"Persut eivät myy persettään "

Linja.pitää.vai.pitääkö

15

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvältä_tuntuu

      Ihanaa kun persulta saa ihan ilman !

    • Linja.pitää

      Linja on pitänyt, persettä ei olla myyty!

      • "Murtumaton peruslinja" :DDDD Saa kyl nauraa näille persujen mölinöille jälkikäteen!


    • syvä_vako

      Me kokoomuslaiset todella pidämme tästä kun persuherkkua on ilman saatavilla.

      • Mitä Kokoomuslainen kysyy persulta? - Vaselin or not vaselin?


    • Tosi.on

      Perussuomalaiset ovat ainoa rehellinen puolue, ainoa puolue joka ajaa suomalaisten etua!

      • A-Celle

        Näinpä juuri. Persut lupasivat jatkaa Kreikan rahoittamista ja helpottaa heidän lainojaan ja niinhan he tekivätkin. Vai ymmärsinkö jotain väärin?

        Vielä persut eivät ole kasvattaneet kiintiöpakolaisten määrää, mutta vaalikautta on vielä jäljellä joten eiköhän tuokin lupaus ehditä täyttää. Tilastoista voimme jälkikäteen tarkistaa otettiinko Suomeen enemmän pakolaisia persu-hallituksen aikana vai edellisen hallituksen aikana.

        Persut lupasivat myös kovempia rangaistuksia rikollisille. Tuloksena oli yritys kaksinkertaistaa ylinopeussakot ja jättää raiskaus- ja väkivaltatuomiot ennallaan. Kaikkihan ymmärsi ennen vaaleja, että persut tarkoittivat "rikollisilla" niitä roistoja jotka ajavat jopa 92 km/h kuivalla suoralla tiellä, jonka rajoitus on 80 km/h. Vai ymmärsivätkö?

        Rehellistä meininkiä totta tosiaan.


      • AggressioAuttaa
        A-Celle kirjoitti:

        Näinpä juuri. Persut lupasivat jatkaa Kreikan rahoittamista ja helpottaa heidän lainojaan ja niinhan he tekivätkin. Vai ymmärsinkö jotain väärin?

        Vielä persut eivät ole kasvattaneet kiintiöpakolaisten määrää, mutta vaalikautta on vielä jäljellä joten eiköhän tuokin lupaus ehditä täyttää. Tilastoista voimme jälkikäteen tarkistaa otettiinko Suomeen enemmän pakolaisia persu-hallituksen aikana vai edellisen hallituksen aikana.

        Persut lupasivat myös kovempia rangaistuksia rikollisille. Tuloksena oli yritys kaksinkertaistaa ylinopeussakot ja jättää raiskaus- ja väkivaltatuomiot ennallaan. Kaikkihan ymmärsi ennen vaaleja, että persut tarkoittivat "rikollisilla" niitä roistoja jotka ajavat jopa 92 km/h kuivalla suoralla tiellä, jonka rajoitus on 80 km/h. Vai ymmärsivätkö?

        Rehellistä meininkiä totta tosiaan.

        Omia potentiaalisia kannattajia ei kannata ärsyttää korottamalla raiskaus- ja väkivaltarikosten tuomioita. Matti Putkosen Marilyn-paidasta lentäisivät viimeisetkin napit, jos tuomioita korotettaisiin.


      • satiainen

        Gallupit kertoo että hienosti menee Kohta pienempi kun Piraattipuolue


    • persu_tietää

      Parhaiten niitä asioita ajetaan leikkaamalla köyhiltä ja antamalla ilman ulkomaille.

    • tuulituov

      Hyvä että persut on hallituksessa, uskalletaan kirstää matujen hyvin vointia suomessa, ja keskustella maahan muuton ongelmistä, tosin herra rinne sdp tuo rasisti kortin esille, niin kuin muutkin vihervasurit, katainen ja urpilainen upotti suomen pahasti suohon, katselin aamulehdestä mitkä halitukset ovat eniten tehneet velkaa, ja kataisen päämisteri aikana suomi meni konkurssiin,

      • KommariMari

        Ja persut päätti tilannetta pahentamalla saada asiat kuntoon?
        Työttömyys kasvaa, köyhyys lisääntyy, maahanmuutto räjähti käsiin, Kreikkaa tuetaan, veteraaneilta leikatan, poliiseja vähennetään mutta kun audinpenkki..


    • nuhjunuhju

      Ainut vaalilupaus minkä petossuomalaiset on pitänyt ettei myy persettään, ei myynytkään vaan antoi ilmaiseksi.

      • pönöttäjätkin.pyllistää

        Persujen perseale taas käynnissä torinkulmilla?


    • TekemisenMeininkiä

      Persuhallituksen aikana teknologiafirmoilla on kiire karistaa tämän maan pölyt jaloistaan, kuten toissapäivänä jälleen nähtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe