Valtavat määrät nuoria muslimeja herätti uskovissa ja ateisteissa turvattomuutta.
Muslimit ovat ylimielisiä ja provosoivat ihmisiä kun heitä on paljon. He kun liikku suurissa porukoissa kadulla (muslmi jengejä ja muslimi mafiaa).
Kadulla heitä on tuhansia joka päivä. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisia ne ovat selkeä uhka turvallisuudelle. Poliisi on voimattomia tämän islam ja ateisti suvakki pimeydenvoiman edesssä.
Kokoomus johtoinen supo ja poliisylijohto, kokoomus sisäministeri ja rivipoliisit toimii vain ääritapaukissa. Sillon nopeasti jos olet varakas yrittäjä, rikas, julkkis, kansanedustaja, poliitikko, jne...
Herra Jeesus Kristus on minun Herrani , Adonai Yeshua HaMashiach.
Itse olen kaksi kertaa soittanut poliisille mutta eivät tulleet edes paikalle. Kolmannen kerran tulivat vasta noin 30min jälkeen. Muslimit olivat joa häipyneet.
Yksi fundamenttalisti KTS trolli on jo vuosia saanut provosoida ympäri suomi24 sivustoa. Poliisi tai Supo ei ole häntä saanut lopettamaan kirjoittelua ja vihaviestien lähettelyä.
Mitkään muslimi imaamien ja evlut lahkon vapaamuurari piispojen välinen norsunluutornin vuoropuhelu ei poista tätä kansalaisten turvattomuuden tunnetta.
Joka on havaittavissa keskustassa ja kadulla.
Uskovien ja jopa profeettojen varoituksilla ja profetioilla ei ole mitään merkitystä koko maan laajuisesti. Palkkapaimenet ja kirkkoruhtinaat eivät ojennaudu kun / jos heitä varoitettiin.
Suomessa muslimit loi turvattomutta kristityissä
8
177
Vastaukset
- TiesitköTämän
Koraani on rasistinen vihakirja ei muslimimeita kohtaan. SSS halitus tuo maahan rasisteja jotaka vihaa kristittyjä ja uskovia.
Edes 0.5% loppuvuonna 2015 maahantunkeutuneista matu muslimeista ei ole kääntynyt pois islamista.
Kokoomus lahkolaiset haluaa että muslmien ja kristittyjen välille tulee vihaa ja rasismia koska kokoomus lahkolaiset vihaa uskovia. Kokoomus, sdp, vas, kesk, ps, rkp, vihr, spr, maahanmuuto viranomaiset on isis järjestön käsikassaroita.
Jo Luther ja kirkkoisät varoitti muslimeista !!!! Ja moni muu....
Juha Ahvio EUROOPAN PAKOLAISKRIISI JA ISLAMIN INVAASIO - MITÄ NYT TAPAHTUU?
https://www.youtube.com/watch?v=WBWjcQq09-Y
JUHA AHVIO - EUROOPPA JA SUOMI ISLAMISOITUVAT
https://www.youtube.com/watch?v=__uvWPYMsHg - Einynnilläuskovat
Asiaa kirjoitat.
Heillä on kulttuurinsa ja se kattaa kaiken elämän.
Kristityillä pitäisi olla samoin, huutaa kovempaa, yli ateistien ja vapaa-ajattelijoiden.
Kristityt yhdistykää. - KTS--
Me toki tietenkin toki toivotamme myös muslimit tervetulleiksi Suomeen. Sehän on selvä!
HYVÄ!
ja palstakeisarit potkimme pohjoisnavalle!
:D- TeititteleeItseäänMuslim
KTS--
10.3.2016 23:45
Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ....
14.4.2016 6:35
Ajattelen, että KTS on täysin pahojen henkien vallassa. Hän esiintyy täällä uskovana, mutta puhuu kaikkea puutaheinää.
KTS on saatanan kätyri. Hänen puheensa kannattaa vain sivuuttaa.
KTS notkuu täällä aamusta iltaan. Onkohan tämä mies oikeasti ihmishahmon ottanut demoni? Tämä mies on niin syvältä ja paha.
- FIHGN
AIKOIHIN EN OLE KUULLUT NÄIN SELVÄKIELISTÄ PUHETTA
JUMALA ARMAHTAKOON
JEESUKSEN HERRAN NIMESSÄ JA SOVINTOVERESSÄ ON VOIMA TÄTÄKIN PAHUUTA VASTAAN- YlistämmeHerraa
Herra näkee ja kuulee kaiken.
- SakarjaPohjoinenProfetia
Mustat hevoset lähtevät pohjoiseen maahan?
Sakarja6
18.5.2016 10:17
Minä nostin jälleen silmäni ja näin, katso, neljät vaunut, jotka
lähtivät liikkeelle kahden vuoren välistä; ja ne vuoret olivat vaskivuoria.
Ensimmäisten vaunujen edessä oli punaisenruskeat hevoset, toisten vaunujen edessä oli mustat hevoset,
-
3. kolmansien vaunujen edessä oli valkeat hevoset, ja neljänsien vaunujen edessä oli täplikkäät, väkevät hevoset.
4. Minä lausuin ja sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mitä nämä ovat, Herra?"
-
5. Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
.
6. Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
7. Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
.
8. Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa"
Mistä maasta Sakarja profetoi? - Anonyymi
Islam uskontoon kuuluu valehdella toisuskoiselle. Esim toiseen maahan pyrkijänä että hän on joutunut vainon kohteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106