Seksin paradoksi ja tragedia

Filosohva

Miehet haluaa, mutta heitä ei haluta.
Naisia halutaan, mutta he eivät halua.

18

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Onneksi voi olla poikkeus, mikä vahvistaa säännön. Evoluution puuttuva linkki, luonnonoikku homo caelestibus, melle, plena-iuuentutem, lenis, mollia, decorus, perfectus. =P

• pihtarihuora

tai sitten paradoksi ja tragedia on että nainen antaa seksiä vasta jos saa ensin rakkautta ja mies antaa rakkautta vasta jos saa ensin seksiä.siispä olemme kuin aurinko ja kuu,emme voi koskaan kohdata.

• Äläs Yleistä.......eikä ole mitään mies ja nais luonteita/persoonia.......erillaisia Vakkoja&Kansia löytyy molemmista sukupuolesta ihan siinä kuin toisestakin.... ;P

• osuitytimeen

Noin se menee. Niin kauan kun mies näkee naisen pelkkänä pilluna, hän ei tule sitä saamaan.

• m-i-e-s

Mieleni minun tekee postata jotain älytöntä. Nainen tulkitsee rakkauden teoista, kun materiaali vaihtaa omistajaa. Mies tulkitsee rakkauden teoista, missä eritteet vaihtaa omistajaa. =P Luinko tästä maksusuorituksen? "Vartaloni kuuluu minulle, ennen kuin saan elokuvan ja aterian, itse asiassa en makaa ennen kuin olen tarkastanut luottokelpoisuuden." =D

Tutkimattomia ovat kettujen happamat pihlajanmarjat, eikun ihmisten tulkinnat.

• m-i-e-s kirjoitti:

Mieleni minun tekee postata jotain älytöntä. Nainen tulkitsee rakkauden teoista, kun materiaali vaihtaa omistajaa. Mies tulkitsee rakkauden teoista, missä eritteet vaihtaa omistajaa. =P Luinko tästä maksusuorituksen? "Vartaloni kuuluu minulle, ennen kuin saan elokuvan ja aterian, itse asiassa en makaa ennen kuin olen tarkastanut luottokelpoisuuden." =D

Tutkimattomia ovat kettujen happamat pihlajanmarjat, eikun ihmisten tulkinnat.

Jeps.....tuossa tarinassasi on toisilleen sopivat yksilöt kohdanneet.....ovat meinaa kuin kaksi marjaa....ja tätä moni nainen ei jostain syystä halua tunnustaa edes itselleen....sama juttu koskee tosin myös monia miehiä... ;P

• 14plus12
        osuitytimeen kirjoitti:

Noin se menee. Niin kauan kun mies näkee naisen pelkkänä pilluna, hän ei tule sitä saamaan.

Pilluna ne komeatkin miehet naisen näkee mutta kaskummaa he sitä saavat joten ontuva on tuo sinun feministinen jargoniasi.

• m-i-e-s
        14plus12 kirjoitti:

Pilluna ne komeatkin miehet naisen näkee mutta kaskummaa he sitä saavat joten ontuva on tuo sinun feministinen jargoniasi.

Kyllä me nähdään nainen ihan ihmisenä. Naisen näkeminen ei ole mikään wau-efekti, että me ajateltaisiin (ylipäätänsä yhtään mitään) ja eroteltaisiin että tuossa on nainen. Muutenkaan emme ajattele jalkovälillämme, jalkoväliämme tai jalkovälejä jatkuvasti.

Näemme ihmiset ihmisinä ja jos jokin vastaantuleva on tyhmä mulkku, niin me näemme hänet tyhmänä mulkkuna, mutta tälläkään ei ollut mitään tekemistä sukupuolielimien kanssa.

• Miehiäsyntyyliikaa

:D nyt tuli niin paksua ettei mitään rajaa..

Miehen surkimuksethan sitä enemmän rakkautta ovat vailla kun naisilla menojalka vipattaa..

• TotuusNaisistaOnTämä

Tuo nyt on ihan ihan täyttä roskaa.

Juu, pieni osa naisista haluaa ensin sitoutumista. Rakkautta.

Suurin osa nimen omaan pitää ensin nähdä pilluina, nainen haluaa että mies haluaa naisen. Se kertoo että miehellä on panohaluja, ja että nainen on panettava. Jos alkaa miettimään syvällisempiä, ei ole kemiaa koska sitten lähestyy kaverillisesti.

Näin pitää toimia:
        - havaittu seksikäs nainen, muna seisoo
        -> heti kiinni, ja alusta saakka pillu mielessä

Voi päästä panolle hsamana iltana tai kymmenensillä treffeillä, mutta pitää edetä kohti seksiä niin hyvin kuin pystyy.

• tragedies

Oikea tragedia on se että naiset kyllä haluavat seksiä mutta vain itseään korkeampitasoisempien YTMien kanssa jolloin miehelle jää vaihtoehdot pariutua alaspäin tai olla yksin.

• 417

Tragedia on, että nainen haluaa seksikkään miehen eikä välitä tärkeistä ominaisuuksista. Hyvä mies jää ilman suhdetta, rakkautta ja seksiä, jos ei ole seksiarvoa. Minulle kelpaisi helposti nainen, joka ei ole yhtään seksikäs, kunhan olisi päästään kunnossa.

• tuskinpa

Aika vaikeaa olisi vuodesta toiseen maata kumppanin kanssa, joka ei lainkaan sytytä.

• atännä

Seksikkyys on korvien välissä, ei vartalossa.

• atännä
        atännä kirjoitti:

Seksikkyys on korvien välissä, ei vartalossa.

... minä koen noin.

• Etuoikeutettu
        atännä kirjoitti:

... minä koen noin.

Itse olen ollut sillä tavoin etuoikeutettu (ilmeisesti), että olen saanut valita kumppaneitani melko vapaasti. Komein ei aina suinkaan ole kiihottavin, vaan jopa täysin päinvastoin munaotus. Jos nyt halutaan kerran esineellistää. Tärkeintä on kemia (mikä ei liity ulkonäköön tai varallisuuteen), se kuinka natsaa ja jatsaa korvien väli. Toisten kanssa fuusioituu kivasti, toisten kanssa kakofoniaa. Siinä se "suuri salaisuus".

• anusmies

Kumarran syvään! Osuvasti todettu!

Filosofia on ihanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      363
      1079
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1076
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      57
      749
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      678
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      651
    7. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      638
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      630
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe