Maisa Torppa käyttänyt miehiä hyväkseen

113

Tein eilen avauksen jossa luki jotain. että Maisan Torpan vitulla kovasti käyttöä ja jostain syystä tämä totta oleva avaus oli poistettu.

Maisa on Axl Smithin videolla ja sitten sekstannut jäkiskiekkoilijan kanssa ja nyt sitten sekstasi Jari Matti Latvalan kanssa

Elikkä aivan selvää miesten hyväksi käyttöä

Luulisi ettei kukaan halua koskea tuollaiseen jakorasiaan, jolla voi olla vaikka mitkä taudit.

10

2173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1015
    • ehtiiehtii

Edellisen vkon Seiska kertoo, että ko. povipommi on ollut lemmenlomalla Monacossa rallitähti Jari-Matti Latvalan kanssa.

• 146
      • asiaan_pojat

Axl teki Maisasta filmitähden. Luulis että Maisa on onnellinen, Hollywoodi on jo melkein kiikarissa!

• MitenVitussa

Haisevan vitun jakajasta tehty UHRI!

• hyhhelihyi

Viidakon tähtönen muutti ulkomaille ja hylkäsi lapsensa!
      Viihdeuutiset 20.11.2014 07:00

Viidakon tähtösistä tuttu povipommi Maisa Torppa muutti reilu kuukausi sitten Unkarin Budapestiin.

Maisan elämässä on tapahtunut hurjasti muutaman kuukauden sisällä, sillä ulkomaille muuton lisäksi neitokainen erosi ex-miehestään Atesta.

Maisalla ja ex-miehellä on reilu kaksivuotias Leo-poika, joka on jäänyt isälleen.

Seiskasta poimittua

• hyvää.käytöstä

Kyllä mä voisin mennä Maisan hyväksikäytettäväksi.

• Sdf34

Maisa on säälittävä lättärinta. Oikeasti aivan rinnaton poikatyttö. Säälittävä turhake otti vaan isot oksettavat silikonit. Lisäksi Maisa näyttää jo nyt naamastaankin yli 35 v rumilukselta.

• varokaaIhmeessä

entä hänen bestiksensä ninni vartiamäki..samanlainen tapaus

• MaisaaKaipaan

kyllä mulle maistuisi, leipoisin mielluusti sen pommeja ja kuksisin suonsilmäkkeeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe