Siististi homma pakettiin

garson

Heipä hei. On tultu tilanteeseen että suhde tulisi lopettaa. Itselläni ei ole tunteita mutta toisella on. Päätöksen suhteen lopettamisesta olen tehnyt kauan sitten, mutta en siihen vain pysty. Haluaisin sen tapahtuvan kiva kiitti hei meiningillä. Tiedän satuttavani toista paljon. Tiedän myös olevani liian kiltti ja heltyväni. Onko liian julmaa viedä toisen tavarat kotiin ja jättää kirje?

10

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nusnu

      vain seksi suhde ei riitä

    • Nätistikinasiatvoiilmais

      Kannattaa olla rehellinen ja kertoa, että ne omat tunteet ovat kuolleet lähinnä sille kaverilliselle tasolle. Itse olen tullut jätetyksi juurikin noin, mutta tiesin jo valmiiksi tilanteen, koska oma sukulaiseni oli nähnyt seurustelukumppanini jokin aika takaperin toisen naisen seurassa. Se on vain ikävää, että asioista kerrotaan liian myöhään ja loukataan entistäkin enemmän. Ainahan se ero satuttaa, harvemmin on sellaisia eroja, missä niitä itkuja ei itkettäisi. Ole myös itseäsi kohtaan rehellinen ja kohtaa ne omat todelliset tuntemuksesi.

      • kerrassaan

        törkeää olla ensin eroamatta ennenkuin syöksyy jo toisen perään. Hävytöntä! Lievästi sanottuna ikävää. Tuskin tota itkis, lähinnä raivostuisi. Täysin kunniaton ja selkärangaton mies.


      • Nätistikinasiatvoiilmais
        kerrassaan kirjoitti:

        törkeää olla ensin eroamatta ennenkuin syöksyy jo toisen perään. Hävytöntä! Lievästi sanottuna ikävää. Tuskin tota itkis, lähinnä raivostuisi. Täysin kunniaton ja selkärangaton mies.

        Eipä niille ihmisen tunteille mitään voi, kiehuihan sitä raivosta ja myös itki sekä kieriskeli itsesäälissä aikansa, mutta ehjäksi tulin ja lopulta kaikkea hyvää toivottelin. Aina sitä niiden muutaman koetun suhteen jälkeen on miettinyt, mitä suhde itselle on antanut kuin yhteisiä kivojakin muistoja, ainakin niin erilaisia ihmisiä kuin olla voi ja ehkä ihmisinä liiankin vaikeita tai rikkonaisia. Vasta jälkijättöisesti on löytynyt moneenkin tilanteeseen selkeys ja oppinut myös itse suhteistaan ihmisenä kasvamaan.


    • petettypuolisko

      Samoin täällä tieto tuli muualta eikä itseltään. Jos olisi itse kertonut rehellisesti muka tunteiden sammumisesta olisin voinut hyväksyä asian. Mutta mutta sain tietää kakkoseta jo monta kuukautta ennen miehen kertomaa. On säälittävä ukko no mikäs haluilleen mahtaa kun nainen vamppaa täysillä. Meneehän siinä miehellä järki. Nyt ne ovat jo eronneet ja yksi maanittelee takaisin itkun kera. Kehtaa vielä vedota siihen kun meillä oli elämä niin ihanaa helppoa! Ja paskat tiedän että sille naureskellaan joka paikassa. Kantakoot maineensa nyt. Näkeepä mitä menetti! Salasuhteet ei kanna pitkälle nähty on! Muka niin salaista kun taas kylillä tiedettiin meidän suhteesta paremmin kuin minä kotona sokeana se tässä harmittaa eniten. Avautui silmät kerralla!

    • ÄläValehtele

      Ole hänelle rehellinen ja kerro ajatuksesi. On sanonta, totuus satuttaa vain hetken, mutta valhe ikuisesti. Viestimien (tekstari/sposti/kirje) käyttö eron ns.ilmoittamisena on halpamaista ja kasvotonta etenkin pitemmässä suhteessa. Toki jos toinen on täysin epävakaa, silloin tuollaisen kasvottoman eroilmoituksen jotenkin käsittää.

      Vastaa hänen kysymyksiinsä parhaasi mukaan, ja sitten onkin parempi olla ilman yhteydenottoja käytännön asioiden hoitamisen jälkeen. Näin kertoo sinulle eräs jätetty nainen.

    • Kohtivaloa

      Itse olen ns. jättäjä eli tunteeni vaan hiipuivat ja kerroin toiselle osapuolelle kasvotusten, että tunteeni eivät riitä enää jatkamaan suhdetta. Tästä on nyt 4 viikkoa ja nyt kun näin exäni hän olikin jo löytänyt uuden naisen, vaikka hänellä vielä olisi ollut halua jatkaa suhdetta kanssani. Minun kipuiluni suhteen päättymisestä on vasta alussa, asioita olen paljon miettinyt ja omaa käyttäytymistäni ja sitä miksi tunteet vellovat vaikka tunteita ei exääni kohtaan enää ollut. Kahteen vuoteen mahtuu paljon, paljon hyviäkin asioita. Se, että oletko ns. jätetty tai jättäjä suhteessa, ei helpota erosta toipumista yhtään.

      • Parempaapäivänjatkoa

        Exäsi on vain ottanut itselleen laastarin ja nuolee haavansa hänen kanssaan sekä yrittää pönkittää vaan sitä omaa itsetuntoaan. Aina on parempi käydä ero läpi ihan itsekseen, koska sillä vaan loukkaa sitä toista osapuolta, jos vastaeronneena ja rikkinäisenä alkaa jonkun kanssa suhteeseen, johon ei ole edes valmis. Itse ajattelen sitä toisen ihmisen hyväksikäyttönä, enkä voisi itse ajatellakaan toimivani noin.


      • Kohtivaloa
        Parempaapäivänjatkoa kirjoitti:

        Exäsi on vain ottanut itselleen laastarin ja nuolee haavansa hänen kanssaan sekä yrittää pönkittää vaan sitä omaa itsetuntoaan. Aina on parempi käydä ero läpi ihan itsekseen, koska sillä vaan loukkaa sitä toista osapuolta, jos vastaeronneena ja rikkinäisenä alkaa jonkun kanssa suhteeseen, johon ei ole edes valmis. Itse ajattelen sitä toisen ihmisen hyväksikäyttönä, enkä voisi itse ajatellakaan toimivani noin.

        Niinpä, rakkauden tunteet tuskin 4 viikossa häviää. Tämä oli tietenkin tarkoitettu näpäytyksesi minulle, tottakai se kirpaisi mutta tunteitani se ei ole muuttanut, niistä olen varma. Itseään hän tässä lähinnä satuttaa, sääli. Itse jatkan selviytymisprosessiani, välillä on tosi rikkinäinen ja välillä taas näkyy valoa. Niin sen kuuluu mennäkin.


      • Kohti_mitä
        Kohtivaloa kirjoitti:

        Niinpä, rakkauden tunteet tuskin 4 viikossa häviää. Tämä oli tietenkin tarkoitettu näpäytyksesi minulle, tottakai se kirpaisi mutta tunteitani se ei ole muuttanut, niistä olen varma. Itseään hän tässä lähinnä satuttaa, sääli. Itse jatkan selviytymisprosessiani, välillä on tosi rikkinäinen ja välillä taas näkyy valoa. Niin sen kuuluu mennäkin.

        Niin.. Se jätetty on nyt säälittävä, oli sitten hänen uusi nainen laastari eli ei. Nyt kun itse "kipuilet" vielä eron suhteen, niin toisenkin pitäisi. Mitä sinä siitä toisesta enää välität, kun jätit jo hänet? Eikö hän saisi kelvata muillekkaan, jos ei sinullekkaan? Sinä olet eron miettinyt oman pääsis sisällä ja käynyt sitä jo läpi etukäteen toisen tietämättä. Ja nyt sitten eron jälkeen toista arvostelet täällä. Jotain pahaa hän on varmaan sinulle tehnyt??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe