Neitsyys on kaunis asia

Atm32

48

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksinaismoralismia

Tuossa kertomassasi: naisilla sama asia on hyväksi, mikä miehillä huono.
      Ei se ole kenelläkään hyvä tai huono.

• mitälöytyyjalkovälistä

Näytti kyllä vähän transulta tuo Alicia. Ettei vain olisi ollut syntyessään Adam.

• atm-kokematon-mies

Sille naiselle ei kelpaisi kokematon mies.

• tietäjä--

Kun neitsyys on menetetty niin naisella ei tee mitään sen jälkeen

• 137

Sempä takia kukaan ei sinulle annakaan.

• kokenutmies--

Riippuu myös minkä näköinen nainen on itse. Jos on kauhee lihava niin ei siinä mitään kaunista ole. Nuoren 18 v hoikan viattoman naisen neitsyys on kaunista.

• Sad-But-true

Kuvan pitkä nainen on neitsyt vain koska on tavallista rumempi.

• asioistatietävätaho

Hänellä on vittu kuin hirvellä. Ei yhtä iso mutta ylhäällä.

• Kummallinen ajatus. Jotkut ovat mummoja tuon ikäisenä. Toki, uskonnollinen vakaumus... siitä en ymmärrä yhtään mitään. Oudoksun kyllä tuon ikäistä neitsyttä, oli se sitten mies tai nainen.

• Oot Vuan Kade.... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Oot Vuan Kade.... ;P

Eikös ikuinen neitsyys ole jokaisen tavoiteltavissa? Ellei joku raiskaa.

Vielä jos lapsia on aina halunnut saada niin aika huono yhtälö ellei nimi ole Maria.

• ToiseusAhdistaa

Vanha totuus kuuluu: "Rikoksentekijät vihaavat nuhteetonta". En yhtään ihmettele, että arvoja ja moraalia vailla oleva ihminen oudoksuu toisenlaisia ihmisiä.

• Nainen_28v kirjoitti:

Eikös ikuinen neitsyys ole jokaisen tavoiteltavissa? Ellei joku raiskaa.

Vielä jos lapsia on aina halunnut saada niin aika huono yhtälö ellei nimi ole Maria.

En ole itsekään, mutta heitin kommenttini, koska lähdit TAAS joidenkin yksilöiden tapaan Persestelemään.....turhaa yrittää edelleenkään häpäistä tai keksiä jotain VaMMasia diagnooseja, jos joku poikkeaa itsestä ja omasta käytöksestä.....jokainen pyrkikööt myös valkkaamaan omanlaisensa, niin ymmärtää toista luontaisesti.... ;P

• ToiseusAhdistaa kirjoitti:

Vanha totuus kuuluu: "Rikoksentekijät vihaavat nuhteetonta". En yhtään ihmettele, että arvoja ja moraalia vailla oleva ihminen oudoksuu toisenlaisia ihmisiä.

Olen vahvasti samaa mieltä kanssasi.....tai yrittävät ainakin mitätöidä ja häpäistä... ;P

En ole itsekään, mutta heitin kommenttini, koska lähdit TAAS joidenkin yksilöiden tapaan Persestelemään.....turhaa yrittää edelleenkään häpäistä tai keksiä jotain VaMMasia diagnooseja, jos joku poikkeaa itsestä ja omasta käytöksestä.....jokainen pyrkikööt myös valkkaamaan omanlaisensa, niin ymmärtää toista luontaisesti.... ;P

Nyt puhut itse täysin alatyylisesti, jotan turha moralisoida.

• ToiseusAhdistaa kirjoitti:

Rikoksentekijä? Hahahaa! Avioliiton ulkopuolista seksiä ei ole kriminalisoitu nykyään.

• Nainen_28v kirjoitti:

Nyt puhut itse täysin alatyylisesti, jotan turha moralisoida.

Minä vastaan juuri niin, kuin metsään huudetaan.... ;P

"Kummallinen ajatus. Jotkut ovat mummoja tuon ikäisenä. Toki, uskonnollinen vakaumus... siitä en ymmärrä yhtään mitään. Oudoksun kyllä tuon ikäistä neitsyttä, oli se sitten mies tai nainen."

Persestelyä sanon minä.....turhaa siinä alkaa mitään Häpäisemään tai Diagnisoimaan, jos joku tai jotkut ovat erillaisia kuin sinä..... ;P

Voisin minäkin heittää vastaavaa Jargonia jatkuvasti PanoJaanoista&Janneista.....se olisi ihan vastaavaa, kuin tuo sinunkin heittosi...eikä poikkea siitä mitenkään... ;P

Anna heidän olla mitä ovat, koska ovat täysin yhtä normaaleja, kuin heistä poikkeavatkin ja niin, kuin sanoin he varmaan myös ovat sopivampia toisilleen.....eikä sinulla luultavasti ole huolen häivääkään löytää joskus itsesi kaltainen mies kumppaniksi........Olisi Hyvin Outoa, jos valitsisi tai etsisi eri tavalla käyttäytyvän kumppanin, kuin itse käyttäytyy....koskien myös näitä asioita.... ;P

• Nainen_28v kirjoitti:

Rikoksentekijä? Hahahaa! Avioliiton ulkopuolista seksiä ei ole kriminalisoitu nykyään.

Huh....ymmärsitkö tuon kommentin oikeasti väärin vai näytteletkö vain?... ;P

Minä vastaan juuri niin, kuin metsään huudetaan.... ;P

"Kummallinen ajatus. Jotkut ovat mummoja tuon ikäisenä. Toki, uskonnollinen vakaumus... siitä en ymmärrä yhtään mitään. Oudoksun kyllä tuon ikäistä neitsyttä, oli se sitten mies tai nainen."

Persestelyä sanon minä.....turhaa siinä alkaa mitään Häpäisemään tai Diagnisoimaan, jos joku tai jotkut ovat erillaisia kuin sinä..... ;P

Voisin minäkin heittää vastaavaa Jargonia jatkuvasti PanoJaanoista&Janneista.....se olisi ihan vastaavaa, kuin tuo sinunkin heittosi...eikä poikkea siitä mitenkään... ;P

Anna heidän olla mitä ovat, koska ovat täysin yhtä normaaleja, kuin heistä poikkeavatkin ja niin, kuin sanoin he varmaan myös ovat sopivampia toisilleen.....eikä sinulla luultavasti ole huolen häivääkään löytää joskus itsesi kaltainen mies kumppaniksi........Olisi Hyvin Outoa, jos valitsisi tai etsisi eri tavalla käyttäytyvän kumppanin, kuin itse käyttäytyy....koskien myös näitä asioita.... ;P

Tän palstan idea taitaa olla analysoida asioita. ;)

En pidä tuota naista sen kummallisempana menijänä kuin itseänikään vaikka en tajuakaan häntä.

Eri asiat merkkaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Tän palstan idea taitaa olla analysoida asioita. ;)

En pidä tuota naista sen kummallisempana menijänä kuin itseänikään vaikka en tajuakaan häntä.

Eri asiat merkkaa.

No joo... Oudoksun sitten vastaavalla tyylillä PanoJaanoja&Pettereitä....siis aivan tavattoman outoa ja käsittämättömän Eläimellistä touhua...ihmetyttää mikä niissä on oikein vialla....taitaa olla jotain PääPipiä niillä....hmmmm......mahtaako olla joku VesiKauhua vastaava sairaus monella KiimaOhjautuvalla Yksiköllä???...syitä on varmasti monia, mutta todella outoa on....eikös olekin??? =DDD

No joo... Oudoksun sitten vastaavalla tyylillä PanoJaanoja&Pettereitä....siis aivan tavattoman outoa ja käsittämättömän Eläimellistä touhua...ihmetyttää mikä niissä on oikein vialla....taitaa olla jotain PääPipiä niillä....hmmmm......mahtaako olla joku VesiKauhua vastaava sairaus monella KiimaOhjautuvalla Yksiköllä???...syitä on varmasti monia, mutta todella outoa on....eikös olekin??? =DDD

Sehän on sun oikeutesi.

Tässäkin asiassa kultainen keskitie on paras mun nähdäkseni!

Kaikkea mikä liikkuu ei tarvitse panna - mutta seksi on erittäin terveellistä silloin tällöin! Ei vasta 40-vuotiaana.

• Nainen_28v kirjoitti:

Sehän on sun oikeutesi.

Tässäkin asiassa kultainen keskitie on paras mun nähdäkseni!

Kaikkea mikä liikkuu ei tarvitse panna - mutta seksi on erittäin terveellistä silloin tällöin! Ei vasta 40-vuotiaana.

Emmää Kyl yhtää ymmärrä mite se keskitie voi mennä Eläimellises Irtsari panois ja Panosuhteilus.......Kyl nyy on Tiet ja Väylät Iha Hukas Tyttelil.... ;P

Emmää Kyl yhtää ymmärrä mite se keskitie voi mennä Eläimellises Irtsari panois ja Panosuhteilus.......Kyl nyy on Tiet ja Väylät Iha Hukas Tyttelil.... ;P

Ööö. Emmä paneksi ympäriinsä.

Tapailenko välillä miehiä? Hell yes. En ole kuollut.

• Nainen_28v kirjoitti:

Yritin vihjaista, että kultaisia keskiteitäkin on erillaisia......ja sinun kultainen keskitie ei ole minun kultainen keskitie, vaikka molemmat keskiteitä ovatkin.... ;P

Älä tekeydy hölmöksi......jokainen tyylillään ilman leimaamista ja jokainen toivottavasti on tyytyväinen tulevaisuudessa omanlaiseensa kumppaniin, jos on joskus sellaiselle tarvetta ja sellaista kaipaa.... ;P

Yritin vihjaista, että kultaisia keskiteitäkin on erillaisia......ja sinun kultainen keskitie ei ole minun kultainen keskitie, vaikka molemmat keskiteitä ovatkin.... ;P

Älä tekeydy hölmöksi......jokainen tyylillään ilman leimaamista ja jokainen toivottavasti on tyytyväinen tulevaisuudessa omanlaiseensa kumppaniin, jos on joskus sellaiselle tarvetta ja sellaista kaipaa.... ;P

Keskitien leveys vaihtelee aika tavalla. Sehän on sitä että tiputtaa ääripäät. Ei sitä että menee tasan keskeltä joka asiassa.

Älä sinäkään ryhdy ylimieliseksi. Ei se pue ketään.

• Nainen_28v kirjoitti:

Keskitien leveys vaihtelee aika tavalla. Sehän on sitä että tiputtaa ääripäät. Ei sitä että menee tasan keskeltä joka asiassa.

Älä sinäkään ryhdy ylimieliseksi. Ei se pue ketään.

"Sehän on sitä että tiputtaa ääripäät."

Keskitien leveys vaihtelee joo.. Jopa niin paljon, että eri kohdissa sitä tietä kulkevat näyttävät kulkevan TäySin eri tietä... ;P

Varsinkin, jos tien kulkijat kulkevat kulkevat eri laitoja pitkin........välillä on myös vain HiuksenHieno raja siihen, ettei kuulu toiseen ääripäähän, jopa keskitien kulkijoilla... ;P

Mikäs muuten kommentissani oli ylimielistä?....Sekö, että ihmettelen suuresti jos itsensä kaltainen tai sellainen joiden kanssa on tykännyt tyydyttää tarpeensa ei olisi kelvollinen kumppaniksi?... ;P

Kyllä se on mielestäni Outoa ja tulee Olemaan.... ;D.....Todella KuNmallista ja HänMästyttävää jos näin olisi... ;P

• tiedetääntiedetään
        Nainen_28v kirjoitti:

Idiootti. Tuohan tarkoittaa käytännössä ympäriinsä panemista, vaikka toisaalta kiistät ja toisaalta myönnät. Vittu tämä ämmäin logiikkaa ku se on niin perseestä kun olla ja voi. Kiistetään tekevänsä, mutta käytännössä tehään.

• ei.aina.panemista
        tiedetääntiedetään kirjoitti:

Idiootti. Tuohan tarkoittaa käytännössä ympäriinsä panemista, vaikka toisaalta kiistät ja toisaalta myönnät. Vittu tämä ämmäin logiikkaa ku se on niin perseestä kun olla ja voi. Kiistetään tekevänsä, mutta käytännössä tehään.

Eihän tarkoita, voihan miehiä tapailla ilman panemistakin.

• ei.aina.panemista kirjoitti:

Eihän tarkoita, voihan miehiä tapailla ilman panemistakin.

Tottakai voi käydä treffeillä ilman seksiä. Tai siis ainakin minä voin. Tiedän kyllä ihmisiä joiden mielestä treffit on epäonnistuneet jossei ne pääty seksiin. :O

Jos huomaa treffeillä ettei tunne mitään vetoa toista kohtaan niin en kyllä sänkyynkään halua.

Siihen monet treffit vaaditaan ennen kuin saa käydä kiinni ei ole nähdäkseni mitään sääntöä. Fiilispohjalta, mutta ei mielellään heti.

"Sehän on sitä että tiputtaa ääripäät."

Keskitien leveys vaihtelee joo.. Jopa niin paljon, että eri kohdissa sitä tietä kulkevat näyttävät kulkevan TäySin eri tietä... ;P

Varsinkin, jos tien kulkijat kulkevat kulkevat eri laitoja pitkin........välillä on myös vain HiuksenHieno raja siihen, ettei kuulu toiseen ääripäähän, jopa keskitien kulkijoilla... ;P

Mikäs muuten kommentissani oli ylimielistä?....Sekö, että ihmettelen suuresti jos itsensä kaltainen tai sellainen joiden kanssa on tykännyt tyydyttää tarpeensa ei olisi kelvollinen kumppaniksi?... ;P

Kyllä se on mielestäni Outoa ja tulee Olemaan.... ;D.....Todella KuNmallista ja HänMästyttävää jos näin olisi... ;P

Eikai tässä kenenkään parisuhdekelpoisuutta ole arvosteltu. Miksi 40v. Neitsyt ei voisi muka löytää puolisoa. Tottakai voi.

Mä en vaan näe että olisin itse ikinä elänyt noin. Kyllä sen verran tärkeetä fyysinenkin tykkäämisen osoittaminen on. Nautintokin.

Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia? Harmittaako ko. Naista. Tai jos on esim. Esiaviollista seksiä vastaan niin voiko mennä yksinäisenä naisena keinohedelmöitykseen?

(Monet sun kommentit on kuin lintuperspektiivistä ja sieltä kaikki muut näyttävät pieniltä ja mitättömiltä.)

• Nainen_28v kirjoitti:

Eikai tässä kenenkään parisuhdekelpoisuutta ole arvosteltu. Miksi 40v. Neitsyt ei voisi muka löytää puolisoa. Tottakai voi.

Mä en vaan näe että olisin itse ikinä elänyt noin. Kyllä sen verran tärkeetä fyysinenkin tykkäämisen osoittaminen on. Nautintokin.

Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia? Harmittaako ko. Naista. Tai jos on esim. Esiaviollista seksiä vastaan niin voiko mennä yksinäisenä naisena keinohedelmöitykseen?

(Monet sun kommentit on kuin lintuperspektiivistä ja sieltä kaikki muut näyttävät pieniltä ja mitättömiltä.)

Sinä VAIN yrität monesti kierrellä ja kaarrella, sekä tekeydyt tyhmäksi aina välillä.. ;P

Edelleen olen kaikkea sitä mieltä mitä olen sanonut, vaikka yritätkin vältellä tiettyihin asioihin koskemista tai kiemurtelet niiden ohi omalla tyylilläsi... ;P

"Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia? Harmittaako ko. Naista."

Itserakasta, omahyväistä ja narsistista on ottaa kylmästi joku "siittäjäksi", niin ettei hän tiedä naisen oikeita tunteita ja ajatuksia.....asia on yksiselitteisesti sanomattakin selvä ja hyvin Väärä toimintatapa..... ;P

"Esiaviollista seksiä vastaan"

Tyypillistä SINUN tyyliäsi Persestellä näin pahasti.....Taitaa kuulua sinun LuonteenPiirteisiisi?... ;P

Yrität kokoajan taivuttaa asiat äärilaidoista äärilaitoihin ja omiin tarkoitusperiin sopivaksi......Persestelyä sanon MA.... ;P

Kuka on taivuttanut tämänkään asian tuohon äärilaitaan, kuin VAIN Ja Ainoastaan Sinä?... ;P

Opettele itse ensin olemaan Persestelemättä, niin sut voisi ottaa tosissaankin ja ei tuntuisi siltä, että toinen Trollaa tai persestelee kokoajan... ;P

SuurinOsa Ns. "siveistä" toistaa kokoajan taukoamatta, että eivät hyväksy tai tuomitsevat ns. KiimaPanot ja toisen ihmisen kanssa Runkkaamiset......ja hyväksyvät ihan täysin OIKEASSA RakkausSuhteessa tapahtuvan rakastelun....siis yleensä vielä niin, että ilmoittavat vain, etteivät halua sellaista yksilöä kumppaniksi, joka on sen luonteinen, että pystyy tai on pystynyt harrastamaan noita Irtsareita ja SeksiSuhteiluja..... ;P

Sinä ja sinunlaisesi vääntävät asian kokoajan miksi sattuu ja jatkavat tuota VammaistaPersestelyä.... ;P

En usko, että uppoi vieläkään sun kaalin....tai voi olla, että on uponnut jo kauan sitten, mutta koska luonteesi taitaa olla mitä on, niin jatkat tuota persestelyä Ikuisesti.... ;P

Mikä näin Yksinkertaisessa asiassa voi olla niin vaikea tajuta?..... Kerro minulle vai aiotko jatkaa tuota samaa Kökköä, niin kuin yleensäkin?... ;P

Jos nyt jostain kummasta syystä koet valaistumisen, niin koita se nyt kanssa sitten muistaa, ettet aina aloita yhä uudelleen ja uudelleen tuota samaa Jargonia.... ;P

Ja Linnut ja PerSeFektiivit voit työntää juuri sinne.... ;P

Joo ei jaksa puhua jatkuvasti Kiltisti TuhmilleTädeille.... ;D

Sinä VAIN yrität monesti kierrellä ja kaarrella, sekä tekeydyt tyhmäksi aina välillä.. ;P

Edelleen olen kaikkea sitä mieltä mitä olen sanonut, vaikka yritätkin vältellä tiettyihin asioihin koskemista tai kiemurtelet niiden ohi omalla tyylilläsi... ;P

"Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia? Harmittaako ko. Naista."

Itserakasta, omahyväistä ja narsistista on ottaa kylmästi joku "siittäjäksi", niin ettei hän tiedä naisen oikeita tunteita ja ajatuksia.....asia on yksiselitteisesti sanomattakin selvä ja hyvin Väärä toimintatapa..... ;P

Tyypillistä SINUN tyyliäsi Persestellä näin pahasti.....Taitaa kuulua sinun LuonteenPiirteisiisi?... ;P

Yrität kokoajan taivuttaa asiat äärilaidoista äärilaitoihin ja omiin tarkoitusperiin sopivaksi......Persestelyä sanon MA.... ;P

Kuka on taivuttanut tämänkään asian tuohon äärilaitaan, kuin VAIN Ja Ainoastaan Sinä?... ;P

Opettele itse ensin olemaan Persestelemättä, niin sut voisi ottaa tosissaankin ja ei tuntuisi siltä, että toinen Trollaa tai persestelee kokoajan... ;P

SuurinOsa Ns. "siveistä" toistaa kokoajan taukoamatta, että eivät hyväksy tai tuomitsevat ns. KiimaPanot ja toisen ihmisen kanssa Runkkaamiset......ja hyväksyvät ihan täysin OIKEASSA RakkausSuhteessa tapahtuvan rakastelun....siis yleensä vielä niin, että ilmoittavat vain, etteivät halua sellaista yksilöä kumppaniksi, joka on sen luonteinen, että pystyy tai on pystynyt harrastamaan noita Irtsareita ja SeksiSuhteiluja..... ;P

Sinä ja sinunlaisesi vääntävät asian kokoajan miksi sattuu ja jatkavat tuota VammaistaPersestelyä.... ;P

En usko, että uppoi vieläkään sun kaalin....tai voi olla, että on uponnut jo kauan sitten, mutta koska luonteesi taitaa olla mitä on, niin jatkat tuota persestelyä Ikuisesti.... ;P

Mikä näin Yksinkertaisessa asiassa voi olla niin vaikea tajuta?..... Kerro minulle vai aiotko jatkaa tuota samaa Kökköä, niin kuin yleensäkin?... ;P

Jos nyt jostain kummasta syystä koet valaistumisen, niin koita se nyt kanssa sitten muistaa, ettet aina aloita yhä uudelleen ja uudelleen tuota samaa Jargonia.... ;P

En ymmärtänyt puoliakaan. :)
        Jäi punainen lanka aika löyhäksi.

"Itserakasta, omahyväistä ja narsistista on ottaa kylmästi joku "siittäjäksi", niin ettei hän tiedä naisen oikeita tunteita ja ajatuksia.....asia on yksiselitteisesti sanomattakin selvä ja hyvin Väärä toimintatapa..... ;P"

Eiköhän ole aika harvinaista. Toki kaikenmaailman narskuja löytyy joten ei ollenkaan mahdotonta.

Mä trollaan vaan kun heitän huumoria. Muuten valitettavasti en. ;)

Voisin syyttää sua itseäsi kaikista noista samoista asioista mitä yllä mutta en jaksa, koska tämä palsta on mulle huumoria varten, ei vihaisten setien kilsan pituisia itkupotkuraivareita.

• Nainen_28v kirjoitti:

"Itserakasta, omahyväistä ja narsistista on ottaa kylmästi joku "siittäjäksi", niin ettei hän tiedä naisen oikeita tunteita ja ajatuksia.....asia on yksiselitteisesti sanomattakin selvä ja hyvin Väärä toimintatapa..... ;P"

Eiköhän ole aika harvinaista. Toki kaikenmaailman narskuja löytyy joten ei ollenkaan mahdotonta.

Voisin syyttää sua itseäsi kaikista noista samoista asioista mitä yllä mutta en jaksa, koska tämä palsta on mulle huumoria varten, ei vihaisten setien kilsan pituisia itkupotkuraivareita.

UuMaMa....Yritä oikein kovasti.....kyllä Sä siihen pystyt....bai särkyykö peili vai mistä on kysymys?... ;P

Lueppas vaikka nämä pari kohtaa ja jos et MuKa ymmärrä, niin OiVoi.... ;D

-----------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------

Etkö oikeasti Tajua vai Pelkäätkö Peiliä?..... ;P

• Nainen_28v kirjoitti:

Btw. juttujesi perusteella sait lapsen miehen kanssa johon et ollut oikeasti sioutunut ja rakastunut aidosti........toiseksi jotenkin on paistanut muutenkin läpi se, että sinä vain halusit niin kovin lapsen ja laitoit omat halusi yms, sekä lapsen isän, että lapsen etujen ja halujen edelle.... ;P

Asioissa ei ole mitään väärää, jos kaikki ovat kokoajan kartalla missä mennään....eikä kukaan ala toimimaan suuremmissa asioissa omien halujen ja himojen mukaan....joskus jopa enemmän tai vähemmän harhauttaen muita...

• Nainen_28v kirjoitti:

Nainen_28v: "Eikai tässä kenenkään parisuhdekelpoisuutta ole arvosteltu. Miksi 40v. Neitsyt ei voisi muka löytää puolisoa. Tottakai voi. Mä en vaan näe että olisin itse ikinä elänyt noin. Kyllä sen verran tärkeetä fyysinenkin tykkäämisen osoittaminen on. Nautintokin. Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia?"

Hyviä huomioita. Vanhanakin voi löytää miehen itselleen. Jopa sen lisääntymisiän jälkeen. Valitettettavasti silloin elämän jatkumisen kannalta tärkeä lisääntyminen on jäänyt saavuttamatta. Ikä tällä aloituksen linkin naisella ei ole ongelma vaan pituus. Miehet vierastavat itseään pitempää naista? Ehkä nainen on jotenkin hävennyt pituuttaan ja sen takia ei ole saanut aikaan suhdetta miehen kanssa? Yksi Brooke Shiels oli kaunis elokuvatähti, mutta hänkin lykkäsi ensimmäistä seksisuhdetta, sillä häpesi ulkonäköään. Kyseinen nainen oli seksipommi elokuvasta "Sininen laguuni", joten hänellä ei ollut mitään syytä hävetä ulkonäköään, mutta hän häpesi. Ehkä kyseisellä yli 30-vuotiaalla neitsyeellä on samainen henkinen lukko? Brooke Shieldskin aika pitkä: 179 cm. Pituudesta epävarmuus ja ulkonäön häpeäminen?

"Ensimmäisen kerran seksiä 22-vuotiaana harrastanut Shields katuu neitsyytensä panttaamista. Sininen laguuni -näyttelijä olisi halunnut harrastaa petipuuhia jo aiemmin, muttei pystynyt. Us-lehdelle puhunut Shields kertoo syyksi itsevarmuuden puutteen. Hän sanoo hävenneensä ulkonäköään ja tunteneensa median ja yleisön paineen niskassaan." http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/art-2000000296680.html

• rtdtdtrd
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Voi sönkön - sönkön- sönkkääjä, mitä omituista höpötystä taas..

• rtdtdtrd kirjoitti:

Voi sönkön - sönkön- sönkkääjä, mitä omituista höpötystä taas..

Noh, noh...Pörräsikö Toinen TuimaNaikkonen kisailemaan mukaan vai menikö se yksi Puskailemaan... ;D

Btw. juttujesi perusteella sait lapsen miehen kanssa johon et ollut oikeasti sioutunut ja rakastunut aidosti........toiseksi jotenkin on paistanut muutenkin läpi se, että sinä vain halusit niin kovin lapsen ja laitoit omat halusi yms, sekä lapsen isän, että lapsen etujen ja halujen edelle.... ;P

Asioissa ei ole mitään väärää, jos kaikki ovat kokoajan kartalla missä mennään....eikä kukaan ala toimimaan suuremmissa asioissa omien halujen ja himojen mukaan....joskus jopa enemmän tai vähemmän harhauttaen muita...

Selkeä luettavuus ja ajatusten jäsentely pitkissä teksteissä olis aika jees.

Miksi täällä hölöttäisin eksäni halusta hankkia lapsia? Puhun omasta puolestani.

Kukaan ei hanki lapsia ilman molempien halua, kun kyseessä on suunniltu juttu.

Sitouduin siihen mieheen 10v. Siitä miksi homma meni liian vaikeaksi minun ei tarvitse esim. Sinulle kertoa. Ko. Miehen kanssa asia on käyty läpi sata kertaa.

Itselläsi on asenneongelma tässä asiassa, joten unohdapa ne höpötykset siitä että olisit itse sallivainen.

• Nainen_28v kirjoitti:

Selkeä luettavuus ja ajatusten jäsentely pitkissä teksteissä olis aika jees.

Miksi täällä hölöttäisin eksäni halusta hankkia lapsia? Puhun omasta puolestani.

Kukaan ei hanki lapsia ilman molempien halua, kun kyseessä on suunniltu juttu.

Sitouduin siihen mieheen 10v. Siitä miksi homma meni liian vaikeaksi minun ei tarvitse esim. Sinulle kertoa. Ko. Miehen kanssa asia on käyty läpi sata kertaa.

Itselläsi on asenneongelma tässä asiassa, joten unohdapa ne höpötykset siitä että olisit itse sallivainen.

Edelleen kiemurtelet, kuin PikkuMatonen.....Noh, jos on vaikeaa, niin on vaikeaa.....eikä kyse ollut pelkästään tästä Keissistä... ;P

Illan jatkoja kuitenkin... =)

Edelleen kiemurtelet, kuin PikkuMatonen.....Noh, jos on vaikeaa, niin on vaikeaa.....eikä kyse ollut pelkästään tästä Keissistä... ;P

Illan jatkoja kuitenkin... =)

En kiemurtele. Vedän rajan. En halua jakaa kaikkea täälläkään. Tutuille kerron asiani mutta ihan kaikkea en täällä halua kertoa. Se sallittakoon.

• pankaa.nussikaa

Olen vienyt kahden tytön neitsyyden. Onkohan tuossa kyse siitä että nainen ei kelpuuta ketään vaikka tilaisuuksia olisi ollut ja nyt kertoo että sitten liitossa antaa pillua sille miehelleen. Muka säilyttänyt itseään sille oikealle näin pitkään.

• kaikysyäsaa

Mihin sinä ne veit?

• Mahtaako hulluus johtua siitä, että on poikuus tallella vai poikuus siitä, että on hullu?

• Kukin taaplaa tyylillään ja jos se neitsyys/poikuus on tärkeää säilyttää jotakuta varten niin silloin se on. Yhtä tärkeätä, kuin se ettei halua ketä tahansa kumppanikseen. Kuin ettei halua mitä tahansa työpaikakseen tai työkseen.

Ongelma lienee siinä, että valtaosa ihmisistä ei pidä neitsyyttä/poikuutta asiana jota pitäisi jollekin pantata, joten he voivat pelästyä ja kummastella jopa perääntyä. Naisilla tuota varmaan pidetään hyveenä jo siksi, että on totuttu näkemään naiset kohteena joka saa enemmän seksiin tarjouksia. ja jos nainen kykenee kieltäytymään tarjouksista, hän on jalustalla.

Kun taas miehet ovat niitä, jotka nähdään seksuaalisempina ja uutterina yrittäjinä seksin saralla, niin pidetään jotenkin kehnona jos ei ole päässyt poikuudestaan.

Nämä miesten ja naisten roolit on ihan perseestä toisinaan. :)

• sönkkö: "Nämä miesten ja naisten roolit on ihan perseestä toisinaan. :) "

Pakko ei taida aivan kaikkien roolien mukaan elää, vaikka jonkinlaiset puitteet ovat olemassa. Suomessa ainakin kaikki on aika vapaata, mutta jossain muslimimaissa seksi kuuluu vain avioliittoon. Modernissa pilvenpiirtäjä kaupungissa Dubaissa joudut oikeuteen, jos harrastat seksiä avioliiton ulkopuolella. Onneksi ollaan vapaassa maassa, jossa neitsyyttä naisen osalta ei pidetä pakollisena aina avioliittoon asti.

Tuon aloittajan linkissä olevan naisen taitaa olla liian pitkänä vaikea löytää miestä. Liian pitkää naista miehet taitavat vierastaa. Itseään pitempi nainen saattaa miehistä tuntua uhkaavalta? Ei ole hyvä olla liian pitkä tai lyhyt.

https://www.stara.fi/2012/12/30/turisti-harrasti-seksia-dubaissa-tuomittiin-vuodeksi-vankilaan/

Onneksi meillä on vapaata seksin suhteen, eikä niin joissain muslimimaissa, joissa pitää olla neitsyt ennen avioliittoa. Suuteleminen on jo kiellettyä avioliiton ulkopuolisesta seksistä puhumattakaan!!

"Taannoin Dubaissa englantilainen pariskunta tuomittiin sharia-lain nojalla kuukaudeksi vankilaan, koska he suutelivat toisiaan julkisella paikalla ravintolassa. Viime vuonna 19-vuotias teinityttö kivitettiin Saudi-Arabiassa sharia-lain perusteella kuoliaaksi, koska osallistui kauneuskilpailuun. Maaliskuussa 2011 teinipoika tuomittiin Saudi-Arabiassa vankilaan ja 120 raipaniskuun suudeltuaan tyttöä.

Vuonna 2010 Saudi-Arabiassa tuomittiin teloitettavaksi libanonilainen televisiotähti, joka oli tarjonnut kotimaassaan ennustajapalvelua televisiossa. Helmikuussa 2011 bangladeshiläinen 14-vuotias tyttö kuoli raipaniskuihin, koska oli joutunut serkkunsa raiskaamaksi. Tammikuussa 2011 bangladeshiläinen 16-vuotias tyttö sai 101 raipaniskua, koska tuli raiskatuksi ja raskaaksi."

• MaistanJaHaistan

Vittu:D

• eheeeijj

Eikä siitä pääse ikinä eroon ;)

• Sad-But-true

Se on häpeän asia jos kuseessä on mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe