Miten ymmärtää miehen ajatuksia?

ihmeissäni

Tapasin ihanan miehen netin kautta ja ihastuin häneen nopeasti kun tavattiin. Hän antoi kyllä käytöksellä ja viesteillä ymmärtää että viihtyy mun seurassa. Silti hänen kiireisessä elämässä tunsin että hän ei ehkä sittenkään tunne samoin kun en kuullut hänestä kunnolla pariin päivään. Kun kysyin, hän perääntyi ja sanoi että epäilen hänestä pahaa. Hänellä hyvin kontrolloiva suhde takana ja selvästi pelästyi. Olemme sittemmin tavanneet ja keskustelleet asiasta ja hän sanoi että ei uskalla enää yrittää minun kanssa koska pelkää. Olimme viikon ilman kontaktia ja kysyin viestissä onko hän valmis tapailemaan muita. Ei ole koska tunteita on vieläkin. Kysyin, voidaanko tavata ja jutella ja katsoa. Ensi viikolla. Nyt hän lähettelee minulle kuvia lapsistaan ja flirttailemme tekstiviestitse. Mutta mitä hän haluaa, tarkoittaa viestittely että hän tarvitsee aikaa ja voisi olla vielä valmis suhteeseen? Epäilen, että olen rakastumassa syvästi, en saa häntä mielestäni. Vaikea siirtyä myöskään eteenpäin. Pitääkö vain olla kärsivällinen. Leijonamies kyseessä.

4

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota. Näin eläinopilla selitettynä. Mies on tyypillinen leijona. Leijona tykkää saalistaa niin että vahtaa sitä saalista ja sopivaa hetkeä iskeä .

      Sinä taas olet tyypillien gepardi. Gepardi ei pahemmin kysele vaan iskee saaliiiseen jonka haluaa heti kun tilaisuus tulee.

      Jotta mies ymmärtää kyseisen tavan toimia miten toimit voit käyttää vaikka tätä esimerkkiä - . Lopputuloksen tapahtumasta kyllä teidän kummankin on mietittävä menettelytapoja. Yleensä se hitaammin funtsaava tyyli johtaa suhteeseen. Mutta jos elämäntyylinne on ihan eri niin se olet sinä joka metsästät muilla apajilla, tylsistyisit tuossa menossa jos ei mies laita enemmän peliin.
      Liikaa funtsiva ja menneisyydessä piehtaroiva leijona kun jää ilman saalista.

    • lionen

      "Kontrolloiva suhde" takana. Kukahan siinä lie ollut se "kontrolloija".... Uskaltaisin kyl epäillä joka sanaa jos kertoja väittäisi sen kontrolloijan olleen exänsä ja sit käyttäytys ite tolleen.
      Leijonana voin sanoo et kun mun tielle osuu joku mua todella kiinnostava ihminen niin se ei kyl pääse musta ihan helpolla. ;D

    • Elämäonvalintoja

      Taitaa vaan olla sitoutumiskammo päällä ja kontrolloi sinua omalla käytöksellään. Kuinkakohan kauan sitten on suhde päättynyt ja onkohan käynyt eronsa miten läpi, jos on noinkin haavoilla vielä. Haasteellinen on ihmisenä varmasti ja luottamus ei synny hetkessä.

      • ihmeissäni

        Tuota vähän ajattelin että pelko on siitä että ei uskalla päästää ketään liian lähelle. 2,5vuotta on edellisestä suhteesta, pelko tulee esille kovin usein, jopa ekoilla treffeillämme vaikka en silloin sitä ymmärtänyt. Hänen mielestä lähtökohtaisesti pitäisi uudessa suhteessa olla aina luottoa jos ei ole epäiltävää. Mä jotenkin rikoin sen kun kyselin perään. Nyt hän välttelee mua fyysesti vaikka kaikki viestit kertoo tunteista. Hän kontrolloi mua kyllä tavallaan vaikka ei tee sitä tahallaan. Haluaisi mutta ei pysty. Huoh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe