Uudet GoodYear kesärenkaat kaikkein vaativimpaan ajoon.
Luonnollisesti turvallinen
Tinkimätön pito märällä tiellä.
Miellyttävä ja tasapainoinen ajotuntuma.
Erittäin alhainen polttoaineenkulutus.
Suunniteltu ajomukavuutta Kestävää turvallisuutta – vahva rakenne, sekä varmistavat tasaisen kulumismuodon raskaassa tavarankuljetuskäytössä.
Oivallinen kulumiskestävyys, vakaa, tarkka ja hiljainen.
Täsmällinen ja helppo hallita myös ääritilanteissa. Erinomainen märkäpito kaikissa lämpötiloissa.
http://www.rengastoppi.fi/henkiloauto/tuotteet/kesarenkaat/goodyear/efficientgrip-performance
Laatukatu 10, Renkomäki | 15680 LAHTI
Puhelin (03) 544 100
Huippuunsa viritetty kesärengas GoodYear 2016
Rengastoppi
3
148
Vastaukset
- Tyres-to-pyres
Nii-in! Siinäpä keskustelun aihe!
Ja sittenpä vain juttelemaan. - keskinkertaisuus
Valtakunnallinen nopeusrajoitus Max 120kM/h... varsin "vaativaa" ominaisuutta siinä tarvitaan...
- Ee-rnesti
Minä ostin viime vuonna autooni Good Year 205/60 R 16 EG PERFORMANCE rengassetin Porin pohjoispuolella olevasta liikkeestä ja se maksoi 460 €. Teidän hinta on 520 €. Muista mainoksenne ominaisuuksista ei ole kokemusta, mutta erityisen hiljainen rengas se ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099