Oksettavat toyboyn etsijät

kauramyyllyys

Miksi 34v nainen etsii seuraa 24-35v miehistä?
Ymmärrättekö kuinka esineelläistettä kaikki miehet?
Oksettavaa kertakaikkiaan..

12

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAURUA_

Miksi ukko 57 - 59v. etsii panoa. Hei tytöt 20 - 40v.

• lapseton877

Niin en tiedä. Varmaan seksin takia? Itse miehenä etin oman ikäistä seuraa kun ei lapsen tapailu kiinnosta.

• noniimpä

Aloittajalta naulan kantaan. Kerro tämä myös vastaavasti 50-60v. miehille, jotka hakevat parikytvuotta nuorempaa naista. Se on kiusallista ja inhottavaa.

• noniimpä

Se jää kyllä vähän epäselväksi et miksi nainen 34v. ei saisi hakea seuraa omanikäisistä miehistä? Onko se joku laki et naisen pitää hakea nimenomaan vain itseään vanhempaa? :D

• Itse tässä aiemmin ajattelin kirjoitella aloitusta vähän samanlaisesta asiasta.

Eli mikäli haette kumppania parisuhteeseen, niin mikä on teidän hakemanne ikähaarukka ja minkälaiset perustelut, ajatukset teillä on tuon ikähaarukan takana.

Itse olen 33 vuotias ja hakemani kumppani parisuhteeseen on haarukassa 25v - 36v.
      Perustelut tälle haarukalle on, että lähtökohtaisesti noin suurinpiirtein oman ikäistäni naista haeskelen parisuhteeseen, jotta olisi suuremmalla todennäköisyydellä maailmankatsomus, kokemukset, elämä noin suurinpiirtein samalla kohdalla. Eli koulut käyty, se nuoruuden riehumis, heilumis vaihe takanapäin ja nyt toiveissa vakaa ja vakituinen parisuhde. Työelämässä jo hetken aikaa olleena valmis myös jälkikasvua ajattelemaan.

Tuo ikähaarukan alapää 25v on ehkä himpun verran alhainen, mutta keskustelujen ja kokemukseni mukaan läheisistä kavereista tuon ikäisistä voipi löytyä samalla aaltopituudella olevia. Osaltaan tätä ikähaarukkaa pitää alhaalla myös se, että ihanne kumppanini toivoisi saavansa lapsia mutta ei ihan heti. Ensin rauhassa katsotaan kestääkö parisuhde läpi alkuhuuman ja myöskin arjen kiemuroiden.

Haarukan yläraja tulee siitä, että olen huomioinut ikäisilläni joko olevan kauhea hoppu saada lapsi, eivät halua lapsia taikka heillä on jo lapsia. Sinällään entuudestaan naisella olevat lapset eivät ole 'turn-off' kunhan toiveissa olisi vielä kanssani jossain vaiheessa jälkikasvua. Mutta ihanne tapauksessa nainen olisi lapseton ja toivoisi jälkikasvua.
      Toisaalta mitä korkeammalle iässä tuosta mennään, niin yleisemmäksi muuttuu että lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja nyt halutaan 'rentoutua' ja haetaan elämyksiä ja matkailua, asioita joita ei pienten lasten kanssa voi tai on hankala toteuttaa.

• erakkonainen

Olen 35 ja oma haarukkani olisi ja - 5 vuotta, ääritapauksessa 10, mutta silloin täytyy jo todella olla erikoisen kiinnostava ihminen. Ajatuksena on juuri se, että ajatusmaailma ja elämänkokemus olisi suurin piirtein samaa luokkaa (joo kyllä, yksilöiden välillä on todella paljon eroja kyllä, mutta ajattelen todennäköisyyksiä). Liian nuoresta miehestä ajattelisin, että hällä voi olla vielä seikkailuja seikkailematta (itse haluaisin löytää sen elämänkumppanin), enkä halua mitään omituisesti värittynyttä asemaa ikään kuin jonkinlaisena kasvattajana nuoremmalle ihmiselle. Tiedätte varmasti mitä tarkoitan. Vanhempaa miestä en haluaisi siitä syystä, että haluaisin sen loppuelämän kumppanin, ja se vaan on tilastollinen fakta että miehet kuolevat nuorempina kuin naiset. En haluaisi siis leskeytyä nuorena ja jäädä sit loppuelämän vuosia jäädä pällistelemään yksin. Tätä ajatellen olis ihan peräti loogista että nuoremmat miehet ja vanhemmat naiset pariutuisivat, jolloin eliniänodote olisi samaa tasoa. Jostakin tulee tämä aataminaikuinen perinne, että miesten pitää olla vanhempia, jopa reilustikin vanhempia. Mut kun viisikymppiset miehet tekevät ehdotuksia niin se ei vaan sytytä se ajatus, että parinkymmenen vuoden päästä olen sit jo hyvällä todennäköisyydellä toisen omaishoitaja, kun itsellä ei ole vielä edes eläkeikä koittanut. Ja tässä olisi vielä omasta äidistäkin huolehdittava että tämä pääsee arvokkaana hautaan. Jotenkin vienona toiveena olisi, että kumppani pystyisi olemaan tasavertainen kumppani myös tulevaisuudessa, eikä hoivattava vanhus. Toki jokainen vanhenee aikanaan ja niin kuuluukin olla, mutta tokihan sitä tahtoisi että voisi vanheta yhdessä samaan tahtiin. Anteeksi nyt jos tämä kuulostaa pahalta, mutta kerroinpahan rehellisesti.

• erakkonainen

Siis PLUS ja miinus 5 vuotta! Jostain syystä ei tullut tuo plusmerkki näkyviin tuohon edelliseen tekstiin.

• erakkonainen kirjoitti:

Olen 35 ja oma haarukkani olisi ja - 5 vuotta, ääritapauksessa 10, mutta silloin täytyy jo todella olla erikoisen kiinnostava ihminen. Ajatuksena on juuri se, että ajatusmaailma ja elämänkokemus olisi suurin piirtein samaa luokkaa (joo kyllä, yksilöiden välillä on todella paljon eroja kyllä, mutta ajattelen todennäköisyyksiä). Liian nuoresta miehestä ajattelisin, että hällä voi olla vielä seikkailuja seikkailematta (itse haluaisin löytää sen elämänkumppanin), enkä halua mitään omituisesti värittynyttä asemaa ikään kuin jonkinlaisena kasvattajana nuoremmalle ihmiselle. Tiedätte varmasti mitä tarkoitan. Vanhempaa miestä en haluaisi siitä syystä, että haluaisin sen loppuelämän kumppanin, ja se vaan on tilastollinen fakta että miehet kuolevat nuorempina kuin naiset. En haluaisi siis leskeytyä nuorena ja jäädä sit loppuelämän vuosia jäädä pällistelemään yksin. Tätä ajatellen olis ihan peräti loogista että nuoremmat miehet ja vanhemmat naiset pariutuisivat, jolloin eliniänodote olisi samaa tasoa. Jostakin tulee tämä aataminaikuinen perinne, että miesten pitää olla vanhempia, jopa reilustikin vanhempia. Mut kun viisikymppiset miehet tekevät ehdotuksia niin se ei vaan sytytä se ajatus, että parinkymmenen vuoden päästä olen sit jo hyvällä todennäköisyydellä toisen omaishoitaja, kun itsellä ei ole vielä edes eläkeikä koittanut. Ja tässä olisi vielä omasta äidistäkin huolehdittava että tämä pääsee arvokkaana hautaan. Jotenkin vienona toiveena olisi, että kumppani pystyisi olemaan tasavertainen kumppani myös tulevaisuudessa, eikä hoivattava vanhus. Toki jokainen vanhenee aikanaan ja niin kuuluukin olla, mutta tokihan sitä tahtoisi että voisi vanheta yhdessä samaan tahtiin. Anteeksi nyt jos tämä kuulostaa pahalta, mutta kerroinpahan rehellisesti.

Vähän samanlaisia ajatuksia kyllä miullakin on ollut tuon "omaishoitaja" tilanteen tiimoilta. Kuten myöskin sen, että satunnaisesti tulee vastaan kommentteja "kyllähän miehet voivat tulla isäksi vielä 50 ikäisinä, että ei sitä mikään hoppu ole." Juu ei ole hoppu, mutta enpä haluaisi että teini-ikäinen lapsi huolehtisi mahdollisesti huonossa kunnossa olevista vanhemmistaan. Myöskin mitä iäkkäämpänä pariskunta saa jälkikasvua, niin uumoilisin että sitä suurempi todennäköisyys on lasta kasvattaessa kohdata järkyttävä ikäkuilu jossa ei osata samaistua lapsen/teinin jokapäiväiseen todellisuuteen.

• 40mies

Kyllä siellä on monella naisellakin samoja 10-20vuottakin nuorempaa ja marginaalisesti parivuotta oman ikänsä päälle ja jätän vastaamattakin näille.....

• aikayksinkertaista

Ai miksikö? Hän tykkää tuon ikäisistä miehistä jostain syystä. Pitäisikö miesten mielestä ihan oikeasti naisen aina haluta vain itseään vanhempaa miestä? Miksi? Jokainen hakee sen ikäistä kuin itse haluaa. Jos et ikähaarukkaan sovi, niin ei voi mitään. Jätä ottamatta yhteyttä niin ei harmita että pakit tulee. Aika yksinkertaista, eikö?
      Itse tykkään oman ikäisistä ja muutaman vuoden nuoremmista miehistä. Ja sitten lähestyy jotkut reippaasti yli kymmenen vuotta vanhemmat tai reilusti nuoremmat miehet. Miksi ei voi kunnioittaa sitä toisen ikätoivetta? En halua suhdetta lähes isäni ikäisten miesten kanssa enkä oman poikani ikäisten nuorukaisten.
      Jos noin nuori nainen hakee alle kolmekymppistä miestä niin ei ole mun mielestä kysymys mistään toy boyn hausta.

• mietiäitinä

Kyse on siitä kun MIEHIÄ syytetään tästä tavasta hakea nuorempaa mutta naisilla se on oikeutetumpaa naisten logiikalla ja näitä naisia riittää....
        Minulle se on aivan sama minkäikäistä kuikin hakee!
        Se on jos kolmekymppinen lapsetonkin mies hyväksyy sen 40 naisen kun se biologinen kello on lopettanut tikittämisen ja pysyy tuolla satunnaisilla seksilinjoilla ja hyvä niin mutta hyväksyisitkö jos oma poikasi olisi vastaavassa tilanteessa ja lapsenlapsia et edes saisi?
        Muutamaan panoon kelpaa vanhempikin nainen mutta vakavampaan ei.

• HyiOksennus

33-36v mies etsii seuraa 55-65v naisista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe