmin, kuin haileet eloveenat.
- kaikysyäsaa
Mitenkähän päin Sihrleyllä on se yksi paikka? Kiinalaisilla se on poikittain ja eurooppalaisilla pitkittäin, mutta kun tämä Shirley on puoliksi kinuski ja puoliksi suomalainen, niin onkohan se hänellä vinossa 45 asteen kulmassa?
- MällitNäytölle
Sitä sopii iki runkkarin siellä miettiä taas sunnuntain kuluksi.
- kaikysyäsaa
MällitNäytölle kirjoitti:
Sitä sopii iki runkkarin siellä miettiä taas sunnuntain kuluksi.
No sitä minä tässä olen miettinytkin.
- Pano-ohjeet
Sellaista värkkiä pitää panna saksiasennossa, niin se on kireimmillään.
- eimaalipytty
Navettapiika kaikkein kaunein on.
- Naise_mielipide
Sisäinen kauneus on tärkeintä!
- NiinVarmaan
Sanoo nainen joka tarkistaa ensin miehen raha, resurssi ja status tilanteen.
- Eräkettu
Höpö höpö.
- maailman.rumin
Pinnallista ja naista esineellistävää sontaa, ketä kiinnostaa. Huvittaa kuulla niiden puhuvan jostain maailman kärsivien auttamisesta ja muusta jeesustelusta. Sanois vaan suoraan, että rumat ja köyhät kuolkoon pois ja maailma täyttyköön kauniista ja rohkeista, who cares!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873