En pidä anopistani

Sorrybutnotsorry

En tiedä mikä siinä on. En vain voi sietää anoppiani. Tässä muutama syy mitä olen saanut kerättyä;

-luulee olevansa yli 50v. paremman näköinen kuin oikeasti on ja että parikymppiset kundit katselevat muka häntä kadulla, minä (miniä) olen pyöreä ja ruma ilmestys (just joo, normaalin näköinen olen..)
-luulee olevansa korkeasti koulutettu ja minun ammattini on pohjasakkaa (on lähihoitaja, itse opiskelen yliopistossa)
-minun perheeni "varastaa" hänen poikansa suvultaan, oikeasti mies ei halua olla sukunsa kanssa tekemisissä koska vihaa heitä.
-hän kopioi elämäämme (vaatteet, matkakohteet, sanonnat, tapahtumat) tätä kohtaa vaikea selittää, mutta aina kun keksimme uuden tapahtuman tai idean niin on ensi viikolla "keksinyt" saman jutun
-kun juo soittelee kännissä ja haukkuu puhelimessa minua ja perhettäni, olen "kaksinaamainen käärme" ja odottaa sitä päivää kun eroamme (itse sanonut niin)
-mieheni ei saisi muka olla missään tekemisissä mikun perheeni kanssa koska hänellä on "VALMIIKSI OMA PERHE!?"

Haluan parantaa välejäni häneen mutta tarvitsisin siihen vain omaa tilaa mieheni kanssa. Hänelle on vaikeaa tajuta että mieheni ja minä perustamme nyt oman perheemme joka tulee olla ykkösijalla. Miten saan viestin perille ilman että hän päällepäsmäröi?

39

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enminäkääpidä

      En minäkään omastani. En jaksa sitä kalkkunaa enää yhtään. Anoppi on just kylässä. Kyllä on raskas ihminen, aivan uskomattoman raskas ja suulas. Mä en tajua, miten joku voi olla niin suurisuinen.

      Ollaan muutaman kerran otettu yhteen aika hyvin. Mä kun en pysty kuuntelemaan sen päsmäystä. Se lehmä yrittää määrätä ja sanoa viimeisen sanan joka käänteeseen.
      Lähin just muka vessaan olohuoneesta. Istun täällä varmaan joku puoli tuntia.

      Sanoisin sulle, että se ei tuu uskomaan eikä muuttumaan ihan pienestä. Meillä se harakka tietää mikä saa mut ja vaimonkin joskus suuttumaan, mut ei. Suu senkun käy! Oli tossa vuoden päivät aika sairaana. Luulin jo että lähtökin tulee.

      Edes se sairaus ei saanut sitä muuttumaan. No mä vittuilen sille takaisin ja huutelen hieman sopimattomasti, koska se noita mylvii jatkuvasti. Se selkeesti huomaa sen, mut unohtaa kun on niin daiju. Naapurit ja muut varmaan ihmettelee välillä et mitä... Mut kaikki jotka ovat yhtään pidempään sen kanssa joutuneet oleen tietävät mistä harakan tunnistaa.

      No joo, voisinhan mä yrittää nauttia ja ottaa rennosti. Auttaa ja rahaa tuo pöytään.Mut en, mun luonto ei pysty sen pillin mukaan hyppimään. Mä en ala sen tahtiin polkkaamaan. On kiva seurata, kun muksutkin ovat huomanneet totuuden ja alkaneet rissata tolle vanhalle raakujalle.

      • Perhesiteet

        Vaimosi äiti on siis: kalkkuna, lehmä, harakka, vanha raakuja noita. Hän päsmää, määrää, mylvii. Varmaan haluat meitä ärsyttää sanomalla, että se tuo rahaa pöytään ja auttaa. Sitä emme usko.
        Miksi toisi, jos kerran et sitä siedä ja vittuilet ja huutelet sopimattomasti ja olet ilolla pannut merkille, että lapsetkin rissaavat sille.
        Vaimosi on varmasti kasvattilapsi.
        On varmaan raskasta joutua sukuun, jolla ei ole käytöstapoja.


      • Raskason

        No kun se yrittää kompensoida vittumaisuuttaan sillä rahalla. Maksaa kaiken maailman reissut ym. Enhän mä nyt lähtis esim. viikonlopuksi mökkireissulle sen kanssa, jos mun pitäis maksaa siitä.Se on ämmä joka olisi ihan oikeesti monessa suhteessa saanut jo selkäänsä.

        Ärsyttää teitä? Jos oot jossain anoppikerhossa siellä niin miettikää mitä tänne on jotkut purkaneet. Anoppi kun nyt vaan voi olla niin helvetin raskas ihminen.


      • Noidankiroys

        Mä reagoin, koska se huuhtelee ja vittuilee ensin. Sitä kun ei saa normaalein keskustelukeinoin aisoihin. Sitten se tajuaa, pahoittaa mielensä ja on niin maireeta vähän aikaa, kunnes koko show alkaa taas alusta.

        Kun se harakka raakuis silloin kun on hätä tai tosi kyseessä, niin yhteistyö vois sujuakin. Pelkään että vaimosta tulee samanlainen ja sekös tästä vielä puuttuu. Ennusmerkit on jo ilmassa. Jos en saa tätä muuttumaan, niin otan ja lähden. Tässä alkaa olla kärsijöinä jo lapsetkin.


    • Hajurakokin

      Mikä teitä ( kumpaakin kirjoittajaa) oikein vaivaa?!!!!
      Oletetaan että olette aikuisia kun olette kerran päässeet naimisiin. Oletetaan että tuossa ikäluokassa jo aivonne ovat kasvaneet tarpeeksi suuriksi että pystytte kontrolloimaan elämäänne.
      Missä kohtaa oletus on väärä?

      Edelleen, kenenkään EI OLE PAKKO viettää aikaa epämiellyttävien ihmisten kanssa, oli ne sukua tai ei.
      Pahojen ihmisten puheluja EI tarvitse kunnella! Ihmiset jotka kertovat teille mitä pahat ovat sanoneet, ovat itse yhtä ilkeitä. Heidän pudotus ystäväpiiristänne on oikeutettua.

      Kenenkään EI KUULUISI hyväksyä rahaa tai muuta antia pahoilta ja ilkeiltä ihmisiltä- se tavallaan asettaa saajan ikävään kiitollisuuden velkaan. Tuo näyttää olevan edellisen vastaajan itsehankittu ongelma. On niin helppo sanoa" kiitos ei" mammonaa työntävälle ilkeälle ihmiselle. Se jo yksistään auttaa katkaisemaan kahleet.

      HAJURAKO on enemmän kuin paikallaan ilkeiden ihmisten välille.
      En tiedä ovatko edelliset kirjoittajat luonnostaan negatiivisia, sukuaisen jatkuva vierailu ja käytös näyttä tuovan hyvin ilkeän puolen esiin kummaskin kirjoittajassa.

      Täydellisen tarpeetonta kun sen voi niiiiiiiiiiiiiin helposti välttää. Hajuraon laajentaminen ilkeiden ihmisten välille, sukua tai ei, aivan sama!

      • Harakanlento

        No kyllä sä asiaakin puhut. Kokoaisuus ei ole niin yksinkertainen, eikä kyse läpeensä pahasta ihmisestä. Olen todellakin huomannut, että se harakka saa mussa saatanan esille ja se huolestuttaa.

        Olen ottanutkin hajurakoa ja omaa aikaa. Ai että kun kerrankin oli laskenut oikein päiviä, koska olin viimeksi heidän tykönään käyny. Harakka pahastui siitä. Oli kai jo naapurit ja ainut väleissä oleva sukulainen kysynyt.

        Aikuisia ollaan joo ja aina pitäisi käyttäytyä mallikkaasti. Mun mallikkuus karisee joka kerta nopeammin kun harakan lento, yhdessä samassa paikassa, on menossa.


      • Hajurakosi

        Oletko kenties anoppi?


    • Tuuttaanoppia

      Voisin nussia anoppiani. Puristin sitä kerran pebasta ja selkeästi riemastui.

      • Anopinkyttääjä

        Jos ei sulla mielestäsi menetettävää, niin senkun ehdotat.


    • Anopinkieltäjä

      Anopit nyt on yleensäkin tunteita herättäviä torakoita. Tottakai niitä kahnauksia tulee.

