Hei, tietääkö joku saako noita Adidas climacool housuja vielä jostain Suomesta jossa on takana tuo raita?
http://i.ebayimg.com/images/g/-gQAAOSw5HJXK6-P/s-l1600.jpg
Adidas climacool
5
419
Vastaukset 5
- Tuntematonteini
Stadiumista saa, mutta moni sanoo että "liian kaallit" verkkareiks. Itellä noi samat verkkarit. Suosittelen, mukavat jalas ja sopii urheiluu tai iha mihin vaan. Maksaa noin 50e. Iha parhaat.
- anonyymi3455
Nyt olet kyllä eksynyt väärälle palstalle... Täällä keskustellaan TYYLISTÄ, ei siis verkkareista tms. Joten käy kysymässä asiasta vaikkapa maalaisjuntti palstalta...
- jäkäjäkä
Jaa en tiennytkään että esim. helsinkiläiset on maalaisjuntteja, sielläkin noita ko. housuja näkee.
- anonyymi3455
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001952534.html
Haista vittu, stadilais kyrpähinttihomotuote ADIAS ONKIN. Tyylitön köyhä kissanpaska KUN SUOMALASIA SORSII VOI VOITUN HUTTU, RUOTSALAISHOMOT VITTUUN SUOMESTA KOSTOKSI
- normiverkkareillamennään
Tuo climacool tarkoittaa vaan kankaan teknologiaa. Kangas muuten eroaa aika paljon normaalista verkkarikankaasta. Joka tapauksessa noiden housujen malli on condivo 14 Niitä näkyy välillä huuto.netissäkin käyttämättömänä myynnissä tai vähän käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541