Onko joku kokeillut sipulimehua hiustenlähtöön?

hiuspohjanongelmat

Olen jo joskus kauan sitten lukenut sipulin hyvistä vaikutuksista hiuspohjaan ja jossakin oli ohje, että halkaistulla sipulilla hangataan päänahkaa ennen hiustenpesua. Tuossa alla olevassa ohjeessa sipulit soseutetaan ja sipulimehua pidetään puoli tuntia päässä ennen hiustenpesua. Kolme kertaa viikossa kahden kuukauden ajan tuossa neuvotaan näin tekemään. Ajattelin kokeilla, kun rahat ei tahdo riittää kaiken maailman ihmeaineisiin, mutta sipuli on halpaa.

http://askelterveyteen.com/sipulimehu-estaa-hiustenlahtoa/

8

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhhfgsgd

      Entäpä jos vain kokeilet, ja kerrot sitten? Ainoa mikä tuossa epäillyttää on hajuhaitat. Imeytyyköhän sipuli ihon läpi kehoon?

      • hiuspohjanongelmat

        Aloitin kokeilut, vasta kolmas sipulihoitopäivä meneillään ja pitäisi pari kuukautta tätä toistaa kolme kertaa viikossa. Oma nenä on nyt vähän tukossa. Pesen hiukset tuon puolen tunnin sipulimehohoidon jälkeen shampoolla ja laitan hiustenlatvoihin jätettävää hoitoainetta. Minulla on myös hiusöljyä jossa on vähän enemmän tuoksua, taidanpa laittaa sitä, jos vielä tuon sipulin tuoksuja vähän hiuksiin jää.

        Ainakaan vielä ei mitään vaikutuksia ole huomannut. Minulla on hiustenlähtöä ja hilseilyä, tai sellainen kuiva, herkkä osittain asooppinen iho - ainakin eräs kampaaja joskus näin sanoi. Olen aiemmin kokeillut eri shampoita ja hoitoaineita melko mitäänsanomattomalla vaikutuksella.


      • Mikäonsun
        hiuspohjanongelmat kirjoitti:

        Aloitin kokeilut, vasta kolmas sipulihoitopäivä meneillään ja pitäisi pari kuukautta tätä toistaa kolme kertaa viikossa. Oma nenä on nyt vähän tukossa. Pesen hiukset tuon puolen tunnin sipulimehohoidon jälkeen shampoolla ja laitan hiustenlatvoihin jätettävää hoitoainetta. Minulla on myös hiusöljyä jossa on vähän enemmän tuoksua, taidanpa laittaa sitä, jos vielä tuon sipulin tuoksuja vähän hiuksiin jää.

        Ainakaan vielä ei mitään vaikutuksia ole huomannut. Minulla on hiustenlähtöä ja hilseilyä, tai sellainen kuiva, herkkä osittain asooppinen iho - ainakin eräs kampaaja joskus näin sanoi. Olen aiemmin kokeillut eri shampoita ja hoitoaineita melko mitäänsanomattomalla vaikutuksella.

        "asooppinen" iho,en ole kuullutkaan moisesta?


      • hiuspohjanongelmat

        Kirjoitusvirhehän tuossa on - pitäisi olla atooppinen.


    • Varmaankin

      yhtä pätevää ainetta kuin kananpaska viiksien kasvatuksessa

      • ykskakkaakakskakkaa

        Oletko kokeillut viiksien kasvatukseen kanankakkaa? Kerro lisää...


      • ennenvanhaan

        ukot juttelivat että on se kananpaska tehokasta viiksien kasvatuksessa. No pikkupojat tietty kuuntelivat korvat höröllään ja joku saattoi jopa hieroa kananpaskaa nenänsä alle. Mahtoi olla mukava olo. Mitäpä sitä ihminen ei kokeilisi jotta pääsisi toivomaansa lopputulokseen.


    • hiuspohjanongelmatohi

      Tein tuon linkin http://askelterveyteen.com/sipulimehu-estaa-hiustenlahtoa/ ohjeen mukaan kahden kuukauden sisällä kolme kertaa viikossa päänahan hoidon sipulimehulla. Hiustenlähtö on pysähtynyt, mitä nyt ihan muutama hius lähtee kammatessa tai hiustenpesun aikana, mutta sehän on ihan normaalia.

      Olen tosi iloinen, kun ei enää ole kylppärin lattia hiusten peitossa. Kiitän Jumalaa hiuksistani. Olin aivan epätoivoinen hiustenlähdön aikaan ja pyysin puolestani esirukousta nettirukoilijoiden palstalla että hiustenlähtö loppuisi. Jumala kuuli rukoukset ja sipulimehuhoidolla sain hiustenlähdön loppumaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe