Onko linja pitänyt, peffaa ei ole myyty?! https://www.youtube.com/watch?v=J-DPIRoEqzU
"Persut eivät myy persettään "
15
154
Vastaukset
- hyvältä_tuntuu
Ihanaa kun persulta saa ihan ilman !
- Linja.pitää
Linja on pitänyt, persettä ei olla myyty!
- syvä_vako
Me kokoomuslaiset todella pidämme tästä kun persuherkkua on ilman saatavilla.
- Tosi.on
Perussuomalaiset ovat ainoa rehellinen puolue, ainoa puolue joka ajaa suomalaisten etua!
- A-Celle
Näinpä juuri. Persut lupasivat jatkaa Kreikan rahoittamista ja helpottaa heidän lainojaan ja niinhan he tekivätkin. Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Vielä persut eivät ole kasvattaneet kiintiöpakolaisten määrää, mutta vaalikautta on vielä jäljellä joten eiköhän tuokin lupaus ehditä täyttää. Tilastoista voimme jälkikäteen tarkistaa otettiinko Suomeen enemmän pakolaisia persu-hallituksen aikana vai edellisen hallituksen aikana.
Persut lupasivat myös kovempia rangaistuksia rikollisille. Tuloksena oli yritys kaksinkertaistaa ylinopeussakot ja jättää raiskaus- ja väkivaltatuomiot ennallaan. Kaikkihan ymmärsi ennen vaaleja, että persut tarkoittivat "rikollisilla" niitä roistoja jotka ajavat jopa 92 km/h kuivalla suoralla tiellä, jonka rajoitus on 80 km/h. Vai ymmärsivätkö?
Rehellistä meininkiä totta tosiaan. - AggressioAuttaa
A-Celle kirjoitti:
Näinpä juuri. Persut lupasivat jatkaa Kreikan rahoittamista ja helpottaa heidän lainojaan ja niinhan he tekivätkin. Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Vielä persut eivät ole kasvattaneet kiintiöpakolaisten määrää, mutta vaalikautta on vielä jäljellä joten eiköhän tuokin lupaus ehditä täyttää. Tilastoista voimme jälkikäteen tarkistaa otettiinko Suomeen enemmän pakolaisia persu-hallituksen aikana vai edellisen hallituksen aikana.
Persut lupasivat myös kovempia rangaistuksia rikollisille. Tuloksena oli yritys kaksinkertaistaa ylinopeussakot ja jättää raiskaus- ja väkivaltatuomiot ennallaan. Kaikkihan ymmärsi ennen vaaleja, että persut tarkoittivat "rikollisilla" niitä roistoja jotka ajavat jopa 92 km/h kuivalla suoralla tiellä, jonka rajoitus on 80 km/h. Vai ymmärsivätkö?
Rehellistä meininkiä totta tosiaan.Omia potentiaalisia kannattajia ei kannata ärsyttää korottamalla raiskaus- ja väkivaltarikosten tuomioita. Matti Putkosen Marilyn-paidasta lentäisivät viimeisetkin napit, jos tuomioita korotettaisiin.
- satiainen
Gallupit kertoo että hienosti menee Kohta pienempi kun Piraattipuolue
- persu_tietää
Parhaiten niitä asioita ajetaan leikkaamalla köyhiltä ja antamalla ilman ulkomaille.
- tuulituov
Hyvä että persut on hallituksessa, uskalletaan kirstää matujen hyvin vointia suomessa, ja keskustella maahan muuton ongelmistä, tosin herra rinne sdp tuo rasisti kortin esille, niin kuin muutkin vihervasurit, katainen ja urpilainen upotti suomen pahasti suohon, katselin aamulehdestä mitkä halitukset ovat eniten tehneet velkaa, ja kataisen päämisteri aikana suomi meni konkurssiin,
- KommariMari
Ja persut päätti tilannetta pahentamalla saada asiat kuntoon?
Työttömyys kasvaa, köyhyys lisääntyy, maahanmuutto räjähti käsiin, Kreikkaa tuetaan, veteraaneilta leikatan, poliiseja vähennetään mutta kun audinpenkki..
- nuhjunuhju
Ainut vaalilupaus minkä petossuomalaiset on pitänyt ettei myy persettään, ei myynytkään vaan antoi ilmaiseksi.
- pönöttäjätkin.pyllistää
Persujen perseale taas käynnissä torinkulmilla?
- TekemisenMeininkiä
Persuhallituksen aikana teknologiafirmoilla on kiire karistaa tämän maan pölyt jaloistaan, kuten toissapäivänä jälleen nähtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674