    • rasitusvoitoksi

      -luulee olevansa yli 50v. paremman näköinen kuin oikeasti on ja että parikymppiset kundit katselevat muka häntä kadulla, minä (miniä) olen pyöreä ja ruma ilmestys (just joo, normaalin näköinen olen..)

      Anoppisi on vähän suuruudenhullu ja hänessä on narsistisia piirteitä. Entä sitten? Ei anopin kanssa tarvitse kilpailla ulkonäöstä. Riittää, kun kelpaat itsellesi ja miehellesi sellaisena kuin olet.

      -luulee olevansa korkeasti koulutettu ja minun ammattini on pohjasakkaa (on lähihoitaja, itse opiskelen yliopistossa)

      Luulkoon anoppi mitä tahansa. Sinä tiedät oman koulutustasosi, eikä työpaikkaa etsittäessä kysytä anopin ammattia tai luuloja.

      -minun perheeni "varastaa" hänen poikansa suvultaan, oikeasti mies ei halua olla sukunsa kanssa tekemisissä koska vihaa heitä.

      Sinulla on tosi helppo tilanne. Miehesi ei ramppaa joka päivä mamman luona.

      -hän kopioi elämäämme (vaatteet, matkakohteet, sanonnat, tapahtumat) tätä kohtaa vaikea selittää, mutta aina kun keksimme uuden tapahtuman tai idean niin on ensi viikolla "keksinyt" saman jutun

      Voihan se olla ärsyttävää, mutta sinä ja miehesi elätte omaa elämäänne ja jollekin se kelpaa matkittavaksi. Etkö sinäkin poimi parhaat jutut ympäriltäsi omaan elämääsi?

      -kun juo soittelee kännissä ja haukkuu puhelimessa minua ja perhettäni, olen "kaksinaamainen käärme" ja odottaa sitä päivää kun eroamme (itse sanonut niin)

      Kännipuhelut voit lopettaa sanomalla, että palataan asiaan, kun olet selvin päin ja suljet puhelun. Jos soittaa uudelleen, sulje puhelin.

      -mieheni ei saisi muka olla missään tekemisissä mikun perheeni kanssa koska hänellä on "VALMIIKSI OMA PERHE!?"

      Miehesi päättää itse, keiden kanssa hän on tekemisissä.

      Haluan parantaa välejäni häneen mutta tarvitsisin siihen vain omaa tilaa mieheni kanssa. Hänelle on vaikeaa tajuta että mieheni ja minä perustamme nyt oman perheemme joka tulee olla ykkösijalla. Miten saan viestin perille ilman että hän päällepäsmäröi?

      Kiitä anoppia siitä, miten hienon miehen hän on sinulle kasvattanut. Anopilta kannattaa kysyä neuvoa (vaikka itse tietäisit paremman vastauksen). Anoppi on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä, koska kirjoitit matkimisesta. Sieltä löytyy pohjaa yhteisille jutuille. Vaikka anoppi kilpailee pojastaan, niin sinun ei tarvitse kilpailla.

    • Burberryhaahka

      Mun anoppi on kälättäjä. Käyttää appiukon kiltteyttä hyväkseen. Ihmettelen miten appiukko pystyy elämään sen kanssa. Nielee ja kuuntelee kaiken. Ottaa jopa omaksi syykseen.

      Mun on usein paha olla anopin seurassa. Eniten säälittää appiukon puolesta. Kerran oltiin sen siskon mökillä. Anoppi molotti ja hakkui appiukkoa ja miehiä taas kerran isoon ääneen. Oltiin laiturilla, niin muka vahingossa tuuppasin selälläni hänet laiturilta järveen. Olin joo tosi tosi pahoillani. Sisäisesti nauroin kuin hysteerinen lapsi. Voi että mun oli hyvä olla kun sen käärmeen "kampaus" lässähti ja "Tuksu-meikit" valuivat vaalealle Gantin paidalle.

      Tarjosin toki apua kun oli räpiköinyt itsensä kuiville. Ojensin hänen Burberryn huivinsa, että voi vähän kuivatella ensihätään. Siitä se riemu syttyi. No kysyin, että haluaako että otan kuvan sen kännykameralla, niin voi appiukko lähettää Erä-lehteen? Sen haahkan siskokin näytti hykertelevän ja lähti nauruaan pidätellen sisään kahvia keittämään.

      Ei molottanut haahka hetkeen! Tuttu narina kuitenkin alkoi illalla kun oli saanut pari lasia kuivaa valkoviiniä ja pompoteltua taas muita itseluottamuksensa pönkittämiseksi. Kysyin appiukolta, et lähdetäänkö kyläbaariin kottaraisia kattomaan?

      No ainahan se ressukka on juonessa mukana, mut ei siitä oo itsenäiseksi päättäjäksi. Ennemmin se naukkaa salapullostaan ja kuuntelee sitä jatkuvaa narinaa. Kuvitelkaa, kaikki sen anopin takia! Itse olin niin saamarin kyllästynyt, että lähdin. Yllätyksekseni vaimokin lähti mukaan. Vietettiin oikein mukava yö ihan kahdestaan.

    • Ainutlaatuinenanoppi

      Mun anoppi on ainutlaatuinen. Kukaan tapaamani ihminen ei ole yhtä lahjakas polttamaan siltojaan ja tuhoamaan ihmissuhteitaan. Hänellä ei ole ystäviä eikä välejä yhteenkään sukulaiseen. Töissä hän ei tietenkään tule toimeen muiden kanssa. Tässä on nyt taustat ja sitten kuvitellaan että minun pitäisi tulla toimeen hänen kanssaan.

    • Anopinsäännöt

      Kuulostaa tutulle. Eräs piirre tulee vielä mieleen, jota ei aikaisemmat kirjoittajat ole esitelleet. Anoppi nimittäin ei kykene häviämään. Siis lasten peleissä ja vastaavissa tilanteissa käyttäytyy kun lapset konsanaan. Alkaa muuttelemaan sääntöjä ja soveltaa itselleen sopiviksi. Yritä siinä sitten opettaa lapsille, että sääntöjä pitää noudattaa ja ne ovat kaikille samat.
      "No tehdään nyt näin, kun anoppi sanoo". Palkinnoksi lapset saa rahaa anopilta. Ostaa siis lapset ja säännöt.

      Anoppi hajottaa meidän kannustinkeinot yleisesti muillakin osa-alueilla. Tapana ollut että kannustan muksuja liikkumaan, joskus pienillä herkuilla: kun vaikka pyöräilee "isolle sillalle", niin voidaan ostaa jäätelöt viereiseltä kiskalta. Kun lähdön hetki koittaa, niin anoppihan tarjoaa autokyytiä sillalle ja jäätelölle. Multa meni kaksi viikkoa tämän jälkeen aikaa saada muksut pyöräilemään yhtään mihinkään.

      En tiedä mikä siinä on, kun hänen pitää saada ikäänkuin kontrolli jokaiseen käänteeseen. Asiasta on puhuttu hienovaraisesti ja rakentavasti mutta tilanne ei muutu. Anopilla täytyy olla todella huono itsetunto tai vastaavaa. Hän ei ilmeisesti ymmärrä käyttäytymisensä seurauksia.

      • Upotasuohon

        Vittu mikä ämmä!


    • Anopin.rakkaat

      Kaikeksi onneksi anopit kuitenkin pitävät teistä. Senhän todistaa se valtava läheisyyden tarve, kyläily ja neuvominen.
      Olkaa onnelliset. Lapsilla on ihana mummu, joka ei hylkää, eikä tule kuuloonkaan, että lapset vieraantuisivat hänestä, kuten monilla muilla saiteilla pelätään, kun mummu ei ota yökylään.
      Kun anopista aika jättää 30 v kuluttua, jää elämänne tyhjäksi ja ankeaksi.
      Eläkää nyt täysillä!

      • Anoppikuolkoon

        Mä en kyllä okävöimään jä sitä keskisormeaan vilauttelevaa päsmääjää, vitun harakkaa!


      • Anoppionpop

        No älä nyt sentää..


      • Kapulasuuhun

        No ei teot kyllä kerro moisesta. Miten voikin olla sosiaalisesti niin epäkypsä. Puhutaan päälle jatkuvasti ja sit naristaan, jos et heti reagoi kun olet esim keskustelemassa kolmannen osapuolen kanssa.


      • Anoppituhoaa

        Toi neuvominen kun voi mennä yli, jos on jatkuvasti ohjeistamassa. Neuvominen menettää rakkaan anopin kanssa merkityksensä eikä sitä oteta enää tosissaan: tee näin, älä noin, tuota noin, ei tätä näin, etkö sä nyt! JUMALAUTA sentään!!! Mun avioliitto on vaarassa kaatua anopin takia.


    • Sakukosioretkellään

      Uskomattomia juttuja. Jos anopit on tollasia, niin minä en kyllä moista elämääni tarvitse.

    • Vainyksitähti

      Tiedän vain yhden ihmisen, joka on vilpittömästi osoittanut arvostusta anopistaan.

    • Kyllänäinon

      Mä tiedän mikä siinä on. Ämmä kun on määräilevä ja juoruava äänitorvi, kuten täällä kirjoitetaan, niin paketti on valmis. Älä vaan alistu sen vietäväksi.

    • Herkkuriipparit

      Olin anopin kanssa saunassa. Katsoin sen riipukkaita samalla kun valutin vettä kiuasmakkaralle.

      Jäähyllä takapihalla se puhui syksyn sienestämisestä. Kuuntelin sen huulen liikkeirä tarkkaillen hivellen samalla omaa herkkutattiani.

      • Eläinolet

        Hyi hemmetti sua eläin.


    • Sopanen

      Jos miehesi ei osaa katkaista napanuoraa äitiinsä, et voi muuta kuin kestää. Ole tekemisissä niin vähän kuin voit. Miksi sinun pitäisi kuunnella häntä?

      • Äitinvanhatpojat

        Toiset on semmosia nyhveröitä vielä 50 vuotiaina et ei tosikaan. Äiti soittelee monta kertaa päivässä, katsoo puhtaat vaatteet ja sisustaa kuin kotonaan.


    • Anopinhautajaiset

      On kyllä maailman kaksinaamaisimmat kekkerit.

    • Huonojahetkiä

      No en pidä minäkään! Yhtä hyvää hetkeä vastaa 10 helvetin huonoa. Koko ilmapiiri on aina todella negatiivinen ja painostava. Ihan sama millä porukalla ollaan liikkeellä, useamman päivän reissussa tulee aina riita anopin ja jonkun toisen välille, monesti useampi riita. Mä en ymmärrä, miten se suupaltti ei tajua. Normaalisti ihmiset oppii virheistään.

    • Työkyvyttömyys

      Jos anopin kaltainen ihminen olisi työkaverina tai esimiehenä niin jäisin vaikka työttömäksi.

    • Apentossut

      Appiukon kanssa hommat luistaa. Heti kun anoppi tulee, alkaa ilmapiiri muuttua ja kohta jo huudetaan tai mökötetään. Appi on niin saamarin tossun alla, että tekee pahaa äijäparan puolesta. Jos appi olisi itsenäisempi eikä tommonen nyhverö, niin väitän että ilmapiiri olisi jalostunut leppousammaksi.

    • Ettähänelläontämmöinen

      Meillä anoppi käyttää vain merkkituotteita. Jostain rumasta pipostakin piti maksaa montaa sataa euroa. Hänelle on tärkeää, että muut näkevät juuri hänen merkkituotteensa.

      • Anarsku

        Narsisti se on. Juuri tommoinen ulkokuoren kiillottaja, joka käsittelee ihmisiä välineinä omien tarkoitusperinsä ajamiseen.


    • findingbeverland

      Noo, eikö olisi helpompi vaan elää ilman anoppia kokonaan? Tarkoitan, että eihän tuollaista tarvitse kenenkään oikeasti kuunnella vain koska on miehen äiti. Meillä on välit jäähyllä anopin kanssa, en ole ajatellut alkaa niitä lämmitelemään. Nimittäin on tuon tyylinen kuin alottajankin anoppi, aina "oikeassa" ja kaikki muut "väärässä".

    • En.usko.tähän

      Mistä näitä provoja tänne näin paljon putkahtelee. Eikö ole muuten keskustelun aiheita?

    • dsjio

      Meillä on jonkin sortin läheisriippuvainen anoppi. Soittelee aikuisille (27-36)-vuotiaille lapsilleen lähes päivittäin, opastaa heitä niin nukkumaanmenoajoissa kuin sukulaisiin yhteyden pitämisissä. Saattaa siis soittaa ja kertoa yhdelle lapselle, että hänen pitäisi laittaa aina nukkumaan klo 22, ja toiselle että hänen pitäisi käydä kylässä sen ja sen luona. Ymmärtäisin jokseenkin jos olisi edes kyse 18-vuotiaista nuorista, mutta aikuisista ihmisistä joilla on omat perheet ja elämät. Järkyttävä akka.

      Esikoisemme ristiäisissä yritti päsmäröidä ja pomottaa auttajia tarjoiluissa. Sanoimme että voi jotain tarjottavaa tehdä, ja kertoi tehneensä yhden piirakan. Tulikin VIIDEN kassillisen kanssa, ja oli jo jättämässä meidän kakut tarjottavista pois, jotta hänen ja hänen sukulaisten leipomukset pääsisivät estradille. Minulle koitti huudella kenen syliin pitäisi seuraavaksi lapsi antaa (totta kai vain hänen sukulaisilleen). Seuraavan lapsen kohdalla olimme jo viisaampia, eikä anopilla ollut asiaa paikalle etuajassa. Voi jestas kuinka pimeitä ihmisiä sitä löytyykään. Ikävä lukea muiden kokemuksia, mutta on se helpottavaa kuulla ettei ole yksin.

      Meillä minusta on tullut se paha miniä, joka on ryöstänyt hänen poikansa, eikä anna vauvaa hoitoon kuukauden iässä. No mielelläni olen ottanut tämän roolin, jos se tarkoittaa oikeutta elää perheenä rauhassa omaa elämää.

    • Eriga

      No ainakin yks hyvä puoli tässä on nähtävissä. Ne omat vanhemmat, joitten kanssa on otettu yhteen ja riidelty ja niitä arvosteltu ja niiden kasvatusoppeja kyseenalaistettu teini-iässä ja vielä myöhemminkin, muuttuukin kuin taikaiskusta ihaniksi ja oikeanlaisiksi mummoiksi ja papoiksi ja puolison appivanhemmiksi sitten, kun ne anoppi ja appi astuu kuvaan mukaan.

      Ja se on varmaa, että nämä anoppejaan haukkuvat miniät muuttuu myös itse aikanaan paskoiksi anopeiksi. Ole niin tai näin, vääränlainen olet.

    • noita-akkako

      On teillä ollut ikäviä anoppeja. Itsellä oli ihanat anopit. Kyllä mieskin kehuu aina minun äitiä oli mahtava anoppi. Itse aion olla mahdollisimman vähän lapseni perheen kanssa tekemisissä pysyy hyvät välit vävyn kanssa. Enkä missään vaiheessa puutu tulevien lasten kasvatukseen.

    • annikainne

      Me ollaan jo yli 40v ja anoppi näkee poikaansa lähes jokapäivä. Päsmää ja tuputtaa kaikkee mahdollista. Yli 15v jatkunut tämä lahjonta. kuulostaa ehkä epäkiitolliseslta, mutta oikeesti paljon mielummin hänen kanssaan vaikka viikottain kaffeella ja höpöttelisin, mutta toi tuppisuu ei suustaan mitään normaalia päästele. sit koittaa hyvitellä käytöstään tavaroilla. aluksi se olikin kivaa juuh, mutta kun huomasin mistä on kyse. Mieheni on sen verran materialisti että hyväksyy nuo lahjukset. Hänkn sanoo että äiti on aina ollut tuollainen outo. Puuttuu myös asioihimme ja tuo mielipiteensä ja änkee itseensä tapettiliikkeisiin kanssamme yms. Järjsti viime synttäreilläni kohtauksen kun huusi kun sumutorvi kokoomus politiikkaansa ihan sekopää. olevinaan muita aina parempi. Kyllä häpesin ja pahoittelin vanhemmille ystävilleni hänen käytöstään. keksein että lääkkeet ei ihan vielä kohdallaan. sit änkee hirveitten pakastekakkujensa kanssa juhliimme ja lidl ällötysten kanssa vaikka en todellakaan ole pyytänyt. meillä on aina kaikki itsetehtyä kun tarjotaan. Ottaa myös imurin kaapista vieraiden läsnäollessa..että juu meillä ei kalkata mut tuosta ei tiedä yhtään mitä se keksii seuraavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe