President joka ei halunnut tavata sotaveteraaneja

Kyllä, Presidentti Halosesta kyse. Syvästi korruptoituneesta Presidentistä.
Ay liikkeen ja SAK -keskusjärjestön rahalla, ja naisten tuella valittu Presidentti. kokoomusrouvatkin oikein "mahlaa " lennättivät kuhuessaan Halosta presidentiksi.
Lopputulos karmeaa luettavaa.
Niin karmeaa, etten edes kehtaa tähän laittaa.
Vanha veteraani polvi, ei saanut istuvan Presidentin kunnioitusta lainkaan ??? Isuvan Presidentin päätehtäviin kuuluu veteraanipolvien kunnioituista herättävä toimintansa.
Siinä vain meni 12 vuotta kautensa. Korruptoitunut ympäristönsä ei puuttunut mihinkään toimeensa.
Korruptio jatkuu edelleen eläkkeelläänkin.
Sama korruptio popula laittoi esim Stasilistatkin piiloon.

Niin surkeaa toimintaa, etten edes kehtaa jatkaa pidempään.
Sepä siitä surkeudesta, ja käyttänyt vielä paljon puheissaan "oikeusvaltio" sanaa.

ps jos jollakulla tuntuu ettei raha just` siihen paikkaan riitä, olen valmis häntä jelppimään siihen tilanteesen, jollain satasella, kun asiallinen pyyntö tulee. Kyllä meidän kaikkein on saatava jokapäiväinen tarpeemme, vaikka niukkakin. Varsinkin vanhaväki tehnyt paljon maamme eteen, vaikkei sitä heti huomaa. Kun oltu osa pyörää maata rakentamassa. Nyt me ja nuoret polvet saamme nauttia juuri tästä uhrautumisesta isänmaan eteen heiltä.
Ikävää vain, kun pakkaa tuo ahne maan eliitti viemään päältä siitä, jolla saataisiin paljon heikommassa asemassa oleville.
Oli tapauskin takavuosina, valitti tälläinen, ettei ole rahaa , kun pitäisi tekohampaat saada. Sanoin että mene hammasteknikolle, jonka järjestän sinulle, ja minä maksan laskun. Näin tehtiin. Kuntannus ei silti ollut kuin 1550 euroa. Se hänelle ylipääsemätön. Ja sen avuin, kuin uusielämä alkoi, kun saattoi syödä ihan normaalisti.
'Meillä ihmisisIä jotka käyttävät itsestään " SOSIALISTI" TERMIÄ, JA ON OVAT PIRUN AHNEITA, VAIKKA TUHKAKIN VIEDÄÄN PESÄSTÄ, JOS SE HYÖDYTTÄISI ITSEÄ.
En ymmärrä heitä lainkaan, kun vanhaväki maan rakentaneet, osa jopa ase kädessä ollut järjestelmäämme puolustamassa, eduksemme, että heiltä evätään jokin sosiaalinen tuki.

Toivotan kaikille hyvää sunnuntain jatkoa !.
Koittakaa pärjäillä, kuka tavallamme.

29

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glx

Sotaveteraanit eivät olleet myöskään Presidentti Urho Kekkosen suosiossa, eikä Mauno Koivistokaan mitenkään erityisen veteraani myönteinen ollut. Martti Ahtisaari ja varsinkin Sauli Niinistö ovat veteraaneja suuresti arvostavia ja kunnioittavia Presidenttejä.

• Pieni, mutta tärkeä huomio, kun Mannerheim Ristin Ritarit Itsenäisyyspäivänä, ei kepusyöttiläiden ja ankarassa venäjäkiimassa hekumoivien ja masturboivien Uuden Itsenäisyyspäivän kepusyöttiläiden päivänä, mutta asiaan;
        Kun Mannerheim Ristin Ritarit lähettivät oikeana Itsesyyspäivänä (ei elättipaskiaisten itsenäisyyspäivänä) Rupla - Urho Kekkonen ei edes vastannut siihen, mutta Mauno Koivisto vastasi ja komeasti. Sitähän te vähä-älyiset kepuelätitti ette mitään tiedä.
        Onko ihanaa olla noin tyhmä syöttiläselätti?

• Sotaveteraanit olivat Urho Kekkosen presidenttikaudella vasta 40-50-vuotiaita miehiä ja itse päättämässä omista asioistaan ministereinä, eduskunnassa ja kunnanvaltuustoissa. Veteraanien järjestäytyminenkin oli vasta alkamassa.

Miten Kekkosen olisi pitänyt heitä suosia? Nimittämälläkö ministereiksi yksinomaan sotaveteraaneja?

Vielä Koivistonkin presidenttikauden alussa päättäjistämme suuri osa oli sotaveteraaneja.

• glx
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Sotaveteraanit olivat Urho Kekkosen presidenttikaudella vasta 40-50-vuotiaita miehiä ja itse päättämässä omista asioistaan ministereinä, eduskunnassa ja kunnanvaltuustoissa. Veteraanien järjestäytyminenkin oli vasta alkamassa.

Miten Kekkosen olisi pitänyt heitä suosia? Nimittämälläkö ministereiksi yksinomaan sotaveteraaneja?

Vielä Koivistonkin presidenttikauden alussa päättäjistämme suuri osa oli sotaveteraaneja.

En minä sellaista suosimista tarkoittanut vaan veteraanien arvostusta ja kunnioitusta, jota Kekkonen ei heihin kovin paljon osoittanut. Rintamamiehillä oli myöhemmin kaksi järjestöä Suomen sotaveteraaniliitto ja Suomen rintamamiesliitto, Kerrotaan että jälkimäiseen Kekkonen suhtautui hiukan myönteisemmin kuin Sotaveteraaniliittoon.

• glx kirjoitti:

En minä sellaista suosimista tarkoittanut vaan veteraanien arvostusta ja kunnioitusta, jota Kekkonen ei heihin kovin paljon osoittanut. Rintamamiehillä oli myöhemmin kaksi järjestöä Suomen sotaveteraaniliitto ja Suomen rintamamiesliitto, Kerrotaan että jälkimäiseen Kekkonen suhtautui hiukan myönteisemmin kuin Sotaveteraaniliittoon.

Tarkoitat Rintamaveteraaniliittoa, sillä vapaussodan jälkeen perustettu Rintamamiesliitto lakkautettiin "hitleriläismielisenä" jatkosodan jälkeen.

Rintamaveteraaniliitto keskittyi Sotaveteraaniliittoa enemmän veteraanien edunvalvontaan. Lisäksi se kelpuutti jäsenikseen vain rintamamiehet Sotaveteraaniliiton jäsenyyskriteereiden ollessa löyhemmät.

• glx
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Tarkoitat Rintamaveteraaniliittoa, sillä vapaussodan jälkeen perustettu Rintamamiesliitto lakkautettiin "hitleriläismielisenä" jatkosodan jälkeen.

Rintamaveteraaniliitto keskittyi Sotaveteraaniliittoa enemmän veteraanien edunvalvontaan. Lisäksi se kelpuutti jäsenikseen vain rintamamiehet Sotaveteraaniliiton jäsenyyskriteereiden ollessa löyhemmät.

Aivan oikein. Kiitos oikaisusta.

• Ihan.selvästi
        osmium1 kirjoitti:

Pieni, mutta tärkeä huomio, kun Mannerheim Ristin Ritarit Itsenäisyyspäivänä, ei kepusyöttiläiden ja ankarassa venäjäkiimassa hekumoivien ja masturboivien Uuden Itsenäisyyspäivän kepusyöttiläiden päivänä, mutta asiaan;
        Kun Mannerheim Ristin Ritarit lähettivät oikeana Itsesyyspäivänä (ei elättipaskiaisten itsenäisyyspäivänä) Rupla - Urho Kekkonen ei edes vastannut siihen, mutta Mauno Koivisto vastasi ja komeasti. Sitähän te vähä-älyiset kepuelätitti ette mitään tiedä.
        Onko ihanaa olla noin tyhmä syöttiläselätti?

Osmium on näitä lolakuun 10:n miehiä.
        Jokin kommari jostain päin sossutukeja.

• venäjäntarjatiltu

Eräskin veteraani heittäytyi panssarivaunun alle kun inhosi halosen ryssänmielisyyttä niin paljon..

• Puhut varmasti Rupla - Urho Kekkosesta? Hän ja hänen pyhät aseen ja aisankannattajansa, kuten Eino S. Repo Maalaisliitto/ SKDL/Keskustapuolue -ja sen korkein aste kekkoslainen stalinismi, jonka upeimpia ilmestyksiä oli Rupla - Urhon luottomiehen Matti Ruokolan kirjoitukset, hän sentään oli Rauhanpuolustajat ry puheenjohtaja ja sen sihteeri oli luunkova stalinisti Mirjam Vire-Tuominen.
      NÄIN ROMII JA TOIMII MAALAISLIITTO
      Pieni totuuden viesti sinne tyhmyyden, riidan ja kaunan ja kateuden
      -syöttiläsjoukkoon.
      Rupla - Urho ja hänen mitättömät lakeijansa kuten Matti Ruokola ja Eino S. Repo, hehän pilkkasivat sotaveteraaneja.
      Mites siellä Tolliskomaan Hullujenhuoneella, onko ollut puhetta Sotasyyllisyysoikeudenkäynneistä?
      Oletteko te Tolliskomaan ja varsinkin sen Hullujenhuoneen väki käsittäneet kuinka Rupla - Urho pelasi Suomea ja suomalaisia vastaan oman isänmaansa Neuvostoliiton etujen tähden?

• ketuttaakoilman-valtaa

Älä meuhkaa stallatijämä

• veronkiertäjä_sipilä

Pääministeri, joka kiertää veroja, kyllä kyse on Sipilästä.

• Oletko.holhottava

Sullako Ope Oulusta se raha loppui apteekissa.
        Majuri lupasi antaa apuja muutaman satasen, jos olet sellainen jolle voi omaa rahaa antaa.

• ROSVOUSTA

JA NYKYIKYINEN HALLITUS OTTAA VETERAANEILTA JA ANTAA URHEILULLE

• TerveisiäRuotsista

Pankkomajuri kera puukokardin lupasi monta kertaa jättää palstan, mutta ei voi kun Halos- ja 1918-pakkomielteet eivät sitä salli. No, pitäähän leikkimajurillakin jotain aivojumppaa olla.

• Et.tuotakaan.ymmärtänyt

Nyt taidat punikki taas valehdella.
        evp majuri ei ole koskaan sanonut jättävänsä palstaa.
        Aikoi vain taukoa pitää,määräämättömän ajan.Piti palstan tasoa niin huonona,jotta aikoi taukoa pitää.

• Kaikkien.kaveri.maksaa
        Et.tuotakaan.ymmärtänyt kirjoitti:

Nyt taidat punikki taas valehdella.
        evp majuri ei ole koskaan sanonut jättävänsä palstaa.
        Aikoi vain taukoa pitää,määräämättömän ajan.Piti palstan tasoa niin huonona,jotta aikoi taukoa pitää.

"Majuri" voi pitää pitkän tauon, jotta palstan taso saadaan nousemaan. Jokapäiväiset Halos- ja 1918-jankutukset sekä pötytarinat kuten "Oli tapauskin takavuosina, valitti tälläinen, ettei ole rahaa , kun pitäisi tekohampaat saada. Sanoin että mene hammasteknikolle, jonka järjestän sinulle, ja minä maksan laskun" laskevat tasoa huomattavasti.

• Uudet.tekarit
        Kaikkien.kaveri.maksaa kirjoitti:

"Majuri" voi pitää pitkän tauon, jotta palstan taso saadaan nousemaan. Jokapäiväiset Halos- ja 1918-jankutukset sekä pötytarinat kuten "Oli tapauskin takavuosina, valitti tälläinen, ettei ole rahaa , kun pitäisi tekohampaat saada. Sanoin että mene hammasteknikolle, jonka järjestän sinulle, ja minä maksan laskun" laskevat tasoa huomattavasti.

Onko Ope Oulusta sulla omia hampaita lainkaan ?
        Rahaa anoa hammaslekurille.
        Sanoit olleesi vellilinjalla.

• Sepä.siitä
        Uudet.tekarit kirjoitti:

Onko Ope Oulusta sulla omia hampaita lainkaan ?
        Rahaa anoa hammaslekurille.
        Sanoit olleesi vellilinjalla.

Majuri, kuten karavaanarikin, on kaikkien kaveri.

"Sanoin että mene hammasteknikolle, jonka järjestän sinulle, ja minä maksan laskun."

• Näkkileivälle.sit
        Sepä.siitä kirjoitti:

Majuri, kuten karavaanarikin, on kaikkien kaveri.

"Sanoin että mene hammasteknikolle, jonka järjestän sinulle, ja minä maksan laskun."

Ota tarjouksesta vaarin.

• AsianTuntijaMies

Höpö höpö. Halonen on yksi parhaista presidenteistämme jolle vähäosaisten auttaminen on ollut aina sydämen asia. Veteraanit olivat myös hänen ajatuksissaan ja hän useissa puheissa ilmaisi tukensa veteraaneille ja heidän tukijärjestöilleen.

• yksSUURIMPIArosvoja

herääääää,

• vainjaainoastaannäin

Tarkoitat kai, että ainoastaan 1918 dodan punaiset veteraanit ovat olleet Haloselle läheisiä.

• Punavankihaudalla.loihe
        vainjaainoastaannäin kirjoitti:

Tarkoitat kai, että ainoastaan 1918 dodan punaiset veteraanit ovat olleet Haloselle läheisiä.

Niinhän tuo itse sanoi, ettei vakaumuksensa takia käy kuin punaiset.

• Pena-vaan
        Punavankihaudalla.loihe kirjoitti:

Niinhän tuo itse sanoi, ettei vakaumuksensa takia käy kuin punaiset.

Punapersepaviaani

• Valehtelet.punikki

Muttei käynyt kertaakaan vapaussotureitten tilaisuuksissa.
        Itse sanoi, että vakaumuksensa takia.

• Sepä.siitä.ei.salailla

Allekirjoitan aloituksen täysin.

• NäinhänSeOn

Allekirjoitat siis oman aloituksesi toukokuulta. Sepä mielenkiintoista.

• En.muuta.sanonut
        NäinhänSeOn kirjoitti:

Allekirjoitat siis oman aloituksesi toukokuulta. Sepä mielenkiintoista.

Keksit itse jatkoa siihen. Ilmeisesti jo uskot minun sanoneen, mitä sinä sanoit.
        Ihme hyypiö!

Sanoin, allekirjoitan aloituksen täysin.

• NäinhänSeOn
        En.muuta.sanonut kirjoitti:

Keksit itse jatkoa siihen. Ilmeisesti jo uskot minun sanoneen, mitä sinä sanoit.
        Ihme hyypiö!

Sanoin, allekirjoitan aloituksen täysin.

Älä jaksa vängätä. Johan tuon näkee sokea reettakin, että sinä olet aloittaja jonka aloituksen pari kuukautta myöhemmin allekirjoitat. Halusit vaan saada oman aloituksesi nostettua tänne ylös. Ihme hyypiö olet!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      553
      1801
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe